Boven verwachting - naast een super leuk concept ook een geweldige servic

Dit was mijn eerste bestelling en had meteen 11 kaasjes besteld om tijdens deze corona tijd mijn vriendinnen & opa te verassen met een online wine & cheese. En binnen 2 dagen had iedereen zijn kaasje al ontvangen met een handgeschreven kaartje dankzij de super service van Michel & zijn team. Bedankt!

Leuke cadeautjes

Originele verpakking, makkelijk te bestellen, snelle levering en super kwaliteit!

leuk product om iemand mee te verrassen

ik was op zoek naar eens heel iets anders om als verrassing in de brievenbus te laten bezorgen. Het kaasje is in goede aarde gevallen, ontvangers waren blij en aangenaam verrast.

Precies zoals verwacht

Mijn oom en moeder in deze lastige eenzame tijd kunnen verrassen. Heel origineel.

Fijne communicatie, vlotte reactie, top product en bovendien super vriendelijk. Super bedankt!

Zeer goed!

Nadat de pakketdienst het af liet weten, ben ik heel erg netjes en snel geholpen, say cheese today was tot laat bereikbaar voor mijn vraag en kwam als oplossing het pakket zelf brengen. Daardoor was het nog op tijd voor de verjaardag en had ik een fantastisch cadeau, waar de jarige super blij mee was. De verpakking en de inhoud is ontzettend origineel. Wat een leuk product en super goede service. Ik ga het zeker nog een keer bestellen!

Snelle service en goed geholpen.

Superleuk

Superleuk cadeau om te sturen, geinige doosjes en handig dat het een brievenbuspakketje is.

Mooi product en snelle service

Het kaasje werd in goede staat en met veel plezier op de afgesproken tijd ontvangen. Bedankt voor de goede service!

Leuke brievenbus attentie! Snelle levering.

Zeer tevreden!

Goed , snel en vriendelijk

Denkt goed mee, snel geleverd, mooi product

Ook nog een geschreven kaartje. Heel erg leuk!

Super !

hele goeie service. Mijn ouders een kaartje erbij gestuurd namens mijn zoontje. Het kaartje was hand geschreven wat het nog persoonlijker maakt. Ook was het kaarsje volgens mijn ouders “heerlijk”. Dus super top dit.

Origineel cadeau, goede service

Ontvanger was blij verrast met dit leuke pakje door de brievenbus. Een succes!

Leuke verrassing

Keuze uit verschillende verpakkingen en kazen. Goede informatie rondom bezorging.

Prima, goed geholpen

Zeer jammer dat het een dag te laat werd bezorgd en niet op Valentijnsdagsd

Ik vind het product erg leuk. Maar ik heb de bestelling gedaan op maandag 10 februari. Het bestelproces was ook wat onduidelijk. Ik kon na de bestelling nergens terug vinden dat het op 14 februari bezorgd zou worden. Daar heb ik nog een mail over gestuurd, maar ook daar kreeg ik geen reactie op.

Hoi Hans, Dankjewel voor je reactie. Je schrijft dat je geen reactie heb ontvangen op je mail, dat is inderdaad vervelend. Ik heb de volgende dag op 11 februari om 10:56 een mail gestuurd dat ik wel degelijk de melding kan zien. Ik heb je bestelling volgend afspraak verzonden op 13 febr. Wij kunnen helaas geen leverdatum garanderen, wel een verzenddatum. Het is dat ook jammer dat PostNL er een dag langer over heeft gedaan. Ik hoop dan ok zeker dat je nog eens terug kom in onze shop en een ander weer een verrassing zal sturen. Hartelijk groet, Michel - SayCheeseToday

Prima bedrijf

Alles is prima gegaan, makkelijke site om te bestellen. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb een kaasjes besteld voor Valentijn, mijn vriend vond het fantastisch, de sambal was erg pittig maar daar houden we wel van.

helemaal top

Van te voren besteld, en precies op tijd geleverd. Daarnaast alles plastic-vrij ingepakt, .. en het belangrijkste, ook de kaasjes(en biertjes) waren super lekker.

het ziet er echt super leuk uit echt weer es iets anders

Decadent

Leuk presentje voor iemand die echt alles al heeft. Mooi ingepakt en lekker voor een dito "over de top" prijs. Het is een echt V.I.P. cadeau, dat wil zeggen dat de presentatie tip top in orde en compleet is. Ik beveel het niet aan omdat het niet voor de categorie hard werken weinig verdienen is, waar ik toe behoor.

Beste Pauly, Dankjewel voor je feedback, mooi om te lezen dat je het een V.I.P. cadeau vindt. Dat zullen onze koeien ook gaaf vinden ;-) zij geven maar liefst 2 liter melk om zo'n kaasje te kunnen maken. Wel vinden we het jammer dat je ons niet aanbeveelt, het gaat tenslotte om de services en beleving die je met SayCheeseToday hebt. Uiteraard hopen we voor jou op betere tijden zodat je onze shop nog eens zal bezoeken. Hartelijk groet, Michel - SayCheeseToday

top bedrijf en erg lekkere kaasjes

top bedrijf. lekkere kaasjes voor 1 persoon en veel verschillende smaken

Prettig prachtig en precies 👌

Verrassend leuk

Prachtig ingepakt en smakelijk!

super

Goede producten. Prima service. Snelle levering.

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)