Origineel cadeau, snel geregeld

Leuk cadeau, eens wat anders en met een persoonlijk bericht

ludieke manier voor kaasliefhebbers

leuk contact en prima service met een goede terugkoppeling. de kaas zit in een originele verpakking, en wordt netjes en snel bezorgd . of de kaas smaakt weet ik (nog)niet, waarschijnlijk is deze al opgepeuzeld door de gelukkige.

Leuk pakketje

Kaasje,kaasschaafje,nootjes,én een kaaspapiertje ! Leuk hoor ! (Het kaasje zat er scheef in )

Ontvangers zijn enthousiast en verrast

Snelle levering kan door brievenbus en de ontvangers zijn enthousiast

Ik zou het niet weten. Pakketje is nog niet bezorgd. Past dus NIET in de brievenbus!

Ik zou het niet weten. Pakketje is nog niet bezorgd, past dus NIET door de brievenbus!

Geweldig concept & prima service

Sowieso een top concept, want halloooo: KAAS! Daarnaast ging t bestellen makkelijk, werd ik goed op de hoogte gehouden van elke stap in het proces en was de bezorging snel en goed. Zowel mijn vriendin (voor wie het bestemd was) als ik zijn erg tevreden!

Top, leuke manier om iemand een attentie te sturen

Alles goed en snel geregeld. Side note, wellicht is het ook leuk om geitenkaasjes in het assortiment mee te nemen.

Leuke manier om iets speciaals te sturen

Leuke verpakking met tekst snelle levering

Leuke verrassing

Ik mistte een beterschaps kaasje

Goede service! Had teveel betaald zonder het te merken. Kreeg een mail en geld terug. Verder netjes geleverd!

Alles keurig en op tijd geregeld, leuke teksten, gezellig verpakt.

Een bijzonder leuk cadeautje over de post, weer eens wat anders dan een kaart. Het werd door de ontvanger gewaardeerd en smakelijk gevonden.

leuk bedrijf

bestelling keurig afgehaald, nette duidelijke factuur

Leuke website, vlotte bezorging en volgens de ontvangende partij lekkere kaas

Zeer tevreden met het product en de service!

De optie voor het versturen van een kaartje was erg aangenaam. Tot mijn verrassing was het kaartje handgeschreven! Erg leuk. Het zou wel prettiger zijn om een aflever datum te kunnen kiezen ipv een verzenddatum. Hier had ik rekening mee gehouden, waardoor het cadeau op de juiste dag aankwam. (1 dag eerder laten verzenden dan verjaardag). Ik kan me voorstellen dat hierdoor teleurstelling voorkomen kunnen worden.

fantastich

en ook nog erg lekker met een biertje

Leuk cadeautje

Zit goed en leuk verpakt en de kaart is handgeschreven.

Goeie service

Duidelijke site en telefonisch ook goed bereikbaar en zeer beleefd.

Helemaal Top

Super leuk cadeau om aan iemand te sturen is weer eens wat anders dan een kaartje.

ging super makkelijk en de ontvanger was dol blij

ik vond de keuzes best veel en de teksten erop zijn prachtig ik heb het nu een keer gestuurd naar iemand maar weet jullie nu te vinden erg leuk.

Zeer positief

Origineel brievenbus cadeautje. Goed en snel bezorgd. Ontvanger was zeer positief verrast.

Goede service, leuke verrassing met veel aandacht.

Fijn product met leuke aandacht voor de details, zoals het handgeschreven kaartje erbij. Ik kreeg per abuis de verkeerde kaas bezorgd en kreeg toen naderhand zonder extra kosten ook nog de juiste besteld. Super goede service dus! Vrolijk product met idem vrolijke service.

Lekkere kaas, leuke verrassing

Het was makkelijk bestellen en een persoonlijke kaart erbij de doen

Het was simpel geregeld en de persoon die het ontving was erg verrast! Werd ook snel bezorgd

Hee origineel cadeau

Echt een heel leuk kado om iemand eens op een andere en originele manier te verassen. Vind het alleen jammer datt het niet op de dag die ik had aangegeven werd bezorgd. Daar werd ik niet van tevoren op geattendeerd.

Super !,,

Enorm positief

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)