Leuk en lekker cadeau om te geven

Gemakkelijk te bestellen en te versturen naar ontvanger, die heerlijk worden verrast!

Fijn kaasje

Leuk pakket, lekkere kaasjes.

Toppertje

Een ontzettend leuke gift. Prima service. Ontvanger vond het hartstikke leuk.

Aanrader!

Echt een aanrader, een keer iets anders een leuk gebaar maar je vrienden. Het enige was dat er een verkeerde kaas was gestuurd kruiden ipv naturel maar deze viel gelukkig ook in de smaak.

TOPPP

Helemaal super. Ik heb dit voor een vriendin besteld en ze is er helemaal blij mee. Post.nl had een fout gemaakt waardoor ze het kaasje ineens kwijt waren.. door de goede service en begrip van ‘saycheese’ kregen we een nieuwe toegestuurd zonder enkele kosten! Super afgehandeld ! Een echte aanrader !

Leuk pakket

Heel netjes verpakt en lekkere kaasjes. Wel wat aan de dure kant, maar heel erg leuk.

Netjes ingepakt

Veel te duur voor wat je krijgt

Erg leuk om te sturen.

Ze waren blij verrast.

Erg leuk pakket kaas

Inderdaad geweldig om te ontvangen als kado! Heerlijke kaasjes met mosterd.

Heel mooi ingepakt en snelle service! Wij gaan er zeker van genieten!!!!

Prachtig pakket

Echt super mooi pakket

Veel te duur voor de hoeveelheid kaas.

3 kaasjes apart in een doosje. In die doosjes zit weer een binnendoosje. En het kaasje wordt maar kleiner en kleiner. Oplichting pur sang!

Super leuk cadeau

De verrassingsdoos is een super leuk cadeau om te geven of te krijgen. Netjes verpakt.

Leuk en lekker cadeau!

Kaasjes zien er mooi uit!

Zeer tevreden! Heel vriendelijk, Super service en heerlijke kaas!!

Ik ben erg tevreden, heel persoonlijk en vriendelijk, super service! Iets lukte niet (lag niet aan hun) maar zonder problemen of gedoe heel snel opgelost. Echt super! En degene die het cadeau gekregen hadden vonden het onwijs leuk en heel lekker!! Echt een aanrader!!

Super snel en persoonlijk

Was binnen 2 dagen bezorgd. Leuk dat de persoonlijke tekst op een kaartje wordt geschreven. De ontvanger was heel blij met het cadeau

Super leuke kaasplank en lekkere kaas

Heerlijke kaas , super leuk om kado te geven of om zelf te houden. Goede service , snelle levering. Zeer tevreden al een langere tijd.

Supergoed

Ik heb nu enkele malen besteld en tot nu toe is alles is keurig verzorgd en op tijd geleverd. Ook wordt er meegedacht met je bestelling. Ik had er geen afzender op gezet en daar kreeg ik keurig een berichtje over of ik dat vergeten was in te vullen. In dit geval had ik dat met opzet gedaan omdat de geadresseerde dat vast wel zou weten (wat ook zo was) goede service dus ook! Men vind het ook een heel leuk cadeau om te krijgen. Er eens iets heel anders een de kaas is lekker is mij verzekerd. Al met al een aanrader wat mij betreft

Super origineel cadeau

Ik wilde mijn kaasje een paar dagen later bezorgen, maar kon de optie niet vinden op de website dus heb ik het aangegeven bij opmerkingen. Binnen 5 minuten kreeg ik reactie dat dit geen probleem was. Een snelle persoonlijke reactie en een leuk cadeau!

De verrassing viel in heel goede aarde

De reactie van de ontvanger, "Thank you so much!!! <3 That really made me smile. ^^ Haha! Sambal ook nog eens! Geweldig!" Daar doen we het voor, toch?

Leuk cadeautje!

Een dagje later bezorgd, maar het kwam op de verjaardag van mijn vrouw (voor wie het was) en ze vond het geweldig!

Snelle levering, en het was een mooi paket.

Was goed

Heerlijke kaas

was een verrassing voor mijn man. Hij vond het super leuk. En heerlijke kaas. Super service van het bedrijf

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)