Excellent

Degene aan wie ik het stuurde was razend enthousiast, en vond de kruidenkaas erg lekker.

Leuk kaas-cadeautje door de brievenbus

Handig dat het cadeau door de brievenbus past, met leuk handgeschreven kaartje. Jammer dat het een dag 'te laat' kwam, maar kan ook aan Post-NL liggen.

Superleuk brievenbus cadeautje!

Heel snel geleverd ( binnen 24 uur) en enthousiast ontvangen door de ontvanger. De kaas met sambal was erg lekker hoorde ik terug :).

Leuk om cadeau te geven

Mooie verpakking. Leuk om te versturen als cadeau.

Door corona konden we niet op bezoek bij mijn ouders, dus een kaasje verstuurd in een super leuk doosje en een bod bloemen! Het was een succes mijn ouders waren heel blij en vonden de kaas heerlijk.

Mooi dat het handgeschreven kaartje ook mogelijk is

Prachtig verpakt met leuk geschreven briefje!

Voor het eerst hier besteld. Op een andere, leuke manier een cadeautje bezorgen bij iemand. Grappige teksten op de kartonnen doos en een leuk geschreven briefje erbij! Zeker een aanrader!

Snelle afhandeling en blijkt lekker kaasje te zijn.Ik deed het aantal keren kado, dus heb het elf nog niet geproefd...komt nog wel!

Ontvanger was erg blij met dr kaas! En wat een vriendelijke mensen ik had wat verkeerd gedaan met bestellen. En ik werd zeer vriendelijk geholpen.

Snelle bezorging

Ontvanger was blij verrast.

Wederom: Prima!

Snelle levering. Ontvanger was blij verrast.

Origineel

Kaas per post, geweldig idee. De ontvanger was erg blij met het kaasje. Is weer eens wat anders dan een bloemetje.

Goede service!

Als verzender weet ik niet hoe de kaas smaakt, maar weet ik wel dat de service uitstekend is. Ik deed iets verkeerd bij de verzending waardoor mijn persoonlijke boodschap niet helemaal was opgeslagen. Daarover kreeg ik keurig een mailtje met de vraag wat de boodschap wel zou moeten zijn. Dank daarvoor! De kaas is uiteindelijk mét volledige handgeschreven bericht bij de ontvanger bezorgd, die het er super leuk uit vond zien!

Super mooie cadeaus

Vriend vind het een zeer aangenaam en lekkere kazen

Handgeschreven kaartje zit erbij en het ziet er gewoon erg leuk uit. Handig dat het door de brievenbus kan! Voor dat bedrag een super leuke verassing. Heel erg bedankt!

Superleuke verrassing. Es wat anders dan een bloemetje

Bezorgtijd aangegeven, wat ook prima is verzorgd.

Het is origineel, van kwaliteit en enorm leuk om te geven en te ontvangen.

Ik heb dit laten versturen naar mijn ouders. Zij vonden het er zo leuk uit zien. Ook super origineel om een kaas te krijgen. Over alles was nagedacht. Het werd ook snel verstuurd. Top! Ik ga hier zeker nog vaker bij bestellen.

Alles was prima geregeld. Duidelijke website, alles volgens afspraak en op tijd bezorgd

Mijn 3e bestelling om iemand een mooie glimlach te bezorgen. Een leuk en origineel cadeau :)

Een leuk en origineel cadeau :) En een vriendelijke service als je vragen hebt!

Super leuk

Super leuk om in deze tijd iemand een pakketje te sturen!!

Het product is nog niet gearriveerd

Het zou maandag bezorgd worden. Het was inderdaad wat verwarrend dat ik een datum kon kiezen en dat het product pas een aantal dagen later aan kwam. Het was een cadeautje, maar de kaas in aangekomen en heb en blije reactie erop gehad.

Hi Simone, Ik heb je order even nagekeken en zag dat je had aangegeven maandag als verzenddatum. Ik denk dus dat het een en ander op een misverstand berust. Ik zal wel dat de post er langer overgaat heeft dan normaal het geval is. Waarschijnlijk kwam dit door het winterse weer met veel sneeuwval. Hartelijk groet, Michel SayCheeseToday

Iemand enorm kunnen verrassen dankzij SayCheese!

Handgeschreven boodschap bij de Fenegriek kaas was geweldig goed gedaan en ook de kaas zelf was een grote verrassing voor de ontvanger. Leuk! Alles prima geregeld en keurig verzorgd. Oh ja en niet te vergeten, de kaas was heerlijk!

Uitmuntend service

Zeer goede en klantgerichte service, hier kan menig bedrijf nog van leren. Ze hebben een fout die achteraf niet bij Say Cheese Today ligt maar bij mij, helemaal netjes afgehandeld. Hier nogmaals dank voor Michel.

Superorigineel kado

Heel leuk idee maar wel redelijk duur en raar dat je voor 4 uur moet bestellen, anders hadden jullie 5 sterren gekregen.

Originele verrassing!

Prima geregeld, zien er goed uit. Leuk ontvangen.

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)