Ik had zelf een foutje gemaakt in mijn bestelling, na contact werd dit direct opgelost.

Fijn contact en perfecte levering

Michel is meedenkend en flexibel de producten zien er leuk uit!

makkelijk, snel te bestellen en goed geleverd.

Leuk om uit te zoeken. Keus genoeg! Het bestellen was eenvoudig. Het pakketje werd op de goede dag bezorgd. de ontvanger was blij verrast.

Viel tegen

Het idee is leuk maar een zeer klein stukje kaas voor dat geld. Het mag ook wel iets feestelijker ingepakt worden. Het is net niets! Een lullig cadeautje voor een 60e verjaardag van een man.

Origineel kadootje

Leuk kadootje.Alleen jammer dat er maar 1 soort kaasje beschikbaar was.

Een origineel cadeau gewoon door de brievenbus!

De ontvangster van het kaascadeau was verrast en vond het superleuk en origineel.

Snelle levering en super goed ontvangen

Afgelopen maandag einde dag besteld en gister middag is het kaasje bezorgd bij een collega die ziek thuis is. Ze is dol op kaas dus een kaasje opsturen was een super leuk idee voor haar. Leuke verpakking. Helemaal top

pr0duct top, bestelprocedure moeizaam

Bij de bestelprocedure was het moeizaam om factuur en bezorgadres gescheiden te krijgen.

Fris, eenvoud, to the point, klantvriendelijk.

Vragen oplossingsgericht klantvriendelijk. Ondernemend creatief.

na foutje meteen hersteld

Namens onze moeder die 90 jaar wordt, moest ik 2 pakjes bestellen voor mensendie niet konden komen op haar feestje. I.p.v. dat het naar de geadresseerde ging, werd het verzonden naar mijn moeder haar adres. Namens de vriendelijke eigenaar mochten we nu dit pakje houden voor mijn moeder en heeft hij nog dezelfde dag een ander pakje gestuurd naar het adres wat wij opgaven. Dit vinden wij een heel fijne en mooie service. Hartelijk dank hiervoor ook namens onze jarige moeder

Een leuk en mooi idee.

Het ziet er goed en leuk uit en genoeg keuze, ontvanger was er blij mee.

Prima service, jammer van de levertijd

Ik was op zoek naar een origineel cadeau en toen kwam ik op deze website. Toen ik de eerste keer de verkeerde bestelling had geplaatst werd ik prima geholpen door Michel. Na mijn nieuwe bestelling geplaatst te hebben, was ik in afwachting van wanneer de bestelling zou komen. Op de website stond voor 12:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Ik had de bestelling op donderdag voor 12:00 uur geplaatst en ik had het cadeau zaterdag nodig, ruim op tijd dacht ik. Helaas is mijn bestelling pas dinsdag daarna aangekomen waardoor ik een ander cadeau heb moeten kopen, erg jammer.

prima communicatie en cadeautje was erg leuk

Prettige communicatie en het cadeautje was een verrassing, goed ontvangen en leuk verpakt.

Eens een keer wat anders

De ontvanger vond het geweldig!

Maandag besteld, helaas ps vrijdag in de bus.

Voor iets wat grappig uniek is en brievenpost verwacht je iets vloeiendere levertijden Had er woensdag nog achteraan gebeld. Toen gingen ze het verzenden….

Pakket naar een verkeerde plaats verstuurd en niet bereikbaar

Na een positieve ervaring opnieuw gebruik gemaakt van Say Cheese Today. Helaas werd het pakket naar een andere plaatsnaam verstuurd dan wat ik in de order had aangegeven, kan gebeuren dacht ik en heb ze toen een berichtje gestuurd. Ik heb meerdere malen contact opgenomen, maar ze zijn niet bereikbaar. Het pakket is uiteindelijk retour gegaan en heb na 1,5 maand nog steeds niets gehoord en geen geld teruggekregen.

Te late levering

Was voor een ver jaardag kwam pas een week later aan

Niet helemaal goed

Heb een ander afleveringadres doorgegeven, maar dat is niet goed overgekomen en is naar mijn huisadres gestuurd.

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)