Leuk idee als geschenk, ook nu met de komende feestdagen.

Goede kwaliteit, snelle levering, Cadeau idee!

Origineel

Een leuk en prijzig cadeau tip voor het einde van het jaar of voor een speciale gelegenheid dan is dit iets voor U !

SayCheeseToday

Ik had er nog nooit van gehoord Tot ik op een dag een klein pakje in de brievenbus had liggen! Er stond geen afzender op zodat het mij nog meer verbaasde! Open gemaakt en zie ik een klein rond kaasje met een kaartje erbij! Dit was van een groot bedrijf hier in Nederland waar ik een info gesprek mee heb gehad en zij vond mijn voorstellen en opmerkingen zo goed dat ze als bedankje dat kaasje stuurde! Eerlijk ik was blij verrast en vond het heel mooi het is een hart onder je riem schenken aan iemand! Ik heb metéén mijn collega in Duitsland hiermee verrast door ook een kaascadeautje (2x) te sturen en een dag later was het al bezorgd!! Echt een zeer goed bedrijf Saycheesetoday 100%!!!

Altijd een succes!

Originele en smakelijke cadeaus bij SayCheeseToday met een topservice!

Leuk en lekker!!

Super leuk als verrassing in deze corona-periode

Snelle bezorging, leuk cadeau

Je bericht wordt met de hand op de doos geschreven, zo wordt het een heel persoonlijk cadeau.

Snelle service, goede kwaliteit

Ik kreeg snel een reactie op mijn mail. Het handgeschreven kaartje is echt de kers op de taart. Zoveel leuker dansen geprint kaartje. En de kaas (sambal) was echt heel lekker.

Super nette service

Super nette service

Leuk!

Degene die het kreeg was er heel blij mee en vond het een heel leuk pakketje om te krijgen. Het handgeschreven briefje was ook heel erg leuk!

Heel makkelijk bestellen..superleuk!!

Fijn dat je zelf een soort kaas uit kunt zoeken, ik vond het super en de ontvangers waren blij verrast....ze hadden zoiets nog nooit gezien !!! Ik was zeer blij met een leuk eurobedrag...zo kun je mooi een "kleinigheidje" sturen.

Snelle levering, leuk contact

Wat anders

Een aparte ervaring om een stukje kaas te versturen naar iemand die het verdiend.

Origineel cadeau in de brievenbus

Zelf niet geproefd, krijg ik vast nog te horen. 2 pakketjes cadeau gegeven. 1 inmiddels aangekomen, de ander na drie dagen nog steeds onderweg helaas. Heb contact met post opgenomen, moet tot zaterdag afwachten. Maar ja, kan say cheese weinig aan doen. Groet, Alexandra Park

Prima snelle reactie en keurige levering.

Prima snelle reactie en keurige levering.

Goed verkapt en erg origineel

Prima service en snel geleverd. Mijn oma was zeer verrast. Ga zeker nog een keer bestellen.

Service is geweldig en het product is lekker en leuk. Een aanrader!

Leuke brievenbus kadootjes

Eenvoudig te bestellen en op tijd bezorgd

Origineel kado, keurig uitgevoerd.

Prima keuze! Origineel kado, keurig uitgevoerd.

lekker en leuk om te versturen!

...

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet op afgesproken datum bezorgd en tot nu toe helemaal niet ontvangen. Grote teleurstelling en weg verrassing voor ontvanger. En nu ?

Fijne service, Michel denkt met je mee

Hele prettige, snelle verwerking van een groot aantal pakketjes.

De mensen die het ontvingen waren zeer verrast. De verpakking prima.

Deze 2e bezorging was niet optimaal. Tussen 8 en 18 uur werd het niet bezorgd. Om +_ 20u kreeg ik bericht dat het bezorgen niet was gelukt. Dat was jammer.

Originele en perfecte service...leuke samenwerking

Voor ons 1 jarig bestaan hebben we onze relaties een kaasje tegestuurd. Ontzettend origineel cadeau dat enthousiast werd ontvangen. Bedankt voor de leuke samenwerking!

ik had geen afz gezet en snel bericht nar jullie en mijn verhaal keurig er bij gedaan. Super. En hoorde van de vrienden dat het erg lekker was. Bedankt.

Leuk om kaas kado te geven

Makkelijk bestellen,op tijd geleverd. Ik ga zeker vaker een kaasje laten opsturen.

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)