Super leuk

Super leuk om in deze tijd iemand een pakketje te sturen!!

Het product is nog niet gearriveerd

Het zou maandag bezorgd worden. Het was inderdaad wat verwarrend dat ik een datum kon kiezen en dat het product pas een aantal dagen later aan kwam. Het was een cadeautje, maar de kaas in aangekomen en heb en blije reactie erop gehad.

Hi Simone, Ik heb je order even nagekeken en zag dat je had aangegeven maandag als verzenddatum. Ik denk dus dat het een en ander op een misverstand berust. Ik zal wel dat de post er langer overgaat heeft dan normaal het geval is. Waarschijnlijk kwam dit door het winterse weer met veel sneeuwval. Hartelijk groet, Michel SayCheeseToday

Iemand enorm kunnen verrassen dankzij SayCheese!

Handgeschreven boodschap bij de Fenegriek kaas was geweldig goed gedaan en ook de kaas zelf was een grote verrassing voor de ontvanger. Leuk! Alles prima geregeld en keurig verzorgd. Oh ja en niet te vergeten, de kaas was heerlijk!

Uitmuntend service

Zeer goede en klantgerichte service, hier kan menig bedrijf nog van leren. Ze hebben een fout die achteraf niet bij Say Cheese Today ligt maar bij mij, helemaal netjes afgehandeld. Hier nogmaals dank voor Michel.

Superorigineel kado

Heel leuk idee maar wel redelijk duur en raar dat je voor 4 uur moet bestellen, anders hadden jullie 5 sterren gekregen.

Originele verrassing!

Prima geregeld, zien er goed uit. Leuk ontvangen.

Leuk cadeau

Top service. En leuk origineel cadeau via de brievenbus!

Goed ontvangen

Makkelijk bestellen,goede updates,snel verzonden en door brievenbus Ontvanger was aangenaam verrast en vond het heel leuk en lekker

Leuk idee , zeker tijdens de lockdown

Goed geregeld. Oplettende Medewerkers. Ik had geen afzender genoteerd. Wij kregen hier gelijk al een email retour. Ontvanger is er heel blij mee.

Mooie, overzichtelijke site en snelle levering.

Mooie, overzichtelijke website. Tijdens het bestellen per ongeluk het verkeerde kaasje besteld. Maar na contact met Say cheese today is het direct aangepast en had ik het juiste pakketje de volgende dag in huis!

Say double cheese!

Wat een leuk cadeautje om iemand een smile te bezorgen! Ik had een pakketje besteld, maar helaas kreeg mijn vriendinnetje niet de goede kaas. Na contact is dit super snel opgelost en ontving zij alsnog de volgende dag het goede kaasje! Voor de goede service én de lekkere kaas dus; een double cheese! Ik ga zeker nog een keer bestellen!

lekker en leuk

Klantvriendeijk geholpen

Mooi product. Zeer attent dat er contact werd gezocht bij mogelijke fout in bestelling. Zeer tevreden

Leuk kado idee!

Leuk idee voor verjaardagscadeau

Leuk concept. Het zou leuk zijn als je voor een paar euro je cadeautje nog iets uit kon breiden, voor de budgetten tussen 10 en 20 euro. Het kaasje viel in de smaak bij de ontvanger!

Goede ervaring en snelle levering

Ik heb de service van Say Cheese Today als erg goed ervaren. Het pakketje werd al de volgende ochtend nadat ik besteld had, geleverd. Dus super snel! Ook kon ik een klein stukje tekst toevoegen voor de ontvanger. Was zelfs met de hand geschreven en dit vond ik super! Al met al een goede ervaring dus!

TOP

Leuk om te geven en leuk om te ontvangen. Vriendelijke, correcte service

Super leukkk en lekker.

Mn ouders werden super verrast met say chees...ze vonden het echt kei leuk en waren aangenaamd verrast met dit brievenbus kado....

Alles prima!

Handig, snel, en de ontvanger was blij verrast.

Snel geleverd en leuk verpakt

Er zou wel wat meer variatie in het kaasaanbod mogen

Leuk om cadeau te doen.

Jammer dat het niet op de dag verzonden is als aangegeven. Daarnaast was het onduidelijk wanneer het brievenbus pakketje zou komen, ivm 2 tegenstrijdige mails. Verder netjes verpakt. En leuk om weg te geven.

Erg snel geleverd!

Leuk en origineel

De ontvanger vond het een leuk en lekker cadeautje, en de bezorging is prima gegaan. Ook fijn dat er verschillende verpakkingen en kaasjes zijn, en dat er een handgeschreven kaartje bij zit.

Mooi ingepakt kaasje en lekker!

Bestellen lukte prima en bezorging en kaartje waren allemaal goed gegaan en mooi verzorgd. Ik raad het aan als gezellig cadeautje.

Pakje kwam te laat

Voor een jarige vriendin heb ik dit besteld, en in de comments aangegeven dat ze het vanwege de drukte bij de post eerder moesten versturen, als het risico bestond dat het niet op tijd zou aankomen. Je kunt namelijk zelf de bezorgdag uitkiezen. Dat is niet gedaan en het pakje kwam een dag te laat. Mijn bestelling was ruim op tijd gedaan. Het pakje zelf viel wel in de smaak, maar ik ben dus niet meer zo enthousiast.

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)