Super leuk

Leuke verpakking, mooi formaat kaasje Of hij smaakt is aan de ontvangers :) Vlotte verzending Kortom leuke verassing als kleine attentie

Prima communicatie netjes verzorgd

Goede communicatie netjes op tijd bezorgd!

leuk idee, slechte uitvoering

ik wilde een vriendin verassen. Het werd 4 dagen later bezorgd. De derde dag had ik hier al een mailtje over gestuurd. Helaas tot op heden geen antwoord. inmiddels is het dus bezorgd als eieren na pasen.

Duidelijke site, snel verzonden, ontvangers waren erg blij met het brievenbus cadeau.

Verzending met zorg, top!

Met aandacht bezorgt, ontvanger blij verrast!

Perfect geregeld.

Bij Say Cheese Today 500 luxe borrelpakketten besteld voor collega's. Ik werd volledig ontzorgd, Verzending naar alle afzonderlijke adressen werd goed geregeld. Veel enthousiaste reacties ontvangen op de inhoud van het pakket. Groot succes!!

De ontvangers vonden het erg leuk en origineel!!

Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden betreft de status van levering etc

Wat een origineel kadootje!

Ontzettend leuk pakketje, met een klein kaasje, mini kaasschaaf en een zakje olijvensnacks. In een mooi brievenbusdoosje met een leuke quote erop. Ziet er erg verzorgd uit. Echt weer eens even iets anders. Het pestokaasje is erg lekker, niet té, gewoon subtiel van smaak.

Goede service!

Zeker waard om nogmaals een bestelling te plaatsen

Origineel cadeau, snel geregeld

Leuk cadeau, eens wat anders en met een persoonlijk bericht

ludieke manier voor kaasliefhebbers

leuk contact en prima service met een goede terugkoppeling. de kaas zit in een originele verpakking, en wordt netjes en snel bezorgd . of de kaas smaakt weet ik (nog)niet, waarschijnlijk is deze al opgepeuzeld door de gelukkige.

Leuk pakketje

Kaasje,kaasschaafje,nootjes,én een kaaspapiertje ! Leuk hoor ! (Het kaasje zat er scheef in )

Ontvangers zijn enthousiast en verrast

Snelle levering kan door brievenbus en de ontvangers zijn enthousiast

Ik zou het niet weten. Pakketje is nog niet bezorgd. Past dus NIET in de brievenbus!

Ik zou het niet weten. Pakketje is nog niet bezorgd, past dus NIET door de brievenbus!

Geweldig concept & prima service

Sowieso een top concept, want halloooo: KAAS! Daarnaast ging t bestellen makkelijk, werd ik goed op de hoogte gehouden van elke stap in het proces en was de bezorging snel en goed. Zowel mijn vriendin (voor wie het bestemd was) als ik zijn erg tevreden!

Top, leuke manier om iemand een attentie te sturen

Alles goed en snel geregeld. Side note, wellicht is het ook leuk om geitenkaasjes in het assortiment mee te nemen.

Leuke manier om iets speciaals te sturen

Leuke verpakking met tekst snelle levering

Leuke verrassing

Ik mistte een beterschaps kaasje

Goede service! Had teveel betaald zonder het te merken. Kreeg een mail en geld terug. Verder netjes geleverd!

Alles keurig en op tijd geregeld, leuke teksten, gezellig verpakt.

Een bijzonder leuk cadeautje over de post, weer eens wat anders dan een kaart. Het werd door de ontvanger gewaardeerd en smakelijk gevonden.

leuk bedrijf

bestelling keurig afgehaald, nette duidelijke factuur

Leuke website, vlotte bezorging en volgens de ontvangende partij lekkere kaas

Zeer tevreden met het product en de service!

De optie voor het versturen van een kaartje was erg aangenaam. Tot mijn verrassing was het kaartje handgeschreven! Erg leuk. Het zou wel prettiger zijn om een aflever datum te kunnen kiezen ipv een verzenddatum. Hier had ik rekening mee gehouden, waardoor het cadeau op de juiste dag aankwam. (1 dag eerder laten verzenden dan verjaardag). Ik kan me voorstellen dat hierdoor teleurstelling voorkomen kunnen worden.

fantastich

en ook nog erg lekker met een biertje

Leuk cadeautje

Zit goed en leuk verpakt en de kaart is handgeschreven.

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)