Goeie service

Duidelijke site en telefonisch ook goed bereikbaar en zeer beleefd.

Helemaal Top

Super leuk cadeau om aan iemand te sturen is weer eens wat anders dan een kaartje.

ging super makkelijk en de ontvanger was dol blij

ik vond de keuzes best veel en de teksten erop zijn prachtig ik heb het nu een keer gestuurd naar iemand maar weet jullie nu te vinden erg leuk.

Zeer positief

Origineel brievenbus cadeautje. Goed en snel bezorgd. Ontvanger was zeer positief verrast.

Goede service, leuke verrassing met veel aandacht.

Fijn product met leuke aandacht voor de details, zoals het handgeschreven kaartje erbij. Ik kreeg per abuis de verkeerde kaas bezorgd en kreeg toen naderhand zonder extra kosten ook nog de juiste besteld. Super goede service dus! Vrolijk product met idem vrolijke service.

Lekkere kaas, leuke verrassing

Het was makkelijk bestellen en een persoonlijke kaart erbij de doen

Het was simpel geregeld en de persoon die het ontving was erg verrast! Werd ook snel bezorgd

Hee origineel cadeau

Echt een heel leuk kado om iemand eens op een andere en originele manier te verassen. Vind het alleen jammer datt het niet op de dag die ik had aangegeven werd bezorgd. Daar werd ik niet van tevoren op geattendeerd.

Super !,,

Enorm positief

Perfect!

Bestellen ging makkelijk, betaling en afwikkeling ook! Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Snelle service, leuk cadeau!

Product ziet er aantrekkelijk uit, smaakt goed en de service is erg goed. Zou zo weer kaas bestellen voor 100 personen!

Orgineel cadeau

Leuk om iemand te verrassen. Ontvanger was heel enthousiast

Leuk, origineel en goede service.

Om een interne actie kracht bij te zetten had ik voor meerdere collega's een kaascadeautje besteld bij Say Cheese Today. De kaas werd goed en leuk ontvangen. De verzending is zelfs bij mijn collega in Berlijn goed aangekomen. Say Cheese Today stuurde mij nog een whatsapp om te checken of alles wel goed was ingevuld, dat is nog eens fijne service! Zeker een aanrader!

Leuk, net wat anders om te geven. Goede keuzes en het handgeschreven berichtje maakt het compleet.

Lekker, snel en voor iedere gelegenheid igeschikt

Dr site werkt erg makkelijk. je wordt zo door alle stappen geleid.

Netjes en snel een leuk presentje geleverd!

Een heel leuk idee, offerte gevraagd en laten verzenden naar meerdere collega's. Verzending ging heel snel en het ziet er gewoon heel erg leuk uit. Misschien nog een tip om de doosjes of wikkels om de kaasjes van een eigen te kiezen tekst te laten voorzien.

Deskundig

Kaasje besteld online, maakte een foutje in de bestelling. Deze werd direct opgemerkt en besteld. Daarnaast kreeg ik ook een leuke reactie van mijn klant.

Geweldig product en snelle levering

Super origineel en snel geleverd

Dit is echt een aanrader! Hartstikke origineel, grappig en als brievenbuscadeau te versturen. Fijn dat er zoiets is voor als je iemand wilt verrassen die niet van chocolade en bloemen houdt. Ik heb het zelf alleen nog maar op het scherm gezien, maar van de ontvanger begreep ik dat het er in het echt ook heel leuk uitziet. Het was dus met recht een geslaagde verrassing!

Heel orgineel!

Heel leuk brievenbuscadeautje en ook nog eens lekker. Mooi verpakt en met de hand geschreven kaartje erbij. Voor herhaling vatbaar!

Mooie doos en op dag van aanvraag aangekomen.

Geweldig en zo mooi op tijd!

Heb herhaaldelijk problemen gehad met de website zodra ik wilde bestellen/ afrekenen. Dankzij jullie mail dat er nog wat in het winkelmandje zat, kon ik eindelijk afrekenen. Misschien een tip om daar nog eens naar te kijken voor mensen die een beetje digibeet zijn...

Super origineel

Heb een kaasje als cadeautje gestuurd en de ontvanger vond het echt super origineel en lekker! Ook supersnel verzonden. Aanrader!

Viel mij een beetje tegen...

'k Had een kaasje naar mijn moeder gestuurd voor moederdag. Als eerste het handgeschreven kaartje is erg leuk, de verpakking en het snelle verzenden ook... maar wat een ieniemienie kaasje zeg. Toen ik er deze week kwam en in de koelkast keek lag het kaasje er nog. Voor mij natuurlijk ff leuk om te zien wat ik gestuurd had. 'k Had natuurlijk een klein kaasje verwacht, maar niet dat het zo klein zo zijn. Als de korst eraf is hou je netto echt weinig over. Helaas, het idee was leuk en zeker de zorg waarmee het pakketje verzonden is ook prima! Maar ik hou het bij 1 keer bestellen.

Goed geregeld

Veel keuze, snelle en mooie levering

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)