Aanrader

Geweldig idee voor een cadeautje (vooral nu ik mijn familie in D niet van Nederlandse kaas kan voorzien) :) Goede service, snelle bezorging en blije ontvanger.

Leuk pakketje voor de jarige ontvanger

Goede service, lekker snel bezorgd.

Zeer gewaardeerd cadeautje.

Voor de verjaardag van een vriend laten sturen. De berichten die ik terug kreeg over het kruidenkaasje voor zijn verjaardag waren zeer enthousiast. Een leuke verrassing en zeer lekker!

Hele snelle levering

Leuke brievenbus cadeautjes en een hele snelle bezorging. Kan alleen niet veel tekst kwijt voor op het kaartje.

hartelijk dank voor de geweldige service omtrent het brievenbus cadeautje, de ontvanger was enorm blij en vooral het handgeschreven kaartje deed het heel goed, dus voor herhaling zeker vatbaar !!!

Leuk

Prima geregeld

Goed verzorgd

Makkelijk te bestellen Goed verzorgd en op tijd En een goed product wat erg belangrijk is. Voor mij mogen er meer artikelen komen, misschien streek producten

Super service!

Had een vraag via app gestuurd, vrijwel meteen geholpen met oplossing! Goede service en leuk idee!!!

super leuk

Bestellen ging gemakkelijk, levering snel. Ontvanger was heel blij.

Goede service, maakt de verwachtingen waar!

Leuke attentie, lekker kaasje en goede service :)

Snelle levering, leuk om als kadootje te geven met leuke teksten op de verpakking! En past door de brievenbus. Top!

de ontvanger was super blij

bestelling ging goed, betaling niet. telefonisch contact zorgde ervoor dat er meteen een goede oplossing kwam. goede service

Origineel en goed verzorgd

Van de ontvangers naar wie ik het kaasje heb gestuurd kreeg ik een enthousiaste reactie. Het kaasje was erg leuk verpakt en het handgeschreven kaartje werd ook erg gewaardeerd. Weer eens wat anders dan een bos bloemen.

Bestellen op de site was duidelijk en simpel

Helaas is het cadeautje voor oma nog steeds niet bezorgd. 31maart was ze jarig en wilde we dat het bezorgd zou worden. Voortaan gaan we zelf met een cadeautje langs

Top service en snel bezorgd

Meerdere kaasjes besteld en tijdig geleverd, goede service

Al verschillende keren besteld en altijd op tijd geleverd, behalve de laatste keer. Had al een week van te voren besteld maar het kwam nog niet op tijd. Nu was het wel dat de kazen naar twee personen moesten die allebei op maandag jarig waren. Ik weet dat de post niet zo gauw meer komt op maandag maar dan vind ik wel dat je dat dan ook niet meer aan moet kunnen klikken. Er stond gewoon dat de lever datum op maandag was. Het eerste kaasje kwam op dinsdag aan (daar heb ik nog niet zo’n moeite mee) maar voor de tweede persoon was dat pas op woensdag. Dat vindt ik toch wel wat lang daarna en vooral omdat het om een verjaardag gaat. (dat was ook zo bij de eerste persoon.) Misschien moet je de maandag er niet meer bij zetten. Voor het alle andere is het uitstekend en iedereen is altijd blij verrast met het kaasje. Iedereen die ik dit heb gestuurd vindt het een erg leuk kado. Top ga zo door, ik ga er zeker nog meer gebruik van maken.

Helemaal top

Goed geregeld, leuk cadeau!

Origineel cadeautje door de brievenbus!

Al vaker besteld en met succes, want opnieuw een leuke reactie van de ontvanger. Bezorging is altijd op tijd.

9 kaasjes besteld. Er bleek wat mis zijn te gaan. Heel goed opgelost met extra producten gratis bij de bestelling te voegen.

Een origineel cadeau, makkelijk te bestellen.

Ik vind dit een fantastisch leuk en lekker cadeau om te versturen. En dat alles voor een aantrekkelijke prijs.

Netjes ,goed verpakt en op tijd

Helemaal top!

Ik had een schrijffout gemaakt en na telefonisch contact werd het meteen hersteld.

Lekkere kaas! Snelle levering.

Heldere site. De ontvangers waren blij verrast en vonden de kaas erg lekker!!! Wij vinden het een leuk kado'tje om (nog eens) te geven en om te krijgen.

Leuk om te geven én om te krijgen

Helaas een dag te laat. Maar daar is niks aan te doen. Meer een bezorgpbleem.

Scheldestraat 38 1823 WB Alkmaar

Over Say Cheese Today

SayCheeseToday is een kaascadeautje. Het is een felicitatie, beterschapswens of ‘zomaar’ een cadeautje voor iemand. En, heel handig, het past door de brievenbus! Je bent nooit te laat om het goed te maken, iemand een hart onder de riem te steken of zomaar iets te zeggen of te geven. Je vrienden en familie zullen blij verrast zijn met dit kaascadeautje en de persoonlijke kaart, met een glimlach als gevolg ;-)