Gestopt met roken

Jullie druppels hebben me geholpen om na een zoveelste poging te stoppen met roken. Ze maken me rustiger en minder gestrest.

• Levering N.v.t.

Miraculeus

Ik heb veel stress en veel problemen, waardoor ik niet meer aan andere Dingen kan denken. Zwaar hoofd, en verwardheid, angsten en slapeloosheid. Op aanraden van een vriendin besloot ik bachbloesem te proberen. Toch beter iets natuurlijk te gebruiken dan iets medisch dacht ik. Wat niet baat, niet schaadt! Al na De 1ste Inname voelde ik iets veranderden. Ik voel me sterker, klaar om de dingen aan te pakken, zelfzekerder. Dank u wel

Werkt goed voor mij

Ik gebruik de druppels nu 4 tal weken voor mij overgangsklachten. Ze helpen mij goed. Veel minder opvliegers, ik ben rustiger en slaap ook veel beter.

Eindelijk een kalme hond

Onze hond is al sedert pup zeer nerveus en blaft voor het minste. We hebben al alles geprobeerd en uiteindelijk raadde iemand ons bachbloesemdruppels aan. Ik had er nog nooit van gehoord maar ben wel blij dat ik het heb geprobeerd want we hebben een andere hond.

• Levering N.v.t.

Topservice

Voor het eerst besteld in december. Pakje kwam (ondanks zorgvuldig ingepakt) beschadigd aan. Contact genomen met Stijn en dezelfde dag nog nieuw pakket opgestuurd zonder gedoe. Dat vind ik pas klantvriendelijk en is dus zeker mijn aanbeveling waard :-) De druppels neem ik nu 3 weken en ik voel dat ze me helpen. Helemaal tevreden dus.

10/10

Druppels besteld voor onze kater. Deze was na aanvaring met een hond extreem angstig. Verstopte zich bijna de ganse dag in huis. Dankzij de druppels hebben we onze speelse vrolijke poes terug. Ondertussen ben ik voor mezelf ook begonnen met een kuur omdat ik heel veel pieker en daardoor slecht inslaap. Nu 2 weken voel ook ik al een verschil. Ik ben echt tevreden van jullie product. Heel erg bedankt!

Gestopt met roken :-)

Na verschillende pogingen ben ik nu officieel rookvrij. Een vriend had me bachbloesems aangeraden. Ik kende het niet maar heb een kuur van 3 maanden gedaan en heb in die ganse periode niet gerookt. Nu al veertien dagen zonder iets en het gaat echt goed. Ik ben zeer blij. Mijn vriendin nog meer :))

Ik merk er niks van?

Ik las enkel maar positieve reviews overal... maar ikzelf merk na kleine 2 maanden gebruik niks. Ik heb de Bach bloesem mix voor hoogsensitiviteit genomen na test op de website. 49 euro gekost. Enige wat ik krijg zijn mails van Tom Vermeersch om nog meer producten te verkopen, maar resultaat mis ik... Ik trek me nog altijd alles te sterk aan en krijg nog steeds bij alles tranen in de ogen. Ik hoopte op een afname aan ongewenst in tranen uitbarsten, maar niet is gebeurd ... ook stel ik me vragen bij de 100% zwangerschapsproof? Ik las net in de krant dat er meer alcohol in zit dan in een pintje?

• Advies

Geachte Mevrouw, U schrijft een review op een verkeerde pagina. Ons bedrijf heeft geen banden met Tom Vermeersch (MariePure). Wij (Blozom) werken met Bachbloesem Mixen op maat in overleg met de klant. P.S. Dat Bachbloesems meer alcohol bevatten dan een pintje slaat nergens op. Onze mixen (en ik neem aan ook deze van Tom) bevatten slechts enkele druppels cognac / brandy op 50ml bronwater. Dat is verwaarloosbaar. Flesjes die u in de winkel koopt (meestal van een commercieel merk) bevatten wel 20 tot 30% alcohol. Maar dan nog is enige nuance op zijn plaats. U dient immers slechts enkele druppels in te nemen. Dat komt in geen jaren in de buurt van de hoeveelheid alcohol die U inneemt bij het drinken van een pint. Gelieve uw opmerking / review te richten naar de juiste aanbieder s.v.p. en deze op onze account te laten verwijderen. Dit kunnen wij namelijk niet zelf. Mvg Stijn

Een tevreden rustige hond

Ik heb in september een hond geadopteerd uit Spanje. Alba bleek meteen een getraumatiseerd angstig meisje. Omdat ik al eerder bachbloesems heb gebruikt bij honden heb ik een potje laten samenstellen door Stijn. We zagen vrij snel resultaat en nu 2 maanden verder is ze een andere hond. Superblij

• Advies

Snel geleverd en goed geholpen

Ik heb een flesje besteld op basis van een test die ik op de site had gedaan. Het was voor mij de eerse ervaring met bachbloesems en ik ben positief. Mijn klachten (vooral angst) zijn nog niet 100% weg maar het gaat na een kleine maand toch zeker al voor 3/4 beter. Ik voel me rustiger in bijvoorbeeld een lift of kleine ruimtes. Ben algemeen ook wat kalmer geworden innerlijk en ik slaap ook beter. Ik ben dus tevreden :-)

Zeer goed geholpen

Ik heb Blozom mix op maat besteld omdat mijn zoontje moeite heeft om zich aan te passen aan de echtscheiding en de onderlinge regeling tussen mezelf en zijn papa. Hij begon weer in zijn bed te plassen en ook op school merkten we dat het minder ging. Een vriendin raadde mij Blozom aan en ik ben blij met het resultaat. Al na een week zag ik resultaat en intussen is ook het bedplassen gestopt. Helemaal top!

Perfect!

bestelling vlot verlopen, Tijdje getwijfeld om dit te proberen. Na enkele dagen had ik het resultaat van de bachbloesemmix,supercontent!

Echt het proberen waard!

Dochter is nu een 3-tal weekjes bezig met bachbloessem kuur op maat. Het verschil is heel groot!

• Advies

Super service en professionele hulp

Wij hebben uitstekende service ervaren en de mix heeft voor bij onze zoon super geholpen. Wel eerder ervaringen met het gebruik Bachblossoms, zowel “standaard” uit de winkel en gepersonaliseerd, deze producten zijn naar onze mening uitstekend en zeker niet vergelijkbaar met “standaard druppels” van de kruidenier.

• Advies

Ik was niet vertrouwd met bachbloesems. Stijn heeft me echter zeer uitgebreid geadviseerd en een mengeling gemaakt voor mijn overgangsklachten en feit dat ik zeer slecht slaap. Ik ben er goed mee geholpen en raad het dan ook zeker aan.

• Advies

Slaap beter en ben rustiger

Ik heb uw blozom mix gekocht omdat ik moeilijk kan inslapen. Slaappillen wil ik niet nemen dus dacht ik baat het niet… Ben nu een 4 weken verder en ik moet zeggen dat het me echt helpt. Ik lig minder te piekeren en val gemakkelijk in slaap. Ik heb de indruk dat ik ook overdag veel rustiger en minder gespannen ben. Een tevreden klant.

Zeer goede ervaringen

Onze dochter gebruikte ze altijd tijdens de examenperiode en is er zeer goed mee. Veel minder stress en faalangst. Ik heb vorige maand nu voor het eerst eens een flesje voor mijn man besteld omdat deze zich zeer dominant en soms zelfs agressief gedraagt in het verkeer. Scheldt iedereen uit en jaagt zich in alles op. Sedert hij de druppels neemt is hij opmerkelijk rustiger. Hij is er zelf ook wat verbaasd van want vond het maar flauwekul :-) Ook vanharte bedankt voor het flesje rascue dat we erbij kregen. Ik maak zeker reclame voor jullie. Nadine

Koop het niet mensen!

Ik had een mix gekocht voor mijn angstige en onzekere hond. Na een maand nog geen enkele verbetering of verandering gemerkt. De ene verandering dat ik merk is in mijn portomonee, het is vrij duur en gewoon onzin!!! Geloof er niet!

• Advies

Goedemiddag Elsy, Jammer dat u een dergelijke beoordeling schrijft. U heeft inderdaad druppels bij ons besteld op basis van het verhaal van uw hond waarmee u al zeer lang problemen heeft. U zei ons dat u werkelijk al alles had geprobeerd en er maar geen beterschap was en dus ten einde raad was. We hebben op basis van de beschreven problematiek een samenstelling voorgesteld en meteen ook gezegd dat we een kuur van 3 maanden adviseren. Uiterlijk 1 week nadat u een flesje heeft ontvangen stuurt u ons een korte mail met de korte boodschap dat u nog niets merkt. Wij antwoorden u daar meteen op dat een week wel heel kort is om een definitief besluit te vormen en vragen u op z'n minst nog even verder te gaan en ons verder op de hoogte te houden. Uw antwoord is deze review. Dat vinden we een jammere zaak. Te meer u ook 1 ster geeft voor communicatie, levering en advies. - Wij hebben al uw mails binnen de 24h beantwoord. - Wij hebben u gratis geadviseerd (nog voor de aankoop). - Het product werd 2 dagen na uw bestelling thuis geleverd. Ik weet oprecht niet wat wij hieraan nog zouden kunnen verbeteren. Wij werken al meer dan 15 jaar met Bachbloesems en zijn er ons van bewust dat we soms eens een ontevreden klant hebben. Zo gaat dat nu eenmaal. Maar deze review vind ik toch geen correct weergave. Fijne dag nog. Stijn & Iris

Goed advies. Vlotte levering.

Ik was nog niet vertrouwd met bachbloesems en had dan ook heel wat vragen. Stijn heeft deze allemaal beantwoord via mail. De persoonlijke aanpak vind ik dan ook super. Ik heb nu een flesje besteld voor mezelf en mijn kat. Dit heb ik gisteren ontvangen. Alles was netjes verpakt en ook fijn dat ik achteraf mag betalen via overschrijving. Over de werking kan ik nog niet veel zeggen maar ik hou jullie zeker op de hoogte.

Slaap beter

Ik had vroeger al bachbloesems gebruikt uit de winkel (rescueremedy) en was daar goed mee als ik gestrest was. Vorige maand een mix laten maken door jullie omdat ik slecht kon inslapen en ook last had van onophoudelijk gepieker (zit met een scheiding). Dit helpt voor mij goed en ik ben dan ook tevreden.

Geen opvliegers meer

Ik heb jullie bach bloesem nu 2 maanden gebruikt en voel me veel beter in me vel. Geen opvliegers meer en ook geen huilbuien. Ik raad dit aan voor elke vrouw met overgangklachten. Monique

10 op 10

Had al ervaring met bachbloesems maar kocht ze elders. Toevallig op jullie site gekomen en een mix op maat besteld. Zeer tevreden over jullie manier van werken en de snelle service. De mix zelf was netjes verpakt in bubbelfolie. Ook fijn dat ik mag betalen na ontvangst. Voor wie bach bloesems wil proberen wil blozom zeker aanraden. Groetjes Mireille

• Advies

Heel tevreden van jullie service en product!

Voor de 3de keer bij jullie besteld. Ik had eerst geprobeerd voor mezelf en vervolgens voor mijn dochter. Mijn man was er niet voor te vinden maar heeft nu toch ook een flesje laten maken. Hij is er zeer goed mee. Altijd snel antwoord en correcte levering. Top!! Bianca, Eric en Marthe

• Advies

Geen contact mogelijk met deze mensen. Ik blijf een betaalverzoeken ontvangen.

Direct na bestelling, meteen het geld overgemaakt. Een paar dagen daarna ontving ik een betaallink, waarop ik meerdere keren heb gereageerd als betaald te hebben. Ook de afschrift naar ze toe gemaild. Een week later kreeg ik een betalingsherinnering over de mail. Daarop heb ik weer een mail gestuurd en twee keer gebeld, waarbij ik 1x heb ingesproken met mijn telefoonnummer. Bestaat dit bedrijf nog wel??

• Advies N.v.t.

Beste Natasja, U heeft van ons welgeteld 1 aanmaning ontvangen. Ik overloop even chronologisch. Uw bestelling werd op 18/09/19 klaargemaakt en opgestuurd. U heeft hierbij een automatische uitnodiging tot betaling gekregen die 10 dagen geldig blijft. Op 28/09 om 9:00 is er automatisch een aanmaning verstuurd gezien deze betaling nog niet binnen was. U heeft ons daarop gemaild dat u het bedrag rechtstreeks had overgeschreven en ons een betalingsbewijs bezorgd waaruit bleek dat er geen betalingskenmerk werd vermeld bij uw betaling. Dat was ook de reden dat uw betaling nog niet was verwerkt. We hebben u dit bevestigd via e-mail op 28/11/2019 om 13:25! Deze betaling werd dus op 28/11 geboekt en u heeft nadien geen aanmaningen meer van ons ontvangen. Tenzij u ons met een andere verwart. Wij werken al 15 jaar op een correcte manier en zijn overigens nog één van de weinige online shops waarbij we volledig op basis van vertrouwen werken en betaling na ontvangst toestaan. Mvg Stijn

Zeer goede service

Er was iets mis gegaan met de levering, maar dit is direct en zonder moeilijk te doen opgelost. Helemaal top.

Over Bachbloesems.eu

Blozom® is gespecialiseerd in Bachbloesems op maat. Via onze website www.blozom.eu kan u geheel gratis en vrijblijvend de test doen om te zien welke samenstelling meest geschikt is.