Filters

10

Zeer tevreden over de druppes druk & verstrooid

Na 2 maanden de druppels druk & verstrooid te gebruiken bij onze zoon zijn we echt super tevreden. Ook de juf merkt verschil. We zijn dan ook blij dat we dit een kans hebben gegeven ipv meteen aan de relatine te gaan zoals de arts had voorgeschreven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
2

geen product ontvangen

OP 26/12 heb ik een flesje BB besteld voor mijn hond. Juist bij jullie omdat er snelle levering beloofd werd en wij dus al voor 31 dec konden gaan bouwen aan een rustigere sfeer voor Mila. Ze is nog maar een paar dagen bij ons, dus mocht het flesje ooit aankomen, heb ik geen hond meer om het aan te geven. Ik heb jullie hierover gemaild, maar geen reaktie. Ook jullie telefoon nummers lijken niet te werken en e-mail blijft onbeantwoord. Is dit de standaard bij jullie?

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies

Reactie van het bedrijf

Goedenamiddag, Ik heb dit even nagekeken. U heeft vorige week een bestelling geplaatst en deze is klaargemaakt en verstuurd op 29/12. Dit werd overigens ook bij het afronden meegedeeld. Zowel via ons systeem, alsook via PostNL, heeft u een mail ontvangen om het pakket te volgen. Ik heb dit net bekeken en zie inderdaad dat men uw pakket nog niet heeft afgeleverd, maar u begrijpt ook dat wij daar op zich helaas niet veel kunnen aan doen. (Ik neem aan dat er bij de verzender vertraging is door drukte met afgelopen feestdagen.) Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar de vervoerder met de vraag ons snel te informeren over de stand van zaken. Ik begrijp dus op zich best wel dat u dit vervelend vindt maar anderzijds vind ik de kritiek dat wij niet antwoorden een beetje misplaatst. U heeft ons een mail gestuurd op zondag 1 januari om 16:13. Het lijkt me toch niet onredelijk om op een zondag en nota bene de 1ste dag van het jaar niet bereikbaar te zijn. We zijn vandaag maandag 2 januari en zijn daar meteen mee aan de slag gegaan. Mvg Stijn

10

Zeer goed

Goed geholpen met de druppels. Onze hond gebruikt ze nu ook al een 2 tal weken en ook daar zien we al een verbetering. We doen verder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
5

Wisselend

Helaas krijg ij via mail geen antwoord op mijn vragen sinds ik ben gestart. Toch lijken bepaalde klachten te verergeren en ik had vragen m.b.t de ontgifting en voor gevoelige mensen. Ik heb nl. Van vitamines of andere dingen altijd heel weinig nodig. 5 x op een dag 4 druppels heb ik opgebouwd, maar al lijken bepaalde klachten echt beter te gaan, mijn vermoeidheid, darmen, trillen ..alleen maar slechter. Jammer dat ik dus geen antwoord krijg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Aanrader. Correcte service!!

Ik gebruik al enkele maanden een mix voor oa. mijn overgangsklachten. Die werken super voor mij en had ik al veel eerder moeten proberen. Nauwelijks nog opvliegers, veel beter slapen en minder stemmingswisselingen. Laatst had ik een flesje besteld om mee te nemen naar Spanje. Helaas was er wat foutgelopen bij PostNL waardoor ik mijn bestelling niet tijdig had en zonder druppels moest vertrekken. Even contact genomen en meteen hebben ze een oplossing voor gesteld en dit nagestuurd naar ons hotel. Dit vind ik echt een waanzinnige service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Zeer tevreden

Handige site waarmee je zelf een mix kan samenstellen. Heel duidelijk en snel geleverd. Heb druppels voor onze zoon en dochter besteld (concentratie en bedplassen) en het helpt goed bij hen. Ik heb nu ook voor mezelf besteld om beter te slapen. Benieuwd en laat dit zeker nog weten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
6

Twijfelachtig

Ik heb de bloesem 58 besteld om te stoppen met roken. Werd erg onrustig en huilbuien. Ik ben weer begonnen met roken. Wat doe ik fout? Als ik doorzoek kan mijn zin in een sigaret verminderen als ik bloesem 58 blijf gebruiken?

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies

Reactie van het bedrijf

Hallo Cora Bachbloesem Mix 58 is niet van ons maar van MariePure. U kan dan ook beter daar uw reactie achterlaten. Wij werken met Bachbloesems op maat omdat we daar ook betere resultaten mee hebben. U kan op onze website www.blozom.nl een test doen om te kijken welke mix je nodig hebt. Bijvoorbeeld als je stopt met roken zijn er inderdaad enkele bloesems die kunnen ondersteunen om de drang naar roken te verminderen. Maar het is ook belangrijk om eventuele andere obstakels aan te pakken welke u stress bezorgen of uit balans brengen. Want deze zullen u ook weer triggeren tot het roken van een sigaret. Als je bijvoorbeeld vaak piekert heb je ook White Chestnut nodig, of als je last hebt van faalangst of laag zelfbeeld Larch, en zo kunnen we zeer veel voorbeelden geven. Daarom worden Bachbloesems het best op maat gemaakt.

10

Tevreden over service en product.

Ik ervaar de samenwerking als zeer goed. Het samenstellen van de druppels die geschikt zijn voor de klant gaat zeer snel en duidelijk via de site. Eenmaal een bestelling geplaatst krijg ik snel meer info ivm levering en factuur en volgt de levering ook spoedig. Klaar en duidelijk. De druppels zijn een veilig alternatief voor klassieke medicatie. Zonder twijfel een aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Onze dochter slaapt nu eindelijk door

We waren ten einde raad met ons dochtertje van 8 maanden die nog elke nacht het gezin bij elkaar huilt. Op aanraden van mijn schoonmama ben ik bij bachbloesems terecht gekomen. Ik was er zelf nog niet mee vertrouwd maar ik ben echt blij dat ik dit een kans heb gegeven. Ons dochtertje slaapt nu eindelijk door! Superdank

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Levering
  • Advies
10

Zeer goed

Na 4weken helpt het

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Super

Wij hebben op advies van onze dierenarts een mix laten samenstellen voor onze twee Duitse Herders. Deze waren sedert onze verhuis enorm gestrest. Ook naar elkaar toe waardoor ze steeds vaker naar elkaar uithaalden tot bijtens toe. We waren niet vertrouwd met bachbloesemtherapie maar het resultaat heeft ons aangenaam verrast. De honden zijn weer zoals voorheen. Indien nodig gebruiken wij dit in de toekomst opnieuw. Ook bedankt voor jullie uitgebreide advies. Fonny & Cor

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
1

Uiterst SCHANDALIG hoe je je klanten zo kunt NEGEREN

Ik was op zoek naar een studie mix die snel geleverd kon worden, aangezien ik het product dringend nodig had en slechts voor een korte periode. ik heb voor deze site gekozen omdat erbij stond dat levering in Belgie 1 dag duurde. Toen ik na 2 dagen nog altijd geen verzendbevestiging had ontvangen (en het intussen weekend zou worden met feestdag op maandag) wist ik zeker dat het product te laat ging toekomen en heb ik op meerdere manieren contact proberen op te nemen om deze bestelling te annuleren. Ik heb meerdere malen gebeld, ik heb het contact formulier op de site ingevuld en ik heb gemaild. Bijna 2 weken verder heb ik nog altijd geen antwoord ontvangen op mijn annuleringsaanvraag, ondanks ik bijna dagelijks opnieuw contact heb proberen maken (telkens zonder resultaat)! ik vind het schandalig hoe je uw klanten zo kunt negeren. dit is echt geen manier van werken. ik voel me behandeld als een stuk stront. Niet alleen word mijn vraag genegeerd, intussen heb ik gewoon nog altijd NIETS ontvangen, hoe is dat zelfs mogelijk??? Ik hoop op deze manier EINDELIJK contact met de klantendienst te krijgen en dat dit alsnog op een mooi einde kan afgerond worden zodat ik deze lelijk woorden kan terugnemen.... We zijn allemaal mensen, laat ons elkaar ook zo behandelen aub!

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hoi Hanne, Wij zijn eerlijk gezegd geschrokken van deze review. Deze staat zoals u zelf kan zien haaks op de rest van onze beoordelingen. Mocht dit onze manier van werken zijn dan zouden we het wellicht niet al die jaren hebben volgehouden. Het klopt dat u bij ons een bestelling heeft geplaatst op 13/04. U heeft 3 dagen na uw bestelling een bericht gestuurd dat u dit order graag zou annuleren. U meldde daarbij ook dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij hebben u op 17/04 om 11:22 geantwoord dat dit geen probleem was gezien het geen samenstelling op maat betreft. (Gezien u ook onze bevestiging niet heeft ontvangen vermoed ik dat onze berichten in uw spam terecht komen?) Wij hebben daarbij ook gemeld dat uw bestelling al was verstuurd maar dat wij een bericht naar de vervoerder zouden versturen om de levering alsnog tegen te houden. Ik hoop dan ook dat dit misverstand bij deze is rechtgezet. Fijne dag nog. Groetjes Stijn & Iris.

10

Aanrader

Super service, goede producten, eerlijke prijs. Een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
9

Tot nu toe tevreden

Ik had al eens een Mix 55 besteld voor mijn zoontje maar dit had weinig effect. Een vriendin vertelde me dat ze goede resultaten had met een gepersonaliseerde samenstelling. Zo kreeg ik de gegevens van Blozom door. Yaro heeft nu zijn eerste flesje uit en hier merken we toch wel verschil. We gaan nog even door en houden jullie op de hoogte. Martine

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Levering N.v.t.
  • Advies N.v.t.
9

Fantastisch product!

Heb er heel veel baat bij !

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Topproduct

Ik gebruik jullie mix nu een vijftal weken en ben echt supertevreden. Ik voel me na lange tijd weer beter in mijn vel en slaap stukken beter. Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Uitstekende service

Zeer tevreden!! Ten eerste voor de klantenservice. Ik was een promocode vergeten bij bestelling. Eventjes gemaild en ze hebben het verschil meteen terugbetaald. De bachbloesems zelf zijn ook zeer goed voor mij. Ik neem ze voor mijn menopauze en heb er veel baat bij. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Ongelooflijk

Onze hond was altijd panisch voor knallen en vreemde geluiden. Afgelopen oudejaarsavond heeft hij vrij rustig naast mij gelegen. De oudejaarsavonden hiervoor was het alleen maar bibberen en hijgen. Ook negeerde hij altijd andere honden en mensen. Sinds het gebruik van Blozom Bach bloesem, zoekt hij de honden nu zelf op om te spelen en is hij ook weer sociaal naar mensen. Ook andere hondeneigenaren valt dit op. Zijn (en ons) leven is nu veel aangenamer. Wim Brus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Rijbewijs gehaald!

Ik heb in juli de mix "faalangst" bij jullie besteld. Deze werkte echt snel, het gaf me voldoende vertrouwen om ervoor te gaan en nu ben ik geslaagd voor mijn motorrijexamen! Ik ben superblij!!! Ik voel echt een shift in mijn perceptie naar het maken van fouten. Vroeger voelde dat als falen, nu zie ik het als leermomenten! DANKJEWEL!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Goed geholpen met bachbloesem

Heb nu men derde flesje op en het gaat echt beter met me. Ik had al jaren last van pleinvrees. Mijn therapeute heeft me bachbloesem geadviseerd en zo bij jullie terecht gekomen. Ik heb er veel aan gehad. Ik slaap beter, voel me minder gespannen en durf mondjesmaat weer onder de mensen komen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Levering
  • Advies
9

Mijn dochter en ik hadden er veel baat bij

Ik heb eind april druppels besteld voor mezelf en mijn dochter. Ik had al vaker positieve ervaringen gehoord via vrienden en wou het ook eens proberen. Ikzelf heb al jaren last van hyperventilatie met alle daarbij passende klachten. Nu na 2 maanden druppels te nemen voel ik me echt beter. Rustiger en minder gespannen. Mijn dochter heeft ze gebruikt voor examenstress en faalangst. Ook zij heeft er veel baat bij gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Levering
  • Advies
10

Super Service

Ik bestelde een kuur van 3 maanden voor mijn dochter. Toen het pakketje toekwam bleken 2 flesjes gebroken. (deze waren nochtans allemaal mooi in bubbelfolie verpakt.) Ik heb een mailtje gestuurd en er werden meteen 2 flesjes ter vervanging opgestuurd. Zo’n service waarderen we!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies
10

Helpt goed voor mijn overgang

Neem ze nu al 2 maanden voor men overgang. Heb minder opvliegers en slaap veel beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Levering N.v.t.
  • Advies N.v.t.
1

Waardeloos

Me hond werd nerveuzer en nerveuzer, advies was doorgaan. Op gegeven moment gestopt en me hond kalmeerde weer. Helaas geen reactie meer op me mail ontvangen. Voor verkoop zijn ze razend snel voor service waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw U heeft Bachbloesems bij ons besteld voor uw hond die onrustig / angstig gedrag vertoonde. We hebben u hieromtrent zeer uitgebreid geadviseerd. (Dat u voor ons advies maar een score van 1 geeft zegt eigenlijk al genoeg.) Reeds na enkele dagen mailde u ons dat u niet het gewenste resultaat had. Wij hebben u daar onmiddellijk op geantwoord dat dit veel te vroeg in de kuur was en hebben inderdaad geadviseerd om verder te gaan en de aanbevolen kuur af te maken. U heeft vervolgens nog enkele mails gestuurd welke wij één voor één beantwoord hebben. Jammer dat u aangeeft dat wij u niet antwoorden. Onze service en klantvriendelijkheid zijn juist heel belangrijk voor ons. Wij hebben u op 11/6/21 zelfs gemaild dat u de ongeopende flesjes kon terugbezorgen en wij dit zouden verrekenen. (Dit hebben wij enkele dagen geleden nog eens gemaild.) Tot op heden is dat niet gebeurd. Overigens wel vreemd dat u bachbloesems bestelde voor een hond die nerveus gedrag vertoont. Na enkele dagen mailt dat het niet helpt en dan zegt 'mijn hond wordt nerveus sedert hij bachbloesems neemt en is weer helemaal opgeknapt sedert ik ben gestopt'. Nu, het is fijn om te horen dat uw probleem uiteindelijk wel is opgelost.

10

Top

Heel tevreden van de druppels die je voor mij gemaakt hebt. Ik slaap veel beter ebook het piekeren is stukken minder. Beter dan verwacht :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Levering
  • Advies

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd