Zeer goede service

Er was iets mis gegaan met de levering, maar dit is direct en zonder moeilijk te doen opgelost. Helemaal top.

Bedankt voor de bachmix

Ik had vroeger al eens een bachmix gekocht voor de menopauze maar deze hielp voor mij niet veel. Op aanraden van mijn buurvrouw bij blozom een mix laten maken en deze maakt voor mij toch echt wel een verschil. Ik voel me absoluut veel beter en ook mijn humeur is top. Dikke aanrader!!

• Advies

Zeer goede service. Bachbloesems werken goed voor mij.

Na lang twijfelen en verschillende positieve reacties heb ik ook maar eens een samenstelling laten maken door Stijn. Ik ben zeer tevreden van het resultaat. Heb minder drang naar snoepen en voel me ook minder opgejaagd. Ik ga zeker nog even door. Ook bedankt voor het kleine flesje rescuedruppels :-)

• Advies

Een maar maand geleden heb ik een auto ongeluk gehad, i Ik was er heel angstig door geworden, maar moest de volgende dag terug de baan op, bachblozom heeft me enorm geholpen. Bij mijn 2de bestelling liep er iets fout, maar Stijn heeft voor alles een oplossing. Geweldig ik kan het met geen ander woord zeggen

Werkt goed voor mij

Gebruik de bachbloesems omdat ik in een zeer stressvolle periode zit. Ze helpen goed. Ik ben rustiger en slaap ook beter. Bedankt voor het advies en de snelle levering.

Aanrader

Wij zijn heel tevreden over onze druppels. Besteld voor mezelf (slapen) en voor mijn echtgenote (menopauze) en we hebben er allebei zeer veel baat bij. Ook leuk dat we er gratis een flesje rescuedruppels bijkregen. Topservice!!

Goede service.

Flesje beschadigd tijdens de verzending. Mail met foto’s doorgestuurd en onmiddellijk nieuw flesje ontvangen.

De druppels voor onze dochter werken zeer goed. Ze is veel rustiger en ook meer geconcentreerd in de klas. We gaan zeker veder en zijn blij dat we een natuurlijke oplossing gevonden hebben.

Nuloperatie

Alle reacties van ieder product komen van dezelfde personen en zijn steeds in dezelfde volgorde ???

Hallo Luc, Deze opmerking is ons niet duidelijk. Als er een probleem is met uw bestelling mag u ons altijd mailen met uw ordernummer. Op deze naam kan ik geen bestelling terugvinden. Groetjes Iris

Pluspunten

Persoonlijke en betrouwbare service

Geen verbeterpunten

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bachbloesemsamenstelling op maat voor mijn dochter besteld. Nu na ongeveer 3 weken merken we al veel verschil. Ze is rustiger en ook de concentratie op school is beter aldus de juf.

Pluspunten

Ik betaalde vroeger 39€ voor een flesje. Bij jullie 10€ minder en deze werken even goed voor onze zoon. Echt top!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bachbloesems besteld om beter te slapen en voor mij werken deze zeer goed. Lig minder lang wakker en slaap ook door. Top dus.

Pluspunten

Bedankt voor de samenstelling die jullie gemaakt hebben voor mij. Werkt echt supergoed voor mij!

Geen verbeterpunten

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik ben schitterend geholpen met de Bachbloesems. Al na een weekje voelde ik mij beter in mijn vel en nu 2 maanden later ben ik gewoon een ander mens. Ook mijn echtgenoot en collega's zijn onder de indruk. Lang getwijfeld maar toch blij dat ik het heb geprobeerd! Bedankt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel prettig dat je een persoonlijke mail krijgt en advies erbij Heb een vraagje waar ik het antwoord niet direct terugvind ergens Zou het kunnen dat de klachten (symptomen) eerst verergeren?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

vlotte levering, goede informatie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle service en altijd direct een antwoord!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Neem de druppels voor mijn hoogsensitiviteit. Had ik al eerder moeten doen want is echt een enorm verschil. Hartstikke bedankt!

Pluspunten

Heel tevreden. Correct geadviseerd geweest en dezelfde dag werd de bachbloesemmix nog klaargemaakt en opgestuurd. Zeer klantvriendelijke aanpak. Doe zo verder.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

sorry ik geef nu een week die druppels omdat ze veel blaft ze kan nog steeds niemand zien wandelen op straat en blaft nog steeds aan het raam nog even véél dus bij ons hondje werkt jammer genoeg nie , jammer van mijn centen

• Betrouwbaarheid

Hallo, Op uw naam vind ik geen order terug. Nu, een weekje lijkt me toch wel heel erg kort om definitieve conclusies te trekken. Ik zou op z'n minst het flesje uitgeven. U mag me gerust altijd mailen op [email protected]. Indien dit dan nog altijd niet beter is kijken we wat we kunnen doen. Groetjes en fijne dag. Stijn

Pluspunten

Steeds super vriendelijk, altijd een duidelijk antwoord op al je vragen, niets is hen teveel. Gevoel dat je ze al jaren persoonlijk kent! Gewoonweg TOP!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer content zeer zware allergie zeg zwaar etter in oksels buikhuid zo rood nu eter weg huid lichtroze ni te geloven amper 2 weken bezig nam pilletjes uit amerika 130e /mnd geen oplossing nu wel