Pluspunten

Vlotte levering, correcte mensen en super product. Ik gebruik het om beter te slapen en helpt me echt. Bedankt!

Pluspunten

Ik kocht voorheen de veel duurdere mix nr 55 voor mijn zoontje en gebruik nu al een 2-tal maanden jullie mix. Deze werkt evengoed dus ik ben zeer tevreden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heb nu mijn 3de flesje besteld en ik ben er zeer tevreden over. Ook onze honden krijgen ze en die zijn nu veel rustiger. Blij dat ik dit product mocht leren kennen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Supergoeie service. Was flesje gebroken en meteen een nieuw ontvangen. Ikzelf gebruik ze al enige tijd en ben zeer tevreden. Nu ook voor mijn zoon en dochter besteld.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Jullie bachbloesem werkt goed voor mij. Ik neem ze om beter te slapen en om te stoppen met roken en tot nu toe heb ik er veel baat bij. Thx!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Neem ze nu 2 weken en het werkt echt goed voor mijn zoontje. Superspul.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mijn hond krijgt nu reeds een maand de bachbloesems dus nog twee maanden te gaan en merk reeds nu al een opmerkelijk verschil, fixatie al heel wat minder, veel rustiger geworden, blaft niet meer constant dus tot op heden super tevreden over de bachbloessemmix. Mijn hond blijft temperamentvol, blijft graag werken maar blijft nu beter onder controle. Fijn voor baasje en hond ! Ik ga zeker verder met de rest van haar kuur, kan alleen nog maar beter worden.

Bestelling vlot verlopen, communicatie uitstekend. Voor mij zijn er geen verbeterpunten.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Voel me zeer goed met de druppels die jullie voor mij hebben samengesteld. Na enkele dagen merkte ik al een verschil. Ik ben ook veel rustiger. Aanrader.

Pluspunten

Bestelde eerder al bij jullie. Correcte service, degelijk advies en scherpe prijs. Echte aanrader.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over jullie mix. Na enkele dagen al een verschil. Ik heb een volledige kuur gedaan en dat heeft me prima geholpen. Bedankt.

Pluspunten

Ik kreeg onmiddellijk respons op mijn bestelling en deze werd de dag zelf nog verzonden. 's Anderendaags kon ik meteen starten!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer tevreden !

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Jullie advies en service zijn super en onderscheid zich echt van de rest. Maatmix besteld die ik intussen al 2 maanden inneem en het resultaat is echt verbluffend.

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Mijn man is gestopt met roken dankzij jullie bachbloesemmix. We zijn heel tevreden en bevelen jullie zeker aan.

Pluspunten

Bachbloesems besteld om beter te slapen. Nam voorheen een duurdere mix van andere site maar deze helpt mij even goed. Snel geleverd en zeer netjes verpakt.

Pluspunten

goede snelle levering en fijne communicatie! een aanrader!

geen, ga vooral zo door! Wij zij blij

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer tevreden over jullie producten. Senne kan zich veel beter concentreren en is veel rustiger. Ook in de klas merken ze het verschil.

Pluspunten

Snelle en correcte service!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vlotte communicatie, zeer snelle levertijd en heel goeie service.

Absoluut geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik heb een mix laten maken in de hoop wat meer innerlijke rust te verkrijgen. Tot mijn verbazing slaap ik ook beter en is mijn tinnitus ook voor meer dan de helft verbeterd! Ik ben zo tevreden !!

Pluspunten

Ik voel me supergoed met de bachbloesemmix die ik besteld heb. Was mijn eerste ervaring met de bachbloesem en sta versteld van het snelle resultaat.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Supergoeie service. persoonlijk advies en snelle levering. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer snelle levering!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer tevreden !

Korting voor trouwe klanten

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, betrouwbare mensen en goede producten. Bedankt.

Sprietestraat 158 8792 Desselgem