Zeer klantvriendelijk!

Keurige aflevering!

Zie uitleg

Hele goede uitleg over het merk Chesterfield en een perfecte service van de dealer cq winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel prettig door de verkoper geholpen wij hebben hier ons derde bankstel al gekocht en twee keer eetkamerstoelen. Alles keurig bezorgt door vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede voorlichting en advies, geen agressieve verkoop; Keurige aflevering, volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Uitstekend - Zeer Betrouwbaar - Hoge Kwaliteit - Snelle Levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede ontvangst en begeleiding zonder opdringerig te zijn. Keurige en overzichtelijke showruimte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk en goedgeholpen in de winkel, leuke, vriendelijke bezorgers, die alles goed in elkaar zette.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede begeleiding bij aankoop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk, deskundig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede services aardige mensen goed geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze nemen alle tijd voor je, m.b.t. het zitten en proberen van verschillende kussens qua hardheid, vriendelijk, geduldig en echt klantvriendelijk.

geen verbeter punten, tip.........ga zo door waar jullie mee bezig zijn dan maken jullie grote kans dat jullie zaak nog jaren lang bestaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke concrete afspraken die nagekomen worden. Correcte, snelle levering. Uitstekende, tijdige telefonische bezorgsfapraken

Géén verbeterpunten. Prima bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bankstel is zo mooi, helemaal naar mij wens ,op tijd binnen gekomen,en goede service en advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een volledige showroom waarin elk model staat opgesteld. Goed advies over de te kiezen kleurstelling waar tijd voor wordt genomen. Goede aflevering door nette medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi bedrijf met ruime showroom, goede communicatie en afhandeling van de aankoop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke uitleg over de verschillende modellen en kleuren. Vriendelijk personeel, ook de bezorgers , Snelle levering, keurig ingepakt ter bescherming.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Extremely nice staff, very well organised shop and only positive words about the products delivered. Not to mention that the delivery has an acceptable timeframe (our couches came exactly 4 weeks from the day of the ordering). Keep up the good job, guys !

I know it sounds strange, but i am one of the satisfied customers and i see nothing to improve (give more discount maybe? :) ) Who doesn't like discounts?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel. Klantgericht. Goede voorlichting bij maken keuze model en leersoort. Bij aflevering kernachtige duidelijke voorlichting over onderhoud.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle levering Afspraak precies op tijd van zeer bekwamen mensen die het bankstel profesioneel binnen dragen en plaatsen We zijn hartstikke tevreden van een geweldig mooi schesterfieldbankstel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een zeer prettig familie bedrijf, goed geholpen, goede aflevering fijne bezorgers . De bank en stoelen werden binnen de afgesproken tijd afgeleverd.We genieten van de prachtige bank en stoelen. Top bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig geholpen bij de aankoop. Perfecte aflevering op tijd en geen problemen. Keurig afgeleverd en geplaatst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Klantvriendelijk personeel. Mooie en goed te bereiken winkel.

Geen.

Over Springvale Chesterfield