Is gezien het cijfer goed

In de showroom goed behandeld En de service van de bezorgers is ook goed gegaan. En ik heb voor Chesterfield gekozen omdat het een goed product en daarvoor gekozen voor Springvale Chesterfield En de Engelse kwaliteit die aan Chesterfield hangt.

De klant gerichtheid en klantvriendelijkheid is top

Zelden hebben wij zo”n prettige en klantgerichte service gekregen bij de aankoop van de chesterfield bank Zelfs toen bleek dat de kleur niet de correcte kleur was werd er direct en adequaat gereageerd De service is TOP Een voorbeeld voor andere ondernemers !!

Superb!

Ongelooflijk vriendelijke, klantgerichte, super service, probleem oplossende manager EN personeel!!!

Prachtige chesterfieldbanken en een fijne koopervari

Zie boven

Service perfect, super snelle en perfecte levering. En natuurlijk super kwaliteit!!!

Zeer prettig bedrijf

Prettige ontvangst en ruimschoots gelegenheid om alles te zien en proberen. Goed advies over diverse mogelijkheden voor de zitkussens en de leersoorten. We hebben daardoor een weloverwogen keuze kunnen maken.

Gewedig geholpen

Heb bij Springvale een blauw velours bankstrl gekocht wat een geweldige verkoper hadden we daar ,geen moeite teveel ,heb gisteren mijn bankstel gekregen ,en kan alleen maar zeggen wat een ontzettend beleefde bezorgers ,ik vind SPRINGVALE een KLASSE BEDRIJF.wel prijzig maar dan heb je ook echt een WAUW gevoel als het in huis staat.

Alles perfect verlopen

De contacten waren correct, net als de levering. Onze bank ziet eruit als nieuw.

TOP in een woord!

Fijn geholpen in de winkel, alles was mogelijk en is ook gerealiseerd. Dankjewel Springvale.

Persoonlijke aandacht en zeer goede service

Alle tijd wordt genomen om tot een juiste koop te komen. zeer goede service.

perfect

vandaag ons bankstel ontvangen klasse spul en top levering.

Zeer kundig, weten goed hoe het fabricage proces verloopt, zeer klantvriendelijk en gemotiveerd

Een zeer plezierige showroom mooie ruime opstelling van de chesterfield, alle types zij aanwezig waarbij goed te ervaren is hoe de diverse mogelijkheden van de hardheden van de kussens in het, zitcomfort voelen. Afspraak rond levering keurig op tijd. Goede voorlichting over gebruik en onderhoud. Kwaliteit van het produkt is buitengewoon goed en onderscheid zich zeer positief tov de concurrentie Kortom top bedrijf met top product

Uitstekend.

Zeer klant en oplossing gericht!

Goed geholpen

Goed geholpen Goed product

Geweldig !

Ontzettend vriendelijke en deskundige uitleg en advies. Voelt als zeer betrouwbaar. Na het leveren van de meubels kregen wij ook nog een telefoontje hoe wij het hadden ervaren en of we tevreden waren, fantastisch !

Precies wat we van een Chesterfield dealer verwachten.

We werden netjes ontvangen en goed voorgelicht. We zijn erg tevreden met onze aankoop.

Super geholpen met het maken van de juiste keuze en onwijs snelle levering

Een warm welkom in de winkel, goed geholpen, onwijs snelle levering, goede aflevering. In een woord SUPER

Top kwaliteit voor een lage prijs

Bankstel gekocht van de website zonder bezoek aan de vestiging. Vandaag afgeleverd. Zeer tevreden . Zoals gezegd Topkwaliteit!!!

Vakkundig. Deskundig. Super vriendelijk. Behulpzaam.

Prima ervaring om zaken te doen met Springvale

Prima de luxe

Enorm blij met mijn nieuwe bankstel. Ziet er prima uit. Mooi op tijd geleverd. Hele vriendelijke bezorgers.

Verkoop en levering perfect !

Omdat wij al geruime tijd op zoek waren naar een Chesterfield bank gingen wij na het bekijken van de zeer gebruikers- en klantvriendelijke website van Springvale naar Gouda. Wij werden daar zeer gastvrij ontvangen en kwamen in gesprek met een zeer deskundige en sympathieke verkoper. Onze keuze was snel gemaakt en ondanks het feit dat wij de bestelling wat later plaatsten werd de inruilactie, die inmiddels was verlopen, toch toegepast. De communicatie rond de levering was zeer correct en de bank werd keurig op tijd en met veel zorg geplaatst. Een grote pluim voor Springvale !

Goede service, aardige medewerkers!

Goede service, en aardige medewerkers.

Uitstekende service en kwaliteit!

Mooie toonzaal met meer dan grote collectie Chesterfields. Zeer deskundig en vriendelijk familiebedrijf. Snelle levering! Als je hier niet slaagt voor een Chesterfield, dan slaag je nergens!

De klant is hier nog koning 👑

Een mooie winkel waar we zeer goed en deskundig geholpen zijn. Er werd alle tijd voor ons genomen. Veel mogelijkheden en een zeer snelle bezorging. Ook de bezorgers waren erg vriendelijk. Fijn dat er nog winkels zijn.

Supper tevreden zoals alles is afgehandeld.

Alles wat er tussen Springvale Chesterfield en ons was afgesproken is boven onze verwachtingen nagekomen,aflevering van het bankstel werd keurig afgeleverd,we zijn dan ook heel erg tevreden.