Zeer kundig, weten goed hoe het fabricage proces verloopt, zeer klantvriendelijk en gemotiveerd

Een zeer plezierige showroom mooie ruime opstelling van de chesterfield, alle types zij aanwezig waarbij goed te ervaren is hoe de diverse mogelijkheden van de hardheden van de kussens in het, zitcomfort voelen. Afspraak rond levering keurig op tijd. Goede voorlichting over gebruik en onderhoud. Kwaliteit van het produkt is buitengewoon goed en onderscheid zich zeer positief tov de concurrentie Kortom top bedrijf met top product

Uitstekend.

Zeer klant en oplossing gericht!

Goed geholpen

Goed geholpen Goed product

Geweldig !

Ontzettend vriendelijke en deskundige uitleg en advies. Voelt als zeer betrouwbaar. Na het leveren van de meubels kregen wij ook nog een telefoontje hoe wij het hadden ervaren en of we tevreden waren, fantastisch !

Precies wat we van een Chesterfield dealer verwachten.

We werden netjes ontvangen en goed voorgelicht. We zijn erg tevreden met onze aankoop.

Super geholpen met het maken van de juiste keuze en onwijs snelle levering

Een warm welkom in de winkel, goed geholpen, onwijs snelle levering, goede aflevering. In een woord SUPER

Top kwaliteit voor een lage prijs

Bankstel gekocht van de website zonder bezoek aan de vestiging. Vandaag afgeleverd. Zeer tevreden . Zoals gezegd Topkwaliteit!!!

Vakkundig. Deskundig. Super vriendelijk. Behulpzaam.

Prima ervaring om zaken te doen met Springvale

Prima de luxe

Enorm blij met mijn nieuwe bankstel. Ziet er prima uit. Mooi op tijd geleverd. Hele vriendelijke bezorgers.

Verkoop en levering perfect !

Omdat wij al geruime tijd op zoek waren naar een Chesterfield bank gingen wij na het bekijken van de zeer gebruikers- en klantvriendelijke website van Springvale naar Gouda. Wij werden daar zeer gastvrij ontvangen en kwamen in gesprek met een zeer deskundige en sympathieke verkoper. Onze keuze was snel gemaakt en ondanks het feit dat wij de bestelling wat later plaatsten werd de inruilactie, die inmiddels was verlopen, toch toegepast. De communicatie rond de levering was zeer correct en de bank werd keurig op tijd en met veel zorg geplaatst. Een grote pluim voor Springvale !

Goede service, aardige medewerkers!

Goede service, en aardige medewerkers.

Uitstekende service en kwaliteit!

Mooie toonzaal met meer dan grote collectie Chesterfields. Zeer deskundig en vriendelijk familiebedrijf. Snelle levering! Als je hier niet slaagt voor een Chesterfield, dan slaag je nergens!

De klant is hier nog koning 👑

Een mooie winkel waar we zeer goed en deskundig geholpen zijn. Er werd alle tijd voor ons genomen. Veel mogelijkheden en een zeer snelle bezorging. Ook de bezorgers waren erg vriendelijk. Fijn dat er nog winkels zijn.

Supper tevreden zoals alles is afgehandeld.

Alles wat er tussen Springvale Chesterfield en ons was afgesproken is boven onze verwachtingen nagekomen,aflevering van het bankstel werd keurig afgeleverd,we zijn dan ook heel erg tevreden.

goede hulp bij keuze en alle respect voor de bezorgers

zie boven.

Bij de aankoop goed meegedacht bij mijn ideeen

De zoon en neef van de eigenaren heeft mij goede uitleg gegeven. De levertijd zou 4 tot 6 weken Duran. Nu, na 2 weken en 1 dag stat mijn superbank in mijn huis.

Zeer klantvriendelijk!

Keurige aflevering!

Zie uitleg

Hele goede uitleg over het merk Chesterfield en een perfecte service van de dealer cq winkel.

Pluspunten

Heel prettig door de verkoper geholpen wij hebben hier ons derde bankstel al gekocht en twee keer eetkamerstoelen. Alles keurig bezorgt door vriendelijk personeel

Pluspunten

Goede voorlichting en advies, geen agressieve verkoop; Keurige aflevering, volgens afspraak

Pluspunten

- Uitstekend - Zeer Betrouwbaar - Hoge Kwaliteit - Snelle Levering

Pluspunten

Goede ontvangst en begeleiding zonder opdringerig te zijn. Keurige en overzichtelijke showruimte.

Pluspunten

vriendelijk en goedgeholpen in de winkel, leuke, vriendelijke bezorgers, die alles goed in elkaar zette.

geen

Pluspunten

Goede begeleiding bij aankoop.