perfect

perfecte presentatie in de winkel goede uitleg perfecte levering

geweldig

We zijn in de winkel geweest en super geholpen. Goed advies gekregen en zelfs meer besteld dan we van plan waren. Na afgesproken periode arriveerden de meubels en die werden door enthousiaste mensen gebracht en met zorg uitgepakt en er werd zelfs de tijd genomen voor voldoende uitleg. Ben meer dan positief verrast door dit bedrijf en we genieten nu ieder moment van de dag van de bank en de stoelen. Nogmaals hartelijk dank voor deze mooie en positieve ervaring en ga zo door

Van eerste kennismaking tot aflevering een perfecte ervaring!

Mooie winkel met schitterende producten. Zij hebben nog echt oog en aandacht voor de klant. Denken van begin tot eind mee en nemen alle tijd om te komen tot het maximale resultaat voor de klant. Chesterfield producten van de hoogste kwaliteit met veel maatwerkopties. Uitstekende service zowel tijdens het keuzeproces als bij de aflevering.

Prachtige bank

Deze week de nieuwe bank en hokker bezorgd . In één woord geweldig, jongens top werk geleverd met verhuislift naar de tweede verdieping afgeleverd. Echt top, zijn er erg blij mee Bank gekocht met een opklap bed er in, geweldig afgewerkt. Super, dank Sprinvale Gouda

Het uitzoeken van onze banken in de showroom was al een zeer aangename ervaring. Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. We hadden echt het gevoel dat er ruim voldoende tijd voor ons gereserveerd werd. Daarna begon het (voor ons) lange wachten op de levering. Vandaag, ruim voor de afgesproken levertijd werden onze banken door zeer vriendelijke bezorgers keurig afgeleverd en ze zijn in een woord geweldig! Ziet er fantastisch uit en zitten heerlijk!

Alles is soepel en naar wens verlopen

We zijn goed geholpen. De winkel is netjes en compleet. De bestelling liep helemaal volgens plan en werd netjes bezorgd.

Als een koning

Uitvoerig en kundig advies in de winkel, verrassend vlot geleverd en ja: de Byron XL zit als een troon!

Is gezien het cijfer goed

In de showroom goed behandeld En de service van de bezorgers is ook goed gegaan. En ik heb voor Chesterfield gekozen omdat het een goed product en daarvoor gekozen voor Springvale Chesterfield En de Engelse kwaliteit die aan Chesterfield hangt.

De klant gerichtheid en klantvriendelijkheid is top

Zelden hebben wij zo”n prettige en klantgerichte service gekregen bij de aankoop van de chesterfield bank Zelfs toen bleek dat de kleur niet de correcte kleur was werd er direct en adequaat gereageerd De service is TOP Een voorbeeld voor andere ondernemers !!

Superb!

Ongelooflijk vriendelijke, klantgerichte, super service, probleem oplossende manager EN personeel!!!

Prachtige chesterfieldbanken en een fijne koopervari

Zie boven

Service perfect, super snelle en perfecte levering. En natuurlijk super kwaliteit!!!

Zeer prettig bedrijf

Prettige ontvangst en ruimschoots gelegenheid om alles te zien en proberen. Goed advies over diverse mogelijkheden voor de zitkussens en de leersoorten. We hebben daardoor een weloverwogen keuze kunnen maken.

Gewedig geholpen

Heb bij Springvale een blauw velours bankstrl gekocht wat een geweldige verkoper hadden we daar ,geen moeite teveel ,heb gisteren mijn bankstel gekregen ,en kan alleen maar zeggen wat een ontzettend beleefde bezorgers ,ik vind SPRINGVALE een KLASSE BEDRIJF.wel prijzig maar dan heb je ook echt een WAUW gevoel als het in huis staat.

Alles perfect verlopen

De contacten waren correct, net als de levering. Onze bank ziet eruit als nieuw.

TOP in een woord!

Fijn geholpen in de winkel, alles was mogelijk en is ook gerealiseerd. Dankjewel Springvale.

Persoonlijke aandacht en zeer goede service

Alle tijd wordt genomen om tot een juiste koop te komen. zeer goede service.

perfect

vandaag ons bankstel ontvangen klasse spul en top levering.

Zeer kundig, weten goed hoe het fabricage proces verloopt, zeer klantvriendelijk en gemotiveerd

Een zeer plezierige showroom mooie ruime opstelling van de chesterfield, alle types zij aanwezig waarbij goed te ervaren is hoe de diverse mogelijkheden van de hardheden van de kussens in het, zitcomfort voelen. Afspraak rond levering keurig op tijd. Goede voorlichting over gebruik en onderhoud. Kwaliteit van het produkt is buitengewoon goed en onderscheid zich zeer positief tov de concurrentie Kortom top bedrijf met top product

Uitstekend.

Zeer klant en oplossing gericht!

Goed geholpen

Goed geholpen Goed product

Geweldig !

Ontzettend vriendelijke en deskundige uitleg en advies. Voelt als zeer betrouwbaar. Na het leveren van de meubels kregen wij ook nog een telefoontje hoe wij het hadden ervaren en of we tevreden waren, fantastisch !

Precies wat we van een Chesterfield dealer verwachten.

We werden netjes ontvangen en goed voorgelicht. We zijn erg tevreden met onze aankoop.

Super geholpen met het maken van de juiste keuze en onwijs snelle levering

Een warm welkom in de winkel, goed geholpen, onwijs snelle levering, goede aflevering. In een woord SUPER

Top kwaliteit voor een lage prijs

Bankstel gekocht van de website zonder bezoek aan de vestiging. Vandaag afgeleverd. Zeer tevreden . Zoals gezegd Topkwaliteit!!!