Pluspunten

Klantvriendelijke bediening, kundig personeel, komen afspraken ma.w. zoals het hoort !!

Pluspunten

Heel prettig geholpen in de winkel bij de bestelling. Snelle levering en ook de aflevering ging heel goed. Genieten nu van een prachtig nieuw bankstel.

Pluspunten

Goede service Vriendelijk, klant is koning Flexibel, snelle levering

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst - goed geholpen een lekker bakje koffie dezelfde dag nog geleverd, kortom super !

Pluspunten

Prima Bedrijf

kan niet beter

Pluspunten

Prima geholpen in de winkel in Groningen met alle tijd. Levering van de bank waren de mensen heel aardig met de nodige tips.

Helaas in de showroom in Groningen zat ik op de bank heerlijk met mijn voeten op de grond, maar toen de bank geleverd werd en de leveranciers weg waren, ging ik op de bank zitten en bleek dat ik niet met mijn voeten op de grond kon. Het kussen op de bank in de showroom was kleiner en er even opgelegd om de zachtheid te voelen. Wat kan hieraan gedaan worden?

Beste mevrouw van Atten-Kouwenhoven, Fijn te horen dat u goed geholpen bent in onze showroom en tevens de jongens van de levering. Vervelend te horen dat u niet met uw voeten bij de grond kunt komen, echter is uw probleem niet bij ons bekend. Wij zullen direct met u contact opnemen om te bekijken wat het probleem is en wat vooral belangrijk is.. wat er aan gedaan kan worden. Er zijn enorm veel verschillende kussenvulling gradaties, wellicht is deze iets te stevig voor u waardoor u wat hoger zit. Mijn collega van de serviceafdeling zal spoedig contact met u opnemen om te kijken naar de beste oplossing. Met vriendelijke groet, Nigel Hol

Pluspunten

Een geweldige zaak.Waar je je thuis voelt en een goed advies krijgt.Ze scoren van mij een 10.

Blijft zo doorgaan dit is de mannier

Pluspunten

Snelle reactie, goede service. Ik ben al ruim tien jaar een tevreden klant. Ook echte aandacht voor de klant. Bijv. om de kleur van de stoelpoten van de nieuwe stoelen exact aan te laten sluiten bij de bestaande, werden deze bij aflevering vergeleken met drie andere kleuren/modellen.

Geen

Pluspunten

Prettige ontvangst in de showroom verkoper nam alle tijd om tekst en uitleg te geven van de diverse modellen en mogelijkheden. Beslist geen agressief of opdringerig gedrag. Keurige uitleg bij aflevering van de goederen .

Pluspunten

Bij het betreden van de winkel merk je al direct dat hier met plezier wordt gewerkt. Als bezoekende e.v.t. client wordt je zeer prettig benadert. Alle aandacht wordt besteed aan de wensen die je kenbaar maakt. Tevens wordt er meegedacht om alles naar jouw wensen te laten verlopen. Daarna, na aankoop wordt je voldoende geïnformeerd en bij aflevering wordt wederom al moeite betracht om ook dit naar alle tevredenheid te laten verlopen. Chapeau voor Springvale en zal voor ons zeker niet de laatste maal zijn dat wij een aanschaf hebben gedaan bij Springvale.

Geen....

Pluspunten

Zeer. Tevreden over

Kan niets vinden voor te verbeteren

Pluspunten

mooie zaak word goed en vriendelijk geholpen veel keuze waren er snel uit via folder en snel geleverd en goed

alleen de rug leuning kraakt heel erg hoop wel dat het over gaat anders hoort u het nog gr wim

Pluspunten

Goede service! Wij zaten zonder bank en kregen heel netjes een leen bankstel. Bank en fauteuil 5 weken eerder dan verwachte leverdatum gekregen. Alles netjes afgeleverd en afgehandeld.

Pluspunten

Men neemt uitgebreid de tijd om een aankoop als deze goed te kunnen maken, service en klantvriendelijkheid zijn groot

Pluspunten

Goede service, klantvriendelijkheid, vakkundigheid, adviserend en een degelijk product zal ik dit bedrijf aan iedereen adviseren!!!

Misschien iets eerder en adequater communiceren. Dit is maar een detail. Voor de rest geen op-/ of aanmerkingen.

Pluspunten

Goede service, fijn om afspraken te kunnen maken over levering. Duidelijke uitleg over behandeling van de banken.

Pluspunten

Goede verkoper die de tijd nam met het geven van informatie betreft springvale banken en ook de bezorger gaf extra informatie betreft het onderhoud van het leder.

Pluspunten

Alle afspraken worden correct nagekomen. Service en timing perfect.

Pluspunten

Kundig en klantvriendelijk

Pluspunten

Goed geholpen .zeer mooie zaak .houden woord over afspraken al met al een aanrader voor mensen die een mooie bank willen kopen is deze zaak een bezoek waard.

Pluspunten

Niet opdringerig Nemen de tijd Goede Service

Nvt

Pluspunten

Ben zeer tevreden over de afhandeling,de afspraken worden nagekomen en alles is keurig verpakt maar ook zeker de mensen die het bezorgen zijn zeer correct zetten alles op zijn plaats en alles zeer zorgvuldig chapeau daarvoor.Ben blij dat ik bij dit bedrijf mijn chesterfield gekocht hebt en zal het zeker aanbevelen bij vrienden ,buren en kennissen

ik zou het niet weten wat

Pluspunten

Mooi en prachtige toonzaal

Weet niet

Nijverheidsstraat 24 2802 AL Gouda