Pluspunten

Pluspunten

Je wordt vakkundig en correct geholpen Niets wordt opgedrongen. Men neemt alle tijd en zegt ook eerlijk als iets niet kan. Men luistert echt goed naar je wensen. Door het goede luisteren, komt men ook met andere (positieve) opties De artikelen zijn niet goedkoop, maar van een uitstekende kwaliteit

Lekker zo doorgaan

Pluspunten

Super geholpen in de winkel. Lekker bakje koffie. Bezorgen was netjes gedaan. Afspraak maken om het thuis te brengen ging lekker snel.

Ga door zoals jullie nu bezig zijn

Pluspunten

mooie meubels goede aflevering

Pluspunten

Geen druk om te kopen,ontspannen sfeer

Pluspunten

klantvriendelijk, service.

Pluspunten

Goed verkoopgesprek (luisteren, aandacht, meedenken en een goed advies). Bank volledig naar wens in kleur en uitvoering. Ongelofelijk wat er allemaal mogelijk is! Gratis levering op afspraak aan huis. Topkwaliteit met een goede service!! Wij bevelen Springvale aan iedereen aan.

Geen!

Pluspunten

Voortreffelijke service! Vriendelijke omgang. Houden zich aan gemaakte afspraken. Wij blijven zeker klant bij dit bedrijf.

Zijn er niet.

Pluspunten

Goede services Duidelijk in wat er geleverd word Goede communicatie

Pluspunten

Goed afspraken mee te maken en levert goede producten.

Pluspunten

Aardige mensen in de winkel Keurige vriendelijke behulpzame bezorgers. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

Goed advies vriendelijk personeel

Pluspunten

Keurige behandeling en het beloofde wordt nagekomen. Zeer Positief.

Pluspunten

Correcte manier van meedenken zonder opdringerig te zijn. Levering correct. Het personeel dat de levering verzorgde waren uiterst correct en gaf uitvoerig informatie over de behandeling van het leer. Complimenten.

Pluspunten

mooie zaak,vriendelijke en vakkundige mensen,en natuurlijk heel mooie meubels...we zijn heel blij met onze bank, stoel en hoocker

nee,bij de beoordeling hadden we 5 sterren willen geven,maar dat lukte niet..ligt dat aan de jullie site of onze pc?????

Pluspunten

Grote keuze en Vele mogelijkheden qua uitvoering hoogte breedte en zitting. Perfecte en nette levering en prima uitleg. Service is erg goed.

Goede levertijd opgeven.

Pluspunten

De bank is netjes binnen de afgesproken termijn geleverd. De aflevering was keurig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ontvangst in de showroom in Gouda was aangenaam en de informatie relevant.

Nakomen bezorgafspraak kan beter. De aflevering van een bankstel was amateuristisch en onverantwoord. Bij de aankoop aangegeven dat de levering via het balkon op de 1e etage moest plaatsvinden. Geen laadklep of liftje aanwezig om het bankstel naar de 1e et te brengen. Ging nu via riemen en handmatig takelen, waarbij alle ARBO regelgeving werd genegeerd. Tevens was de hulp van een buurman noodzakelijk. Op het nippertje werd voorkomen da de stoel uit de takels viel. Echt ongehoord en verre van professioneel.

Pluspunten

De bezorging van de bank en de fauteuil was bijna op tijd, ondanks het vroege tijdstip op maandag. Belangrijker was dat er voorzichtig omgegaan werd met het meubilair en de deuren in het huis. Alles werd netjes opgeruimd, verpakkingsmateriaal etc. Ik zou bijna vergeten om iets positiefs te zeggen over het product. Mooie bank en mooie stoel met een goed zitcomfort.

Om deuren van galerijen en dergelijke even open te houden is het denk ik handig om een blokje o.i.d. mee te nemen om dat voor elkaar te krijgen.

Pluspunten

Goede leverings afspraak. Materiaal kleur en vormgeving volgens afspraak. Vooral de kleur zeer goed geadviseerd. Ben zeer tevreden

Pluspunten

Gastvrij bedrijf, goede voorlichting & goede service

interieur van de showroom, deze kan veel eigentijdser waardoor denk ik een nieuw publiek kan worden aangesproken.

Pluspunten

Zeer breed assortiment en kwalitatief advies zonder aandringen. Prijzenactie was voor ons reden om te gaan kijken naar een echte chesterfield en mede door het goede advies hebben wij een keuze kunnen maken uit de zeer vele modellen.

Google route beschrijving en ligging duidelijker aangeven omdat de straat gesplitst is door een doorgaande weg.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Degelijke kwaliteitsmeubelen. Bank en stoelen zitten uitstekend en zijn een sieraad voor je interieur.

Beoordelingsformulier werd mij al toegestuurd voorafgaand aan de aflevering van de meubels. Daardoor kon ik bij het invullen nog geen definitief oordeel geven. Nu levering heeft plaatsgevonden ben ik heel tevreden: 5 sterren.

Pluspunten

Prettig en deskundige informatie gekregen.

Nijverheidsstraat 24

2802 AL Gouda