Goed geholpen en goedkoper dan anderen.

Goedkoopvisum stuurt keurig een mailtje waarin aangegeven wordt dat bepaalde visa zijn opgehaald. Wat ik graag nog zou willen ontvangen is een ontvangstbevestiging dat het paspoort is binnengekomen bij het bureau of dat het op de post zit. We hebben het namelijk wel over een paspoort en dat opsturen voelt toch een beetje gevaarlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw review. U zou vier keer een geautomatiseerde email ontvangen moeten hebben: 1. Bevestiging dat uw visumaanvraag is ontvangen. 2. Bevestiging dat uw visumaanvraag is ingeleverd en wanneer het visum gereed verwacht wordt. 3. Bevestiging dat het visum is opgehaald met een scan van het visum. 4. Bevestiging dat uw paspoort is verzonden met het track en trace nummer. Wellicht dat er email in uw spamfolder terecht is gekomen?

Zeer goede service en correcte afhandeling.

We hadden op korte termijn een visum voor Tanzania nodig. Dit is met de zeer goede service en correct afhandeling op tijd gelukt. Zeer tevreden en ga zo door!

Inmiddels ook de reisorganisatie verwezen naar Goedkoop Visum

Ik heb al eerder de perfecte beoordeling gegeven. Inmiddels heb ik ook onze reisorganisatie gevraagd hun klanten niet langer naar dure Visumaanvraag kantoren te verwijzen maar hen te informeren over Goedkoop Visum. Deze tip wordt ter harte genomen.

snel en accuraat

Wij hadden op kort termijn een visum nodig . Vooraf al bedacht als het per post niet haalbaar was dat er mogelijkheden waren om op vliegveld op te halen. Gedurende proces mail met update van stand van zaken. Erg prettig

Snel geregeld, goede communcatie

Vriendelijk en kundig advies via de telefoon, na inzending via mail bij iedere stap op de hoogte gehouden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Was allemaal snel, wel jammer dat een visum duur is, maar kunnen jullie niks aan doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vriendelijke organisatie. Professioneel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je aanvraag. Alles keurig in orde ontvangen op afgesproken datum. Wanneer ik weer een visum nodig heb ga ik hier zeker weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uit het boekje, eenvoudig, snel en goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor een volgend visum denk ik eerst aan goedkoopvisum.nl

Probleemloos:-)

Supertevreden!

Snel. Duidelijk (geen bullshit: bijvoorbeeld rare verzoeken voor kopie reisverzekering en rekeningafschriften). Informatief: over iedere stap in het proces wordt gecommuniceerd. EN ERG BELANGRIJK: EEN van de goedkoopste.

Goede, snelle service!

Fijne snelle en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed geregeld. En tegen een zeer acceptabele prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie, je werd steeds op de hoogte gehouden van het proces.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het online aanvragen staat persoonlijke aandacht zeker niet in de weg. Eventuele vragen worden snel beantwoord. Ook als anderen (in mijn geval Post.NL, zij hanteerden een onjuist huisnummer) een fout maken. De prijs/kwaliteit is zonder meer goed. Positief vind ik de voortgangsmeldingen..

In de voortgangsmelding staat op enig moment 'exclusief uitnodiging'. Dat schepte enige verwarring (snel opgelost na telefonische toelichting)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed snel en betrouwbaar, had een foutje gemaakt in de aanvraag en zij hebben dit voor mij netjes opgelost. Ook aan de telefoon netjes en correct behandeld.. levering volgens afspraak en goed op tijd.. prijs versus kwaliteit zeer goed.

Ies meer uitleg bij aanvraag voor bijv. Russisch visum op hun site.. ( plaatjes erbij?)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en probleemloos mijn Rusland visum geleverd voor een schappelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goedkoop visum bood ons goedkoop en snel een visum voor Rusland. Wij zijn erg tevreden over afhandeling van aanvraag door hen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie (zowel per mail al telefonisch) meedenken in aanvraagproces. Bovendien geen goedkopere kunnen vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed, goedkoop en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service en je word via email goed op de hoogte gehouden over de status van je visum

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helder en bij vragen direct, persoonlijk en snel prettig contact!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en goede communicatie waar paspoort was op welk moment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heldere procedure. Visumprocedure zelf is goedkoop. Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Uitnodigingsbrief voor Rusland is relatief duur.

Over GoedkoopVisum.nl

Filter op Taal