fantastisch

Ooit bedacht in voor Postbank de slogan: Snel, Safe, Simpel. Dat is ook zonder meer van toepassing op dit bedrijf. Heldere, prettige, accurate, razendsnelle communicatie. Ik heb visa aangevraagd voor Rusland en Iran: dat moet je niet zelf willen doen, dus dit was voor mij perfecte uitkomst !

Betrouwbaar, snel en goed

Inmiddels al enkele jaren mijn eerste keus voor visumaanvragen! Duidelijke communicatie, snel, betrouwbaar en goedkoop.

Zeer behulpzaam, goed in de communicatie en erg snel, echt een aanrader!

Wij hebben GoodkoopVisum als een zeer kundige en vlotte partij ervaren. We hadden een complexe situatie, maar ze hebben goed meegedacht en snel gehandeld.

Uitstekend!

Nu een aantal keren een Russisch visum aangevraagd. Zeer correcte informatiestroom van begin tot eind. En goedkoop! Ik beveel GoedkoopVisum.nl van harte aan.

Perfecte service

Voor de derde keer een visum besteld bij deze club. Prima service, duidelijke communicatie en als er iets onduidelijk is nemen ze direct telefonisch contact op.

Niks op aan te merken, goede informatie van begin tot eind

perfect geregeld

Super duidelijk. snel en vakkundig geregeld!

Word altijd Leuk geholpen. Regelen alles goed en snel. Super blij met jullie.

Super en snel geregeld

Ons visum naar Australie is eenvoudig en goedkoop geregeld.

Goede communicatie

Het proces verliep soepel en ik heb mijn visum op tijd ontvangen. Het verkrijgen van het visum (voor China) blijft naar mijn mening toch nog prijzig; met aangetekend versturen was ik toch ruim 150 euro kwijt.

gewoon no nonsense, goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces

Behulpzaam bij telefonische vragen.

Prima geregeld, goed gecommuniceerd

goed in te vullen programma, duidelijke vragen, snelle afhandeling, fijn dat ik zonder creditcard toch een visum kan regelen!

Een geweldige ervaring!

Het is best eng om je paspoort uit handen te geven, maar je wordt bij elke aktie op de hoogte gehouden waar je paspoort is en wat de volgende stap is. In een woord SUPER.

Gewoon heel simpel goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status, en alles snel geregeld. Als je wil bellen voor een vraag dan hoef je geen lange tijd in de wachtrij te staan, maar krijg je meteen antwoord. dus met andere woorden gewoon doen.

buitengewoon goed

Goede info. Prima op de hoogte gebracht over het proces van de visumaanvraag. Ook snel

Uitstekende service!

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Snelle levering! Aanrader!

Prima! Vlotte service en goed advies

Prima! Vlotte service en goed advies. Gebruik gemaakt van de koeriersdienst. Gedurende het proces ontving ik via de mail updates over de status.

prima verzorgd

vlot, werd goed op de hoogte gehouden van het proces.

Boven verwachting

Zeer goed, eigenlijk boven verwachting. Soepel proces, kosten die goed passen bij het product.

Snel, duidelijk, vertrouwd

Al 5 jaar klant van GoedkoopVisum.nl. Heel erg tevreden. Bij probleem of misverstand, denken de medewerkers altijd mee om snel oplossing te bedenken.

Keurig en snel geholpen

Keurig en snel geholpen

In totaal 3 visa in zeer snelle tijd!

Voor Rusland, Mongolië en China binnen 3 weken de visa binnen gekregen. Op de email wordt snel en professioneel geantwoord. De naam doet je misschien twijfelen, maar zeker aan te raden!

Snel geregeld, niet duur en heel klantvriendelijk

Ondanks wat tegenslag was mijn visum gelukkig toch nog op tijd binnen, en dat door snel handelen van de visumdienst. Top!