Heel prettig geholpen

Enige tijd terug heb ik een zeer slechte ervaring gehad bij de Egyptische ambassade met een jongen waarvan ik dacht dat hij werkzaam was bij Goedkoopvisums. Na het plaatsen van mijn klacht is gebleken dat de betreffende jongen werkzaam is bij een ander bedrijf. Hierdoor is mijn eerdere klacht over goedkoopvisums onterecht. De medewerker van Goedkoopvisums die contact heeft opgenomen met mij omtrent mijn klacht heeft mij enorm geholpen door niet alleen uit te zoeken om welk bedrijf het wél ging (en waar de klacht dus eigenlijk heen moet), maar heeft de beste man zelfs contact opgenomen met de directeur van het bedrijf waar de jongen werkzaam is om de situatie uit te leggen en de klacht verder te laten afhandelen. Ik betreur daarom ten zeerste dat ik Goedkoopvisums onterecht heb beschuldigd en ben ik Kevin enorm dankbaar voor de goede hulp, zijn begrip en medeleven en vooral voor de genomen moeite om te achterhalen bij wie de klacht terecht moet komen en dit in goede banen te doen leiden. Daar dank ik u nogmaals zeer voor. Klantvriendelijkheid staat enorm in het vaandeel bij goedkoopvisums, dat is één ding dat mij nu meer dan duidelijk is. De daadwerkelijk schuldige partij zou hier enorm van kunnen leren. Nogmaals bedankt en mijn welgemeende excuses voor de onterechte beschuldiging.

Corona sucks!

De service was prima. Alleen ik kreeg mijn visum van Rusland binnen een aantal dagen nadat er in Rusland aangekondigd was dat er geen vluchten meer binnen mochten komen vanwege Corona. Dan was het uiteindelijk een duur grapje 🥴 Is hier nog iets aan te doen??

Snel en gemakkelijk 😊

Ik Ben zeer tevreden. Alles word voor me geregeld. Super

Snelle en correcte levering van het visum.

Netjes en snel geholpen.

Snel en goed geregeld

Binnen 4 weken na afgeven hadden wij onze paspoorten incl 3 visums weer terug. Goede snelle service!

Snel, deskundig en heel goed informatief!

Bij een vraag, telefonisch contact gezocht. Oook daarin deskundig en snel te woord gestaan.

goed en goedkoop

er zijn nogal wat sites die visa regelen maar ik heb deze gekozen vanwege de prijs en de positieve reacties. Ik vond het nogal eng om de paspoorten op te sturen maar kreeg ze netjes met visum weer terug en dat binnen twee weken, sneller dan verwacht.

Super snel

Zaterdagavond online gevraagd, dinsdag al thuis. Super snel, eenvoudig en best goede prijs, heb 15€ minder betaald!

Uitstekend geholpen met mijn visum voor Tanzania

Persoonlijke aandacht

Mijn visum was wat aan de late kant ivm de feestdagen. Ik werd door Kevin persoonlijk opgebeld met de mededeling dat ik mij niet ongerust hoefde te maken en dat hij persoonlijk wat druk zou uitoefenen om de visa op tijd binnen te halen. Dit is gelukt. De persoonlijke benadering werd als zeer positief ervaren. Zo hoort het te gaan en u heeft in mij een ambassadeur verworven

Prima geregeld .

Prima geregeld.

Het invullen van de formulieren voor de visumaanvraag was een hele klus maar de afhandeling door Goedkoop Visum was perfect.

Geen opmerkingen

Goed, zoals altijd.

- Aardig personeel - goede communicatie over de status van je visumaanvraag - Snel Ik heb het afgelopen jaar 4 Rusland visa aangevraagd via goedkoopvisum.nl Ik raad de diensten van deze website iedereen aan.

prima service, snel, accuraat en een stuk goedkoper dan bijv anwb

Al de volgende dag een telefoontje dat de paspoorten goed waren aangekomen. En na 1 week al het visum in huis. Bij goedkoopvisum.nl heb ik ruim 150 euro bespaart.

Goed geregeld en goede communicatie

Al vaker visum aangevraagd. Communicatie gaat altijd perfect. Snel geregeld. Volgende keer zeker weer.

Top geregeld ondanks wat tegenslagen!

Visum voor Rusland aangevraagd. Ambassade keurde het af omdat de fotos’s ouder waren dan 3 maanden en daarna omdat de ‘invitation letter’ niet goed was. Door het personeel van goedkoop visum perfect geholpen. E-mail verkeer verliep snel en duidelijk en ze waren goed bereikbaar en hulpvol aan de telefoon.

Naar volle tevredenheid

Deskundig Prettig contact zowel telefonisch als persoonlijk Goed bereikbaar in DenHaag Vlotte afhandeling Prima

Goede service en snelle behandeling

fantastisch

Ooit bedacht in voor Postbank de slogan: Snel, Safe, Simpel. Dat is ook zonder meer van toepassing op dit bedrijf. Heldere, prettige, accurate, razendsnelle communicatie. Ik heb visa aangevraagd voor Rusland en Iran: dat moet je niet zelf willen doen, dus dit was voor mij perfecte uitkomst !

Betrouwbaar, snel en goed

Inmiddels al enkele jaren mijn eerste keus voor visumaanvragen! Duidelijke communicatie, snel, betrouwbaar en goedkoop.

Zeer behulpzaam, goed in de communicatie en erg snel, echt een aanrader!

Wij hebben GoodkoopVisum als een zeer kundige en vlotte partij ervaren. We hadden een complexe situatie, maar ze hebben goed meegedacht en snel gehandeld.

Uitstekend!

Nu een aantal keren een Russisch visum aangevraagd. Zeer correcte informatiestroom van begin tot eind. En goedkoop! Ik beveel GoedkoopVisum.nl van harte aan.

Perfecte service

Voor de derde keer een visum besteld bij deze club. Prima service, duidelijke communicatie en als er iets onduidelijk is nemen ze direct telefonisch contact op.

Niks op aan te merken, goede informatie van begin tot eind