Word altijd Leuk geholpen. Regelen alles goed en snel. Super blij met jullie.

Super en snel geregeld

Ons visum naar Australie is eenvoudig en goedkoop geregeld.

Goede communicatie

Het proces verliep soepel en ik heb mijn visum op tijd ontvangen. Het verkrijgen van het visum (voor China) blijft naar mijn mening toch nog prijzig; met aangetekend versturen was ik toch ruim 150 euro kwijt.

gewoon no nonsense, goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces

Behulpzaam bij telefonische vragen.

Prima geregeld, goed gecommuniceerd

goed in te vullen programma, duidelijke vragen, snelle afhandeling, fijn dat ik zonder creditcard toch een visum kan regelen!

Een geweldige ervaring!

Het is best eng om je paspoort uit handen te geven, maar je wordt bij elke aktie op de hoogte gehouden waar je paspoort is en wat de volgende stap is. In een woord SUPER.

Gewoon heel simpel goed. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status, en alles snel geregeld. Als je wil bellen voor een vraag dan hoef je geen lange tijd in de wachtrij te staan, maar krijg je meteen antwoord. dus met andere woorden gewoon doen.

buitengewoon goed

Goede info. Prima op de hoogte gebracht over het proces van de visumaanvraag. Ook snel

Uitstekende service!

Goede service, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Snelle levering! Aanrader!

Prima! Vlotte service en goed advies

Prima! Vlotte service en goed advies. Gebruik gemaakt van de koeriersdienst. Gedurende het proces ontving ik via de mail updates over de status.

prima verzorgd

vlot, werd goed op de hoogte gehouden van het proces.

Boven verwachting

Zeer goed, eigenlijk boven verwachting. Soepel proces, kosten die goed passen bij het product.

Snel, duidelijk, vertrouwd

Al 5 jaar klant van GoedkoopVisum.nl. Heel erg tevreden. Bij probleem of misverstand, denken de medewerkers altijd mee om snel oplossing te bedenken.

Keurig en snel geholpen

Keurig en snel geholpen

In totaal 3 visa in zeer snelle tijd!

Voor Rusland, Mongolië en China binnen 3 weken de visa binnen gekregen. Op de email wordt snel en professioneel geantwoord. De naam doet je misschien twijfelen, maar zeker aan te raden!

Snel geregeld, niet duur en heel klantvriendelijk

Ondanks wat tegenslag was mijn visum gelukkig toch nog op tijd binnen, en dat door snel handelen van de visumdienst. Top!

Snel contact

3 visa moeten aanvragen en goedkoop visum beantwoordde mijn (vele) mails zeer snel. Wel enige onduidelijkheid over de mogelijkheden tot double entry voor China en het automatisch bericht als een visum gereed was werkte niet. Verder zeer tevreden.

Snelle, vriendelijke en betrokken dienstverlening.

Mijn aanvraag was niet compleet, de dag nadat ik mijn aanvraag had ingediend werd ik direct gebeld met het verzoek om deze aan te vullen. Het was duidelijk wat men nog nodig had en wie mijn contactpersoon was. Over de verdere afhandeling van mijn aanvraag werd ik keurig geïnformeerd.

Zeer tevreden, persoonlijke aanpak, erg fijn

Visum aangevraagd voor China, echt belachelijk ingewikkeld, maar Goedkoopvisum.nl hielp me snel en adequaat toen ik vastzat. Aanrader voor iedereen die een visum nodig heeft!

Hele goede service en alles duidelijk en snel geregeld

De service bij goedkoopvisum.nl is fantastisch! Met mijn vragen werd ik zowel telefonisch als via de mail heel vriendelijk en snel geholpen. Verder is de website super duidelijk. Ik heb hierdoor helemaal stressloos meerdere visa voor mijn reis snel kunnen regelen. Goedkoopvisum.nl is een absolute aanrader!

Gewoon goed

Visa voor Rusland gevraagd. In 1 x goed geleverd zonder hapering.

Snelle reactie op e-mail vraag en daarna snelle afhandeling visum. Duidelijke en goed werkende site i.v.m. aanvraag visum.

Super prijs kwaliteit

Goedkoop en geweldige service, het blijkt dus toch te kunnen!