Super prijs kwaliteit

Goedkoop en geweldige service, het blijkt dus toch te kunnen!

Goed geholpen en goedkoper dan anderen.

Goedkoopvisum stuurt keurig een mailtje waarin aangegeven wordt dat bepaalde visa zijn opgehaald. Wat ik graag nog zou willen ontvangen is een ontvangstbevestiging dat het paspoort is binnengekomen bij het bureau of dat het op de post zit. We hebben het namelijk wel over een paspoort en dat opsturen voelt toch een beetje gevaarlijk.

Bedankt voor uw review. U zou vier keer een geautomatiseerde email ontvangen moeten hebben: 1. Bevestiging dat uw visumaanvraag is ontvangen. 2. Bevestiging dat uw visumaanvraag is ingeleverd en wanneer het visum gereed verwacht wordt. 3. Bevestiging dat het visum is opgehaald met een scan van het visum. 4. Bevestiging dat uw paspoort is verzonden met het track en trace nummer. Wellicht dat er email in uw spamfolder terecht is gekomen?

Zeer goede service en correcte afhandeling.

We hadden op korte termijn een visum voor Tanzania nodig. Dit is met de zeer goede service en correct afhandeling op tijd gelukt. Zeer tevreden en ga zo door!

Inmiddels ook de reisorganisatie verwezen naar Goedkoop Visum

Ik heb al eerder de perfecte beoordeling gegeven. Inmiddels heb ik ook onze reisorganisatie gevraagd hun klanten niet langer naar dure Visumaanvraag kantoren te verwijzen maar hen te informeren over Goedkoop Visum. Deze tip wordt ter harte genomen.

snel en accuraat

Wij hadden op kort termijn een visum nodig . Vooraf al bedacht als het per post niet haalbaar was dat er mogelijkheden waren om op vliegveld op te halen. Gedurende proces mail met update van stand van zaken. Erg prettig

Snel geregeld, goede communcatie

Vriendelijk en kundig advies via de telefoon, na inzending via mail bij iedere stap op de hoogte gehouden.

Was allemaal snel, wel jammer dat een visum duur is, maar kunnen jullie niks aan doen.

Zeer vriendelijke organisatie. Professioneel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je aanvraag. Alles keurig in orde ontvangen op afgesproken datum. Wanneer ik weer een visum nodig heb ga ik hier zeker weer.

Uit het boekje, eenvoudig, snel en goed!

Voor een volgend visum denk ik eerst aan goedkoopvisum.nl

Probleemloos:-)

Supertevreden!

Snel. Duidelijk (geen bullshit: bijvoorbeeld rare verzoeken voor kopie reisverzekering en rekeningafschriften). Informatief: over iedere stap in het proces wordt gecommuniceerd. EN ERG BELANGRIJK: EEN van de goedkoopste.

Goede, snelle service!

Fijne snelle en goede service

Snel en goed geregeld. En tegen een zeer acceptabele prijs.

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede communicatie (zowel per mail al telefonisch) meedenken in aanvraagproces. Bovendien geen goedkopere kunnen vinden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helder en bij vragen direct, persoonlijk en snel prettig contact!