Uitstekende service; goede afhandeling.

Ik had enkele vragen over het product dat ik in wat grotere hoeveelheid wilde bestellen. Ben zeer correct en ter zake kundig te woord gestaan. Merkte wel dat het uitmaakt wie je aan de telefoon krijgt. Levering op het juiste moment, het juiste aantal en keurig verpakt. 1 product met schade, maar gelukkig had ik er wat extra besteld. Het product staat per doosje van 10 op de website. Ik ontving ze 'los' en niet in doosjes van 10. Zou wel handig zijn om dit aan te geven op de site, zodat je daarmee rekening kunt houden. Last but not least: ze waren ook nog eens heerlijk.

Geweldige service, en zeer zeer snelle levering.

Klasse choco en klasse service

heb voor mijn man die alleen puur wil, zoenen en bonbons besteld alles puur En in verschillende smaken vulling, hij smult ervan dus, en thuis wanneer jij wil, toppie was de derde keer volgens mij maar ik blijf het doen heel leuk en volgens man mmmmmmmmm

Heerlijke chocoladecijfers

2 chocoladecijfers besteld met een fotorondje erop. Product ziet er prachtig uit. Heel goed verpakt en snel geleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Helemaal goed!

Onze bestelling is snel verwerkt en heel goed verzonden.

snel geleverd

goede kwaliteit en prima verpakt

Geweldig lekkere choco zoenen

De chocola is heerlijk knapperig, zoveel smaken, het binnenste is geen vieze plakkerige zooi!!! Echt een aanrader

Fantastische verrassing om aan een ander kunnen geven, maar volgende keer voor mezelf!

Last minute zag ik de chocozoenen online voorbij komen. Dus besteld en volgende dag op eigen verzoek opgehaald. Ze zagen er super smakelijk uit en ik heb vd ontvanger gehoord dat ze ook erg lekker waren!!! Super service, zeker voor herhaling vatbaar!

Super mooie chocoladelaars!

Hele snelle levering. Je kon het meteen naar de ontvanger sturen met een gratis kaartje. Laars was groter dan verwacht, echt heel mooi!

Prima website en prima levering!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Supersnelle levering en volgens de ontvanger heerlijke chocolade!

Super !

Precies wat ik verwacht van mijn bestelling. En zo snel geleverd ! Top service !!

Gesmolten

De chocolade was gesmolten. Maar ik heb nu een kortingscode ontvangen om iets nieuws te bestellen. Met warm weer goed opletten. Ze zeggen het te versturen op een minder hete dag. Maar er was helaas net niemand thuis op het moment van bezorging waardoor deze op een later moment werd opgehaald, op een wel te hete dag. Ze zeggen mensen te waarschuwen hiervoor maar deze waarschuwing had ik niet ontvangen.

hallo Valerie, we hebben je bestelling verzonden op een dag dat het minder warm is .jou verzending is de enige die gesmolten is aangekomen !! dat heeft een oorzaak ? tijdens het aanbieden van je pakket was er niemand thuis , betekent dus dat je pakket dan nog een hele dag in een te warme bus ligt, dan naar een te warm depot gaat , en het daarna nog eens 3 dagen duurde voordat je pakket werd opgehaald door de geadresseerde . wij waarschuwen elke klant tijdens het warme weer dat de zending door ons word vertraagd ivm met de warmte , en wij deze op een geschikt moment versturen. als je het eerder wilt hebben dan is de verzending voor eigen risico . je krijgt een mail met een passende oplossing .

Jammie kwaliteit chocolade voor een mooie prijs

heerlijke chocolade! Vooral de chocolade zoenen waren top!

Super goed geregeld

De bezorging is heel goed gegaan ondanks de snikhete dag. Het was super goed verpakt zodat het niet ging smelten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering goed verpakt heb alleen niet zelf geproefd maar kado gedaan

Snelle levering, voldoet aan verwachting en stevig verpakt

Snelle levering, voldoet aan verwachting en stevig verpakt. Smaak kan ik niet beoordelen, aangezien het een cadeautje was.

Voortreffelijk

Simpel bestellen. Goede afhandeling.

Ze zijn gewoon heerlijk

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Goede klantvriendelijke en snelle service en heerlijke verse producten die goed verpakt bezorgd worden. Een echte aanrader!

prima kwaliteit alleen een nogal grote verpakking

Fantastisch!

Fantastisch! Heel erg blij mee!

Snelle bezorging en een goed verzorgt product.

ongelooflijk lekker,en betaalbaar

Ongelooflijk lekker