heel goed

mooi op tijd bezorg en heel goed ingepakt gaat zo door

Snelle en adequate behandeling

Zie boven

Pure slagroomkrans besteld met slagroom maar kreeg andere vulling iets van mandarijnen ofzo

Normaal perfect en uitmuntend. Maar afgelipen kerst had ik melk wit en pure slagroomkransen besteld maar de pure waren ipv met.slagroom gevuld met mandarijnen ofzo. Dus weggegooid. Niemand die ze lusten met visite

snelle levering, goede leveringscommunicatie.

Ik heb mijn bestelling niet helemaal correct kunnen doorgeven. Eigenlijk wilde ik graag twee aparte chocolade cijfers ontvangen. Deze zijn samengevoegd in het chocolade blok, gelukkig wel in de juiste combinatie. Wat me ook opviel is het ontbreken van informatie over de precieze chocolade samenstelling, cacaogehalte en dergelijke. Verder ben ik tevreden.

Mooi product, goede prijs , snelle levering

Het was n cadeau, dus over de smaak kan ik niet oordelen, maar het zag er allemaal prima uit, goed verpakt ect

Prima, snelle en correcte levering

Mijn chocolade kwam goed verpakt en heel aan. Mijn dank voor de goede service.

Snelle levering en prima product!

De levering was erg snel en de bonbons prima

Snel en lekker

Goed verpakt verstuurd, top cadeau

netjes en vriendelijk

ook speciale verzoeken worden prompt ingewilligd

heerlijk en snelle levering

Heerlijke producten die ook nog eens snel geleverd worden

Snelle levering voor een leuke prijs

Toen ik mailde dat ik niet het juiste doosje chocolade geleverd had gekregen werd het keurig en snel opgelost! En leuk dat er een kortingsbon bij zat voor mijn volgende bestelling!

Snel, praktisch en lekker

Zelfs in Kersttijd, de aller drukste tijd van het jaar, bleek het mogelijk om een heerlijk zoet cadeautje binnen twee dagen bij de jarige af te leveren. En lekker dat het was......hmmm

Helemaal super.

S'middags besteld de andere dag bezorgd

Goede kwaliteit zakelijke chocolade-kerstkaart

Met de kwaliteit en de snelheid van levering (zelfs kort voor kerst) zit het helemaal goed! Voor grotere aantallen zou het fijn zijn als er een optie bestond om een adressenbestand aan te kunnen leveren zodat niet elke kaart opnieuw samengesteld en besteld hoeft te worden (gelukkig was de postcode, huisnummer functie uiteindelijk zeer behulpzaam). Verder zou ik als bedrijf voor een andere pakketbezorger (nu GLS) gaan. De 'niet-thuis-berichten' waarbij niet de ontvanger maar de verzender een nieuwe bezorgoptie moet aangeven en dreigende boodschap van GLS 'als je dit niet binnen 5 dagen doet, dan wordt het pakket teruggezonden' sluit naar mijn idee niet aan op de service/kwaliteit van Choco-World zelf, die zoals gezegd dik in orde zijn!

Mooi chocoladefiguur en uitstekende service!

Ik ga zeker weer bestellen!

Snellere levering, dus fijn op tijd binnen! Ziet er goed en mooi uit.. Ter decoratie zou ik er nootjes en koffieboontjes op krijgen, dit werden toen ik het uitpakte alleen nootjes. Verder tevreden!

Helemaal tevreden

Super lekker chocola en ook de administratie en levering was perfect!

Zo fijn om iemand blij te maken met een pakketje van jullie.

Prima webshop

Prima webshop voor chocolade liefhebbers

Kapotte kerstman

Chocola was al kapot toen het werd gebracht. Beetje zonde aangezien het als kerstcadeau gegeven was met een foto erop. Het probleem is naderhand netjes opgelost. Ik heb een code ontvangen zodat ik iets nieuws kan bestellen. :)

beste Tom , na overleg , zijn we een oplossing overeengekomen , dankje voor het mee denken.

Prima! Snel en netjes verzonden.

Mooi choco kado gekocht voor een arts die met pensioen gaat. Leuk dat je er een persoonlijke tekst bij kan laten maken.

Een smakelijk kado...

Chocolade kado zag er niet alleen heerlijk uit maar was ook heerlijk volgens de ontvanger. Levering netjes volgens afspraak. Helaas was de zijkant van de schatkist stuk.

2 Mini coopers van chocolade besteld. Ze zijn echt super leuk! Nóg leuker dan op de foto!

Precies wat ik verwacht had!

Product ziet er super uit en zelfs met de drukke bezorgdagen snel binnen gekregen!