Ze zijn gewoon heerlijk

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Goede klantvriendelijke en snelle service en heerlijke verse producten die goed verpakt bezorgd worden. Een echte aanrader!

prima kwaliteit alleen een nogal grote verpakking

Fantastisch!

Fantastisch! Heel erg blij mee!

Snelle bezorging en een goed verzorgt product.

ongelooflijk lekker,en betaalbaar

Ongelooflijk lekker

Je krijgt niet wat je bestelt.

Blijkbaar zijn de foto's er zo maar bijgezet. Ik bestelde slagroombonbons en kreeg in plaats daarvan dierenfiguren. Nadat ik hierover had gemaild werd er gezegd dat ze niet precies weten wat ze versturen.

beste Marijke , jammer dat je het niet eens bent met het bestelde . ik heb je in het mail verkeer al verteld , dat je hebt gekregen wat je hebt besteld ! er zitten dieren figuren in ons bonbon assortiement ! en die had je niet alleen ! daarna vertelde je dat er geen slagroom in zat ! dat was ook zo op 2 bonbons na , nl 1 met praline en 1 met caramel ! je kan bij ons geen modellen bonbons of smaken uitzoeken , dat is je ook verteld . als je een assortiement bonbons besteld dan zit daar logischer wijs verschillende bonbons in .dat klopt volgens jou ook al niet ! wij proberen altijd tot een oplossing te komen en hebben jou zelfs nog een doosje nagestuurd ! , maar helaas sommige mensen zijn nooit tevreden .

Wat een lekkere chocolade!

Doos bonbons besteld voor een speciaal persoon!

Snel en goed ontvangen

Zeer prettig

Mooi cadeau voor een goede prijs

Mooi en goed verpakt. De chocolade motorfiets zag er heerlijk uit.

Naar verwachting en op tijd

Tweede keer dat ik bij Choco-World chocolade hartjes met foto bestelde. Ook deze waren geheel naar verwachting. Ze werden op tijd geleverd. De ontvangster was blij verrast.

Lekkere chocola !

Foto chocolade goed gelukt en snaak ook prima

Netjes verpakt en snel

Heel gaaf

Vaderdag cadeautje besteld. Mijn vader was er superblij mee. Werd ook goed verzonden zodat het niet kapot gaat.

Prima produkt op maat, snelle levering

Heel leuk concept, op maat gemaakte uil van choco met foto voor Vaderdag, netjes ingepakt en verzonden op tijd.

Slecht

Ik zal hier nooit meer iets bestellen

ik heb helaas 3x gemaild met je ! Ik leg het graag nog een keer uit . Je hebt maandag je track en trace code gehad ! dat betekent dat vanaf dat moment je pakket naar PostNL gaat. Zodra het daar is afgeleverd , komt je pakket in de sorteer molen , niet alleen jou pakket maar één miljoen andere ook. Omdat het er zoveel zijn , krijgt men dat niet verwerkt. Dus treed er vertraging op. Helaas kunnen we nadat we je pakket hebben afgeleverd, niet meer bij PostNL terecht om je pakket terug te halen , of er tussen uit pikken om het voorrang te verlenen. Het houd voor ons op dat moment op. Je had echter wel voor onze garantie levering (€12,95) kunnen kiezen , dan was je pakket zeker op tijd geleverd ! Echter heb je dit niet gedaan . Als je de enigste was met dit probleem , hadden we al maatregelen kunnen treffen. Echter zijn er nog duizenden meer , die vanaf maandag op hun pakket zitten te wachten. Nogmaals sorry, voor het ongemak ik laat je reacties die je ons hebt gestuurd per mail maar in het midden , zoals dreigementen van ik doe dit en dat , en ik moet ! de klant is koning hier , maar wij zijn nog altijd de baas.

Wat een geweldig product!

Ontzettend mooie vrachtwagen met logo ontvangen. Super service, snelle levering en heel netjes verpakt!

Heerlijke schocolade,

Eerste pakketje met schocolade was gebroken, melding van gemaakt en tweede pakketje werd direct gestuurd en was helemaal gratis.

Wij bestellen niet weer

Helaas vielen de truffels erg tegen de chocalade had een erg bittere nasmaak . De slagroom bonbons waren ook niet echt bijzonders. We hebben het na 1 geproefd te hebben weg gegooid erg jammer...

beste barbel, de roomtruffels zijn gemaakt van pure chocolade en cacaopoeder , dan is het logisch dat het bitter smaakt ! ik kan aan de smaak van pure chocolade helaas niets veranderen.. als je geen Haring lust , zal je dat ook nooit lekker vinden ! smaken verschillen nu enmaal

Superlekker!

Echt heerlijke chocola slagroombonbons! Gemakkelijk te bestellen en levering aan huis mogelijk. Ook fijn: je kunt zelf een bezorgdag aangeven. Kortom, helemaal tevreden en een aanrader!

Goede kwaliteit en service

Goede producten, netjes verpakt. De service is zeer goed, geeftsnel antwoord op een vraag.

Service

Mooi product. Niet gelijk duidelijk dat je op kon halen. Wel eerst verzendkosten betalen maar na uitleg kreeg je die keurig bij het ophalen terug.

Heel leuk, en heel origineel en snelle bezorging

Heel leuk, en heel origineel en snelle bezorging. Foto super duidelijk en heel mooi verpakt met heel veel passie en zorg. Gewoon super! M.v.g. Marlene

Op deze manier kun je in deze moeilijke tijd toch iemand leuk verrassen en een hart onder de riem steken. Bovendien snel en correct afgeleverd.