Fantastisch wat een kunst werkje en Fantastische levering.

Zeer snelle levering van heerlijke chocolade! Vele leuke vormen!

Ziet er goed uit

En de smaak is heerlijk (heb ik gehoord) 2e x dat ik t besteld heb. Gr Ilona

Super leuk om kado te geven!

Al diverse keren mensen kunnen blij maken met jullie blijkbaar heerlijke zoenen in uiteenlopende smaken. Perfect dat ze volgende dag al bezorgd kunnen worden op welk adres dan ook en goed te horen dat ze meestal ook “heel” en ongeschonden aankomen. Bijgesloten kaartje is eenvoudig en zou tegen betaling wat “luxer” mogen zijn, maar dat is maar een kleinigheidje.

Vlug

Vlug Netjes in gepakt

Niks nadelig op aan te merken!

Product zag er net zo uit als op de foto's op de website! En goed aan het gewicht en snel geleverd !

Snelle en super goede service!!

Super mooi product en heel snel en efficiënte service!! Helemaal top! Echt een aanrader.

Goede service en heerlijke chocolade geboorteflikken om uit te delen

Super lekker en duidelijke afbeeldingen

Ik had de bonbons met eigen afbeelding besteld in wit, melk en puur. Ze zien er erg leuk uit en smaken heerlijk! Ook waren ze goed ingepakt. Het enige jammere was dat de bonbons met slagroomvulling niet allemaal even goed omhuld waren met chocola. Hierdoor gingen ze gauw lekken. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken!

Prachtig chocolade cadeau

Een mooie chocolade trofee met foto erop, wat het cadeau extra persoonlijk maakt. De trofee zat heel goed en keurig verpakt en werd snel geleverd. Ik ben heel tevreden!

Super goede service

Mijn eerste pakket was niet heel aangekomen. Dit is bij de post verkeerd gegaan. Super snel een nieuwe levering ontvangen in goede staat.

Super snelle levering van leuk product.

Heel snel in huis, lekkere hartjes bonbons met foto erop.

Geen service

Maakt me niet blij, u accepteerd een bestelling/betaling naar een postbus en dan komt u er later op terug..oh nee zegt u dan postbus kan niet.. vreemd de bestelling accepteren en later op terug komen. Stel ik voor dat als het retour komt ik het volgende maand ( ik ben niet in het land nu) in Den Bosch kom ophalen. Nee dat kan ook niet, nou ja kan wel maar dan moet ik extra kosten betalen... vreemd verzendkosten heb ik al betaald.. nee helaas geen service en mijn cadeautje is dus ook de mist in gegaan.. dank hiervoor

Snel geleverd, super kwaliteit afdruk én heerlijke chocolade..

Na makkelijke invoer van de foto en bestelling, snel en op tijd geleverd.

Aanrader!

Snelle service, uitstekend verpakt!

uitmuntend

een u voor inpakken een u kwaliteit een u is uitmuntend en hoger kunnen de konijnen niet krijgen beter kan niet

Prachtig en kwalitatief werk

Ik had 2 chocolade trofeeën met foto's Zag er super strak uit

prima zoals verwacht

foto...chocolaatjes voor een feest....was sukses. Levering volgens afspraak!

Gewoon super tevreden.

Product verkeerd besteld meteen gebeld,telefonisch product veranderd zonder problemen en resterende te veel betaalde gebeld terug gestort gekregen. Zou er zo weer bestellen product zag er ook nog perfect uit.

Ziet er prima uit

Makkelijk te bestellen, vlotte bezorging!

Waauw, top

Chocolade lekker, tcheck ✓ Service top, tcheck ✓ Foto op chocolade schitterend, tcheck ✓ Kwaliteit super, tcheck ✓ Verpakking dik inorde, tcheck ✓ Zeer vlugge levering, tcheck ✓ Zeer tevreden, check tcheck tcheck ✓✓✓

Origineel cadeau

Handig om via de website een persoonlijk cadeau te creëren en te laten versturen. Wel jammer dat het product met de door jou gekozen letters niet als voorbeeld in beeld komt.

Snel verzonden en top uitgevoerd!

We hebben heel snel de chocolollies met opdruk ontvangen! Super lekkere chocolade en de opdruk was top. We gaan hier zeker nog een keer bestellen!

Slechte ervaring

Ik had “dominostenen” met foto besteld. Het is snel geleverd. Maar dan: de foto staat niet in het midden van het chocolaatje. De chocolaatjes zijn dus slecht afgesneden. Dan meer naar links dan meer naar rechts. Daardoor valt ook de regel met tekst, de eerste letter of het laatste letter valt weg. Er is aangeven op de website dat het 16 chocolaatjes betreft. Prima. Maar in het doosje passen er 18. Verkoop het dan ook per 18 stuks! Het is een cadeautje en nu lijkt het net alsof er al 2 chocolaatjes uitgegeten zijn. Kortom, waardeloos en slechte ervaring!

Borneostraat 7

5215 VB