zeer tevreden

er stond op de website binnen 48 uur, maar kreeg het pakket gelukkig al binnen 24 uur! het was netjes (breekbaar) verpakt en de chocola was mooi en lekker!

Jammer.

Cijfer 17 besteld. Cijfer 1 geheel uit verhouding.

Heerlijk en wat mooi!

Ik kreeg ze van mijn vrouw voor onze trouwdag. Ik was blij verrast wat een leuk idee. En ze smaken zalig!!!

Snelle goede service

Goed verpakt, goede communicatie mbt levering

Lekker

De chocoladehaas was lekker , de bestelling was snel. Een beetje jamer dat de haas geen bodem had. Kwamen wij pad later achter.

Snelle bezorging van heel leuk cadeau

Geweldig smaakvolle cadeaus voor alle jaargetijden en situaties. Heel blij met jullie service bedankt

Mooi en lekker product

Wel jammer dat je geen bevestiging krijgt van je bestelling. En geen update wanneer geleverd wordt.

Precies zoals omschreven en een daverend succes

Mijn dochter had haar spreekbeurt over Harry Potter. Ze wilden graag iets speciaals doen Dus via Google kwamen bij deze fantastische winkel terecht. Waar ze heerlijke chocolade kikkers verkopen. Even gebeld met de winkel met een aantal vragen. Zeer vriendelijke te woord gestaan met duidelijke e antwoorden. De chocolade kikkers worden echt keurig op tijd geleverd. De spreekbeurt ging super een 10!! en de chocolade kikkers werden door de kinderen zeer enthousiast ontvangen. Een 10 voor deze winkel van ons.

Vlotte levering en chocola ziet er prachtig uit!

Heerlijk

Zien er leuk uit en ze zijn heerlijk

Makkelijk, super, lekker

Makkelijk gepersonaliseerde chocolaatjes kunnen maken, goede print, kwaliteit top en heerlijk genoten van de chocolade

Goede snelle service

Goede snelle service

Perfecte levering met uitmuntende communicatie

Na het plaatsen van de bestelling heel snel en uitmuntend geleverd. Zeer goede communicatie per mail die je op de hoogte houdt omtrent iedere status . Zeer goed en beschermd verpakt en verzonden.

Slechte communicatie

Ik had een grote paashaas besteld 2 dagen voor Pasen (op een vrijdag). Kort na mijn bestelling ontving ik een mail waarin uitgelegd werd dat de koerier niet bezorgde op zaterdag, dus dat het dinsdag zou worden tenzij ik koos voor bezorging via GLS, maar dat was dan op eigen risico (breekbaar). Ik koos voor de bezorging via GLS omdat ik natuurlijk de paashaas graag voor Pasen wilde hebben. Daarbij vroeg ik of ik korting kreeg op verzendkosten omdat de koerier logischerwijs vrij duur was (ong 15 euro verzendkosten). Op deze mail kreeg ik antwoord dat de koerier toch wel op zaterdag bleek te bezorgen. Ik heb gelijk gereageerd dat dat goed nieuws was en dat ik dus toch graag gebruik maak van de koerier. Opgelost dacht ik. De paashaas kwam echter toch pas na Pasen op de dinsdag aan tot mijn teleurstelling. Ik heb gemaild dat ik graag de paashaas terugstuur en mijn geld terug wil. Hierop werd geantwoord dat de koerier toch niet normaal op zaterdag rijdt. De paashaas is erg mooi, dus vandaar mijn 1,5 ster, maar qua communicatie erg slecht! Ik zit nu dus met een paashaas na Pasen... Jammer!

Producten moeten beter verpakt worden of andere bezorger nemen

Service en kwaliteit product is goed, maar ze worden niet goed verpakt want komen gebroken aan. Betere verpakkingsmaterialen gebruiken en misschien een bezorger die de pakketten zorgvuldiger behandelt. Echt zonde anders!

Snel en heel mooi

Ik heb ze besteld en afgehaald in de winkel. Ze zijn ontzettend mooi. Altijd leuk om als cadeau te geven bij een speciale leeftijd en huwelijk.

Een super leuk en origineel cadeau

Super snel en mooi geleverd Goed verpakt!

mooi product, snelle levering!

snelle levering! alles heel aangekomen omdat het zo goed verpakt was. En het ziet er heerlijk uit! lieve groet Yvonne

Supersnel geleverd en fantastisch lekker

De chocolaatjes waren de volgende dag al geleverd en enorm lekker. Voor mijn oma (97 jaar) waren ze iets te hard maar ze waren toch bedoeld om uit te delen.

Snelle nette levering. Goed verpakt. Goede nette en Snelle reactie via de mail na een vraag over mijn bestelling

Wij hebben 2 chocoladecijfers besteld voor iemand die jarig was, alleen wij waren wat laat met bestellen maar de service is geweldig we hadden ze al heel snel, en keurig verpakt, in huis. Misschien voor jullie nog een tip, ik had het leuk gevonden om het ene cijfer in puur te doen en de andere in melkchocolade, maar dit lukte helaas niet.

Leuke kado's, snel geleverd

Leuke kado's, snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering

Voor een opening van een winkel had ik snel een passend cadeau nodig. De chocolade sleutel met logo was het ideale cadeau om te geven. Snel besteld, volgende dag geleverd in een mooie verpakking. Veilig verpakt met genoeg bubbels erom zodat je zeker weet dat hij heel aankomt. Top, bestel de volgende keer weer bij jullie.

Goede service snelle levering heel tevreden ze zijn super lekker sommige wel te zoet zoals de caramel maar das persoonlijke smaak, he

Goed product, snel verzonden

Een chocolade figuur besteld voor een jarige. Origineel en goed product. Volgende dag bezorgd. Top!