De geleverde bestelling ziet er heel mooi uit.

Maandagmorgen besteld en dinsdag in huis. Heel mooie gepersonaliseerde cadeaus. Voor de eerste keer besteld maar zeker niet de laatste keer.

Zeer snelle verzending en een hele mooie cholade veachtwagen

Goed product en ook nog eens mooi verpakt

De zilveren sleutel was een verrassingcadeautje. Hij is enthousiast ontvangen, te mooi om gelijk op te eten en ook nog eens heel mooi verpakt, kreeg ik te horen. Ik ben tevrede over het hele verloop.

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en heerlijke chocola.

Snelle service en perfect aangekomen zoals verwacht

Lekker en mooi

Erg tevreden over mijn aankoop, was precies zoals ik verwachtte.

Nette en vlotte levering

Vlotte en nette levering, zag er prima uit en de smaak is ook goed!

Ik heb de gepersonaliseerde bonbons besteld. Ze zagen er prachtig uit en ze waren ook nog eens heerlijk!

Na het zure, volgt het zoete!

Waar pakketbezorger GLS verzaakte, schakelde Choco World door. Toen bezorging uitbleef werd de bestelling direct opnieuw gemaakt en met spoed per koerier verzonden. Niet alleen de chocola, maar ook de klantgerichtheid verdient 5 sterren! Dit smaakt naar meer ...

hallo Andries , sorry dat het bij GLS niet helemaal vlotjes is verlopen door omstandigheden. die heb ik je uitgelegd per mail . we hebben na enkele dagen een nieuw pakket naar je gestuurd . hopelijk is hier de aankoop mee opgelost .

Chocolade was heerlijk

De beker die ik besteld had, kwam gesmolten aan helaas. Maat de chocolade was wel lekker.

Exclusief

Hadden als enige een F1 auto En dat ook voor een mooie prijs Product ziet er top uit

Snelle verzending

Bestelling was heel goed ingepakt en snel verzonden. Het was ook nog heel smakelijk

Goede kwaliteit chocolade

De omschrijving klopte en de chocola werd goed verpakt en snel geleverd.

Alles tiptop geleverd

Niet tevreden met het product, na een mail werd hier ook nog erg onprettig op gereageerd.

Erg vervelend en onprofessioneel.

beste Paula, je hebt ZELF een afbeelding klaar gemaakt in onze foto personalizer . dat dit slecht zichtbaar en leesbaar op je product is ligt aan jezelf ! wit op wit printen gaat helaas niet . daar kun je ons de schuld niet van geven , sorry.

Heel goed.

Perfecte timing en uitstekend verpakt.

Eindelijk een chocolade winkel die weer "ouderwetse" kwaliteit heeft!!!

Wat een top chocolade! Na diverse miskopen bij andere shops die "echte" chocolade zeggen te verkopen, nu één die echte kwaliteit verkoopt! Echt een aanrader!!!!

Leuk

Snel gekregen, lekker chocolade.

Ik had mijn bestelling geplaatst en binnen 2 dagen alles binnen. Helaas was er iets kapot en dat kon ik de volgende dag zonder problemen alsnog komen ophalen. Echt een top service

Alles volgens afspraak.

De levering was op tijd, en je werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje werd geleverd. Alles was goed verpakt. Maar alsnog was de chocolade gebroken. Dit was erg jammer want het was een kado.

Snel verzonden en netjes verpakt

Snel verzonden en netjes verpakt

Heerlijke chocolade!

Mooie site! Veel keuze! Heerlijke chocolade!

Was even bang met de huidige temperaturen het in de auto zou smelten!

Goed product, geweldige service

Ik heb hier al een aantal keer besteld. Elke keer ben ik weer verrast door hoe mooi de producten zijn, nog mooier dan op de foto's. Zo leuk om hier mooie cadeau's voor iedereen te kopen! Vorige week had ik een chocolade dolfijn voor de verjaardag van mijn zoon besteld, om de verjaardagstaart naar een hoog niveau te tillen. Helaas kwam de dolfijn gebroken aan, ondanks dat hij supergoed zat ingepakt. Ik heb gemaild en direct werd er, zonder extra kosten, een nieuwe opgestuurd. Dus ik geef een dikke 10 voor de service!!

Lekkere bonbons!

Prima bestelproces, snelle levering!