Snel en goed ontvangen

Zeer prettig

Mooi cadeau voor een goede prijs

Mooi en goed verpakt. De chocolade motorfiets zag er heerlijk uit.

Naar verwachting en op tijd

Tweede keer dat ik bij Choco-World chocolade hartjes met foto bestelde. Ook deze waren geheel naar verwachting. Ze werden op tijd geleverd. De ontvangster was blij verrast.

Lekkere chocola !

Foto chocolade goed gelukt en snaak ook prima

Netjes verpakt en snel

Heel gaaf

Vaderdag cadeautje besteld. Mijn vader was er superblij mee. Werd ook goed verzonden zodat het niet kapot gaat.

Prima produkt op maat, snelle levering

Heel leuk concept, op maat gemaakte uil van choco met foto voor Vaderdag, netjes ingepakt en verzonden op tijd.

Slecht

Ik zal hier nooit meer iets bestellen

ik heb helaas 3x gemaild met je ! Ik leg het graag nog een keer uit . Je hebt maandag je track en trace code gehad ! dat betekent dat vanaf dat moment je pakket naar PostNL gaat. Zodra het daar is afgeleverd , komt je pakket in de sorteer molen , niet alleen jou pakket maar één miljoen andere ook. Omdat het er zoveel zijn , krijgt men dat niet verwerkt. Dus treed er vertraging op. Helaas kunnen we nadat we je pakket hebben afgeleverd, niet meer bij PostNL terecht om je pakket terug te halen , of er tussen uit pikken om het voorrang te verlenen. Het houd voor ons op dat moment op. Je had echter wel voor onze garantie levering (€12,95) kunnen kiezen , dan was je pakket zeker op tijd geleverd ! Echter heb je dit niet gedaan . Als je de enigste was met dit probleem , hadden we al maatregelen kunnen treffen. Echter zijn er nog duizenden meer , die vanaf maandag op hun pakket zitten te wachten. Nogmaals sorry, voor het ongemak ik laat je reacties die je ons hebt gestuurd per mail maar in het midden , zoals dreigementen van ik doe dit en dat , en ik moet ! de klant is koning hier , maar wij zijn nog altijd de baas.

Wat een geweldig product!

Ontzettend mooie vrachtwagen met logo ontvangen. Super service, snelle levering en heel netjes verpakt!

Heerlijke schocolade,

Eerste pakketje met schocolade was gebroken, melding van gemaakt en tweede pakketje werd direct gestuurd en was helemaal gratis.

Wij bestellen niet weer

Helaas vielen de truffels erg tegen de chocalade had een erg bittere nasmaak . De slagroom bonbons waren ook niet echt bijzonders. We hebben het na 1 geproefd te hebben weg gegooid erg jammer...

beste barbel, de roomtruffels zijn gemaakt van pure chocolade en cacaopoeder , dan is het logisch dat het bitter smaakt ! ik kan aan de smaak van pure chocolade helaas niets veranderen.. als je geen Haring lust , zal je dat ook nooit lekker vinden ! smaken verschillen nu enmaal

Superlekker!

Echt heerlijke chocola slagroombonbons! Gemakkelijk te bestellen en levering aan huis mogelijk. Ook fijn: je kunt zelf een bezorgdag aangeven. Kortom, helemaal tevreden en een aanrader!

Goede kwaliteit en service

Goede producten, netjes verpakt. De service is zeer goed, geeftsnel antwoord op een vraag.

Service

Mooi product. Niet gelijk duidelijk dat je op kon halen. Wel eerst verzendkosten betalen maar na uitleg kreeg je die keurig bij het ophalen terug.

Heel leuk, en heel origineel en snelle bezorging

Heel leuk, en heel origineel en snelle bezorging. Foto super duidelijk en heel mooi verpakt met heel veel passie en zorg. Gewoon super! M.v.g. Marlene

Op deze manier kun je in deze moeilijke tijd toch iemand leuk verrassen en een hart onder de riem steken. Bovendien snel en correct afgeleverd.

Heel zag er goed uit de zorgverleners vonden het geweldig

De chocolade kwam heel aan, werd snel bezorgd, foto was heel mooi en de jarige was er heel blij mee. Super gedaan! Ik zal zeker vaker iets bestellen bij dit bedrijf! 10/10

Hele mooie bonbons!

Hele mooie bonbons! Optijd binnen. Foto op de bonbons is goed duidelijk!

Heerlijke gemaakte Chocolade met roomvulling

Snelle levering en super mooi product.

Super snelle levering en mooi product. Precies als in omschrijving.

Snel en goede service

Klacht

Ik had gevraagd om de bestelling op 28 mei mijn verjaardag te hebben, en toen kreeg ik het afgelopen maandag . Dat was niet de afspraak, ik zal niet meer bestellen als jullie je niet aan de afspraak kunnen houden.

hallo Yvonne , klopt idd , je hebt je pakket nu PAS op maandag gekregen ! terwijl wij het op vrijdag verstuurt hebben . je pakket had er eigenlijk al zaterdag moeten zijn ! op dit moment is er niets zeker qua bestellingen tijdens corona. er zijn nu nog pakketten onderweg van afgelopen maandag (verzonden) , deze worden waarschijnlijk vandaag of morgen bezorgd (donderdag/vrijdag) ! je product is een vers gemaakt chocolade product dat minimaal 3 maanden houdbaar is ! als we je bestelling de 27e verstuurt zouden hebben , was het pas 29e/30e geleverd. dus wij denken beter wat te vroeg als te laat , sorry voor het ongemak

Zeer tevereden

Chocolade is goed verpakt en snel afgeleverd. Ik heb het met veel plezier aan mijn gasten gepresenteerd. En heb het dan ook aan anderen aangeraden. Ik zal zeker vaker bestellen.

Heel leuk

Er zijn leuke vormen die je kan kiezen en de chocolade is heel lekker je hebt veel keuze