Superleuk om weg te geven!

Deze leuke chocolade hartjes gegeven aan mijn vriend en hij vond ze superleuk! De smaak was ook goed, zeker aan te raden. Het foto’tje er op maken de chocolaatjes ook echt af.

Snelle levering, mooie foto's en lekkere chocola!

Heel erg tevreden. Zeker aan te raden! Levering is heel snel en de foto's worden heel mooi geprint. En het allerbelangrijkst, de chocola is echt super kwaliteit!

Heerlijke chocolade

Klein en een vieze vulling

Kleine hartjes bonbons met persoonlijke foto. Kleiner dan verwacht. Een tip om de afmeting vd hartjes bij de specificaties te vermelden. Foto was van zeer hoog aantal pixels maar stond toch vaag op de hartjes. Ondanks dat is uiteindelijk de smaak het belangrijkste. Maar helaas die maakte het niet goed en viel erg tegen. Puur met praline vulling. Er zaten een soort cruncy stukjes in en het had een vieze nasmaak. Wel snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Al rook de binnenkant van de doos en 't bobbeltjesplastic naar sigarettenrook of iets dergelijks. Het was een leuk idee voor ons 13 jaar samen zijn en een half jaar getrouwd. Maar niet voor herhaling vatbaar of aan te bevelen.

Het was héél mooi

De gedrukte foto op de chocola was heel duidelijk

Goed en mooi pruduct buiten regulier seizoen

Netjes verpakt, snel bezorgd en betaal voor iets speciaals buiten het seisoen

Originele figuren, mooi verpakt met gratis geïndividualiseerde kaartjes! 100% goede service, snelle levering. Dus TOP

Snelle service, goed ingepakt met veel bescherming, heerlijke chocolade. De kikkers die ik heb besteld waren groter dan verwacht.

Snel geleverd en goed

Snel geleverd en goede chocola

Super snelle levering, zag er ook erg mooi en lekker uit!

Mooi product. Zorgvuldig verpakt.

Verrassend

Bezorging was snel en netjes verpakt. Verschillende verrassende smaken, dit kwam omdat de smaak er niet bij was vermeld -> dit zou een tip kunnen zijn.

Choco World bedankt

Choco World bedankt. Chocolade gereedschap setjes verstuurd met logo & kaartje (tekst) Alles is correct volgens afspraak afgeleverd.

De chocolade ziet mooi uit en is super lekker!

De bestelling die we besteld hadden, zag er goed beschermd uit in de doos! Alle chocolade die we besteld hadden waren super goed van smaak! Een echte aanrader!

Lekker smullen

Netjes verpakt en snel geleverd

Super mooi en goede service!!!! Enig minpunt zijn de verzendingskosten

Super mooi en goede service!!!! Enig minpunt zijn de verzendingskosten

Prima aankoop

Leuk kadootje voor één van mijn kinderen hier gevonden

Vlotte en to-the-point service

Chocoladevis besteld ná 12 uur dus eigenlijk te laat om dezelfde dag nog verzonden te worden. Maar na een telefoontje ging hij toch nog mee en werd het pakket de volgende dag afgeleverd. Bedankt!

Ziet er top uit

Komt netjes ingepakt binnen en ziet er ook om op te eten uit. Feestje om te geven

Snelle bezorging, prima verpakt

Makkelijk en snel te bestellen

Heb mijn eerste bestelling hier geplaatst en ben zeer tevreden. De dinosaurus ziet er geweldig uit, mooi verpakt en bedrijf doet wat het zegt. Ook het telefonisch contact met medewerker is prima. Ga hier zeker meer bestellen !

Zeer grappig uitziend chocolade

De gls shop is Donderdags dicht dus kreeg ik het een dag later. Dat is jammer de rest is perfect

Vriendelijk en fijn contact en daarbij een fantastisch product!

Makkelijke site om zelf foto-chocolade te maken. Fijne service bij vragen en een snelle veilige levering. Al met al een top bedrijf!

Leuke chocolade cadeautjes

Snelle levering en de foto op de chocoladebeker ziet er super uit! Echt heel leuk! Dat wordt een ontzettend leuk cadeautje voor degene die ze gaat winnen!