boven verwachting

Prachtig product . Mooi verpakt en snel geleverd

Snelle levering, mooi product, origineel.

Donderdag avond voor oudjaar een bestelling voor een gemengde gereedschap set geplaatst. Kwam zaterdagochtend binnen, een half uur voor ik het nodig had. Supersnelle levering zelfs met een eigen fotoafdruk op de chocolade. Goed verpakt met genoeg beschermende folie waardoor alles heel is gebleven. Het zag er supergoed uit. Hoe het smaakt, weet ik niet want ik heb het weggegeven. De ontvanger was blij verrast!

Superlekkere chocolade

Snel bezorgd, goed verpakt zodat het zonder breuken aankomt. En echt goede chocolade en bonbons. Ik ben fan!

Pakket geleverd in kapotte staat

Dartpijl was gebroken toen ik de doos opendeed. Was de bedoeling dat dit een cadeau was. Maar in kapotte staat kan ik dit natuurlijk niet geven. Mij zal je alvast nooit nog terug zien bij jullie.

Chocolade Cijfers - Origineel kado

Heb voor de 85e verjaardag van mijn man en mijn moeder de chocolade cijfers met foto besteld. De letters waren goed verpakt en ik had ze na een dag al in huis. De chocolade cijfers zijn een echte aanrader! Ze zijn zwaar, goed verpakt en de foto staat er duidelijk op. Een heel leuk en vooral ook heel origineel kado.

MEGA lekkere chocozoenen

Per toeval op de kerstmarkt in Oberhausen een doos gekocht. Ben nu verslaafd.... Heb inmiddels mijn nieuwe bestelling ontvangen en ze zijn verrukkelijk. Zeer goed verpakt en snel geleverd. Wat een keuze in smaken en de chocolade is heerlijk! Ga vaker bestellen echt een aanrader!!

Verschrikkelijk contact krijg de tering roepen naar een klant die netjes iets vraagt

Ik bel om te vragen waar mijn track en tracé code blijft, maar ik wordt onvriendelijk te woord gestaan door de baad zelf ,dat ik het gehad moet hebben. Ik heb alle bewijzen geen track en tracé code gehad te hebben en bij een volgende bestelling vraag ik erom . Ook niks gekregen en ik vraag of bij het niet thuis zijn mijn pakket naar een pakket punt kan ,want ik heb wederom geen track en tracé code . Hij begint de schelden met krijg de tering mens ik ga nu niet met u zitten te babbelen ik ben stervensdruk Alleen al de woorden KRIJG DE TERING tegen een klant die netjes belt en alle bewijzen heeft van GEEN track en tracé code . Lijkt nergens op en ga ook deze recensie overal plaatsen want zo ga je niet met klanten om. Ik hoor mijn zending te kunnen volgen en als ik geen code ontvang is het logisch als men mail niet beantwoord wordt of dat mijn bestelling meteen omgezet wordt naar een pakketpunt met de mededeling dan haalt u em daar lekker af Ik ben niet bij machte deze op te kunnen halen want dit heb ik ook niet aangegeven in de bestelling ik WENS GEWOON EEN NORMAAL CONTACT EN MEN BESTELLING TE KUNNEN VOLGEN!!! Krijg de tering zegt hij dan ....betaal mijn bestelling terug en ik bestel Nooit weer wat hier!!!!!

beste , nadat je 4 x gebeld en gemaild hebt , over je bestelling die nog niet is verzonden ! , waarvan er een track en trace moet komen . heb je het idd voor elkaar om het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen ! in een eerder bestelling wilde je ook al extra chocolade en er niet voor betalen ! kennelijk ben je er in gespecialiseerd om het online bedrijven zo moeilijk mogelijk te maken. sorry , bij ons aan het verkeerde adres , je order is geannuleerd en je geld is retour gestort.

Alles was netjes verpakt, op tijd Verzonden en het belangrijkste: de letters waren heerlijk!!

top

top

Perfect!

Perfect verlopen!

Prima geleverd product

Prima geleverd wat ik besteld t

Goede ervaring, product kwam goed ingepakt en zonder breuken bij ons thuis aan. Ziet er heel mooi uit!

heel klantvriendelijk

Ik had een bestelling geplaatst die vóór sinterklaas bezorgd zou moeten worden. Door drukte stelde GLS de bezorging uit, waardoor ik de zending te laat zou ontvangen. De eigenaar van Choco-world nam contact op met GLS en ik ontving de zending toch nog vóór sinterklaas. Ook de complimenten aan GLS.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Top service!

De chocolade is heerlijk, en ik had per ongeluk de verkeerde letter gekregen, maar na contact is de juiste letter verstuurd en zelfs nog op tijd binnen! Super.

Bezorging teleurstellend.

Mijn bestelling was bedoeld als cadeau voor 3 december en zou 1 december bezorgd worden. Elke dag krijg ik een mail met de tekst dat het een dag later wordt. Inmiddels is het 5 december en hoop ik héél erg dat de chocolade- cijfers vandaag bezorgt worden. Dan kan ik het nog cadeau doen als zijnde sinterklaascadeau. Terwijl het eigenlijk 3 dec als verjaardagscadeau (75!) bedoeld was. Zo jammer.

helaas hebben we geen invloed op het bezorg systeem , het is daar erg druk ! je bestelling is 30 november aangeboden / verstuurd . als 1 december dan niet lukt met bezorgen , zit je helaas in een weekend en word je bestelling dan na het weekend bezorgd . helaas heb je hier mee te maken en loopt je pakket vertraging op met bezorgen . sorry voor het ongemak

Snelle levering en lekkere chocolade

En goed verpakt, het enige minpuntje vond ik dat er geen kaartje of iets dergelijks bij zat met welke smaak drank chocozoenen geleverd zijn. Moest eerst de hele doos leeg eten voor ik eruit was wat wat was ;)

super!

Superleuk om mijn eigen kerstkaart in chocolade cadeau te kunnen geven.

Enorme teleurstelling maar vlot hersteld

De foto op de chocolade was erg flets van kleur en de details enorm vervaagd terwijl ik een scherpe en kleurrijke foto heb ingestuurd. Dit kon ik zo niet cadeau geven. Bij contact met Choco World reageerde men, buiten kantooruren, erg snel. De volgende dag kreeg ik een nieuwe chocoladefoto toegestuurd. Gelukkig (en verassend) was deze prima van kleur.

beste Hanna , je was niet tevreden over je product . we hebben het overnieuw gedaan voor je . hopende is het probleem hiermee opgelost .

Gewoon super

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier chocolade figuren besteld heb. En dit is zo goed bevallen dat ik nu alweer nieuwe heb besteld voor de kerstdagen. Door het grote assortiment figuren kun je dit echt persoonlijk maken voor de ontvanger. Kortom echt een aanrader.

Heerlijk echt genieten

Heerlijke chocolade.

Super op tijd en keurig bezorgd

Vlot

Vlotte bezorging. Materialen zijn in bubbeltjes plastic verpakt, zodat de chocolade nier snel stuk gaat. Het ziet er allemaal uut zoals op de afbeelding. Keurig!

Elke keer weer heerlijk en leuk om weg te geven!

Chocozoenen bestel ik geregeld door het jaar heen. Dan als geboortecadeautje, dan als bedankje en dan weer als beterschapwens. Als ik mijn verjaardag gespreid vier dan bestel ik ook chocozoenen. Heel fijn dat ze langer houdbaar zijn dan taart bijvoorbeeld. Elke keer krijg ik leuke reacties van mensen en zijn ze verbaasd dat dit zo leuk bestaat.

Origineel kado

Ik zocht een origineel kado en dat heb ik gevonden. De ontvanger was er heel blij mee. De chocolade was zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Super!