Super op tijd en keurig bezorgd

Vlot

Vlotte bezorging. Materialen zijn in bubbeltjes plastic verpakt, zodat de chocolade nier snel stuk gaat. Het ziet er allemaal uut zoals op de afbeelding. Keurig!

Elke keer weer heerlijk en leuk om weg te geven!

Chocozoenen bestel ik geregeld door het jaar heen. Dan als geboortecadeautje, dan als bedankje en dan weer als beterschapwens. Als ik mijn verjaardag gespreid vier dan bestel ik ook chocozoenen. Heel fijn dat ze langer houdbaar zijn dan taart bijvoorbeeld. Elke keer krijg ik leuke reacties van mensen en zijn ze verbaasd dat dit zo leuk bestaat.

Origineel kado

Ik zocht een origineel kado en dat heb ik gevonden. De ontvanger was er heel blij mee. De chocolade was zorgvuldig ingepakt en snel geleverd. Super!

Alles goed besteld en helemaal heel geleverd!

Toppie....

!!!

Goede levering. snelle bezorging, prima kwaliteit!!!

Een van de sinterklaasfiguren was gebroken door de verzending (nochtans heel goed ingepakt ) Na melding werd onmiddellijk een nieuwe opgestuurd

Hele snelle levering

Ziet er aantrekkelijk uit.

Zeer nette en snelle levering

De opdracht om alvast chocolade te maken als kerstpresentje voor ons bedrijf is erg snel gemaakt en feestelijk maar ook zorgvuldig verpakt en verzonden. Toppie we zijn er erg blij mee om met de feestdagen iets bijzonders te kunnen gaan schenken.

goede service

ik had voor mijn kleinzoon voetbalschoenen van chocola gekocht,kreeg het goed verpakt aan en was een groot succes toppie zou zo weer wat bestellen een hele goede zaak!

Heerlijke chocolade, uitstekende service

Snelle verzending, heerlijke chocolade. Met zorg verpakt.

Echt heel mooi en super snel geleverd

Fijne service !

Had persoonlijk cadeau besteld en foto bleek gebroken. Ondanks dat alles keurig was verpakt. Ik heb gemaild met een foto waaop de breuk te zien was en kreeg gelijk dezelfde dag een reactie dat ze een geheel nieuw pakket hadden gestuurd. Deze vandaag ontvangen en is keurig in orde. Ziet er apart uit en geeft net die persoonlijke tint waar ik naar op zoek was. Dank voor het chococadeau en de goede service. Ik zal zeker als de gelegenheid zich voor doet hier weer bestellen.

Heerlijk verwenmomentje

Snelle levering. Keurig verpakt. Heerlijke slagroom bonbons met een Fijne en pure chocolade smaak. Een echte aanrader.

Chocolade cijfers zijn goed en precies zoals omschreven. Prima levering.

Mooi product voor een redelijke prijs

Leuk kado voor een relatie of familielid. Een puntje van kritiek, je kunt een kaartje toevoegen voor een wens of aan te geven van wie het kado afkomstig is. Maar de website is op dat punt niet duidelijk. Bij de bevestiging blijkt niet of het kaartje mee is gestuurd of niet.

Vlotte service

Vlotte bestelling, gemakkelijk om foto te uploaden, duidelijke print, originele chocolade-items (gereedschap e.d.), levering binnen enkele dagen. Tevreden!

Super lekker

Ik heb twee dozen gekocht met diverse soorten en ze waren stuk voor stuk heel lekker. Ook mijn collega's waren enthousiast. Er waren er twee wat gescheurd, maar bijna niet te vermijden; breekbaarheid is groot.

Snelle, nette levering!

Ziet er supermooi uit!

Netjes verpakt en snel geleverd

Leuk en origineel kado van chocola

Leuk en origineel kado voor een student medicijnen

Leuk cadeau

Super leuk en snel geleverd

Super lekker en zeer goede service

Heerlijke choco zoenen daarnaast ook een hele goede service mocht er iets niet oke zijn met de bestelling. Top Service.

beste , als zoiets voorvalt bij een bestelling , meld dat dan bij onze klantenservice ! er is altijd een passende oplossing mogelijk. hier kunnen we helaas niets mee .

perfect en snel

bestelling zoals verwacht en snel ontvangen

Heerlijk!

Zeer netjes verpakt, goede chocolade en erg lekker.

Borneostraat 7 5215 VB

+31 (0)73-6105565