Leuk cadeau

Super leuk en snel geleverd

Super lekker en zeer goede service

Heerlijke choco zoenen daarnaast ook een hele goede service mocht er iets niet oke zijn met de bestelling. Top Service.

beste , als zoiets voorvalt bij een bestelling , meld dat dan bij onze klantenservice ! er is altijd een passende oplossing mogelijk. hier kunnen we helaas niets mee .

perfect en snel

bestelling zoals verwacht en snel ontvangen

Heerlijk!

Zeer netjes verpakt, goede chocolade en erg lekker.

Ontvanger was heel enthousiast.

GEWELDIG!!!!!

25 witte negerzoenen besteld, heerlijke variatie in verschillende smaken, en perfecte verzorging via GLS

Een super mooie voetbal!

Het wordt goed en stevig verzonden zodat het chocolade object netjes heel arriveert.

Mooie kwaliteit en snelle verzending

Hele mooie kwaliteit foto op chocolade gedrukt en her werd super snel verzonden. Zeer tevreden.

Geboorte assortiment blauw en roze. Mooi verpakt en veel verschillende chocolaatjes. Ze waren ook erg lekker. Prijs kwaliteit was ook goed.

Netjes en snel geleverd.

Netjes en snel geleverd

superieur

Mooi uniek en super lekkere Chocolade

Nadat mijn pakket beschadigd was afgeleverd werd er vlot een nieuw pakket verzonden. Dit was gelukkig onbeschadigd. Heel erg prettig!

Chocolademicrofoon

Ziet er super leuk uit, wil dit als kado geven voor medewerking aan podcast. Grote doos vol plastic luchtkussens met de microfoons erin. Ze zijn hol, dus heel breekbaar. De microfoons zijn in een plasticzakje gestopt. Dit ziet er "goedkoop" uit. Tip om het iets beter te verpakken. Moet ze opsturen naar mensen, wordt best een uitdaging.

Snel geleverd, lekkere chocolade

Snel geleverde chocolade die erg lekker was. Goed verpakt dus kwam heel aan.

snel geleverd

Ik had gepersonaliseerde chocolade gereedschapssets besteld. Het werd snel en goed verpakt geleverd. Het enig min-punt was dat de foto scheef erop geplakt was

Heerlijk

Eindelijk de echte slagroom bonbons

Heerlijke chocola

De chocola is heerlijk! De zilveren sleutel had wel een iets mooiere zilverlaag kunnen hebben, maar het zag er alsnog goed uit.

Goed product geleverd

Goed en leuk chocolade tasje

Jammer

Zag erg uit naar de chocozoenen, maar helaas waren ze verre van vers en de helft kwam gebroken aan. Wel snel verzonden.

prima service

Positief

Levering duurde iets langer maar dat lag meer aan transport bedrijf, miste een deel maar dat is na 1 mailtje nagestuurd.

Niet ontvangen

Ik kreeg bericht dat de chocola was verzonden. Track en trace link werkt niet. Chocola is nooit gearriveerd op opgegeven adres.

beste Mathilde het spijt ons om te horen dat je pakket niet ontvangen of op locatie terecht is gekomen ! we gaan een nieuwe maken en opsturen naar je . onze excuses voor het ongemak

Heel goede service

Vlug geleverd en mooi artikel

Chocoworld goed, maar bezorging niet ok

De chocolaatjes met foto zijn leuk en zien er goed uit. De bezorgdienst heeft de bezorging zonder opgaaf van reden 2x verschoven naar de volgende dag, waardoor ze te laat aankwamen. Op mijn mail aan chocoworld hierover heb ik geen antwoord gekregen.

Superrr service en chocolade

Heel lekkere chocolade, en super service, mijn chocolade was tijdens transport kapot gegaan heb dit gemeld kreeg gelijk een nieuwe, heel snelle service

Borneostraat 7

5215 VB