Ondanks het corona virus waren de zitzakken snel geleverd. Ze zijn stevig en gezellig van kleur.kleur komt overeen met de site.

Super mooi en comfortabel

Prachtig afgewerkt en heerlijk om op te zitten, maar waar berg ik ze op, deze echte XXL zakken. Dan maar vanaf nu alleen maar mooi weer, zodat ze buiten kunnen blijven.

Very good quality and fast delivery

Very good

Goed product, netjes op tijd bezorgd.

Super mooie zitzak

Wij zijn helemaal tevreden met de zitzak! Hij is stevig met een mooie zachte stof.

Mooie zitzak

Supersnelle levering na goedkeuring van de stof. Mooie, stevige zitzak en de kleur en stof is geweldig. Een aanwinst voor in de kamer. Mijn zoon zal hier superblij mee zijn.

Heerlijke zitzak van zeer goede kwaliteit

De zitzak werd binnen de gestelde termijn geleverd. De kleur is zoals we hadden gehoopt. De zitzak is zeer licht en daardoor gemakkelijk te verplaatsen. Hij zit fijn en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Goede indruk via de website en een fijn product

Na enig speurwerk op internet naar een goede zitzak ben ik op de website van LC Zitzakken terecht gekomen. Door de duidelijke productpresentatie heb ik makkelijk een keuze kunnen maken. De zitzak is keurig afgeleverd en voldoet aan de verwachting. De zitzak is licht in gewicht, handelbaar en vormt goed naar de houding die je wenst. Al met al een fijne en kwalitatief goede zitzak voor naar mijn mening zeer nette prijs.

Geweldige zitzak!

Keurig en snel geleverd. De zitzak is nog gaver dan verwacht. We hebben de Ibiza Large gekocht voor onze hond die niets liever doet dan buiten in de zon liggen. Ideaal dus dat de buitenhoes gewassen kan worden. De hond vindt hem geweldig en is er niet af te krijgen.

Pluspunten

Grote zitzak besteld voor buiten. Goede kwaliteit en snel geleverd!

Nog niet ontdekt

Pluspunten

Goede levering, makkelijk bestellen, prima zitzak

Pluspunten

Goede service en communicatie!

Pluspunten

Super bedrijf. Heb sinds een aantal dagen de peervormige zitzak en deze zit perfect. Hij vormt goed, de kwaliteit van de stof en inhoud is hoogwaardig en altijd fijn dat ze een garantie geven. Ik beveel het zeker aan om zo'n zitzak uit te proberen.

Heb geen verbeterpunten.

Pluspunten

super bedrijf. bellen je netjes na hoe de zitzak bevalt en tips over gebruik en evt hoezen en vulling kan nabestellen.

Pluspunten

Super service. Netjes dat je gebeld word met de interesse hoe de zitzak bevalt. Er werd ook gemeld dat je een losse hoes kan bestellen en losse vulling. Zoon is helemaal blij “je kan er zelfs in slapen mamma”.

Pluspunten

Ik heb 2 LC zitzakken, type Bali. Ze bevallen super goed. We gebruiken ze met name lekker in de tuin, het ziet er modern uit en het geeft een heerlijk vakantie gevoel. Ook nemen we ze weleens mee naar strand, ook dat is aan te raden. De kwaliteit is goed, de hoezen kan je wassen. Kortom, een aanrader!!

Nieuwe producten blijven ontwikkelen. Misschien nog een echt ligbed voor in de toekomst.

Pluspunten

2 grote outdoor zitzakken besteld: grote rode hartvormige en grote rechthoekige camouflage. Mooie kwaliteit, kinderen zijn er superblij mee! Hoe lang ze meegaan, kleurechtheid en wasbaarheid nog niet bekend.

Pluspunten

Mooie zitzak voor onze zoon om in te gamen. Goede kwaliteit stof.

Pluspunten

Ze zijn super stevig.. en lekker groot voor een xl

Ze moeten de binnen zakker waar die ballentjes in zitten beter stikken... xoen ik de hoes wilde stomen/wassen was de hele binnen zak kapot op de naat.. de me hakve huis lag vool met ballenjes.. En voor het mooie moeten jullie er iest minder ballen in doen..

Pluspunten

Ik mailde omdat ik iets niet bij de bestelling had ontvangen. Kreeg geen antwoord terug. Dag later stond de rest vd bestelling er. Had graag n mail ontvangen

Pluspunten

Kwalitateit hoog in het vaandel Relevante ontwerpen Levering zoals verwacht

Omdat er flink wat vulling aanwezig is, zouden er voor de gene die dit willen aan passen, tips en tricks bijgeleverd kunnen worden, alsmede een stevige zak om het spul in op te slaan.

Pluspunten

Persoonlijke benadering Mooie producten Snelle levering Bij foutlevering wordt er een snelle oplossing geboden Duidelijke website

Ga zo door!

Pluspunten

Zeer goede service! Ook mailtjes worden snel beantwoord!

Gewoon zo verder doen.

Dank U!

Goede uitstraling, alleen vind de zitzak met leuning niet echt lekker zitten, zit weinig rek in!

Goedemorgen, bedankt voor u review, u geeft aan dat de zitzak niet helemaal lekker zit. Misschien is de zit zak voor u iets te strak afgevuld u kan proberen om er wat korrels uit te laten lopen. met vriendelijke groet, Team LC-Zitzakken

Pluspunten

Via bol.com besteld .snel geleverd juiste grote kleur en materiaal.

Extra slijtage vlak onderkant/ bescherming rits

Bedankt voor u Review! We nemen deze tip mee in onze bespreking!