Gemakkelijk om producten te bestellen met vervolgens een korte en secure uitlevering.

Super product en levering

De rib stof voelt heel zacht aan, de xl ronde zitzak is echt lekker groot, er kunnen 2 kinderen (8 jaar) op zitten. Ik had Ivm een verjaardag gevraagd om een snellen levering, binnen 2 dagen had ik de zitzak in huis!

Vlotte bestelling en levering, uitstekend product

Wij zijn tevreden over de zitzak die wij gekocht hebben - wij overwegen zelfs om er een tweede te kopen

Hele goede en snelle service , snel antwoord op mijn vragen , echt top!!

Kwalitatief goede zitzak, snelle levering

Kwalitatief goede zitzak, snelle levering

Tom klantenservice

De bestelde zitzak kwam beschadigd toe. Zeer vlotte communicatie, er werd onmiddellijk een oplossing gevonden. Een aanrader dus! Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!

Bedankt voor de review. Wij wensen u nog heel veel plezier van de zitzak!

Prima afhandeling en mooi product

Keurig op tijd en snel

Mooie zitzak, levering binnen 3 dagen. Alleen was de zak verpakt in een plastic zak. Hier zat een scheur in en helaas ook in de zitzak zelf. 's avonds gemaild, de volgende ochtend gelijk alles super geregeld. Nu genieten van de zak.

Mooie zitzakken en snelle levering.

Vriendelijke en behulpzame uitleg aan de telefoon en snelle levering. De zitzakken zijn zeer mooi en comfortabel, Bedankt

Super snelle levering

Snelle verzending, dus we konden hem direct testen. Mooie grote zitzak die heerlijk zit. Lekker licht gewicht, dus makkelijk te verplaatsen. Voldoende vulling om hem in je gewenste vorm te "slaan "... kortom, super blij mee

Snelle levering. Mooi product!

Goede en snelle levering!

Erg fijne zitzak, gebruik voor tijdens het voorlezen voor het naar bed gaan van mijn zoon. Zelf is hij er ook dol op. Kwaliteit erg goed, wel even buiten laten luchten na ontvangst

Naar verwachting geleverd

Product en levertijd voldoet aan verwachting

Alles goed

Alles snel en goed geleverd.

vraag via email werdt niet beantwoord

was een vraag m.b.t. de levering. inmiddels zijn ze binnen. maar binnen 4 dagen ipv 1 dag. wellicht aanpassen op de website. verder zitten ze heerlijk.

Goedendag, Ik zag dat u uw zitzak op vrijdag heeft besteld. De zitzak zou binnen 1 werkdag worden verzonden. Wij hebben uw zitzak op maandag verzonden en heeft u hem op dinsdag mogen ontvangen. Alsnog onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Team Whoober

Wat is ie groot!

Wauw! Mijn dochter van 8 is er helemaal gelukkig mee. En voor mij is het wel fijn dat de hoes wasbaar is.

Ze leveren wat ze beloven

Gewoon goed.

Prima product, goed verzonden, alles als verwacht, geen info over verzendstaus

Product voldoet aan verwachting. Heldere website Bestellen en betalen prima Verzending ook De verzendstatus of verwachte leveringsdatum werd niet gemeld, dat zou een tip zijn.

Bedankt voor de review. Normaal gesproken zou er automatisch een mail met het track en tracé nummer gestuurd moeten worden. Heeft u toevallig die mail in de spam ontvangen of helemaal niet dan zouden wij dit even na moeten kijken.

Snel en goede kwaliteit

Veel keuze. Snelle levering. Goede kwaliteit

Bedankt voor de review. Wij wensen u veel plezier met de zitzak.

Zak wat weinig gevuld

De zitzak is wat dunnetjes

Geachte Petra, Dit zal niet de bedoeling moeten zijn. Zou u ons een mail kunnen sturen zodat wij tot een goede oplossing kunnen komen? Met vriendelijke groet, Marianne Whoober

Fijne zitzak en super service

In november 2020 een barca ribcordstof zitzak gekocht. Super fijne grote zitzak. Stof is heerlijk zacht. gekocht. En in juli 2021 een barca outdoorstof gekocht. De vulling was aan de matige kant en na een mailtje kregen we na 1,5 dag extra (gratis) vulling toegestuurd! Het voordeel van de outdoorstof is, dat je ‘m makkelijker af kunt stoffen of met een vochtig doekje kunt reinigen.

Na enkele dagen geleverd

Bedankt voor de review.

Ik kreeg in aanvang geen reactie op mijn bestelling. Dit werd na een telefoontje gelijk rechtgezet. De zitzak is mooi en ook goed schoon te maken. Wel is de vulling erg weinig. De kinderen zitten snel op de grond hierdoor. Dit is wel jammer.

Bedankt voor de review. Over de vulling mag u ons wel een mail sturen zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden.

Snelle en goede service

Ik zou iedereen een Whoober aanbevelen, ook voor lange pubers ideaal!

Mooie product, blij mee

Duidelijke website, paar dagen op levering gewacht. Kreeg mail toen zitzak verzonden wordt! Gewoon prima dus!

Bedankt voor de review. Wij wensen u veel plezier met de zitzak.