Het is hangen, zitten en liggen.

De Whoober was een mooi cadeau voor onze 10 jarige kleinzoon. Hij hangt te lezen, zit te luisteren en ligt er in om LEGO mee te spelen.

Top product snel geleverd

Vriendelijk personeel

Uitstekende kwaliteit. Snel geleverd

Gekocht voor kleinzoon. Zijn broer had er al een. Dus hij wilde er ook eentje. Beide broers zeer tevreden.

Slechte klantenservice

Meerdere emails verstuurd waarop ik geen reactie heb gehad. Ook telefonisch niet te bereiken. Uiteindelijk toch het item retour gezonden en nog steeds geen terugbetaling (14 dagen termijn is al verstreken)

prima stevige zitzak

Paar dagen in bezit. Ziet stevig en robuust uit. Goed geschikt ook voor volwassene. Zowel rechtop zitten als onderuit. Steunt ook het hoofd. Niet al te pompeus, neemt niet te veel ruimte in.

No good communication

I made an order which was getting late to arrive. I sent 2 messages via the website form, 1 via email. Never got a direct answer to any of them. Instead, I just got the standard notice saying that the items were dispatched. The website also has no English version, which for me is problematic. The bag covers look good though, but I'd expect a bit more costumer care.

Zeer vlot verlopen

Super snelle levering, in perfecte staat

Mooi produkt, comfortabele zit

De twee zitzakken voldoen aan mijn verwachtingen voor wat betreft zitcomfort, kleuren en algehele uitstraling.

Verkeerde product, geen contact

Ondanks mijn pogingen via online nog geen contact om product te wisselen. Morgen kijken of ik kan bellen.

Snelle bezorging en super fijne zitzak

Was binnen 2 dagen bezorgd, zitzak word goed gevuld geleverd en je hoef em zelf niet te vullen super fijn! Zit super en vormt goed om je heen, de rugleuning van de peerzak voelt ook fijn aan je nek en hoofd. Het zou helemaal top zijn geweest als ze ook een voetenbank hadden.

Lekkere zitzak

Zit lekker maar daarvoor hebben we hem gekocht. Zou fijn zijn als er wat instructies bij zitten hoe je hem kan gebruiken. Dus de mogelijke zit/lig variaties. Ook had ik geen track-strace ontvangen na de betaling.

Bedankt voor deze prachtige review! Wij gaan zeker kijken naar de mogelijkheden voor de instructies. Wat betreft de track en tracé code hoort deze direct na het scannen bij DHL verzonden te worden. Wij gaan het probleem nakijken en dit oplossen. Wij wensen u nog veel plezier van de zitzak!

Mooie zitzakken en goede service

Kwalitatief mooie zitzakken. Heel blij mee! De bezorging via DHL liep verre van soepel, maar Klantenservice van Whoober deed haar best en heeft goed geholpen.

Excellent

Excellent

Hele fijne zitzakken en zijn stevig

Binnen 1 week geleverd . Stevige zitzakken met een super fijne zit! Ga zo door.

Bedankt voor deze mooie review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Prima zitzak

Er zijn veel zitzakken waaruit je kan kiezen en meestal zitten ze net niet lekker. Deze peervormige zitzak is goed stevig zonder te hard te zijn en vormt zich perfect aan hoe je wilt zitten. Aanrader.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij om te horen dat de zitzak goed in de smaak valt.

Geweldig product!

+ snelle bezorging + kleur, afmeting en volume precies zoals verwacht + extreem comfortabel - verpakking mag wel iets duurzamer

Zeer mooie en degelijke zitzakken

een aanrader

Prima zitzak

Prachtige zitzak voor onze kleinzoon

Kwaliteit product en snelle levering

Snelle levering Kwaliteit product

Snelle reactie en fijne service

Ik had de verkeerde bestelling gedaan (alleen hoes) Klantenservice heeft me een aantal keer vriendelijk gewezen op mijn fout en toen opgelost door restant te laten bijbetalen (ipv los vulling en binnenhoes) met dank voor het geduld en de extra service.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Goede service, goed materiaal

Duidelijke informatie op de website. Het ontvangen product klopt met de foto en informatie op de website. Het product werd vlot thuis geleverd en de eerste indruk is prima. De tijd zal leren of het op den duur ook een goed product blijkt te zijn.

Valt wat tegen

Op de foto lijkt de zitzak/stoel voorgevormd, wat niet zo is. Op zich wel mooie kwaliteit en stof.

Goed, snel en goede service!

Snel gevonden, grote keuze, snel reactie op een vraag en supersnel opgestuurd. Product bevalt perfect!

Fijn zitkussen

Fijn zitkussen en snel bezorgd ( helaas had DHL vooral vertraging )

Pijnlijk, want mijn bestelling is al een week geleden gebeurd, en nog steeds niet toegekomen....

Het gaat om de bolletjes voor zitzakken voor de Abdij van Postel. Blijkbaar kon aanvankelijk de vervoersfirma het adres en de ingang niet vinden, maar dat heb ik nu al 3 dagen doorgegeven... Whoober heeft wel al twee mails naar mij gestuurd (waaruit hun bekommernis blijkt) maar tot nog toe geen resultaat... Hopelijk krijgen we de bestelling toch voor 1 januari!

Helaas kunnen de zendingen in verband met de feestdagen wat vertraging oplopen bij onze vervoersfirma. Wij hebben contact met ze opgenomen en zij zijn een onderzoek gestart naar het pakket. Hier is nog niks uitgekomen dus wij sturen u vandaag een nieuwe zak met vulling toe.