De levering zoals afgesproken. Goed gevulde zitzak.

Snelle levering, prima product.

De zitzak zit heerlijk!

Top zitzak

Echt een hele fijne zitzak (barca ribcord taupe) Hij ziet erg mooi uit, zit lekker en word lekker warm als je er in zit. Ook is het enorm fijn dat je de hoes kunt wassen.

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen jullie nog veel plezier van de zitzak!

Snelle levering, mooi product.

Last minuten bedacht m'n zoon dat hij toch een zitzak wilde voor zijn verjaardag. Vrijdag besteld, maandag kreeg ik bericht dat de zak onderweg was! Zou dinsdag geleverd worden, maar dhl had vertraging (kan whoober niet aan doen) en toen woensdag in huis. Precies op tijd om donderdagochtend te geven! Voor het bestellen ook email contact gehad en dat verliep ook heel prettig en vriendelijk. Zak zit ook heerlijk en ziet eruit van goede kwaliteit. Zoontje was blij!

snelle levering van prachtige kwaliteit zitzakken

De levering was snel en erg goed verpakt.

Mooie zitzakken en snelle levering

Wij hebben 7 zitzakken besteld en het zijn erg mooie zitzakken! De levering was ook snel dus wij zijn op alle fronten blij met deze bestelling.

Mooi product van een betrouwbaar bedrijf

De peervormige buiten zitzak Barca besteld in de kleur rood. Het product komt exact overeen met de omschrijving. Stevige stof, exacte kleur en zeer snelle levering. Een handleiding (bij een zitzak!) is bijgevoegd met nog wat additionele informatie. Top product, top bedrijf!!!

Snel geleverd en uitstekend product

Gemakkelijke bestelprocdedure, goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Artikel was fatsoenlijk verpakt, met zelfs een waarschuwing voor het openen, zodat je niet per ongeluk je eigen bestelling kapot maakt. De zitzak overtrof de verwachting: heerlijk licht, kleur zoals op scherm, prima zitcomfort.

Vlotte service!

Snel en kwaliteit

Fijne degelijke peervormige zitzak

Fijn dat de hoes van de zitzak evt. gewassen kan worden. In eerste instantie had ik gekozen voor een bordeaux rode, maar die bleek bij levering meer roze-achtig, (met een klein beetje rood) te zijn. Dit had te maken met de foto ,die op de website erg afwijkend was dan de werkelijke kleur. Na een telefoontje met Whoober heb ik voor de antraciet kleur gekozen en een dag later kreeg ik deze thuisgestuurd. Al met al zeer tevreden over de service en zitzak, die heerlijk zit.

Mooie en stevige zitzakken

Pas 2 dagen in huis, dus nog geen ervaring

Zitzak is top

Héél tevreden

Snelle correcte levering, zalige zitzak , prachtig ribfluweel .

Goede kwaliteit geleverd

Voldoet volkomen aan mijn verwachtingen. Top.

Ik krijg deze vraag over beoordeling voordat ik het product heb ontvangen.

Ik krijg deze vraag over beoordeling voordat ik het product heb ontvangen.

Dit is een automatisch bericht die verzonden wordt. Het bericht is ingesteld op een geschatte levertijd van de zitzakken. Wanneer de zitzakken later verzonden worden of de zitzakken vertraging oplopen bij DHL kan het zijn dat de mail eerder ontvangen wordt dan de producten zelf. Wij gaan ermee bezig dat deze mail in het vervolg later verzonden wordt.

Kwaliteit zitzakken, snelle levering en goede communicatie

Ik had 4 zitzakken besteld waarvan achteraf bleek dat er maar 2 op voorraad waren. Dit is snel en duidelijk gecommuniceerd. De overige twee zitzakken zijn uiteindelijk binnen een week geleverd. Goede kwaliteit zakken!

Alles ging perfect!

Een zitzak via whoober besteld. Alles verliep perfect! De zitzak zelf is ook fantastisch.

Ik krijg hier een mail om mijn ervaring te delen maar heb nog niks ontvangen.

Jammer dat er al geaasd wordt op een compliment, als er zelfs nog niet gevraagd is of het pakje is toegekomen. Niet dus

Dit is een automatisch bericht die verzonden wordt. Het bericht is ingesteld op een geschatte levertijd van de zitzakken. Het kan door transport komen dat het pakket wat vertraagd raakt en dat dit bericht daardoor eerder wordt ontvangen. Wij zien dat u het pakket ontvangen heeft en hopen dat u voor alsnog tevreden bent.

Precies wat ik mij van het product voorstelde Goede kwaliteit

Super product!

Snel geleverd, mooi product

ik ben erg blij met de zitzak maar de bezorging was niet fijn.

Mijn pakket is helemaal bij een DHL punt in Haarlem bezorgd terwijl ik in Amsterdam woon, het pakket is natuurlijk erg groot waardoor dit erg lastig was te vervoeren. Het pakket is trouwens in 1 keer naar daar bezorgd terwijl ze nooit zijn langsgekomen bij het bezorgadres dat ik heb opgegeven. Jammer, maar ik ben wel heel blij met de zitzak zelf.

Goede klantenservice en een fijne zitzak!

De klantenservice van Whoober is erg goed! Bij een probleem is er geduldig, vriendelijk en snel gehandeld. De Barca velvet zitzak is een mooie, zachte en fijne zitzak.

Snelle levering van een mooi product.

Mooi ontwerp maar vulling van de zak is te weinig

Het ontwerp en het materiaal is prima maar de hoeveelheid vulling echt veel te weinig. Je zit zo heel erg laag en het kost moeite om op te staan. Dit vermindert het gebruiksplezier behoorlijk. Zou het in deze uitvoering niet aanraden. Heb extra vulling gekregen. Nu voldoet de zitzak prima

Wat spijtig om te horen dat u de vulling te weinig vind. Wij zouden u nog wat extra vulling voor de zitzak op kunnen sturen. Hiermee kunt u de zitzak bijvullen tot de gewenste hoeveelheid. Als u ons hierover een mail kan sturen met hierbij een foto ingevoegd, dan kunnen wij inschatten hoeveel vulling u nog nodig gaat hebben.

Alles goed

Goed product, makkelijk te bestellen, snel in huis, alles precies zoals je hoopt als je 135 eur uitgeeft!