Lange levertjes prima produkt

Bestelling op 19 maart geplaatst en pas op 29 maart ontvangen. Dat viel erg tegen. Uiteindelijk heel tevreden met het product. Deze werd netjes verpakt geleverd.

Super kwaliteit, en snelle service

Super kwaliteit en snelle service

Uitstekend kwaliteit en service

Meerdere zitzakken gekeken, of zonder hoes, of niet aangenaam bekleding, of te duur! Met deze heb ik alles in 1 gevonden! Groot genoeg, wasbare hoes, prijs is! Snel geleverd met DHL Top! Zeker aanraden

Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Overzichtelijke website, product overeenkomstig beschrijving en kleur. Kwalitatief prijs conform en snelle correcte levering. Valt ietsje groter uit dan verwacht. zal een toppertje worden voor jong en oud, binnen en buiten in onze vakantie woning aan zee.

Wat ik besteld heb heb ik ook keurig gekregen.

Van bestellen tot afleveren is prima verlopen. Iets meer communicatie via de mail had ik prettig gevonden. Op de website wordt gezegd: Binnen drie of vier werkdagen verzonden. Er was enige vertraging, dat kan. Maar stuur dan even een mail. Van DHL kreeg ik een mail met de mededeling : Het pakket wordt tussen 8.00 en 18.00 bezorgd. Je weet dan niet precies waar je aan toe bent. Misschien is het mogelijk een nauwkeuriger schatting van het bezorgtijdstip te geven.

Correcte levering, mooie comfy zitzak

Top. Blij met onze zakken.

Snelle levering. Materiaal zoals op de site bescheeven.

Kwalitatieve zitzak. Exact zoals beschreven op de site. Vlotte levering.

Goede service en mooie kwaliteit

Zitzak peervorm zit heerlijk. Keuze uit veel leuke kleuren.

Overzichtelijke en klantvriendelijke website, er wordt adequaat op mails gereageerd en de bezorging was conform toezegging. Nu alleen nog hopen dat de zitzakken goed bevallen!

Snelle levering en prima product

Zitzak gekocht voor de verjaardag van mijn zoontje die 9 werd. Prima persoonlijke service, zitzak werd op tijd geleverd. Nu een week in huis en we zijn erg tevreden over de zitkwaliteit van het product. Fijn dat deze ook buiten kan worden gebruikt, daar hebben we met dit mooie weer direct van kunnen profiteren.

Zeer snelle service.

Voor mijn zelfgenaaide poefen had ik vulling besteld. Ik kon me spijtig genoeg geen beeld vormen over de nodige hoeveelheid. Ik had 150 en 100 liter besteld. Uiteindelijk had ik voldoende met 150 liter.

top !

perfecte afhandeling en top produkt

Erg snelle levering.

Mooie ruime zitzak. Misschien net iets te groot voor onze ruimte..

Heel snel

Geweldig! Veel dank M

Prima product Moet het kussen wel regelmatig opschudden

Super service en een heerlijke zitplaats rijker

Vrijdag was de verjaardag en hij kwam precies die dag binnen. Dus toch nog een kado. De zitzak zit goed vol en zit fijn.

Helemaal goed!

Snelle levering, en superleuke zitzak! Mooie ribstof, goed gevuld, en veel groter als verwacht! Kinderen kunnen er makkelijk met 2 op! Top, ik ben er heeeel blij mee!

Bedankt voor u review, goed om te horen dat u er tevreden mee bent. Heel veel plezier met de zitzak.

Veel soorten zitzakken, goede kwaliteit, heb er inmiddels 2 en echt goed! Snelle levering en bij vragen snel antwoord!

Uiteindelijk goed gekomen

Na problemen met het traceren van het pakje heb ik contact opgenomen met de firma. Eerst niet gelukt door een domme fout van mij. Uiteindelijk een zeer vriendelijke man aan de lijn gekregen die me zeer goed geholpen heeft. De zitzak is ondertussen toegekomen en ziet er zeer zeer zeer goed uit. Bedankt toch vóór de service en je mag deze site zeker als betrouwbaar beschouwen.

Prima zit zak Enkel de bezorging was in een plastic zak een heel grote dat kan misschien beter in een doos

Bedankt voor u reactie, wij gaan hiermee aan de slag.

Ondanks de eindejaarsdrukte werd mijn online aankoop in recordtempo afgehandeld en geleverd! De zitzakken zijn super zowel qua afwerking als zitcomfort. De rugzakjes waren een leuke bonus!

De kinderen zijn er blij mee

Ik zelf kan er ook lekker in liggen. Maar vooral de kinderen hebben er veel lol mee. Ze hebben er zelfs 1 nacht op geslapen.

Mooie zitzak, op tijd geleverd.

Helemaal prima, niks op aan te merken.

Aanrader

Mooi product voor een betaalbare prijs. Precies op tijd geleverd. Zeker een aanrader.