Fijne zitzak!

Prima product, matige levering

Vooropgesteld: de Barca zakken zijn prima en zitten top. Mijn enige kritiek betreft de levering. Na de betalingsbevestiging heb ik 5 dagen niets meer gehoord of gezien. Terwijl volgens de website alles op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Ook de levering zelf, met DHL, was prutswerk. Diverse mails en statuswijzigingen, volgens DHL was men op exact hetzelfde tijdstip onderweg gegaan als dat men had gezien dat ik niet thuis was. Jammer, want ik was wel thuis en heb geen deurbel gehoord, natuurlijk ook geen melding in de bus. De volgende dag zou er dan “opnieuw” geleverd worden, tussen 8:00 en 18:00u. Erg fijn, de hele dag thuisblijven. Uit de reactie van de bezorger kon ik opmaken dat hij zeker niet de dag ervóór aan de deur was geweest.

KLACHT

Mijn bestelling (ORD02428) nog niet ontvangen. Geen reactie op mail.

Goedendag, Onze excuses voor het verloop van dit transport. Wij zijn echter afhankelijk van vervoerders. Wij streven ernaar om binnen een werkdag te reageren op een mail. Wij hebben uw zitzakken inmiddels terug ontvangen en, zoals in ons mailcontact besproken, het geld terug gestort. Met vriendelijke groet, Jack Team Whoober

Top service bij Whoober!

Heel blij met mijn bestelling en spullen van Whoober! Jammer dat DHL gewoon een slecht bedrijf is die de spullen bezorgen maar ondanks dat doet het niks af van de top service van Whoober! Zeer goede klanten service en absoluut spullen van goede kwaliteit.

Bedankt voor de mooie review!

Zitzak vuil

Zitzak vuil

Geachte Eric, Bedankt voor uw reactie. Wij zouden graag contact met u krijgen om tot een oplossing komen. Zou u ons kunnen mailen (info@lczitzakken.nl) of bellen (085-065 46 84). Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Whoober

Snelle service, volgens afspraak geleverd

Snelle service, volgens afspraak geleverd

Wat een prachtig product!!

Het is een ware aanwinst! Vormbaar in van allerlei: liggen op buik en rug, zitten, alles even comfortabel én stevig.

Bedankt voor de review. Goed om te horen dat de zitzakken u goed bevallen. Wij wensen u nog veel plezier met de zitzakken.

Tot nu toe ok

Ik heb een klacht ingediend na de levering van mijn order. Van de 2 zitzakken was er 1 beschadigd en kapot. Ik heb dir reeds gemeld maar nog niets gehoord hierop. Het is pinksteren dus begrip hier voor. Hopelijk aankomende week wel reactie en een soepele afhandeling van de klacht. Dan zal de score nog hoger zijn. Michel Westrop

Wij hebben een nieuwe hoes naar u toegestuurd. Wij wensen u heel veel plezier met de zitzakken.

Topkwaliteit en snel geleverd

Nieuwe Bali zakken die na 6 jaar aan vervanging toe waren. Snel besteld, snel geleverd. Topkwaliteit.

Bedankt voor de review. Wij hopen dat u nog heel lang plezier gaat hebben van de zitzakken.

Tevreden met het product.

Snel geleverd en de zitzak is erg comfortabel.

Bedankt voor de review.

supergoede service

Echt een hele fijne lounge zitzak voor de kamer van mijn zoontje.

Bedankt voor de review. Wij wensen u en u zoontje nog veel plezier met de zitzak!

Super !!!

Aantal maanden geleden gekocht voor mijn dochter van 9 jaar. Nooit gedacht zo veel plezier te hebben van een zitzak. Ding zit heerlijk.

Bedankt voor de review. Wij wensen jullie heel veel plezier met de zitzak!

Goede service, komen hun afspraken goed na

Dit is de tweede keer dat we een zitzak besteld hebben. De eerste was niet helemaal goed gevuld. We kregen direct nieuwe korrels om hem bij te vullen. De zitzak werd op tijd geleverd en is in hele goede staat. Ze zijn erg stevig en mooi van kleur. Precies naar onze wens!

Bedankt voor de review. Wij wensen u veel plezier met de zitzakken!

Blij met de zitzak, maar vervelende eerste indruk

Als cadeau gegeven aan mijn neefje. Toen hij het open maakte stonk de zak ontzettend naar vis(?!) waardoor de eerste indruk niet top was. Inmiddels is dat beter geworden maar wel beetje jammer. Verder is het een top zitzak en lijkt het goede kwaliteit.

Bedankt voor de review, helaas kan dit wel eens voorkomen dat de stof wat muffig ruikt. Dit is snel opgelost als de zak een dagje buiten staat dan zal de geur weg moeten trekken.

Teleurstellend

Niet zo zeer over de bestelling zelf maar wel over de levering via DHL besteld op zondag 2 mei , de bestelling is 2 maal vertraagd omdat ze het pakket verloren waren , daarna terug gesorteerd nogmaals vertraagd omdat het verkeerd uitgesorteerd was . Nu bericht gehad dat het maandag 10 mei geleverd word fingers crossed !!!

Bedankt voor de review. Wij vinden het jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met de verzending en wij zijn hier op dit moment al mee aan de slag.

Kapot

Snel kapot, geen vergoeding

Top zitzak

Goede stevige zitzak en super snelle en goede levering.

Bedankt voor de review!

ibiza large taupe

Problemen gehad met de verzending van de zitzakken. Heel klantvriendelijk opgelost. snelle reactie op mails verzending DHL was problematisch. Mss andere verzendmethode in de toekomst? Verder heel blij met de zitzakken!

Bedankt voor de review. Wij gaan hier zeker mee aan de slag!

Mooie zitzak, prachtige stof en ze komen afspraken na!

Mooie, goed gevulde zitzak

Bedankt voor de review!

Prachtige zitzak ontvangen

Alleen duurde het bijna 2 weken voordat deze geleverd werd. Dat wil je als klant liever wat sneller. Omdat je wat besteld wat je graag wilt hebben...

Zit echt héérlijk

Korte levertijd

Keurig op de hoogte gehouden via de mail.

Top , iets lang levertijd maar erg tevreden met produkt! Overweeg een 2 e te bestellen!

Goed tevreden met produkt en mooi afgewerkt! Zou alleen de levering in neutrale verpakking willen zien ipv transparant !

Fantastische bezorging

Nabezorgd op ander adres. Geweldig!

Lange levertjes prima produkt

Bestelling op 19 maart geplaatst en pas op 29 maart ontvangen. Dat viel erg tegen. Uiteindelijk heel tevreden met het product. Deze werd netjes verpakt geleverd.