Zeer goede service

Wij hebben 2 Bali loungestoel/zitzak besteld. Toen pakket werd afgeleverd vonden we de gele kleur toch niet mooi, na contact met Whoober konden we de hoezen omruilen voor paarse. Snel contact met medewerker van de klantenservice en adequaat. Laat nu de zomer maar komen, kunnen wij lekker loungen in de zitzak xl Bali.

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen u veel plezier van de Bali en Bali XL!

mooi produkt, erg vriendelijke afhandeling ( opsturen extra hoes )

mooi produkt, erg vriendelijke afhandeling ( opsturen extra hoes )

Geen communicatie mogelijk!!!

Een zitzak kopen is zo gebeurd. Echter een zitzak retourneren is na 1 maand nog steeds niet gelukt. Meerdere mailtjes gestuurd, via telefoon is contact niet mogelijk. Ik zit nog steeds op het retourlabel te wachten. Vreselijke, gewoon geen communicatie, nergens wordt op gereageerd.

mooi maar wel lange levering

mooie grote zitzak maar wel lange levertijd

Super mooie zitzak. Mooie stof en zit lekker.

Super mooie zitzak. Mooie stof en zit lekker. Ook snel bezorgd.

Kwalitatief product!

Heel erg kwalitatief product die enorm in de smaakt valt bij alle gezinsleden. Snelle verzending, contact via mail kan wat sneller mijn inziens.

snelle levering. Keurig ingepakt bezorgd en snel omgeruild

We zijn zeer tevreden over de Whoober zitzakkenlevering. Jammer dat onze keus niet de juiste keus bleek maar snel om kunnen ruilen. Het zitcomfort is toch persoonlijk.

Geweldige zitzak

Het vormt zich helemaal naar je lichaam. ik had alleen een verkeerde kleur keuze gemaakt, maar kan de hoes omruilen voor een andere kleur. als je een fijne zitzak wilt dan is bij whooper de zitzakken de beste keuze.

Correct, volledig volgens de verwachtingen

Mooie zitzakken

Fijne en mooie zitzakken. Licht om te verplaatsen

Product nog niet uitgepakt. Maar tot dusver alles goed.

Goed advies

Goed en snel advies gekregen bij mijn keuze voor een zitzak. Prima service!

Super quality , look and fit

Super quality, coulour and fit. I will buy more

Prachtig mooi afgewerkt zitzak En ijzer sterk

hele gave zitzak met binnenzak

Mooie grote zitzak van zware stof die perfect binnen ons interieur past. En heel fijn dat er een aparte binnenzak in zit en dus de buitenzak gewassen kan worden.

Mooi snel en correct geleverd

De bestelling voldoet volledig aan wat we verwachtten en wet snel en correct geleverd

Top kussens en top service

Wat zijn de kinderen blij met het kussen, we hebben gekozen voor de Xxl en hij is ook echt xxl. Onze 3 kinderen kunnen er met gemak op liggen en dan is er zelfs nog plek voor de hond. Bij levering had ik een probleem met de stof en dit werd direct en super netjes opgelost door dit bedrijf.

De leverdatum was 5 dagen, maar ik had de zak een dag eerder nodig ivm een verjaardag. Dus even de klantenservice gebeld en ze hebben gezorgd dat hij eerder werd verzonden. Echt super. De kwaliteit van de zak is ook goed. Hij is zwaarden dan je zou denken en de stof is zacht maar wel van stevige kwaliteit. Volgens mij gaat ie jaren mee.

Prima bevallen.

Goede service - fijn product

Goed product en service

Snelle levering en uitstekend product

top ervaring!

Product is zeer goed omschreven op de site. Correcte levering, ik ben een zeer tevreden klant.

Great products and outstanding customer service!

I bought two beanbags for my kids and Whoober customer service provided support in all the steps of the way, from sending fabric samples to make our choice easier to helping with placing the order. Delivery only took one day and the products are top quality.

Goede en zeer snelle levering

zeer snelle levering en goede zitzak , wij zouden graag nog iets grotere willen als dat mogelijk is

Bedankt voor de review. Zou u ons een mail kunnen sturen met de vraag voor een grotere zitzak? Dan kunnen wij kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen.

Goede spullen en fijne communicatie. Een van de weinige bedrijven die zelf even de moeite neemt om een persoonlijke mail te sturen met de updates en de verwachte verzenddatum. Heel fijn. Een minpuntje vind ik de opvallende en vooral stugge labels aan de zitzakken. De zitzak hoes is echt van super kwaliteit.

Fijn om in termijnen te kunnen betalen!

Snelle levering! En heel prettig dat je zelf de zak niet hoeft te vullen en dat er een mogelijkheid is om het na te bestellen. Hetzelfde geldt voor losse hoezen.