Eerlijke ondernemer!

Bedankt voor de goede service! Op Tom kan je rekenen. Hij handelt correct. Met vriendelijke groet, Michael de Zeeuw

Voordelig en snelle levering

De tas was de laagste gevonden prijs en ik had de bestelling de volgende dag in huis.

gedaan wat beloofd

Bestelling gedaan en geleverd op de afgesproken tijdstip. Prijs kwaliteit voor mijn product ....SUPER!!!!

Doen zelfs meer dan ze beloven

Op hun site staat dat voor 20:00 uur besteld de volgende dag wordt geleverd. Nou ik had net na 20:00 besteld en toch de volgende dag geleverd en ook nog eens de goedkoopste die ik kon vinden en zonder verzendkosten.

Supersnelle levering en product is perfect en perfect verpakt

Snel en goedkoop !

De goedkoopste en vlotte levering. Duidelijke mail over levering, top !

Super service.

Door een fout die ik heb gemaakt in de adres gegevens bij de bestelling, heeft Cycledeal een pakket twee maal moeten verzenden. Ze hebben dit gedaan zonder extra kosten te berekenen, wat zeer goede service is. Prima winkel.

Het was snel en netjes in huis

Het was snel binnen en het was heel goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Vlotte afhandeling

Top binnen 24 uur mijn zadel binnen

Top binnen 24 uur mijn zadel binnen

Goed, Snel en niet duur

Het was de eerste keer dat we iets bestelden, maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

brooks zadel

snel geleverd, goed verpakt, helemaal happy

Perfect, goede prijzen, nette producten, snelle levering en bereikbare klantenservice

Niets op aan te merken

Ik was op zoek naar een vouwslot. De website is helder en informatief. Goede afwikkeling en snel geleverd. zadel gekocht, was binnen de afgesproken termijn binnen.

Snelle levering, maakt belofte waar

Brooks zadel gekocht, was binnen de afgesproken termijn binnen. Website duidelijk en overzichtelijk. Betaling eenvoudig en snel. Kortom: niks op aan te merken!

betrouwbaar en snel

Ok

Goede beschrijvingen, snelle levering

Goede beschrijvingen op de website, prima prijs en snelle levering. Veel meer kan ik niet wensen

Veel kennis en goede service

Ik had een specifieke vraag over een onderdeel en kreeg heel snel een volledige reactie terug waar ik mee verder kan.

De beste prijs en uitstekende service

Duidelijke website, beste prijs en snelle levering , alles werd perfect gerealiseerd, complimenten.

Keurige behandeling, snelle reacties en uitstekende service.

Goede prijs kwaliteit verhouding!

En mijn product snel geleverd 👌

Afgesproken levering

Snel,een van de goedkoopste.

Zeer toegankelijke site en snelle levering

Zeer toegankelijke site en snelle levering

Goede prijs, snel verzonden

Niks op aan te merken. Standaard gekocht voor de laagste prijs. Snel verstuurd. DHL-verzending is wat minder fijn dan PostNL is mijn ervaring, maar het ging prima.

Goed geprijsd en vlot geleverd.