Goed geregeld

Goedeprijs voor het product, doen wat er wordt beloofd en de communicatie tav de bestelling is prima.

Prima site en zeker aan te raden!!

Een prima site waar t ook nog voordeliger is als elders. Makkelijk bestellen, en daarna prima op de hoogte gehouden via mail. De volgende dag mijn bestelling binnen. Heel tevreden dus!! Daarom is deze site ZEKER aan te raden!

Snelle levering en een goede klantenservice.

Snelle levering en een goede klantenservice. Alleen jammer van de hoge kosten om te retourneren, zou gratis moeten zijn. Verzekering bij retourneren is namelijk niet nodig omdat bij het terug sturen van het pakket je wettelijk niet aansprakelijk bent voor als het product niet aankomt, mits je natuurlijk een verzend bewijs hebt.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Zeer degelijke fietstas tegen zeer aantrekkelijke prijs. Twee dagen tussen bestelling en levering.Aanrader!

goed product voor een scherpe prijs.

Cycledeal was de goedkoopste voor de door mij gekozen fietstas. Zeer tevreden over de gehele gang van zaken, van bestelling tot levering en de prijs kwaliteit verhouding.

Zitje Past niet op fiets

Door het aanschroeven van het eitje wordt de fiets onbestuurbaar

Uitstekende zaak

Goede service en scherpe prijzen

Snelle levering van gevraagd product.

Zie boven.

Verzending goed spiegel minder

De spiegels trillen nog al denk dat het aan de fiets ligt gr m v d mort

Bedankt voor uw bericht. Zonde dat de spiegels niet voldoen aan uw verwachting. U bent ervan op de hoogte dat u de producten volgens retourvoorwaarden aan ons terug mag sturen? Ik hoop dat de u wel tevreden bent over onze levering, service en bezorgging.

Nog geen producten gekregen na 1 week

Contact met klantenservice mag nog geen product thuis…

Bedankt voor uw review. Jammer dat u ons met een 1 beoordeeld terwijl we doen wat we kunnen om u te voorzien van het product. Tot onze spijt is het bij de bezorgdienst kwijt geraakt maar hebben we direct nadat we deze bevestiging hebben ontvangen ervoor gezorgd dat er een nieuwe zending aan u toegestuurd zal worden. Deze heeft u waarschijnlijk ook al mogen ontvangen. Ik hoop dat het kwijt raken van uw pakket niet benadeeld hoe wij hebben gehandeld in deze situatie en dat u wel tevreden bent met onze service, website en uiteindelijke levering. Ik wens u dan ook veel plezier van uw aankoop.

Zeer klantvriendelijk.

Wij hadden voor de aankoop van de Uebler fietsdrager een paar vragen. Hierop werd direct gereageerd op een vriendelijke manier. Na de order geplaatst te hebben hadden wij de bestelling de volgende dag al binnen. Prima service met een prima product. Medewerkers bedankt.

Perfect bedrijf

Supersnel en mooie prijs met top kwaliteit

Mooie fietstas en verantwoord bezig

Duidelijke webshop, makkelijk te navigeren. De fietstassen zijn fantastisch. Ik gebruik ze samen met een MIK adapter en het past prima. Mijn laptoptas (40cm) gaat er met gemak in. Als de fietstassen leeg zijn, zitten ze plat tegen je fiets. Dit is erg handig in een krappe stalling. Het materiaal is mooi en ook nog eens milieubewust. Minpuntjes voor mij zijn de riempjes, die zijn van een soort katoen waardoor ik bang ben dat deze snel zullen vergaan. De ring aan het riempje waarmee de klep vastzit zakt vaak uit, ik denk dat ik deze ga verliezen als ik de bandjes niet altijd vastmaak. Daarnaast had ik deze grote tas graag in het geel gekocht. Overall veel meer voordelen dan nadelen, topfietstassen!

Was mijn eerste bestelling bij Cycledeal maar zeker niet de laatste,het bestelde produkt was goed verpakt en zeer snel geleverd voor een hele scherpe prijs..echt top

Snel en correct !

Aanrader !

Snel, goede prijs en goede communicatie

Dit is zo’n bedrijf waarbij ik niet hoef na te denken. De prijzen zijn goed, levering snel en communicatie met support (nodig voor account) snel en duidelijk. Minder vind ik levering via DPD maar dat is persoonlijk. En misschien is het assortiment is te uitgebreid om bij het zoeken naar wielrenproducten bij deze winkel direct als eerste te zoeken. Maar hebben ze het product, dan leveren ze die naar volle tevredenheid!!

Mooie producten

Zeer tevreden met de van stevig materiaalzijnde fietshoes

Trusted and reliable supplier

I am very pleased with the purchase. The product arrived the next day after the order placement, well packed and in excellent condition.

Prima bedrijf, jammer dat ze de verkeerde pak

Prima bedrijf, jammer dat ze van de verkeerde pakjesdienst gebruik maken. Mijn pakje werd een paar straten verderop afgeleverd omdat het kennelijk heel moeilijk is om een adres goed te lezen.

Subliem!

Bestelde product goed en veilig verpakt. Vlugge levering. Super dus.

Snelle levering, Prima product

Veel keus

Ruime keus snelle levering

Kon snel een nieuwzadel vinden zoals mijn oude Goede prijs snel en eenvoudig bestellen en leveren

Heel tevreden.

Netjes en snel geleverd.

Snelle levering en scherpe prijs.

Bestelling verliep vlot. ‘s Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Snel gevonden wat ik zocht

De website maakte het makkelijk om te vinden wat ik zocht. Het artikel is vervolgens snel verzonden en ontvangen.

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!