Top service en top verlichting

Alles verloopt snel en het product is top

Snel en top prijs/kwaliteit

Snelle levering, goed prijs/kwaliteit, zeer tevreden!

Zeer snelle levering en nog goedkoop ook

Twee Vaude fietstassen besteld. De volgende dag al bezorgd. En niet zoals de meeste bezorgdiensten er de hele dag voor thuis moeten blijven maar netjes in een bezorgblok van 2 uur.

vlotte service aan scherpe prijs!

perfecte koopervaring. Enige puntje die nog voor verbetering kan zorgen, zou het aanbieden zijn van PayPal als betaalmogelijkheid.

Na bestelling zeer snelle en correcte levering.

Supersnel

Begin van de avond besteld en de volgende middag afgeleverd!!!

mijn eerste bestelling bij cycledeal is prima bevallen, top.

via een vriend kwam ik op jullie site waar hij vaker bestelde en zeer tevreden over was. Ik was niet helemaal zeker of het product wat ik wilde bestellen het goede was maar na met jullie gemaild te hebben kreeg ik al na enkele minuten antwoord op mijn vraag en kon ik bestellen. De dag erna was mijn bestelling in huis en kon ik het onderdeel monteren. Ik heb een prima leverancier gevonden die geen bezorgkosten berekend en goede service en producten levert.

snel en product ziet er goed uit

De levering was snel. Het fietsmandje S was echter te klein voor de schooltas. Ik was afgegaan op de buitenmaat, maar zo'n rieten mand heeft natuurlijk een behoorlijke dikte. Het terugsturen is helaas niet gratis. Maar verder helemaal prima

Makkelijk zoeken naar producten. Snelle levering wat heel erg fijn is. En een leuke attentie bij de bestelling. Super.

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Product komt volledig overeen met online omschrijving. Snelle & correcte service en levering.

Prima rugzak, prima prijs.

Prima rugzak, prima prijs.

Great Service!

We bought a Alphina Yabber kids bike. It was a great price and the bike was delivered to our door roadworthy. Any questions I had were answered quickly. Even on Saturday via email when they are closed.

Duidelijke site en correcte (snelle) levering!

En ook nog een aantrekkelijke prijs.

Snel besteld, snel geleverd en goede prijs!

Heb de bestelling als zeer prettig ervaren. De prijs was goed en de fiets werd snel en geheel gemonteerd geleverd (middels een vrachtwagen en geen snelle pakketjes bezorger ;-) Kortom, een gereden klant.. een aanrader!

Alles naar wens verlopen.

Dik in orde.

Aanrader en behulpzaam.

what you see is what you get

Heldere website, met goede foto’s. Goede prijs/kwaliteitverhouding. En geleverd op de afgesproken dag.

Goed verpakt, leuke attentie!

Goed!

Gied

F

Supersnelle levering

Snel geleverd en duidelijke communicatie daarover. Product was goed verpakt.

Goede en snelle levering !

super

snelle levering, goede prijs

Snel en attent

Snelle levering. Ook fijn dat er een kleine "attentie" werd bijgeleverd. Wel jammer dat twee artikelen in twee verschillende dozen werden verstuurd. RB

Snel en makkelijk

Product voldoet naar wens. Snelle levering ondanks de feestdagen en een duidelijke site.

fietsendrager snel geleverd, miste bij montage wel 4 bouten

ik had een fietsendrager besteld bij cycledeal.nl, werd snel en volgens alle info op de website geleverd, er ontbraken bij de montage alleen 4 bouten wat me wel flink tegenviel.

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!