Snelle levering, goed verpakt

Perfect.

Volgens afspraak afgeleverd.

Goed opgelost

Nadat mijn 1e zending om onverklaarbare reden niet kwam heeft klant gebeld en geld teruggestort en kreeg keurig 5% korting bij het opnieuw bestellen. Kijk dat noem ik nu goede service.

Heel goed fiets helm gekocht tegen zeer aantrekkelijke prijs vergeleken met andere winkels snel geleverd werd goed op de hoogte gehouden via mail wanneer t verzonden was en wanneer het werd geleverd top gewoon

Ondanks foute levering goede service

De levering was foutief. De klant moet de retour zelf regelen. Kunnen jullie niets aan doen maar is erg vervelend. Telefonisch ging het ook even fout. Contact met de medewerkster was wel heel aangenaam. Jammer dat er bij de correcte levering van de bestelling geen excuses bijgesloten waren. Daar hadden jullie wél iets aan kunnen doen!

Prima product, goed geprijsd en op tijd ontvangen!

Prima product, goed geprijsd en op tijd ontvangen!

Alles perfect geregeld,zal hier zeker vaker bestellen.

Het door mij uitgezochte product was niet voorradig. Ik kreeg zeer snel en heel correct een mailbericht dat het product weer voorradig was. Direct besteld met 5% welkom korting. Volgende dag in huis.

Perfecte website en duidelijk tevens veel keuze en juiste prijzen

Ik was op zoek naar en slot en hier hebben ze werkelijk bijna alle fietssloten die er zijn Duidelijk omschreven beveilingsniveau etc

Snel verstuurd, en service is super

I have got my goods at realy best deal.

Quick delivery, though packaging was not with sustainability concerns in mind. Seriously oversize box.

SERVICE met HOOFDLETTERS

Geweldig, hoe deze mensen o.a. Mayke zich inzetten om je met raad en daad te helpen als je er zelf niet meer uit komt. Super, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Mooie fiestbril gekocht. Zag er precies zo uit als op de site. bestel- leverproces ging prima.

En hij staat u vast prachtig ;-) Veel fietsplezier toegewenst en bedankt voor uw review.

Beste prijs voor een prima fietstas!

Fietstas "Basil Dragertas Sport Design MIK 7-15L Grijs/Blauw" was elders veel duurder (tot wel 50%). Mooi produkt dat snel werd geleverd. Aanrader!

Gewoon fantastisch en super vriendelijk

De ene dag besteld andere dag in huis Keurig verpakt en persoonlijke touchverbij Voor herhaling vatbaar

Perfect, kan niet beter, snelle levering voor de juiste prijs, product voldoet aan de beschrijving.

Goede prijs/kwaliteit

Goede webshop. Prima ervaring met bestellen en bezorgen

Prima shop met dito producten

Fietstas tegen zeer goede prijs en snelle levering.

Goede prijs- snelle levering

Goed assortiment, prima levering en scherpe prijs

Produits conformes à la commande

Livraison rapide . Tout est parfait.

Fast shipping, goods as decribed.

Snelle levering!

Duidelijke site en mijn fietstassen werden snel geleverd

Snelle levering en mooi product!

Alles duidelijk, snel en perfect geregeld en snel bezorgt.

Het was een heel goede ervaring met Cycledeal, een duidelijke website met aantrekkelijke prijzen en daarbij goede kwaliteitsproducten. Heb daar snel gevonden waar ik naar op zoek was. Ook de levering ging snel zoals belooft.

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u dan ook veel plezier van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug voor een nieuwe bestelling.

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!