snelle levertijd

Oplaadbaar achterlicht was na 3 dagen al geleverd, werkt prima en is snel gemonteerd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Vlotte snelle service!

Vlotte en snelle service, heel degelijke fietstassen.

Onbetrouwbaar

Bedrijf levert niet wat ik besteld heb en wil vervolgens mij niet het ontbrekende leveren. Na telefonisch contact geven ze wel toe dat ze een fout hebben gemaakt. Advertentietekst zou niet goed zijn. Daar heb ik als klant natuurlijk niets aan. Ze moeten gewoon leveren wat ze aanbieden dat is in het consumentenrecht ook zo geregeld. Het gaat om een dubbele fietstas waarbij een adapter ter bevestiging op de bagagedrager geleverd zou worden. Die adapterplaat zat er dus niet bij. Die moet ik nu dus nogmaals zelf kopen maar zeker niet bij Cycledeal.

Prima zaak

Goed product voor een goede prijs

Snelle service, tas is naar wens

Snelle en goede levering

Snel geleverd en goede kwaliteit. + gratis cadeautje

Bestelde items zijn top alleen verzending kon beter. Kregen een doos geleverd welke open bleek te zijn. Pakketbezorger gaf te kennen dat doos niet goed dicht geplakt was maar dat alles wel erin zou zitten. Dit mag dus beter.

Snelle levering, goede prijs

Cycledeal kwam met een compressornippel als goedkoopste uit de bus en verschilde met sommige aanbieders meer dan €30,- op een onderdeel wat bij Cycledeal €48, kostte. Levering was snel, product voldoet aan de verwachtingen. Waarom dan geen 5 sterren, al heb ik het niet gemerkt, er is altijd iets te verbeteren ;-)

scherpe prijs snelle levering

helaas was de abus helm te smal.

Duidelijke site , snel mail en snel in huis. Aanrader

Mooie producten. Snelle levering

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe fietstas. Gekocht voor een mooie prijs. Top!

Aangenaam verrast

Mijn bestelling was zeer snel binnen. Goed verpakt. Communicatie per mail is ook top. Ik ben een tevreden klant.

Zeer snelle levering

Bestelling geplaatst om 20:58 en volgende ochtend al geleverd. Helemaal op. En Topeak produkten zijn ook geweldig. Gebruik het al jaren. Maar nu nieuwe telefoon en dan moet je het hoesje aanpassen.

Snel en correct

Snelle en correcte levering.

Het is geweldig!

Alles klopt, juiste levering, goed te volgen en het extra cadeau, een fietsbel, was een kers op de slagroom taart

Goede webwinkel met uitgebreid assortiment. Gebruiksvriendelijk, intuïtief en daardoor toegankelijk. Snelle levering van producten van zeer goede kwaliteit.

Snel en uitstekende levering

Ik ben zeer tevreden van de snelle en uitstekende levering van de fietstassen die ik online had besteld.

Helemaal goed

Heel eerlijk ....ik was aanvankelijk sceptisch . Waarom ?? Ik bestel regelmatig fietsonderdelen op het net bij de bekende firma s en eigenlijk ben ik Cycledeal nog nooit tegengekomen. Ik zocht een paar nieuwe Vaude fietstassen en daardoor kwam ik op hun site terecht . De prijs viel meteen op die nogal wat lager lag dan de reguliere webwinkels . Voor mij een teken om voorzichtig te zijn anno 2020 . Uiteindelijk na wat research de tassen besteld en ik ben superblij dat ik dat gedaan heb . Snelle levering , keurig op de hoogte gehouden en super verpakt . Alles in luchtzak plastic zelfs op de bodem nog een extra laag . Ik ben dit nog nooit tegengekomen . Dik voor elkaar dus allemaal bij Cycledeal . 5 sterren van mij en zeker de moeite waard om nog eens terug te komen ( advies ...misschien voor wat meer bekendheid zorgen )

Snelle bezorging

Mijn bestelling werd goed verpakt en supersnel bezorgd. Heel tevreden!

Goede prijs en snel bezorgd

Zadel Selle Royal gekocht. Goede prijs en de volgende dag bezorgd. Fijn zadel, helemaal perfect.

Prima, snelle levering .

Prima, snelle levering .

snelle levering, daarnaast werd er meegedacht naar aanleiding van telefoontje. Top service!

Snelle correcte levering

Doen

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!