Een voorbeeld in oplossen probleem

De helm die ik had besteld was kapot. Met een telefoontje en mailtje met foto's werd het snel opgelost. Top!

Zowel de bestelling als de retour zijn flekkeloos verlopen

Zie hier boven

Prima bedrijf.

Prima bedrijf. Bestelde artikel snel geleverd.

Top ervaring via de chat!!

Via de chat info gevraagd over een rugzak voor mijn MTB ritten. Medewerker (Sanne) heeft mij daarbij perfect geholpen, ze stuurden zelf gemaakte foto’s over dit product. Top service!

Snelle en goede service

Snelle en goede service…

Slechte service na verkeerde levering.

Meerdere malen achteraan moeten bellen om juist levering te krijgen. (Die ik tot op heden nog niet heb ontvangen).

Helemaal prima

Geleverd wat besteld is en op de tijd die is aangegeven! Duidelijk proces en een leuke persoonlijke noot op de leverbon! Helemaal tevreden!

Zijn prima

Levering was correct en op tijd.

topleverancier

accuraat en snel

Goede service, snel antwoord, goed materiaal.

Snelle en goede levering

Ik heb jasbeschermers gekocht, die zeer snel zijn geleverd en goed waren ingepakt.

Vrijdagnamiddag bestelt en zaterdagvoormiddag geleverd Product dat we gevraagd hebben . Dit kan nier verbeterd worden

Zaterdag besteld, dinsdag in huis

Het gaat maar om een bel, maar prima verlopen verder.

Keurige en snelle levering.

Product komt overeen met de website en wordt netjes geleverd.

Uitstekend!

Snelle levering, goed verpakt.

Uitstekende retourservice

Helaas was mijn bestelde fietshelm niet juist passend. Deze geretourneerd. Binnen 2 dagen ontving ik een ontvangstbevestiging en de volgende dag een bijschrijving van het aankoopbedrag. Keurig afgehandeld. Chapeau!

snelle correcte levering

duidelijk, goede en correcte levering

De eerste keer smaakt naar meer.

Voor de eerste keer bij CycleDeal besteld. Uitstekend verlopen. Levering conform belofte. Alleen begrijp ik niet waarom twee artikelen apart geleverd moeten worden (op dezelfde dag). En 1 artikel zat in een belachelijk grote doos.

Voordelig en snel geleverd

Voordeligste voor de fietsbanden die ik zocht. Binnen enkele dagen geleverd, tevreden dus!

Duidelijke site en en snelle levering

Eindelijk een site die wel alles duidelijk vermelde. Volgende dag prima geleverd en ook nog een voor een leuke prijs.

Lekker snel geleverd

Bezorging met DHL is minder. Als je niet thuis bent, kun je het pakket pas twee werkdagen aan het eind van de middag ophalen.

Goed!

Makkelijk besteld goed verzonden kat blij met de mooie doos en fiets fiets weer ! Dus iedereen blij h

Prima.

Goede prijs, snelle levering, netjes verpakt. Ik ben erg tevreden.

Mooi vlot

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!