Prima bedrijf, jammer dat ze de verkeerde pak

Prima bedrijf, jammer dat ze van de verkeerde pakjesdienst gebruik maken. Mijn pakje werd een paar straten verderop afgeleverd omdat het kennelijk heel moeilijk is om een adres goed te lezen.

Subliem!

Bestelde product goed en veilig verpakt. Vlugge levering. Super dus.

Snelle levering, Prima product

Veel keus

Ruime keus snelle levering

Kon snel een nieuwzadel vinden zoals mijn oude Goede prijs snel en eenvoudig bestellen en leveren

Heel tevreden.

Netjes en snel geleverd.

Snelle levering en scherpe prijs.

Bestelling verliep vlot. ‘s Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Snel gevonden wat ik zocht

De website maakte het makkelijk om te vinden wat ik zocht. Het artikel is vervolgens snel verzonden en ontvangen.

Gewoon goed

Prima geregeld ook bij retour afhandeling.

Prima geregeld

Goede prijs kwaliteit verhouding; Snelle levering

Een duidelijke website en komen afspraken na.

De helm die ik heb besteld, werd de volgende dag al gebracht. Via track en tracé netjes te volgen.

Fietscomputer besteld. Cadanssensor miste. Dit is keurig opgelost. Goede communicatie met klantenservice.

Een zeer goede shop

Een aangename ervaring en snelle verzend service top

Snelle levering en fijne website

Het product werd goed en snel geleverd. Daarnaast vind ik het een fijne website

Top prijs en dito levering

Gewoon prima, volgens verwachting

Keurig en snel geleverd!

Dit is de tweedd keer dag ik een Brooks zadel bestel en dit weer opdezelfde snelle nette wijze afgeleverd. Petfect!

Prima exclusieve producten, tevens duurzaam omdat ze lang meegaan

Prima levering

Een aanrader

Vlotte levering tegen gunstige prijs én geen verzendkosten

Alles super snel geleverd

Snel en goed geleverd

Snel besteld snel geleverd

Het zadel wat ik besteld heb was de volgende dag al in huis. Het was snel besteld snel geleverd en prima product.

Topaanbieding

Een mooie dubbele fietstas gekocht die elder veel prijziger was, dit was dus een top cyberdeal!

Snelle levering, goede service

Prima webwinkel. Bestelling snel geleverd, geen gedoe met retouren. Blijvende klant!

Goede service!

Goede prijs kwaliteit. Snelle bezorging

Prima online winkel , veel artikelen en leuke aanbiedingen en prijzen. Als ik wat nodig heb zal ik zeker weer naar deze site gaan

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd inclusief goede communicatie inzake tracking en levering

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!