Uitstekende service, snelle levering

Ik had snel een zadeltas nodig ivm een weekend weg op de racefiets. Tas besteld en nagevraagd of het wel de volgende dag geleverd kon worden, dat werd bevestigd. En het was op tijd!

snelle complete levering

Mijn bestelling was snel binnen

Betrouwbaar en snelle verzending.

Onduidelijkheid op website

Fietsmand besteld en op de website werd niet duidelijk verteld welke bevestigingen hierbij horen met duidelijke voorbeelden en prijzen. Zoals bij dit artikel hoort deze beugel voor deze fiets. Nu moest ik nog een beugel van 23 euro kopen waardoor het ineens een hele dure mand werd. Dus mand retour gestuurd. En vervolgens ook nog moeten betalen voor de retour.

Snelle levering, goede prijs

Een andere leverancier had een verkeerd product geleverd. Dit kon ik ruim binnen de 24 uur rechtzetten via Cycledeal.

Snelle levering van producten

Heldere prijs, geen bezorgkosten

Een perfecte pasvorm die een veilig gevoel op de weg geeft

We hebben de helmen snel geleverd gekregen nadat we de bestelling hadden geplaatst. Ze hebben een top pasvorm en bieden de gewenste veiligheid.

Prima zadel, ik mis alleen het juiste bevestigingsmail materiaal.

Het zadel ziet er goed stevig uit. Dit zadel heeft echter 8mm dikke ‘stangen’ aan de onderkant. Hier past het gewone bevestigingsmateriaal niet omheen, om je zadel op de fiets te kunnen monteren.

snel geleverd

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit

Goede helm, met juiste pasvorm en fijne, felle kleur. Lampje geeft batterij. DHL levert niet in buiten gebied.

helemaal in orde

Bestellen en betalen was een eitje, zo snel geleverd als beloofd en bestelling (fietslamp) dik in orde... Wat wil je nog meer?

Ik had het verkeerde artikel besteld en tijdens het chatten erg goed geholpen.

Snelle levering voor goede prijs.

We hadden al zo een zadel, dus wisten wat konden verwachten. Was er binnen 2 dagen,top.

Goed bereikbaar en makkelijk te bestellen

De zoektocht naar de goedkoopste Uebler i21 fietsenrek was lastig, maar Cycledeal had deze. Telefonisch goed bereikbaar voor aanvullende informatie en het fietsenrek was volgens afspraak zeer snel geleverd.

keurige snelle afhandeling

snel en netjes

Zeer snelle levering. Product zoals omschreven

Helemaal goed

Snelle levering voor een eerlijke prijs. De door mij aangeschafte (dubbele) fietstas was in het echt zelfs nog mooier dan op het plaatje. Aanrader!

Uitstekende ervaring

Duidelijk site, snelle levering.

Cycledeal heeft bij mij een zeer positieve indruk achtergelaten.

Gebeld met cycledeal om te vragen of de fietsdrager die ik wilde bestellen voorradig was. Dat was hij. Fietsdrager besteld en de volgende dag had ik hem in huis.

Goede communicatie en levering

De eerste keer was het artikel niet op voorraad. Het bedrag werd netjes terug gestort. Keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel weer op voorraad was. De verdere afhandeling was correct en goed verlopen.

aanrader

Goede prijs en snelle verzending, aanrader.

Super !

Mooie website. Snelle levering van fietszadel en slot. Van het slot ontbrak een bevestigings deel. Gemaild, volgende dag in huis ! PRIMA service

goed geholpen aan de telefoon en prima snelle levering

Ik ben aan de telefoon vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. De bestelde artikelen waren er de volgende dag. Top!

Fast and efficient!

Easy online shipping for various bicycle components. Happy with the product received.