Duurt veeeel te lang helaas!!

Wollen kussen besteld en nog steeds niet binnen! Moeten de schapen nog geschoten worden ofzo ???

Probleemloos

Duidelijke en probleemloze bestelprocedure en ditto levering. Prima prijs aanbod. Product past prima en comfortabel.

Prijstechnisch ok, snelle levering

Mooie prijzen & snelle levering

Shimano RC7 schoenen en Shimano plaatjes gekocht. Alles tegen een scherpe prijs en snelle levering.

Teleurstellend

Hoewel het product snel werd geleverd, liet de kwaliteit ervan te wensen over. Aangezien ik bij de bestelling al had aangegeven dat de rieten van de fietsmand moesten worden geïnspecteerd voordat het product naar mij werd verzonden... Dat werd niet gedaan en nog erger dat stuurden ze me ook een verkeerde product. Teleurgesteld.

goed geholpen

Snel, duidelijk en een goede prijs

Product aanklikken, naar winkelwagen, afrekenen. Volgende dag in huis. Makkelijker kan niet. Snel, duidelijk en een goede prijs!

Zeer correct, snelle levering.

Op vrijdag namiddag besteld en zaterdag voormiddag geleverd. Klantenservice reageert snel. Voordelige prijs. Wat mij betreft een aanrader. Top !

Aanbevolen

Kwaliteit voor een goede prijs

Snel geleverd, zeer goede kwaliteit, goede communicatie

Snel geleverd, zeer goede kwaliteit, goede communicatie

Op tijd geleverd

Snel geleverd.

de bestelling is in goede staat snel geleverd

vooral het inpakken van de buitenbanden was erg netjes

Tsja

2 klemmetjes voor een fietstas besteld. Niks mis mee (waarom zou het ook?), maar waarom wordt het verstuurd in een doosje wat bezorgd moet worden door een pakketbezorger ipv een normale brievenbusverpakking. Echt verspilling en belachelijk.

Snelle levering.

Levering naar tevredenheid.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering, bestelde schoenen zitten perfect

goede ervaring met Cycledeal

De peuterschaal de volgende dag al in huis. Zelf een fout gemaakt met het e-mail adres waardoor ik nooit een bevestiging zou ontvangen. Mailtje gestuurd naar de klantenservice, heel snel antwoord en opgelost.

Snelle levering, geweldige rugzak

Snelle levering, geweldige rugzak

Hoge verzendkosten of hoog bedrag om gratis verzending te krijgen, om alsnog alles in 3 dozen apart te ontvangen met verschillende bezorgdiensten. Kan dan ook al sneller goedkoper of gratis bezorgd worden.

Snelle correcte levering

Makkelijk te bestellen en vlotte levering, een artikel retour gestuurd, hoe dat afloopt weet ik nog niet.

Alles snel ontvangen en compleet volgens verwachting.

Alles snel ontvangen en compleet volgens verwachting.

Gewoon goed

Goed, snel, goedkoop

Mijn zoon kwam thuis met een kapotte achterlicht. Even op de site kijken en besteld de volgende dag al in huis vervangen en kan hij weer veilig op zijn fiets.

Ik kocht twee vizieren voor een hele scherpe prijs. De volgende dag in huis.

Bez problemu szybko i na czas

Voor herhaling vatbaar

De goede prijs is de voornaamste reden dat ik bij deze webwinkel gekocht heb. Snelle levering, hoewel dat voor mij geen criteria was.

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!