Veel keus.

Zeer vlot had ik mijn goedgekozen dubbele fietstas binnen. Voor de keuze gebruikte ik wel de extra foto's van andere sites, bij cycledeal kon ik bijv. niet ín de tas kijken.

Zeer snelle levering

Ene stond besteld, volgende dag onjuistheid, top!

Duidelijke website, snelle levering

Snel het bestelde product geleverd. Gewoon prima zoals je verwacht van de betere Nederlandse webshops.

Prima service ook met retourneren

Snel goed assortiment en nette prijzen

snelle service voor een goede prijs

snelle service voor een goede prijs

Snelle bezorging

Ik ben tevreden over de bestelling en de bezorging.

Prima geregeld. Snel en goed.

Snelle levering voor een goede prijs.

Géén negatieve ervaring

Heel vlug na bestelling binnen en keurig verpakt!

Alles ok.

Ok.

Top.

Geleverd wat besteld is

Geleverd wat besteld is

Dat is natuurlijk ook de bedoeling :-) Bedankt voor de 10 en veel fietsplezier!

snelle levering van goed product

Erg content dat ik 21:03 bestel en dan toch de volgende dag het product ontvang. De meeste kunnen zich niet eens aan hun eigen belofte houden.

Duidelijke site, makkelijk te zoeken en bestellen

Goed product voor de goedkoopste prijs, binnen 2 dagen geleverd

Soepel verloop van retourzending

Retourzending ging soepel. Gemakkelijk contact te leggen. Snelle reactie. Ondernemen snel actie.

Bedankt voor uw review, fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Ik hoop dat u inmiddels weer veilig kunt fietsen in deze donkere dagen :-)

prima service

Maken waar wat ze zeggen

Vlotte, vlugge en correcte levering

Heel tevreden Met mijn besteld product

Prima producten en snel en correct geleverd. PS, 5 sterren geef ik niet, die hou ik voor mezelf

Ondanks dat u de 5 sterren voor u zelf houdt, stralen wij door de 3,5 sterren welke we wel van u hebben mogen ontvangen! Dank daarvoor en veel plezier van uw aankoop.

Supersnel en zorgvuldig!

Ene dag besteld, volgende dag in huis. Zorgvuldig ingepakt. Het bestelde was te groot, dus geretourneerd. Geld ook weer snel retour ontvangen. Top!

Alles volgens afspraak

Goede uitleg en snelle levering

Snelle levering en product prima in orde

Product als omschreven en snelle en perfect verpakte levering.

Snelle levering, om 16:00 uur besteld, volgende dag 9:45 geleverd

zeer goed

Kijk eens aan, zo zien we het graag! Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot snel op onze website.

Geen klachten

Gelukkig maar! :-) Veel plezier van uw aankoop.

Alles goed geregeld en een snelle levering Top.

Scherp geprijsd en niet fake!

De prijs was bijna te goed om waar te zijn…. Toch besteld en nagebeld. Ze bestonden echt! Heel vriendelijke medewerker en super snelle levering. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Kortom helemaal top!

Hoi Cees, Bedankt voor uw review! En ja, we bestaan echt en wensen u veel plezier van uw aankoop :-)

Levering conform afspraak en goede kwaliteit producten.

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!