Mooi product, Scherpe deal, snel ontvangen

Top gegaan. Goed product, scherpe prijs, ondanks drukte netjes op tijd geleverd.

Naar verwachting

Bestellen verliep soepel en levering net zo; jullie maken waar wat je uitstraalt. Top.

Uitstekende klantendienst

Goed geholpen voor mijn aankoop. Hierdoor niet getwijfeld maar gekocht. Ook aftersales goed geholpen! Zo nodig, kom ik terug!

Helaas ontvingen we slechts een tas in plaats van de twee die we besteld hadden. Maar na een telefoontje ontvingen we de tweede de volgende dag al.

Goede service, meedenken, EN zeer goed telefonisch bereikbaar. Je krijgt een echt mens aan de telef

Zeer positief. Ze denken hier echt met je mee, en zeer goede bereikbaarheid, zowel telefonisch als per email, snel antwoord.

Ik ontving mijn bestelling erg snel. Het zat keurig verpakt.

Perfecte en snelle levering

Snelle levering goed product

Retour service

Advies om retourkosten te delen en een kompleet retourticket te sturen werkt ook makkelijker.

Snelle levering en op tijd

Bezorger was wat onbeleefd.

PRIMA VERZORGD

kom wel weer vaker om te kopen

ZEER SNELLE LEVERING EN ZONDER VERZENDKOSTEN

ZEER SNELLE LEVERING EN ZONDER VERZENDKOSTEN VOOR EEN LAAG BEDRAG

Perfecte en snelle service

Prima !

scherpe prijs en super snel geleverd

Klasse in een woord

snelle levering en prima prijs!

De éne dag besteld, de andere dag geleverd! Bovendien een hele scherpe prijs voor een kwaliteitstas! Aanrader!

Zeer snelle levering

Gister besteld en vandaag in huis! Product voldoet aan mijn verwachting!

Zeer betrouwbaar

Extra kado bij mijn bestelling, erg leuk!

snelle levertijd

Oplaadbaar achterlicht was na 3 dagen al geleverd, werkt prima en is snel gemonteerd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Vlotte snelle service!

Vlotte en snelle service, heel degelijke fietstassen.

Onbetrouwbaar

Bedrijf levert niet wat ik besteld heb en wil vervolgens mij niet het ontbrekende leveren. Na telefonisch contact geven ze wel toe dat ze een fout hebben gemaakt. Advertentietekst zou niet goed zijn. Daar heb ik als klant natuurlijk niets aan. Ze moeten gewoon leveren wat ze aanbieden dat is in het consumentenrecht ook zo geregeld. Het gaat om een dubbele fietstas waarbij een adapter ter bevestiging op de bagagedrager geleverd zou worden. Die adapterplaat zat er dus niet bij. Die moet ik nu dus nogmaals zelf kopen maar zeker niet bij Cycledeal.

Prima zaak

Goed product voor een goede prijs

Snelle service, tas is naar wens

Snelle en goede levering

Snel geleverd en goede kwaliteit. + gratis cadeautje

Bestelde items zijn top alleen verzending kon beter. Kregen een doos geleverd welke open bleek te zijn. Pakketbezorger gaf te kennen dat doos niet goed dicht geplakt was maar dat alles wel erin zou zitten. Dit mag dus beter.

Snelle levering, goede prijs

Cycledeal kwam met een compressornippel als goedkoopste uit de bus en verschilde met sommige aanbieders meer dan €30,- op een onderdeel wat bij Cycledeal €48, kostte. Levering was snel, product voldoet aan de verwachtingen. Waarom dan geen 5 sterren, al heb ik het niet gemerkt, er is altijd iets te verbeteren ;-)

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!