Ik heb een uitstekende ervaring met cycledeal. Goede en snelle levering. Pluim voor jullie.

Snel geregeld

Alles echt super snel geregeld. Ik ben zeer tevreden. Product is als beschreven

Snelle levering. Goede prijs en service

Super leuk!!!

Snelle levering tijd, alles in orde!

alles volgens afspraak

alles volgens afspraak

Prima de luxe

Goede website, lage bezorgkosten, snelle levering

Snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het verzonden is. Ook voldoende keuze op de site. Alleen jammer dat er voor 1 bestelling 3 verschillende leveranciers aan de deur komen en dus ook alles apart in (grote) dozen is verpakt. Dat vind ik wel een groot minpunt.

Zoals het hoort

Bestellen en afrekenen ging vlot, levering perfect zoals beloofd.

Perfecte snelle levering.

Fietstas ’s-middags besteld, de volgende dag in huis. Cycledeal is een aanbeveling zeker waard.

Probleem is opgelost.

Verkeerde hoes besteld (+je over hoofd gezien), teruggestuurd nieuwe besteld en na enige communicatie geld teruggekregen voor verkeerde hoes.

Goede en snelle levering

Voor het product wat ik zocht was dit de goedkoopste winkel waar ik het kon kopen. Besteld en de volgende dag al in huis

Snel en correct

Online bestelling wegens coronavirus. Normaal doen we dit zelden omdat we uit werken zijn. Bestellen was makkelijk en bestelling wetd ook snel en correct geleverd.

Klant is koning

Bij bestellen verkeerd e-mail adres ingevuld. Volgende dag een mailtje gestuurd en direct een vriendelijke reactie terug. Mailadres aangepast en bestelling gecontroleerd.

Prima webshop! Duidelijke omschrijving en snelle levering!

Zeer tevreden.

Snelle levering, goed product.

Goed en snel

Helm besteld en na een nachtje slapen werd hij al bezorgd, helaas voor mij te klein geretourneerd en 2 dagen later al geld terug op rekening. Dus niks anders dan lof over Cycledeal 👌🏼

Super levering, goede prijs en mooie spullen

Heel mooi fietsstoeltje met scherm besteld. Snelle levering volgende dag, met tijdschema.

Doen wat ze beloven

Doet wat ze beloven ,na gesprek per telefoon met prima uitleg

snel geleverd en goede prijs

Handvatten gekocht. Snel in huis.

Makkelijk, snel, product is goed aangekomen

snelle reactie op een retour mail

levering van een helm was de verkeerde maar snel reactie op de mail 2dagen later de goede helm geleverd zonder extra verzendkosten Prima opgelost

goede informatie en scherpe prijs

Thomas weet veel en deelt dit op een prettige manier. Bij het ophalen was de accu weliswaar niet opgeladen maar terwijl dit direct werd gedaan werd mijn fiets afgesteld, kreeg ik onderhoudsinformatie en thee. En mijn fiets fiets heel fijn dus al met al een heel positieve ervaring.

Netjes en correct geleverd

Vragen over het product werd via de chat snel en correct beantwoord Daarna besteld door mij en het werd snel en correct geleverd

Perfect!

Snelle bezorging en top product.