Véél te grote doos verstuurd!!!!

Echt belachelijk, een klein ding wat zo door de brievenbus kan, wààr zijn we mee bezig, deze verspilling

Snel en netjes

Op korte termijn geleverd , volgens specificaties

Erg behulpzaam

Erg behulpzaam via de chat en super snelle levering.

Goede product info en snelle levering.

Via google product snel gevonden en op basis van product info besteld met een zeer snelke kevering.

Zeer tevreden met besteld product

Zeer snelle levering, maken waar wat ze zeggen

Uitstekende leverering

Produkt is goed verpakt en keurig netjes geleverd volgend afspraak. In eerste instansie ging er wel iets verkeerd met de online bestelling maar is de volgende dag prima opgelost! En een dag later staat het pakket al bij mij voor de deur.

Snel en eenvoudig

Geleverd wat beschreven was.

Prima. Snelle levering zoals beloofd

Prima levering, zoals beloofd

Snel en goed geleverd, goed op de hoogte gehouden van de status.

Goed en snelle afhandeling van de bestelling. Daarna op relevante momenten op de hoogte gehouden van de bestelling en bezorging.

Alleen jammer dat er één schroef kapot ging bij installeren . Maar binnen 1 dag een nieuwe schroef gekregen dit noem ik nog eens service. Echt een TOP bedrijf.

Doen wat ze beloven!

Prima snelle levering en als je een vraag hebt, snel antwoord! prima

Perfectelevering en kwaliteit

Zeer snelle levering ,binnen 24 uur, kwaliteit zoals verwacht voor een goede prijs.

Alleen jammer dat er één schroef kapot ging bij installeren ?

Hoi Andre, Bedankt voor de review. Stuur ons gerust een bericht via service@cycledeal.nl en dan kunnen we kijken of we een nieuwe schroef kunnen toesturen. Met vriendelijke groeten, Mayke

snelle levering en goede afhandeling

Helemaal top

Snelle levering, volgens afspraak super

snel en goed afgehandeld

super

gewoon goed

Makkelijk in gebruik

Snelle levering. Makkelijk in gebruik. Fietsen zijn eenvoudig op de drager te plaatsen en staan erg stevig. Prijs/kwaliteit is prima.

Alles volgens wens

Bestellen en betaling via overzichtelijke website geen probleem. De bestelling werd ook snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de zending. Dus al met al prima.

Goede winkel voor snelle levering en een ruime keuze.

Goede communicatie en snelle levering van uw gekochte artikelen.

Bestelling tot volle tevredenheid ontvangen!

Probleem perfect opgelost! Was ontbreken van een honden kussentje

Heel snelle levering

Alles super. Schnelle Lieferung

Kann man nur weiter Empfehlen

duidelijk voorzien van trackcodes super snel de nieuwe trappers in huis.

Ruim assortiment, snelle afwikkeling

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!