Goed product, vlotte levering

Het slot voor mijn fietstas werd snel geleverd en functioneert prima.

Mooi spul Snel geleverd

Juist, tijdig en volledig.

Goed producten snel geleverd voor acceptabele prijs!

Ook een minpuntje! De drie artikelen hadden in een doos, formaat schoenendoos , gepast! Ik kreeg drie grote dozen gevuld met opblaas plastic vullers met ergens onderin een klein product! harriecrijns.nl

Snelle. Levering en een zeer correcte behandeling. Ook bij een restitutie

Snelle. Levering en een zeer correcte behandeling. Ook bij een restitutie

Levering en produkt volgens verwachting.

Achterlicht voor e-bike snel en goed geleverd, interessante prijs en gratis geleverd. Verkoper aanbevolen!

Slot werd snel en op tijd geleverd

Het slot wat ik wilde hebben, werd voor een goede prijs aangeboden en was de volgende, conform afspraak asnwezig

Uitgebreid aanbod op de website waarop ik mijn keuze kon baseren

Ik was op zoek naar een pedelec helm en heb de juiste keuze kunnen maken tegen een gunstige prijs. De helm werd op tijd en in prima conditie geleverd.

Snelle levering, goed prijs, prima!

De zin boven zegt het alles ;)

Ok prima

Prima snelle levering goede prijs

Zeer snelle en correcte service.

Een uitgebreid aanbod, correcte prijzen en een snelle levering, kortom TOP?

Snelle bezorging.

Goed op de hoogte gehouden wat betreft het verzenden

Supersnelle levering. Schoenen zien er precies zo uit als op de foto en had ze de volgende dag al in huis. Zitten heel fijn.

Snel en correct

Zowel het besteltraject als het telefonisch contact was snel en duidelijk

Top levering en prima service

Vriendelijk personeel aan de telefoon gehad

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Goede orijs/kwaliteit. All weather fiets handschoenen gekocht en deze voldoen aan verwachting. In drukke december maand besteld en toch tijdig ontvangen. En daarbij een kleine attentie ontvangen! Top

In één woord: prima!

Goede prijzen en erg snelle levering, ook word je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Nadat ik een artikel terug heb gestuurd, stond het geld ook weer snel op mijn rekening: heel fijn!

Snelle levering, goede prijs

Snel gevonden wat ik moest hebben op de website. Product ook snel verzonden. Erg leuk de persoonlijke boodschap op de pakbon. Leuke attentie bij de levering.

Super ervaring,de ene dag besteld de andere dag binnen, en dat in de coronatijd

Snelle levering ,goede prijs !

Geweldige service en persoonlijk contact

Via bol.com een artikel besteld. De foto bleek niet te matchen met de omschrijving waardoor ik per abuis het verkeerde artikel had besteld. Ik heb telefonisch contact opgenomen en direct is actie ondernomen voor de informatie op bol.com en is een passende oplossing geboden. Ook kreeg ik nog een persoonlijk mailtje met de juiste bestel informatie. Super service en geweldig bedrijf!

Snelle verzending Prima prijs Mooie stevige ruime fietstassen.

Snelle en eenvoudige afwikkeling en snel geleverd. (1 dag)

snel en correct

veel keuze, correcte en snelle afhandeling. Wellicht niet altijd de aller- allergoedkoopste, maar dat zie je dan ook terug.

Super met alles

Mooi produkt, een supersnelle levering, en netjes verpakt, en tot slot een hele mooie prijs, en dat telt Nu met de coronacrisis.

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!