Gewoon goed

Gewoon goed

Goed geregeld, bezorging door DHL wat minder.

Super snelle levering en een scherpe prijs!

Fietstassen gekocht

Perfecte snelle levering van een goed product tegen een heel voordelige prijs!

Goede service gecombineerd met klantvriendelijkheid.

Ik had per vergissing iets verkeerd besteld. Samen hebben wij dit snel kunnen herstellen. Bestelling werd ook snel geleverd.

Correcte prijzen en vlotte levering! Aanrader!

Overzichtelijke site en vlotte afhandeling bestelling.

Goede ervarng

Snel geleverd toppie

Toppie

Gisteren heel vriendelijk en correct te woord gestaan. Gebeld besteld en nu al binnen. Een zeer vriendelijke nette bezorger van DPD alleen maar lof .

Goede informatie en snel

Goede informatie en snel

Goed en snel

De website was duidelijk, bestelling verliep vlot en gunstig geprijsd

Zeer positief

Nadat ik jullie site had bezocht bleek het artikel (fietsdrager) niet op voorraad te zijn maar ik kon wel mijn mailadres achterlaten. Enkele dagen later kreeg ik netjes bericht dat er weer voorraad was. Ik heb de bestelling geplaatst en betaald. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles rond mijn bestelling en was enkele dagen later in het bezit van de fietsdrager. Kortom top geregeld.

Snelle levering, goed product

Precies wat ik nodig had, en snel geleverd.

Betaalbaar, snel geleverd mét persoonlijke noot

Slot werd snel geleverd. Was netjes verpakt. Persoonlijke noot bij levering vond ik heel leuk.

Prima product en levering

Voldoet aan verwachtingen

Duidelijke en goed nagekomen afspraken.

Ik geef 4,5 ster, aangezien er altijd ruimte is voor verbetering al kan ik niets verzinnen.

Snelle service!

Helm besteld, was de volgende dag al in huis.

Goede en snelle levering!

Fietstas besteld aan het einde van de dag en hij werd netjes, zoals beloofd, de volgende dag al bezorgd. Goed verpakt!

Top! Veel plezier van de fietstas :)

Alles naar wens

Mooie fietstas en snelle levering!

Bedankt!

Uitstekende producten en services

Prima fietstassen, netjes op tijd afgeleverd en prima service.

Snelle goede levering

Belofte waargemaakt!

Ik bestelde rond 20.45 uur, en zoals beloofd op de site de volgende dag keurig geleverd. En je bent niet verplicht een account aan te maken, vind ik persoonlijk ook erg fijn.

Bedankt voor de positieve review! Fijn dat u tevreden bent

's Avonds bestelt en de volgende ochtend al geleverd. Prima informatie op de site en een goede product/kwaliteit service

Uitstekend!

Uitstekend, hoge kwaliteit en snel geleverd.

Telefonisch niet kababel helaas

Betalen mond dicht houden en afwachten. Kan 2 dagen langer duren

Beste Ron, Vervelend om te lezen dat u ons telefonisch niet kababel acht, nadat wij u netjes en geduldig te woord hebben gestaan. Zoals uitgelegd zijn uw twee afzonderlijk geplaatste bestellingen afzonderlijk van elkaar verstuurd. Dit betekend dat u uw order in twee pakketten ontvangen hebt, die een respectievelijk 4 en 5 mei geleverd zijn. Wat wij beloven - voor 21.00 verstuurd, dezelfde dag verzonden - is dan ook gebeurt. Hopelijk bent u tevreden met de geleverde artikelen, en uiteraard wensen wij u veel fietsplezier! Fijne dag gewenst :)

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!