Uitstekend geholpen

Na een zoektocht door Nederland voor een fietsendrager, gebeld met Cycledeal. Er was er nog eentje volgens het ‘systeem’. Maar voor de zekerheid in het magazijn gekeken om teleurstelling te voorkomen. Prima service. Vandaag ontvangen, erg blij mee.

Wat snel en wat een goede prijs

Super snel geleverd en een mooie prijs.

Snel en correct

mooie uitgebreide site

Snel en correct geleverd!

Ik had een fietspomp besteld, en kreeg deze al de volgende dag thuis geleverd in België! De max!

Prima snel geleverd

Alles prima, snelle levering en heel goed verpakt.

Prima response

Telefonisch prima bereikbaar en prompte actie op mijn vraag. Verzending snel verzorgd na mijn bestelling.

Snel en goed geleverd! Prima prijs

SUPER!

Mega snelle levering! Duidelijke informatie op de website en het fietshelmpje van mijn dochter zit als gegoten! Super blij mee.

Product aan een correcte prijs en een zeer snelle levering, top.

Gewoon prima.

Bestellen, bevestigingsmail, track & trace mail, levering. Zoals t hoort. Dus gewoon prima:)

Super ervaring!

Prima prijs, geen verzendkosten en de volgende dag al om 10 uur geleverd!

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering, was ook de voordeligste omdat de levering in de prijs was inbegrepen.

Goed geregeld

Snelle levering....

Correct, snel. Prima geregeld.

Hele scherpe prijs en zeer snel verstuurd, top

Eerst gebeld en toen al de correcte info gekregen betreffende een fietstas. Goede prijs en snel verstuurd, prima!

De bestelling was makkelijk te plaatsen en de fietshelm werd de volgende dag geleverd. Beter kan je je niet wensen, tenminste wanneer je een fietshelm nodig hebt

Super snelle levering

Ik had de basil Miles Daypack op het oog en hier was hij goedkoop snel leverbaar en zonder verzendkosten Super dus

Klasse

Helder en duidelijk, service en kwaliteit product uitmuntend.

Prima, prima fietsendrager en snel in huis

Prima, prima fietsendrager en snel in huis

Zeer snelle levering

Zowel de bestelling als de levering verliep supervlot!

Goed en snel een oplossing

Ik legde mijn probleem voor en dat moest worden uitgezocht. Met een uurtje was het opgelost.

Snelle levering!

Snelle levering!

Duidelijke, vlotte verwerking van mijn bestelling

Website bevat duidelijke, volledige productinfo. Vlotte verwerking en levering van mijn bestelling.

In orde