Snelle levering, goed product

Levering was erg snel en ook het product voldoet aan de verwachtingen.

Snel geleverd, tegen een goede prijs

Klantvriendelijk en snel reagerend

Besteld Ortlieb tassen. Men maakt waar, wat beloofd is. Heldere informatie en dito levering.

Uitstekend verlopen

Overzichtelijke site en vlot verlopen

Gebruiksvriendelijke site met snelle levering.

Handige site en snelle levering van DHL via Bpost.

Prima online geholpen via de chat. Goedkoopste optie. Ondanks de pakketdrukte had ik de volgende dag de fietstasjes in huis.

Snelle levering. Verpakking niet heel maar kan ook van vervoer komen

Uitermate correct.

Correcte afhandeling van vragen en dito bij de snelle levering

Soepele shop ervaring

Enig minpunt is dat het suf is dat de bestelling van 2 items apart verpakt en verzonden werd…

snel geleverd en voor een goede prijs

snel geleverd en voor een goede prijs

Fahrradhelm

Der Helm sieht super aus und Passt. Macht einen soliden Eindruck. Vielen Dank für die schnelle und reibungslose Lieferung

Ik ben zeer tevreden met het product De kwaliteit is helemaal top.

Snel antwoord

Prima makkelijke manier om een vraag te stellen. En snel een duidelijk antwoord.

Snel geleverd en prima service.

Het product kwam snel en de service was prima. Product voldoet aan mijn verwachting.

Het artikel werd snel bezorgd. Omdat ik ivm het verzekeren van een fiets een ander slot moest hebben, heb ik het teruggestuurd. De retour werd snel opgepakt en het betaalde bedrag stond snel op mijn bankrekening bijgeschreven. Uitstekend!

Net bezorgd. Voldoet geheel aan mijn verwachting. Super kwaliteit. Prijs, kwalitiet prima in verhouding. Ga ik heel veel plezier aan beleven

Snel en goed geleverd

Binnen 24 uur geleverd. Dus snel en compleet

Snel, zelfs tijdens de feestdagen!

Goede prijs en service, snelle levering

Bij zoeken naar juiste maat en soort overschoen heb ik adequaat en vakkundig hulp gekregen. Prijs fietstassen beter dan meeste bekende webwinkels. En bij levering nog leuke kleine attentie in de verpakking.

Goede persoonlijke informatie gekregen / snelle levering

Goede persoonlijke informatie gekregen / snelle levering

Snel verstuurd

Alles snel en goed ontvangen

Zeer snelle levering ondanks kerstdrukte

Servicegericht

Snelle levering,goeie prijs!

Ok

Prima ingepakt en ondanks Corona drukte vlot ontvangen

Over Cycledeal

Cycledeal is een online winkel gespecialiseerd in fietsartikelen en fietsaccessoires. Van fietstas tot onderhoudsgereedschap. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!