Bestelde is vlot gekomen

Heel klantvriendelijk en soepel

Snelle feedback en begripvol

Prima snelle levering

Prima snelle levering van de Garmin Varia. Werd alleen aangeven dat er ook een bidon werd meegeleverd maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Wat mij betreft trouwens geen probleem.

Mooie fietsbroek en snel in huis.

Bestellen gaat ook prima.

Snelle levering en goede service mooie kwaliteit

Fijne webshop

Het bestellen ging makkelijk en snel. De volgende dag was het in huis.

Een aanrader!

Ik ga deze shop aanraden bij mijn fietsclub.

Goede service en snelle levering

Fijn bedrijf

Wielren Store heeft mijn producten snel geleverd. Alles was was netjes verpakt en de kwaliteit is goed.

Ik ben erg tevreden met mijn fietskleding

Ik ben erg tevreden met mijn fietskleding geleverd door Wielrenstore.

Duurt veeeel te lang helaas!!

Wollen kussen besteld en nog steeds niet binnen! Moeten de schapen nog geschoten worden ofzo ???

Probleemloos

Duidelijke en probleemloze bestelprocedure en ditto levering. Prima prijs aanbod. Product past prima en comfortabel.

Prijstechnisch ok, snelle levering

Mooie prijzen & snelle levering

Shimano RC7 schoenen en Shimano plaatjes gekocht. Alles tegen een scherpe prijs en snelle levering.

Teleurstellend

Hoewel het product snel werd geleverd, liet de kwaliteit ervan te wensen over. Aangezien ik bij de bestelling al had aangegeven dat de rieten van de fietsmand moesten worden geïnspecteerd voordat het product naar mij werd verzonden... Dat werd niet gedaan en nog erger dat stuurden ze me ook een verkeerde product. Teleurgesteld.

goed geholpen

Snel, duidelijk en een goede prijs

Product aanklikken, naar winkelwagen, afrekenen. Volgende dag in huis. Makkelijker kan niet. Snel, duidelijk en een goede prijs!

Zeer correct, snelle levering.

Op vrijdag namiddag besteld en zaterdag voormiddag geleverd. Klantenservice reageert snel. Voordelige prijs. Wat mij betreft een aanrader. Top !

Aanbevolen

Kwaliteit voor een goede prijs

Snel geleverd, zeer goede kwaliteit, goede communicatie

Snel geleverd, zeer goede kwaliteit, goede communicatie

Op tijd geleverd

Snel geleverd.

de bestelling is in goede staat snel geleverd

vooral het inpakken van de buitenbanden was erg netjes

Tsja

2 klemmetjes voor een fietstas besteld. Niks mis mee (waarom zou het ook?), maar waarom wordt het verstuurd in een doosje wat bezorgd moet worden door een pakketbezorger ipv een normale brievenbusverpakking. Echt verspilling en belachelijk.

Snelle levering.

Levering naar tevredenheid.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering, bestelde schoenen zitten perfect

Nimrodel 16

5663 TE Geldrop

085 – 760 58 09

Over Wielren Store

Wielrenstore.nl is dé online specialist met alles op gebied van fietskleding, fietsaccessoires en fietsonderdelen. Wij leveren direct uit voorraad, hierdoor hoeft u nooit lang op uw bestelling te wachten. Advies nodig? Neem contact op met ons, wij helpen u graag!