Ok

De hoesjes zijn van goede kwaliteit en ze zijn heel mooi ingepakt zodat er zeker niks aan komt.

Clutch besteld, helemaal zoals beschreven! Binnen 1 dag geleverd. Had al vaker besteld bij casetastic en iedere ervaring was goed.

Al meerdere malen besteld zeer tevreden

Zeer tevreden grote collectie goede kwaliteit

Blij met mijn aankoop

Op tijd geleverd

Zeer slecht kwaliteit de eerste was in 3 maanden al kapot breekt op de vouw hoeken en schiffert af. Vind hem zeer handig . Vandaar dat ik hem nog een kans geeg

Ik had een hoesje besteld voor mijn telefoon. Deze was helaas niet goed. Ik heb casetastic gemaild en foto's bijgevoegd. Ik kreeg direct een reactie dat ik een nieuwe opgestuurd kreeg en dat ik de oude niet terug hoefde te sturen. Goede service.

Mooi hoesje met een hele lelijke merknaam erop

Het hoesje is erg mooi en praktisch. Echter dwars door de witte afbeelding zit een zwart kadertje met daarin in het wit de tekst Casetastic. Dit is echt heel lelijk en ik heb zelfs overwogen het hoesje hierom terug te sturen. De letters Caserastic hadden gewoin in het wit op het blanco vlak moeten staan. Nu is het erg lelijk.

Mooie hoesjes, snel en netjes geleverd

Helemaal tevreden

Mooi product, precies als de afbeelding

Mooi product tegen een mooie prijs. Vooraf de levertijd weten zou fijn zijn.

Veel keus in leuke betaalbare telefoonhoesjes

Duidelijke site met ruime keuze in betaalbare hoesjes. Goed en snel contact bij vragen.

Helemaal goed!

Heel fijne hoesjes en super service

Heel fijne hoesjes voor je telefoon, ligt goed in de hand en goede bescherming. Heb ze al jaren, laatste keer liet de print helaas vlug los maar na contact met klantenservice werd dit netjes opgelost. Top!

Duidelijke webside Snelle levering

Uitstekend!

Veel keus, snelle levering en goede kwaliteit.

Prachtig hoesje!!

Mooi Iphone 6 hoesje, kleuren prachtig en slijtvast. Ik heb eerder een casetastic hoesje gehad voor een andere telefoon, goede ervaring mee.

Ik ben nog steeds aan het wachten

Heb een week geleden een telefoonhoesje besteld, maar nog niks gekregen

Kwalitatief GSM hoesje, ook iedereen geeft complimentjes over hoe uniek en speciaal ze zijn.

Mega betrouwbaar op alle vlakken!

Stevige hoesjes! Mijn GSM heeft nooit schade gehad met deze hoesjes en die is al veel gevallen hoor! Tevens erg mooi, perfecte service en betaalbaar. Fantastic gewoon!

Goede service super sortering hoesjes Snelle levering

Geweldige service

Het bedrijf stuurt mij een nieuwe screenprotector omdat mijn protector na 2 weken gebarst was voor niets als garantie SUPER

Dito!

Prima degelijke hoes. Snelle levering.

Prima degelijke hoes. Snelle levering

Leuke hoesjes voor de telefoon, snelle levering

Snel en mooi

Snelle levering en zeer mooi hoesje. Niet duur.

Zoals omschreven

Fijne ervaring. Snel geleverd en wat je zag krijg je.