Snel verzonden en erg leuk verpakt. Het was alsof je een cadeau uitpakt

Ideaal

Heb deze al maar na een half jaar intensief gebruik merk ik dat de hoeken wat beschadigd raken en de drukknoop minder strak gaat. Het gaat vast nog even mee maar voor de zekerheid nog zo’n telefoontasje gekocht. Er gaan zeker 4-6 pasjes in en de telefoon kun je eruit halen om te bellen (en heeft dan nog een hoesje er om heen zitten). Aanrader!

Stevige hoes en snelle levering

nog niet geleverd

Heb besteling gedaan bijna 3 weken geleden een keer gebeld zij dat ze op nieuw zal sturen weer niets ontvangen maar krijg wel deze mail

Verkeerde telefoonboekje gestuurd

Echt ontelbare keren geprobeerd te bellen omdat jullie een verkeerd artikel gestuurd hebben dan ik besteld had, maar kreeg geen verbinding met jullie, werd er zelfs gewoon uitgegooid, terwijl de voicemail zei dat jullie tussen 09.00 en 17.00 telefonisch bereikbaar waren. Toen maar een mail gestuurd en ook daar nog totaal geen reactie op gehad. Het artikel toen maar retour gestuurd en nu maar hopen dat het goed komt.

No nonsens, bestellen, leveren en topkwaliteit krijgen.

Even zoeken naar het juiste type, verder kiezen om de juiste design te vinden, bestellen betalen en een paar dagen later wordt dat thuis geleverd? Top op z'n best;

Snel, betrouwbaar, sterk en duurzaam

Vorige week heb ik voor de derde keer een back-cover van Casetastic besteld. Mijn vorige hoesjes bleven langer mooi dan mijn mobiel bleef werken: ruim 4 jaar. Ik ben nogal onhandig en laat mijn mobiel best vaak vallen, maar ik heb dankzij deze hoesjes nog nooit een gebroken scherm gehad. Ik heb nu voor het eerst een hoesje met een eigen ontwerp besteld. Ook dat lag binnen geen tijd op mijn deurmat. Bedankt!

Pakket was te laat maar prima opgelost

Mijn pakketje was te laat, gebeld en gelijk een spoed levering aangeboden gekregen. Hoesje ok.

Snelle levering alleen was.de kleurstelling van het hoesje afwijkend van de website.

Not the best quality

The designs are beautiful, but after a month, it started to peel off. This is the second time it happens to me, just that the first time it took longer so I thought it was just the use, but this time was so fast, doesn't worth it.

Mooi hoesje, goede service

Op mijn mail met foto's over het beschadigde hoesjen dat ik ontvangen had, kreeg ik heel snel een reactie. Nog diezelfde dag is een ander hoesje naar mij opgestuurd. Heel netjes en hoesje is super!

Heb gelijk 2 hoesjes besteld... dezelfde als bij mijn vorige smartphone... goeie keuzes... aanrader!

Niet tevreden

Ik heb het verkeerde hoesje gekregen maar kan nu wel voor de retourkosten opdraaien.

goede webshop voor telefoonhoesjes

Ik heb tot nu toe 2 keer van deze webshop telefoonhoesjes besteld. Ze leveren snel, de hoesjes zijn van uitstekende kwaliteit en ze blijven bovendien heel lang mooi!

Mooie en goede hoesjes

Geen hoesje ontvangen

Na bijna twee weken zou ik graag een positieve reactie achterlaten, maar ik heb nog steeds niets ontvangen... De vorige hoesjes altijd ontvangen en deze waren allemaal top.

Ideaal

Hoesje voor mijn Samsung S21 gekocht. Past perfect, sluit mooi om de randjes zodat de telefoon niet snel beschadigd als hij valt. Is niet stroef in je zak en niet glad in je hand, ideaal dus. Ik vind de printjes leuk, en omdat het hoesje niet zo duur is, kan ik af en toe wisselen van print.

Leuk origineel hoesje!!

Ok

De hoesjes zijn van goede kwaliteit en ze zijn heel mooi ingepakt zodat er zeker niks aan komt.

Clutch besteld, helemaal zoals beschreven! Binnen 1 dag geleverd. Had al vaker besteld bij casetastic en iedere ervaring was goed.

Al meerdere malen besteld zeer tevreden

Zeer tevreden grote collectie goede kwaliteit

Blij met mijn aankoop

Op tijd geleverd

Zeer slecht kwaliteit de eerste was in 3 maanden al kapot breekt op de vouw hoeken en schiffert af. Vind hem zeer handig . Vandaar dat ik hem nog een kans geeg

Ik had een hoesje besteld voor mijn telefoon. Deze was helaas niet goed. Ik heb casetastic gemaild en foto's bijgevoegd. Ik kreeg direct een reactie dat ik een nieuwe opgestuurd kreeg en dat ik de oude niet terug hoefde te sturen. Goede service.

Mooi hoesje met een hele lelijke merknaam erop

Het hoesje is erg mooi en praktisch. Echter dwars door de witte afbeelding zit een zwart kadertje met daarin in het wit de tekst Casetastic. Dit is echt heel lelijk en ik heb zelfs overwogen het hoesje hierom terug te sturen. De letters Caserastic hadden gewoin in het wit op het blanco vlak moeten staan. Nu is het erg lelijk.