Ik had per ongeluk een hoesje voor de iPhone 11 besteld... moest voor een iPhone 7 zijn. Kreeg direct antwoord en werd goed geholpen

Goede service, snel en mooie goede hoesjes. Veel keuzen.

Geen opmerkingen.

Alles verliep goed en vlot.

Mooi, stevig hoesje

Mooi, creatief leuk en fleurig stevige hoes

Superleuke hoesjes van kwaliteit

Ik heb voor de 3e keer een hoesje besteld. Ze blijven erg mooi! De printjes zijn super! Kan ze echt aanraden!

Onmisbaar accessoire

Het is mijn tweede omdat ik ze zo leuk vindt en kan ik het aanpassen aan mijn outfit

Zeer slecht

5 Jan Heb ik een sport armband besteld. Het zou 2 tot 3 dagen duren. Op de site stond er bij dat hij op voorraad was. Na 4 dagen nog niets binnen. Toen heb ik een mailtje gestuurd en kreeg ik geen reactie. Na een paar dagen weer een mailtje gestuurd en daar kreeg ik wel wel een reactie op. Hij was dus niet op voorraad maar nu wel en wordt zo snel mogelijk opgestuurd. Na een aantal dagen had ik nog steeds niets binnen en heb ik dus weer een mailtje gestuurd en kreeg ik weer een reactie terug of het afleveradres wel goed was. Dat was wel goed. Dus dat heb ik in een mailtje weer terug gestuurd. Maar geen reactie weer op terug gehad. Het is nu 14 feb en ik heb nog steeds niets binnen

Beste, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de service van Casetastic. De sportarmband is opgestuurd naar het opgegeven adres, alleen zijn wij helaas ook afhankelijk van bezorgservice die het op dit moment ook super druk hebben. Heeft u inmiddels de sportarmband al ontvangen? Mocht dit niet zo zijn zou u dan een mail willen sturen naar hello@casetastic.nl? Dan gaan we met u op zoek naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Casetastic.nl

snelle levering . zeer tevreden

Alles zoals beschreven

Super snelle service van een mooi product.

Erg blij met mijn gewonnen happy plugs. Volgende dag al in huis en ben erg tevreden over de happy plugs.

Echt prachtige hoes ontwerp maar dan als wallet graag.

Ik stuur helaas die hoes vandaag retour. Simpelweg wanneer een telefoon in een hoes op een tafel ligt is die van alle andere zwarte schermen niet te onderscheiden. Ik wil mijn telefoon ter alle tijden van anderen kan onderscheiden. Als webwinkel beheerder zou ik b.v. Catcoq, ontwerpster van deze en andere grappige modellen - van de hedgehog o.a. - vragen om interessante wallets te maken. Ik vond eerlijk gezegd geen grote verassingen bij jullie huidige wallet assortiment.

snelle, levering, mooi hoesje maar na 1 dag al blazen in de print

Het mooie hoesje werd snel geleverd. Jammer genoeg kwam er na een dag al een blaas onder de print en die is inmiddels stuk en gaat bladderen. Mail gestuurd met de klacht maar (nog) niets gehoord...... Als ik antwoord krijg en het wordt netjes opgelost ben ik super tevreden want het is echt een mooi hoesje.

Prachtig hoesje voor mijn iPhone 12 Pro Helemaal blij mee .

Zeer leuke telefoonhoesjes, makkelijke website, snel geleverd. Kortom, zeer tevreden!

Snel

Snel binnen !!!!

Mooi hoesje met lange levering

De levertijd viel mij wat tegen, dit stond ook nergens op de website. Het hoesje is mooi, leuk design. Er staat omschreven dat TPU sterker is dan silicone maar toch voelt het hoesje niet stevig en heb ik niet een heel goed gevoel dat mijn telefoon volledig beschermd wordt. Ik heb een hele sterke screenprotector besteld elders dus ik hoop dat in combi dit voldoende bescherming geeft.

Mooi telefoonhoesje

Erg mooi telefoonhoesje. Onderscheidend van de wat goedkopere vind ik. Overtrof mijn verwachting eigenlijk. Levering duurt wel een paar dagen.

Blij

Vlotte bezorging, prachtig, stevig hoesje: blij mee!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Super blij met mijn nieuwe hoesjes!

Veel keuze en snelle bezorging! De hoesjes die ik heb besteld zijn van goede kwaliteit en beschermen mijn telefoon goed, zeker een aanrader!

Super leuk hoesje.

jammer dat ik geen reactie krijg op vraag om factuur..

Mooie hoesjes, alhoewel ze wat "eng" aanvoelen, print zit dus OP de achterkant ipv aan de binnenkant. Zakelijk gekocht, dus factuur nodig. Jammer dat ik op directe mail met vraag geen reactie krijg (vraag van 01/02 - het is vandaag 07/02..) dan probeer ik het nu maar via bol.com

Hoesje is van mindere kwaliteit dan ik dacht.

Tot op heden nog niets ontvangen

Ik heb tot op heden nog niets ontvangen dus is het lastig oordelen

Mooi en degelijk hoesje. Sluit mooi aan aan de telefoon. Ruikt wel een beetje vreemd.