Ik ben nog steeds aan het wachten

Heb een week geleden een telefoonhoesje besteld, maar nog niks gekregen

Kwalitatief GSM hoesje, ook iedereen geeft complimentjes over hoe uniek en speciaal ze zijn.

Mega betrouwbaar op alle vlakken!

Stevige hoesjes! Mijn GSM heeft nooit schade gehad met deze hoesjes en die is al veel gevallen hoor! Tevens erg mooi, perfecte service en betaalbaar. Fantastic gewoon!

Goede service super sortering hoesjes Snelle levering

Geweldige service

Het bedrijf stuurt mij een nieuwe screenprotector omdat mijn protector na 2 weken gebarst was voor niets als garantie SUPER

Dito!

Prima degelijke hoes. Snelle levering.

Prima degelijke hoes. Snelle levering

Leuke hoesjes voor de telefoon, snelle levering

Snel en mooi

Snelle levering en zeer mooi hoesje. Niet duur.

Zoals omschreven

Fijne ervaring. Snel geleverd en wat je zag krijg je.

Snelle levering maar afbeelding op softcover is een opdruk

Casetastic heeft volop keuze, levert snel. Maar wat een tegenvaller was is dat de afbeelding op de softcover een opdruk is die er echt bovenop ligt. Ik verwacht dat deze dus snel zal beschadigen of zal vervagen, de tijd zal het leren.

Snelle levering en mooi hoesje

Snelle levering en super leuke motiefjes

Snelle levering, en de motiefjes maken je telefoon toch een stuk leuker, en super fijne grip.

Supersnelle en verzorgde levering en topkwaliteit hoesjes

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kwaliteit van de geleverde smartphonehoesjes, alsook van de snelle en verzorgde levering. Alles verliep vlot, van bestelling tot en met de levering!

Prints zoals op de foto's, stevigheid top en gaan lang mee.

Binnen 2 dagen binnen top service

Simpel en snel

Hoesje kwam snel aan, mooie handige verpaking en het hoesje is fantastisch. Past perfect en de print ziet er kwalitatief goed uit. Zeker een aanrader

Mooi en stijlvol hoesje.

Alleen maar positieve punten.

Besteld en ontvangen

Site is fijn, en het past door de brievenbus dus geen problemen

Ik ben fan

Ik ben echt super enthousiast over Casetastic, ik ben fan. Ik heb nu al voor de tweede keer een case besteld waar ik heel blij mee ben (vanwege een nieuwe telefoon). Top kwaliteit! Ik raad Casetastic aan iedereen aan.

Afbeelding ziet er mooi uit

De afbeelding op de site van Casetastic ziet er super mooi uit! Daar ben ik voor gegaan. Na ontvangst viel het tegen. Na contact met Casetastic heb ik een nieuw exemplaar ontvangen. Deze zag er veel beter uit. Ik ben erg tevreden hoe Casetastic dit snel en netjes heeft opgelost.

Perfecte hoesjes kan niet beter

Mijn zelfgemaakt hoesje is perfect

Netjes

Snel en naar wens!

Hele leuke stevige hoesjes

Snelle verzending en hele leuke en mooie producten.