Mooie hoesjes, snel en netjes geleverd

Helemaal tevreden

Mooi product, precies als de afbeelding

Mooi product tegen een mooie prijs. Vooraf de levertijd weten zou fijn zijn.

Veel keus in leuke betaalbare telefoonhoesjes

Duidelijke site met ruime keuze in betaalbare hoesjes. Goed en snel contact bij vragen.

Helemaal goed!

Heel fijne hoesjes en super service

Heel fijne hoesjes voor je telefoon, ligt goed in de hand en goede bescherming. Heb ze al jaren, laatste keer liet de print helaas vlug los maar na contact met klantenservice werd dit netjes opgelost. Top!

Duidelijke webside Snelle levering

Uitstekend!

Veel keus, snelle levering en goede kwaliteit.

Prachtig hoesje!!

Mooi Iphone 6 hoesje, kleuren prachtig en slijtvast. Ik heb eerder een casetastic hoesje gehad voor een andere telefoon, goede ervaring mee.

Ik ben nog steeds aan het wachten

Heb een week geleden een telefoonhoesje besteld, maar nog niks gekregen

Kwalitatief GSM hoesje, ook iedereen geeft complimentjes over hoe uniek en speciaal ze zijn.

Mega betrouwbaar op alle vlakken!

Stevige hoesjes! Mijn GSM heeft nooit schade gehad met deze hoesjes en die is al veel gevallen hoor! Tevens erg mooi, perfecte service en betaalbaar. Fantastic gewoon!

Goede service super sortering hoesjes Snelle levering

Geweldige service

Het bedrijf stuurt mij een nieuwe screenprotector omdat mijn protector na 2 weken gebarst was voor niets als garantie SUPER

Dito!

Prima degelijke hoes. Snelle levering.

Prima degelijke hoes. Snelle levering

Leuke hoesjes voor de telefoon, snelle levering

Snel en mooi

Snelle levering en zeer mooi hoesje. Niet duur.

Zoals omschreven

Fijne ervaring. Snel geleverd en wat je zag krijg je.

Snelle levering maar afbeelding op softcover is een opdruk

Casetastic heeft volop keuze, levert snel. Maar wat een tegenvaller was is dat de afbeelding op de softcover een opdruk is die er echt bovenop ligt. Ik verwacht dat deze dus snel zal beschadigen of zal vervagen, de tijd zal het leren.

Snelle levering en mooi hoesje

Snelle levering en super leuke motiefjes

Snelle levering, en de motiefjes maken je telefoon toch een stuk leuker, en super fijne grip.

Supersnelle en verzorgde levering en topkwaliteit hoesjes

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kwaliteit van de geleverde smartphonehoesjes, alsook van de snelle en verzorgde levering. Alles verliep vlot, van bestelling tot en met de levering!

Prints zoals op de foto's, stevigheid top en gaan lang mee.

Binnen 2 dagen binnen top service

Simpel en snel

Hoesje kwam snel aan, mooie handige verpaking en het hoesje is fantastisch. Past perfect en de print ziet er kwalitatief goed uit. Zeker een aanrader