Mooi en stijlvol hoesje.

Alleen maar positieve punten.

Besteld en ontvangen

Site is fijn, en het past door de brievenbus dus geen problemen

Ik ben fan

Ik ben echt super enthousiast over Casetastic, ik ben fan. Ik heb nu al voor de tweede keer een case besteld waar ik heel blij mee ben (vanwege een nieuwe telefoon). Top kwaliteit! Ik raad Casetastic aan iedereen aan.

Afbeelding ziet er mooi uit

De afbeelding op de site van Casetastic ziet er super mooi uit! Daar ben ik voor gegaan. Na ontvangst viel het tegen. Na contact met Casetastic heb ik een nieuw exemplaar ontvangen. Deze zag er veel beter uit. Ik ben erg tevreden hoe Casetastic dit snel en netjes heeft opgelost.

Perfecte hoesjes kan niet beter

Mijn zelfgemaakt hoesje is perfect

Netjes

Snel en naar wens!

Hele leuke stevige hoesjes

Snelle verzending en hele leuke en mooie producten.

Heel snelle en eerlijke service

Ik kende de site niet maar ze zijn heel snel en hebben enorm veel keuze

Hardcase, ja! Softcase, nee...

Voor mijn oude telefoon een Hardcase gehad, voor mijn nieuwe nu een Softcase besteld. Op de site staat "De softcovers en Hardcases hebben beide een klein opstaand randje aan de voorkant." Dit was bij de Hardcase inderdaad het geval, je kon een millimeter onder het toestel door kijken. Bij de Softcase absoluut niet het geval. Erg jammer, de Softcase gaat terug. Verder tof bedrijf! Klantenservice is goed, ontwerpen zijn fantastisch

De beste site qua keuzemogelijkheden!

Binnen een paar dagen al in huis en de 1e site waar ik meerdere mooie prints zag.

Ondanks de vertraagde levering hebben we een paar hele mooie telefoonhoesjes ontvangen. We zijn er erg blij mee. We zouden zeker nog een keer hier hoesjes willen bestellen.

Perfect!

De verzending was snel en ik ben super blij met mijn nieuwe hoesje! Het hoesje is zelfs mooier dan ik had verwacht :D

Snelle levering en mooie hoesjes.

De hoesjes zijn mooi, uniek en van goede kwaliteit. De levering was snel. Fijne webwinkel.

Ik had geen bevestigings mail gekregen dus had hun even gemaild of het wel goed was gegaan. Kreeg de zelfde dag nog reactie en de dag erna waren mijn 2 hoesjes al binnen! Heel netjes ingepakt en ben super blij met de hoesjes!

Geen hoesje optijd ontvangen

Na mijn eerste bestelling geen hoesje ontvangen. Na een mailtje met de klantenservice zouden ze een nieuwe hebben opgestuurd maar daar ben ik wachtende op

Snelle levering en probleem goed opgelost

Na verkeerde bestelling kwam Casetastic met een mooie oplossing waar ik zeer tevreden mee was. Zij stuurden kosteloos een nieuwe goede screen protector.

Voor tweede keer bij jullie besteld erg goede kwaliteit hoesjes snelle levering. Vorige keer zat er beschadiging aan hoesje kreeg gelijk nieuwe zonder problemen. Ga zo door!! Groetjes Heleen

Pakketje kwam snel, en voldoet volledig aan de verwachtingen

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle.service, goede kwaliteit / prijs verhouding

Snelle levering en hoesje perfect!

Tevreden van de service

Probleem met levering werd opgelost.

Geweldige hoesjes

Heb zelf mijn telefoonhoesje ontworpen. De volgende dag al in huis. Geweldig duper blij!

Helaas zelf het verkeerde product besteld. Bij retourzending is het een nadeel dat je zelf een retourformulier moet printen en invullen. Ik heb zelf niet eens een printer, dus vond dit wat omslachtig. Een retourformulier standaard toevoegen zou beter zijn (knipstrookje onder aan factuur eventueel om papier te besparen).

Veel keuze, snel en simpel.

Je kunt alle soorten telefoonhoesjes vinden, hierbij je filters anders zetten en nadat je de keuze hebt gemaakt, kun je snel en simpel bestellen zonder bezorgkosten. Top