Goed en op tijd geleverd ziet er goed uit,blij mee.

Prima hoesje voor mijn telefoon en aardig snel geleverd.

Zeer correct

Betrouwbaar

Mooi product. Vlotte service

Veel mooier dan dat ik had verwacht!

Het product was heel snel binnen en de binnenkant van het hoesje is zacht wat erg fijn is voor mijn telefoon. De kleur is veel mooier dan op de foto en de kwaliteit is erg goed. Ik ben dus helemaal blij met mijn nieuwe telefoonhoesje!

Snelle levering.

Al eerder bij CaseTastic besteld, ruime keus en snelle levering.

Ravie de mon achat

Joli mandala doré comme sur la photo et livré rapidement.

In 1 woord....fantastisch!

Kwaliteit...top! Design....top! Levering....top! Communicatie....top!

Mooi hoesje, snel geleverd!

Snel en betrouwbaar

Positief

Mooi

Mooi hoesje

Snel geleverd!!

Hoesje zoals omschreven, snelle levering

Het hoesje was zoals beschreven, ik ben er blij mee. Vlotte levering.

Aanrader!

Prachtige hoesjes, mooie designs en goede kwaliteit. Supersnelle verzending in mooie verpakking, echt helemaal top!

Ik had een verkeerd hoesje besteld maar dat was geen probleem kon het meteen retourneren.

De service is echt uitstekend! 2 bestellingen gedaan waarvan een super snel is geleverd en de andere door onbekende redenen niet bezorgd is. Dit is super opgelost ik krijg namelijk een nieuw hoesje opgestuurd .

Mooi hoesje en nog betere service!

Hoesje in de verkeerde maat besteld, na dit gemeld te hebben, hebben zij kosteloos een nieuw hoesje in de juiste maat verzonden en het verkeerd bestelde hoesje hoefde niet retour. Wat een topservice!

Duimpje omhoog

Snelle service en een mooi product

Besteld en de volgende dag al in huis. Het hoesje is stevig en past perfect. Verder is het hoesje ook niet glad, waardoor je meer grip hebt.

Hartstikke goed!

Snel thuis na bestelling.

Ben enorm ontevreden over het de het product

Aan het hoesje dat heb besteld zit een extreem chemische geur waar ik hoofdpijn van krijg en wat op m’n keel slaat. Aangezien het om een telefoon hoesje gaat dus dicht bij je gezicht houdt ontkom je niet aan deze intens vieze geur. Ik heb het hoesje na 1 dag al weer weggegooid.

mooi verpakt beschermd je tel goed snelle levering en goede kwaliteit

Mooie softcases

Het hoesje voelt fijn en het ontwerp is mooi.

Snel verzonden, originele hoesjes, top!

super

super