Geweldig case en mooi op tijd

De case is heel stijlvol en de bestelling kwam binnen binnen de verwachte levertijd

Super snelle levering

Erg tevreden over de snelle levering en goede kwaliteit van het hoesje!

Mooi hoesje, matige kwaliteit

Mooi, stevig passend hoesje ontvangen, alleen helaas brokkelt het design op de achterkant er al af na een week.

Mooi hoesje snel ontvangen

Mooi hoesje snel ontvangen

Good, fast service

My experience with casetastic has been good. I ordered a case and got it within days. It would have been nice with a few updates along the way but the service was quick and the case good quality.

Wat een gave hoesjes

Ik ben superblij dat ik dit bedrijf heb leren kennen via via, ik heb een prachtig hoesje besteld en ontvangen! En ook de levering was tiptop in orde, de communicatie is echt super, zelfs op de verpakking is het statement doorgevoerd! Love it!

Verkeerde hoesje gekregen

Hoesje is mooi hoor... Maar niet wat ik had besteld.

Altijd goed!

Ik bestel al jaren bij Casetastic en de hoesjes zijn goed van kwaliteit! Mooi verpakkingen en leuke collecties!

Leuke hoesjes moeilijk om een keuze te maken

Netjes afgeleverd en mooi!

Het hoesje zat naast het pakket nog apart in een doosje. Het is een mooi hoesje van goede kwaliteit.

Eerst een verkeerd artikel ontvangen. Daarna contact gehad met de klantenservice. Heel snel en vriendelijk geholpen. Kreeg een tweede artikel gratis opgestuurd. Zeker een aanrader!

snel opgestuurd

Fijne hoesjes

2 besteld en beide fijn. Soort zachte hoesjes maar wel stevig. Doorzichtig dus de kleur van m'n telefoon komt er doorheen, daardoor zie je sommige hoesjes wel minder goed. Enige gekke vind ik de 2 "gaatjes" aan de bovenkant zodat je de simkaarten met de pin eruit kan halen, door het hoesje gaan die dingen niet open dus waarom gaatjes?

Mijn ervaring is prima.

Toen mijn bestelde product bij mij binnen kwam bleek het niet te passen. Na telefonische contact ben ik zeer vriendelijk geholpen en is het probleem opgelost. `prima Service.

Snel!

Super snel en alles duidelijk!

Leuke hoesjes, goede en snelle service!

Leuke hoesjes, goede en snelle service!

Ik had per ongeluk een hoesje voor de iPhone 11 besteld... moest voor een iPhone 7 zijn. Kreeg direct antwoord en werd goed geholpen

Goede service, snel en mooie goede hoesjes. Veel keuzen.

Geen opmerkingen.

Alles verliep goed en vlot.

Mooi, stevig hoesje

Mooi, creatief leuk en fleurig stevige hoes

Superleuke hoesjes van kwaliteit

Ik heb voor de 3e keer een hoesje besteld. Ze blijven erg mooi! De printjes zijn super! Kan ze echt aanraden!

Onmisbaar accessoire

Het is mijn tweede omdat ik ze zo leuk vindt en kan ik het aanpassen aan mijn outfit

Zeer slecht

5 Jan Heb ik een sport armband besteld. Het zou 2 tot 3 dagen duren. Op de site stond er bij dat hij op voorraad was. Na 4 dagen nog niets binnen. Toen heb ik een mailtje gestuurd en kreeg ik geen reactie. Na een paar dagen weer een mailtje gestuurd en daar kreeg ik wel wel een reactie op. Hij was dus niet op voorraad maar nu wel en wordt zo snel mogelijk opgestuurd. Na een aantal dagen had ik nog steeds niets binnen en heb ik dus weer een mailtje gestuurd en kreeg ik weer een reactie terug of het afleveradres wel goed was. Dat was wel goed. Dus dat heb ik in een mailtje weer terug gestuurd. Maar geen reactie weer op terug gehad. Het is nu 14 feb en ik heb nog steeds niets binnen

Beste, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de service van Casetastic. De sportarmband is opgestuurd naar het opgegeven adres, alleen zijn wij helaas ook afhankelijk van bezorgservice die het op dit moment ook super druk hebben. Heeft u inmiddels de sportarmband al ontvangen? Mocht dit niet zo zijn zou u dan een mail willen sturen naar [email protected]? Dan gaan we met u op zoek naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Casetastic.nl

Lireweg 11

7051HW Varsseveld