Slechte service

Robotmaaier showmodel gekocht met helaas maar 3 maand garantie. Al na een aantal maanden kapot. Accu wil nu helemaal niet meer opladen. Miskoop.

Beste Angel, Ik heb u nog niet gezien bij ons in de winkel met deze vraag, als het niet goed is zijn we echt bereid om het probleem met u op te lossen. Vr gr alfred Rispens Winsum

Onheuse manier van garantie weigeren

Uiterst onaangenaam geholpen. Bosmaaier doet het niet, blijkt vastgelopen. Weet 100% zeker dat er de goede mengsmering in zat. Word niet geloofd, maar als bedrieger behandeld. Wel de goede mengsmering? Ja meneer dat zeggen ze allemaal, het is uw woord tegen het mijne. Als ik voorstel om naar de benzine te kijken die er in zit zegt hij: ja daar zult u inmiddels de goede mengsmering in gedaan hebben. Kortom, zoveel valse beschuldigingen dat ik het gesprek maar heb beëindigd en mij tot de importeur moest wenden.

Snel geleverd Super

Super servicese top bedrijf Wim Nieuw Buinen

ik kreeg niet wat ik wilde

ik heb en B&S benzine dop besteld voor een wolf maaier. De dop ziet het zelfde er uit maar bleek een maat kleiner.

goede service

Na het afleveren van mijn bestelling, contact gehad omdat er wat manco was. De volgende dag het onderdeel al in huis. Top afgehandeld.

snelle service

wat je besteld klopt

Prima levering robuste ruwterreinmaaier

Contact gezocht met de helpdesk, en daarmee de selectie bepaalt voor deze robuste ruw terrein balkmaaier. Ook nagevraagd en bevestigd gekregen dat alle reserve onderdelen verkrijgbaar zijn en blijven. Het in elkaar zetten met alleen een Engelse omschrijving was wel even een gedoetje, maar de machine werkt geweldig. Aanrader!

Onwijs goede service

Komen heel goede dafspraken na en leveren goede service top bedrijf

Prima service, snel geleverd!!

Had messen nodig voor mijn zitmaaier en die werden super snel geleverd!!

super

snelle Leverin en werd netjes geholpen

Bestelling niet geleverd noch communicatie

Op 21/07/2020 heb ik een bestelling geplaatst voor een onderdeel dat volgens de webshop op voorraad was, maar die op dag van 26/08/2020 nog steeds niet geleverd werd. Na eerste mail werd door hen de levering aangekondigd in de week na 6 augustus. Opnieuw een mail verzonden voor leverdatum of terugbetaling. Nog steeds géén antwoord. Vandaag 26/08 opnieuw een mail verzonden met vraag tot leverdatum of terugbetaling.

Tot op heden goed. Aftersale weet ik nog niet :)

Ik bestelde een bosmaaier plus accessoires. Kreeg alles redelijk snel binnen alleen gaven ze 1 flesje te weinig olie. Terwijl ik wel had betaald voor 2. Al met al goed opgelost. Dus de 4 sterren wel verdiend. Ik hou één ster open voor verbetering. Aftersale weet ik nog niet :) moet in de toekomst blijken :)

Levertijd in de eerste instantie 10 dagen, terwijl aangegeven staat, op voorraad

na vraagstelling per mail of het artikel eerder te leveren heeft het nog 3 dagen geduurt voordat het artikel heb ontvangen.

Bestelling kwam sneller binnen dan opgegeven ondanks de corona maatregelen.

Matig

Product is niks negatiefs over te zeggen. Maar dat komt door het product zelf. Verzending door drukte 3 weken op moeten wachten en zelf meerdere keren over moeten bellen over de voortgang. Communicatie had dan ook zeker beter gekund.

Keurige snelle levering

Goede communicatie. Zeer snel en startklaar geleverd. Aantrekkelijke prijs. Bedankt

Alles is perfect goed gegaan

S,middags om 16.15 uur besteld en de volgende dag al geleverd super,alles was naar wens verlopen zal in de toekomst nog wel eens gaan bestellen. Bedankt

Heel toegankelijk en netjes geleverd.

Fijn om te bestellen omdat ook info per telefoon geen enkel probleem is. Sneller geleverd dan stond voorgeschreven. Netjes verpakt. Is aan te bevelen om er te bestellen. mvg martijn

zeer vriendelijk en zeer snel geleverd.

Sneller dan beloofd.

Leveringstermijn zou een week zijn, maar de bestelling was na een paar dagen al binnen.

Prima service. vriendelijke medewerkers,

Als boven.

Snelle levering, duidelijke website.

Mijn product was snel te vinden op de duidelijke website. Na bestelling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Snelle levering, zonder verzendkosten. Dik tevreden.

Te duur

Verhouding pakket en verzendkosten te hoog. Je betaald meer verzendkosten dan onderdeel kost. Onderdeel werkte niet zoals het hoort te werken.

goed snelle levering