Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Robotmaaier showmodel gekocht met helaas maar 3 maand garantie. Al na een aantal maanden kapot. Accu wil nu helemaal niet meer opladen. Miskoop.
Beveelt niet aan
15 May 2022
Angel
Groningen
Beste Angel,
Ik heb u nog niet gezien bij ons in de winkel met deze vraag, als het niet goed is zijn we echt bereid om het probleem met u op te lossen.
Vr gr alfred
Rispens Winsum
Uiterst onaangenaam geholpen. Bosmaaier doet het niet, blijkt vastgelopen. Weet 100% zeker dat er de goede mengsmering in zat. Word niet geloofd, maar als bedrieger behandeld. Wel de goede mengsmering? Ja meneer dat zeggen ze allemaal, het is uw woord tegen het mijne. Als ik voorstel om naar de benzine te kijken die er in zit zegt hij: ja daar zult u inmiddels de goede mengsmering in gedaan hebben. Kortom, zoveel valse beschuldigingen dat ik het gesprek maar heb beëindigd en mij tot de importeur moest wenden.
Beveelt niet aan
3 October 2021
Gerhard
Valthe
Super servicese top bedrijf Wim Nieuw Buinen
Beveelt aan
19 May 2021
Wim
Nieuw Buinen
ik heb en B&S benzine dop besteld voor een wolf maaier. De dop ziet het zelfde er uit maar bleek een maat kleiner.
Beveelt aan
20 October 2020
Mark
Sint Agatha
Na het afleveren van mijn bestelling, contact gehad omdat er wat manco was. De volgende dag het onderdeel al in huis. Top afgehandeld.
Beveelt aan
30 September 2020
Peter
Emmen
wat je besteld klopt
Beveelt aan
28 September 2020
johan
hooghalen
Contact gezocht met de helpdesk, en daarmee de selectie bepaalt voor deze robuste ruw terrein balkmaaier. Ook nagevraagd en bevestigd gekregen dat alle reserve onderdelen verkrijgbaar zijn en blijven. Het in elkaar zetten met alleen een Engelse omschrijving was wel even een gedoetje, maar de machine werkt geweldig. Aanrader!
Beveelt aan
22 September 2020
Marien
Almere
Komen heel goede dafspraken na en leveren goede service top bedrijf
Beveelt aan
22 September 2020
Henk
Zuidland
Had messen nodig voor mijn zitmaaier en die werden super snel geleverd!!
Beveelt aan
14 September 2020
Heinze
Stiens
snelle Leverin en werd netjes geholpen
Beveelt aan
11 September 2020
peter visser
Zandhuizen
Op 21/07/2020 heb ik een bestelling geplaatst voor een onderdeel dat volgens de webshop op voorraad was, maar die op dag van 26/08/2020 nog steeds niet geleverd werd. Na eerste mail werd door hen de levering aangekondigd in de week na 6 augustus. Opnieuw een mail verzonden voor leverdatum of terugbetaling. Nog steeds géén antwoord. Vandaag 26/08 opnieuw een mail verzonden met vraag tot leverdatum of terugbetaling.
Beveelt niet aan
2 September 2020
Tom
Gys
Ik bestelde een bosmaaier plus accessoires. Kreeg alles redelijk snel binnen alleen gaven ze 1 flesje te weinig olie. Terwijl ik wel had betaald voor 2. Al met al goed opgelost. Dus de 4 sterren wel verdiend. Ik hou één ster open voor verbetering. Aftersale weet ik nog niet :) moet in de toekomst blijken :)
Beveelt aan
1 September 2020
Rich
Den Haag
na vraagstelling per mail of het artikel eerder te leveren heeft het nog 3 dagen geduurt voordat het artikel heb ontvangen.
Beveelt aan
30 August 2020
Herman
De Krim
Bestelling kwam sneller binnen dan opgegeven ondanks de corona maatregelen.
Beveelt aan
30 August 2020
Bert
Enter
Product is niks negatiefs over te zeggen. Maar dat komt door het product zelf. Verzending door drukte 3 weken op moeten wachten en zelf meerdere keren over moeten bellen over de voortgang. Communicatie had dan ook zeker beter gekund.
Beveelt niet aan
28 August 2020
Danny
D
Goed
Beveelt aan
27 August 2020
Michiel
Heemstede
Goede communicatie. Zeer snel en startklaar geleverd. Aantrekkelijke prijs. Bedankt
Beveelt aan
27 August 2020
Frans
Zoersel
S,middags om 16.15 uur besteld en de volgende dag al geleverd super,alles was naar wens verlopen zal in de toekomst nog wel eens gaan bestellen. Bedankt
Beveelt aan
27 August 2020
W.g Wallenburg
Oud Maarsseveen
Fijn om te bestellen omdat ook info per telefoon geen enkel probleem is. Sneller geleverd dan stond voorgeschreven. Netjes verpakt. Is aan te bevelen om er te bestellen. mvg martijn
Beveelt aan
27 August 2020
Martijn
Holten
zeer vriendelijk en zeer snel geleverd.
Beveelt aan
25 August 2020
Dennis
ingen
Leveringstermijn zou een week zijn, maar de bestelling was na een paar dagen al binnen.
Beveelt aan
23 August 2020
Piet
Leiderdorp
Als boven.
Beveelt aan
20 August 2020
Simon
IJhorst
Mijn product was snel te vinden op de duidelijke website. Na bestelling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Snelle levering, zonder verzendkosten. Dik tevreden.
Beveelt aan
19 August 2020
Jimmy
Heerhugowaard
Verhouding pakket en verzendkosten te hoog. Je betaald meer verzendkosten dan onderdeel kost. Onderdeel werkte niet zoals het hoort te werken.
Beveelt niet aan
17 August 2020
Rober Snepvangers
wuustwezel
goed snelle levering
Beveelt aan
15 August 2020
Harmen
Nijkerkerveen
Het Aanleg 3
9951SJ Winsum
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops