Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering. Aanbevolen!

uitmuntend

goed product, redelijke prijs , goede service en afhandeling.

Snelle levering.

Snelle levering en duidelijke site.

Goede afhandeling en snelle levering

Goed assortiment, snelle verzending

Goed assortiment, snelle verzending

Goed geholpen na wat problemen met mijn aankoop

Combinatie bosmaaier met onkruidborstel was niet vanzelfsprekend. Borstel liep vast op de kap. Advies was de kap te demonteren en toen was het probleem opgelost. Misschien wel een dingetje om mee te nemen bij volgende klanten die zoiets bestellen. Als leek ga je niet zomaar iets demonteren denk ik.

Prima geregeld

Prima geregeld, duidelijk over de levering. snelle reactie bij vragen. Snelle levering ,ben zeer tevreden met mijn zitmaaier.

Top service!

Snelle levering, snelle afhandeling. Heel fijn.

Hele schappelijke prijs

Ik heb een reviseersetje voor een startmotor can een B & S motor gekocht. Tuintechniek Winsum was veruit de goedkoopste. Daarnaast middels afterpay betaald, dus betrouwbaar.

Lang moeten wachten op levering

Reserveonderdeel besteld voor mijn zitmaaier op dinsdag, helaas pas 8 dagen later op woensdag ontvangen.

Goede en klantvriendelijke service!

Snel geleverd. Bosmaaier en grasmaaier werken goed!

Artikelen goed, verzending duurde lang

Kwaliteit van het bestelde artikel is goed, maar de verzending duurde 5 dagen.

Snelle levering.

De bestelde artikelen juist en op tijd ontvangen. De bestelde kunstof onkruidborstel inmiddels getest en werkt prima. Nu nog kijken wat de levensduur is van deze borstel.

alles duidelijk

Vragen zijn goed beantwoord, no nonsense.

super snelle levering

ok

Snelle levering, goed product

Zeer snel geleverd, dezelfde dag al binnen. Goed verpakt, betaling via afterpay: prima geregeld. Product (onkruidborstel) ziet r goed uit, maar moet m nog gebruiken. Ben benieuwd.

Goed product maar helaas een moeizame montagehandleiding

Gemakkelijk op de site het door mij gewenste artikel gevonden en besteld. Na levering binnen 1 week moest het artikel gemonteerd worden. Dit was ongeveer 2,5 uur werk en werd bemoeilijkt door een montagehandleiding in het frans. Frans is niet een taal die ik beheers, dus aan de hand van de beperkte afbeeldingen heb ik het artikel in elkaar gezet. Dat moet klantvriendelijker kunnen.

Miskoop en totaal geen service

De vraag of ik tuintechniek winsum wilde beoordelen kwam vele malen eerder dan ik mijn bestelling binnen kreeg. Eenmaal geleverd was het binnen een half uur kapot. 330 euro armer en een kapotte trimmer rijker krijg ik alleen een mail dat ik het verkeerde artikel gekocht heb en daar moet ik het mee doen. Op de website stond echter misleidende informatie waardoor ik de indruk kreeg dat deze trimmer wel geschikt zou zijn. Zo stond er bv niet wat voor goedkope plastic mesjes en bijbehorende kop en draad er bij zitten. Zeker geen aanrader dit bedrijf!

Goed apparaat, goede afspraken over levering

Goed apparaat, goede afspraken over levering.

toppie !!

supersnelle bezorging en goed verpakt en afgeleverd

Snelle complete levering ook telefonische vragen worden goed en duidelijk beantwoord.

Snelle levering bijna alles oké.

Met een Nederlandstalige handleiding om mijn bladveger in elkaar te zetten zou het iets sneller zijn gegaan dan met een Franstalige. Verder prima.

Bestelling snel en correct geleverd!

Bestelling snel en correct geleverd!

Alles prima verlopen

Geleverd volgens beschrijving

Geen klachten, alles prima.