Na bestelling binnen een paar dagen binnen

Prima service!

Tot en met bestellen alles perfect Ik had gevraagd bij een afhaalpunt te bezorgen, dat werd bevestigd met een bepaalde datum. Een dag eerder is toch thuis geprobeerd af te leveren, en vervolgens is het bezorgd bij een ander afhaalpunt. Allemaal geen ramp, maar ik had dat niet voor niets gevraagd, soms proberen mensen hier pakketjes te onderscheppen. Gelukkig is het goed gegaan.

Snelle levering.

Super blij!

Snelle levering! Vandaag besteld, morgen thuis! Erg blij mee.

Besteld en zeer spoedig geleverd

Besteld en zeer spoedig geleverd

Perfect verzonden

Alles is perfect verlopen, het enige wat ik gemist heb is een onmiddelijke bevestiging van mijn bestelling. dit wegens niet in voorraad volgens de operator die ik aan de lijn gehad heb. Vanaf het moment dat de bestelde materialen verzonden waren een duidelijke tracking verkregen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Helemaal goed.

Alles goed en makkelijk geregeld. Goeie service machine en bezorging top

Goeie prijs kwaliteitsverhouding.

Messen besteld voor mijn grasmachine KAAZ LM5360 snel geleverd en en de goeie kwaliteit, ben zeer tevreden.

Geleverd wat besteld is.

Perfecte service

Op zoek naar een goede kantenmaaier en gelijk voor het braakliggende stuk tuin zou een bosmaaier handig zijn. Na enige tijd kwamen we uit op deze site. Betaalbaar, goede service. Na levering was de bosmaaier zo in elkaar gezet. Gelijk in gebruik genomen, apparaat werkt perfect, het werkt snel. Helaas brak de schouderband bij de 2de keer af. Gebeld daarover en de volgende dag was de nieuwe al binnen. Nu we vergelijking hadden is ons wel duidelijk geworden dat de 1ste schouderband een productiefout had. De nieuwe sluit vaster en dieper dan de 1ste schouderband. Gisteren weer een stuk tuin gemaaid, en helemaal blij met de bosmaaier. Tuintechniek Winsum zal ik zeker aanraden. Vanuit Brabant zeg ik: Top!

Prima afhandeling

Hele goede sevice

Snel geleverd, Ben zeer tevreden.

Heb vanuit België een zitmaaier besteld. Zoals beloofd is het zeer snel geleverd geweest, meteen klaar voor gebruik! Zeer tevreden

Vlotte levering voor scherpe prijs

Scherpe prijs voor zandstrooier. Correcter informatie voorziening over "in voorraad" toestand. Daarna netjes en vlot afgeleverd.

Slecht produkt

Snel geleverd, maar een borstel van 42 euro die binnen 3 minuten op is is mij teveel van het goede. De borstel is juist gemonteerd op de bosmaaier. Het gebruik vlak op de bestrating van niet veel beter dan de strenger. Bij het schoonmaken van de goot/trottoirband ging het mis en was ie in no-time geheel versleten.

Lang wachten voor een prima product

Het product zelf heb ik zeker niets op aan te merken! Netjes verpakt en ziet er goed uit. Ik mistte tijdens het bestellen een indicatie van wanneer hij geleverd zou worden. Ik wilde hem namelijk voor vaderdag geven als cadeau. Na wat wikken en wegen toch besloten om hier te bestellen. Omdat het vrij lang duurde en ik niets hoorde van de bestelling heb ik contact op genomen. Ik had het prettig gevonden als zij mij op de hoogte hadden gehouden van de status van de bestelling en over de levertijd van het product. Dat had ik zelf iets klantvriendelijker gevonden dan dat ik er zelf achteraan moet gaan. Wel ben ik netjes en vlot geantwoord op mijn mail! Maar dat zou vanuit mij een tip voor verbetering kunnen zijn :)

Prima service! Vooral per telefoon

Er miste een onderdeel, werd gelijk nagestuurd. Nadat er wat onduidelijkheid was over de werking werd ik vriendelijk en snel te woord gestaan en verder op weg geholpen!

Duidelijke website met goede en duidelijke product omschrijving. Snelle levering en erg tevreden over het geleverde product.

prima, netjes

Alles is netjes per post bezorgd, het (voor)luchtfilter werd netjes nagestuurd.

Veel te lange wachttijd. Zwakke communicatie. Uiteindelijk geleverd.

Tuingereedschap werd door fabrikant niet uitgeleverd zodat eea grote vertraging opliep. Jammer dat de klant het initiatief moest nemen om te achterhalen wat het probleem was... Dat had voor een organisatie die klanttevredenheid zo hoog in het vaandel heeft door de fa. Winsum zèlf moeten gebeuren.

Altijd goed en behulpzaam

Wanneer je iets besteld wordt er aandacht aan besteed en bij twijfel worst er gebeld naar je. Toppers daar in t noorden

duidelijke website en de communicatie tijdens en bestelling plaatsen en info rond aflevering is prima en helder.

prima geregeld

keurig gebracht