Niet gekregen wat ik had verwacht

Ik voel mij bedrogen met mijn levering waarvoor ik veel betaald heb voor hetgeen wat ik niet besteld heb spijtig

Beste gino, U heeft een onkruidborstel besteld voor €52.44 incl verzending, nergens staat dat de bosmaaier op benzine voor dit bedrag ook meegeleverd wordt. u kunt het product retour sturen en we zullen het bedrag terug storten.

product werd in goede staat geleverd

Weinig controle op orde en stiptheid

Ik had mijn bestelling gedaan op basis van voorraad artikelen, zoals aangegeven in de webshop. Daags na mijn bestelling werd ik gebeld dat een van de producten (een mes voor Een gras kanten maaier) toch niet op voorraad was. Samen overlegd over een alternatief, dit mocht een kleinere bevestigingsgat mogen zijn en of dunner materiaal. Uiteindelijk na 5 dagen mijn bestelling gehad. Het mes was net zo dik en qua bevestigings gat idem als ik besteld had, echter de buiten diameter was veel kleiner. Dit was anders dan we als alternatief hadden afgesproken. En het andere product ( zou een nylon borstel voor de bosmaaier moeten zijn), was een stalen variant geworden, Hierop telefonisch contact gehad, en de goede borstel werd kosteloos nagestuurd.

Het juiste product op tijd geleverd

Ook het persoonlijk contact was helder en duidelijk. Gewoon een goede winkel.

op tijd geleverd en alles naar wens

alles was netjes verpakt en verzonden.

Goed product en goede levering

De bestelling geplaatst, daarna geleverd volgens vooraf opgegeven datum. Prima!

snel geleverd

snel geleverd prima product

Ik rij nu naar Winsum

Na telefonische informeren en verifieren van merk en type van een B&S onstekingsspoel ontvang ik een artikelnummer, er werd vrij snel maar een foutief artikel geleverd, direct contact, er bleek een fout in de nummering, "meneer het is nu gecorrigeerd, we sturen u de juiste". De 1e gaat retour, de 2e laat op zich wachten, bij informeren naar voortgang blijkt drukte en is men wat korter van stof (sorry? ik ben klant met een door uw fout verkeerd ontvangen artikel). maar vandaag arriveerde dan de 2e spoel, wederom niet! de juiste. Ons gras groeit door en ik rij nu maar van Enschede naar naar Winsum.

Top bedrijf met uistekende servie met snelle levering conform mijn wensen.

Top bedrijf met uitstekende service met snelle levering, zoals ik gevraagd had.

Verkeerde artikel gekregen

Helaas ,extra gevraagd of ze wilde controleren dat ik de goede luchtfilter kreeg......dus niet

Snelle levering, goed product

Degelijk product

Prima product

Goed product levering duurde ongeveer 10 dagen en dat ben je bijna niet meer gewend in Nederland.

Bestelling eerder geleverd dan verwacht

Na het bestellen zag ik de verwachte afleverdatum en dacht oké acceptabel. De bestelling is eerder geleverd waar ik erg blij van werd. Zelfde dag meteen mee aan de slag gegaan. Heb bij andere webshops wel eens de ervaring opgedaan dat de bestelling later wordt geleverd dan verwacht en dat geeft geen goed gevoel en dan denk je “ben ik opgelicht?” Bij Tuintechniek Winsum was de bestelling er eerder dan verwacht. Erg positief!

Super! Snel geleverd, helemaal goed.

Kon het onderdeel makkelijk vinden. Ondanks het Coronavirus snel geleverd.

Netjes afgehandeld. Mooi op de hoogte gehouden van mijn bestelling wn mooi op de afgesproken tijd geleverd

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en Snel

Snelle levering, snelle en uitstekende response op vragen en opmerkigen

Dit was mijn eerste bestelling bij TW. De artikelen waren snel in huis en toen ik daarna vragen had over de levering werd e.e.a. snel beantwoord.

Een bedrijf met service zoals het hoort

Toen ik mijn bestelling had doorgegeven had ik niet goed gekeken en was het niet op voorraad. Ik werd gelijk keurig gebeld met een alternatief als oplossing en nog geen week later had ik het bestelde in huis.

Perfect, zoals het hoort.

Goede website, duidelijk en begrijpbaar. Snelle reactie en snelle en correcte levering. Meer kan je niet wensen.

Goede service, daadkrachtige mensen

Ik had per ongeluk een cijfer van mijn huisnummer vergeten, daardoor was er wat gedoe met de bezorging. Zij hebben mij meteen gebeld en overlegd. De volgende dag had ik het alsnog binnen. Heel aardig ondanks mijn vergissing. Blij met deze goede service.

Alles volgens afspraak geleverd.

Goed en snel verstuurd

Zoals men verwachten mag

Uitstekede feedback

Vragen worden beantwoord met oplossingen. Extra service door extra materiaal mee te leveren die niet bij bestelling zit, maar wel nodig blijkt zonder er voor hoeven te betalen, heel prettig.

Perfectie

Bestellen, wordt gebeld dat artikel niet op voorraad is maar gelijk alternatief en opsturen. Zo moet het zijn in oplossingen denken niet probleem. Vaker besteld super.

Doen zoals het hoort.

De Tuintechniek Winsum hebben mij gecontacteerd omdat ik een klein probleempje had ivm de levering. Op een vlotte en uiterst snelle manier werd dit daarna opgelost. Daarom geef ik dan ook een welverdiende hoge score, omdat ik vind dat het ook zo hoort.

Het Aanleg 3

9951SJ Winsum