Kansloos

Wat een waardeloos bedrijf is dit Met het Intake gaat alles perfect, ja meneer is goed meneer Ze beloven je gouden bergen De eerste unit ( een standaard ding) geplaatst en waardeloos geknipt is Totdat je een bedrag van Ong €4500,- betaald hebt Dan is er geen mens meer thuis Ook niet te bereiken via telefoon of whatsapp De afspraken die volgen worden allemaal afgebeld met vage smoezen Zo ook vandaag 16-03-2022 weer Zo ga je niet met mensen om m. Ik wordt hier echt Foxwild van Wat een kansloos volk

IK heb nu mijn tweede serie haarunits. De vorige 4------ 6 jaar mee gedaan .kreeg alleen maar lof. Ondanks dat ik bij een zorgverzekeraar ben die niet een gedeelte vergoed, vanwege regels, ben ik voor mijn tweede serie van 4 haarunits weer naar de echt haarkliniek in Nunspeet aan de Molijnlaan gegeaan. half oktober 2021 kon ik komen en dol blij kreeg ik mijn nieuwe haarstuk. natuurlijk heeft het dit keer lang geduurd, er waren problemen in Azië werd mij verteld, en later het vast zitten bij de grens. Ook ik heb wel eens gedacht, komt dit wel goed, maar met een zaak die al 20 jaar bestaat had ik toch wel vertrouwen. En het kwam goed, en weer alle lof ook van anderen, ik geef jullie adres wel eens door aan derden. Dank voor de keurige brief met uitleg, ook aan het eind van het jaar nog weer. Jullie verdienen een compliment in deze zo moeilijke tijd.

Goed!

Ik kan niets anders schrijven dat ik altijd prettige ervaringen heb gehad, als ik U zaak verliet dan zag ik er altijd verzorgd uit. Ook U medewerkers, niets dan lof.

Telleurstelling

De service holt achteruit. Ik kom er nu al een aantal jaar. Na een eerdere review geplaatst te hebben, zijn ze me tegemoet gekomen. Maar kan de service en kwaliteit niet meer geven dan net een voldoende. Ik wacht nog op het moment dat ze vanuit de haarkliniek je als vaste klant een keer met iets (kleins) tegemoet komen, ook al kunnen ze er zelf misschien niks aan doen. Dat heet oog hebben voor je klanten, als dat wat meer gebeurd wordt het misschien een 10.

Zeer slecht maar wel met een geweldig resultaat !!

De klantenservice is waardeloos, je krijgt gewoon geen antwoord op je vragen. Was echt in de veronderstelling dat ik opgelicht was met mijn aanbetaling. Bij de laatste betaling kreeg ik toen de betaling bij hun binnen was bericht dat de haarunit nog niet binnen was. Toen dacht echt bye bye Euro's. Maar mijn haarunit is eindelijk toch geleverd en ik ben er dolgelukkig mee !!!

In oktober mijn haarwerk gekregen, bond het erg spannend. Nu enkele weken verder ben ik helemaal gelukkig , het was wennen maar het opzetten gaat nu in enkele minuten. Krijg leuke en lieve reacties.

Geweldig, top ben zeer tevreden!

Aandacht voor je, en dat tref ik bij Jojanda . Ze is altijd bereid om iets te vernieuwen aan de unit, niets is haar teveel.

Hartelijk dank voor uw waardering

Het was beter dan ik gedacht had

Na een lange periode heb ik besloten gebruik te maken van de diensten van Echt Haar kliniek. Ik heb hier lang over nagedacht maar uit eindelijk de knoop doorgehakt. Mijn verwachting was hoog maar het resultaat was nog beter dan mijn verwachting. Ik voel me weer als nieuw

Hartelijk dank voor uw mooie waardering en fijn om te horen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen

Ziet er zeer natuurlijk uit.

Het advies was 4 units. Achteraf wat veel en begrijp niet waarom dit het advies was. Er zou ook grijs in verwerkt worden, na de eerste heb ik direct gevraagd of er niet meer grijs in kon. Dit kon niet! Verder was ik verbaasd dat bij elke nieuwe unit je weer moest betalen voor het in model brengen. Dus vraag meer uitleg bij een eerste bezoek.

Geachte mevrouw Stork, Dank voor uw waardering en vertrouwen in EchtHaar Kliniek een mooie 8! Daar zijn wij bijzonder blij mee en gaan dit delen met uw behandelend specialiste. Graag gaan wij in op uw opmerking over het aantal units. Wanneer u bij de EchtHaar Kliniek een haarreconstructie laat uitvoeren, kunt u kiezen voor de vervaardiging van 1, 2 of 4 haarunits. Wij adviseren 4 units en ik zal u uitleggen waarom. Onze filosofie is een basissysteem te maken bestaande uit 4 haarunits. De aanloopkosten voor het maken van de haarreconstructies zijn hoog en u bent in verhouding het meest voordelig hiermee uit. U kunt bovendien de slijtage beperken door de units tegen elkaar in te dragen zodat ze jaren mee kunnen. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid een andere coupe te kiezen iets wat door veel cliënten als een groot voordeel wordt gezien. Uw kleur Bij het opstellen van het persoonlijk behandelplan heeft u uw wensen geuit over de kleur. Die wensen hebben wij vertaald in een kleursamenstelling voor uw haarreconstructie; omdat alle haarunits volgens dit behandelplan worden gemaakt en het inzetten van grijze haren op het basismateriaal wordt ingezet is het niet mogelijk dit achteraf nog te wijzigen. Dit komt de kwaliteit van het haar niet ten goede en wij moeten u hiervoor behoeden. Tot slot U had nog een opmerking over het betalen van vervolgbehandelingen Het plaatsen van uw eerste haarunit, het knippen en het in het model brengen van uw nieuwe kapsel voeren we tijdens de eindbehandeling als service zonder bijkomende kosten voor u uit. Wij informeren hierover tijdens de telefonische intake en tijdens het consult daarnaast staat dit ook vermeld op onze website en in alle documentatie waaronder uw overeenkomst. Wellicht is deze informatie niet goed overgekomen tijdens uw gesprek met onze consultant en dat spijt ons zeer. Wij nemen dat met haar op want dat is een belangrijk punt. Nogmaals veel dank voor uw recensie en heten u graag welkom voor een vervolgafspraak in onze kliniek.

Het voelt als echt haar, ik zie mijzelf weer in de spiegel.

Het is niet moeilijk om het haarwerk te verzorgen. Ik maak mij wel wat zorgen om mijn eigen haar. Werkt het capje "verstikkend"? Het lijkt iets meer uit te vallen en ik weet niet of dit bevestigingssysteem blijft voldoen. Er is ook sprake van haaruitval vwb het haarwerk. Kortom, ik heb een aantal vragen, ook tav de verzorging. Wat is goed wat kun je beter niet of anders doen? Janita zal mij ook hier weer mee helpen. Zij krijgt van mij een 10;).

EchtHaar Kliniek staat voor vakmanschap.

Mijn ervaring bij EchtHaar Kliniek is dat je wordt 'gezien'. Voor mij is het belangrijk om er met m'n nieuwe look heel natuurlijk uit te blijven zien. En dat is dank zij de kapper van EchtHaar Kliniek goed gelukt. Zo goed dat ik complimenten krijg van "wat zie je er leuk uit", "ben je naar de kapper geweest?" "leuk kleurtje hoor". Is er dan helemaal geen min puntje te benoemen? Nee, gedurende deze drie jaren heb ik als klant tot nog toe geen reden tot ontevredenheid gehad.

Nooit spijt van gehad .

Ik had altijd al dun haar, naarmate ik ouder werd, werd mijn haar nog dunner. En dit gaat ten koste van je zelfvertrouwen want het bleef nooit goed in model. Toen kwam ik bij EchtHaar Kliniek terecht en daar ben ik nog steeds blij om. Het ziet er natuurlijk uit en je kunt gewoon alles doen wat je altijd. De haarspecialisten van de EchtHaar Kliniek ontvangen je altijd vriendelijk en discreet. Zelf wordt ik altijd behandeld door dezelfde specialist die het heel goed doet precies weet wat ik wil, en waar ik heel blij mee ben.

Nadat ik eerst een haartransplantatie heb gehad, waardoor mijn haar nog veel dunner is geworden ,ben ik heel erg blij met mijn haarunit,zou het echt niet meer willen missen,je voelt je weer op en top vrouw.

Drie jaar geleden had ik een heel nare ervaring met jullie bedrijf.

Ik kwam bij de Echt haar kliniek met de wens dat ik, nog voor mijn eerste chemokuur begon, een pruik zou krijgen die zou lijken op mijn echte (blonde vlassige haar) Het zou er volkomen natuurlijk uit gaan zien werd mij verzekerd. Toen de pruik, die uit Azie moest komen (Aziatisch haar!!!!!!!) eindelijk arriveerde was ik al wekenlang kaal... En onnatuurlijker haar had onmogelijk gekund, zowel de textuur als de kleur had niets te maken met mijn eigen haar dat gelukkig vrij snel weer is teruggegroeid Kathelijne Vet

Beste mevrouw Vet, Graag komen wij met u in contact. Ik heb u proberen te bellen maar helaas is het mij niet gelukt u te bereiken. Het bevreemd ons dat u ons nu een 1 geeft op Kiyoh, dit terwijl wij sinds 2016 al niets meer van u vernomen hebben. En sterker nog, volgens de informatie die u destijds met ons hebt gedeeld, bent u met al uw 4 haarunits zeer tevreden geweest. Wel kan ik ook terug vinden dat we later dan gepland konden leveren aan u. Hiervoor hebben wij u een noodoplossing aangeboden, die naar tevredenheid is gedragen. Mocht dit niet zo zijn, vernemen wij dit graag van u zodat we in gesprek kunnen komen. Graag willen wij samen met u kijken hoe we de onvrede kunnen wegnemen. Met vriendelijke groeten, Team EchtHaar Kliniek

geweldig

ik ben 56 jaar en 4 jaar geleden ben ik overstag gegaan. ik heb heel dun en fijn haar en heb heel lang getwijfeld of ik het zou doen, .Heb heel vaak naar de filmpjes van echthaarkliniek gekeken,en het leek me geweldig om mooi haar te hebben. Tot een goede vriendin mij over de streep heeft getrokken,,en daar ben ik haar tot op de dag van vandaag erg dankbaar voor. Zij ging met me mee. Ik draag mijn haarunit met klipjes en dat bevalt me prima. Ik zet hem "s avonds af en zo slijt hij ook veel minder. Ik ben nog nooit bang geweest dat ik hem met veel wind zou verliezen. Hij zit gewoon goed vast en niemand heeft mij ooit gevraagd of ik een haarunit draag,.omdat het echt haar lijkt. Er is geen verschil te zien met mijn eigen haar. Ik kan er niet meer buiten en raad het iedereen aan wie haarproblemen heeft. Ik had het veel eerder moeten doen .En daarom, aarzel niet en neem contact op met de echthaarkliniek. Je krijgt er geen spijt van. Een tevreden klant

Echtpaar Kliniek geeft je je zelfvertrouwen weer terug.

Door een auto-immuun-/ontstekingsziekte, heb ik te maken gekregen met een " optrekkende haargrens", wat betekent dat al mijn haar weg is tot achter mijn oren. Ik ben 4 jaar geleden bij EchtHaar Kliniek terecht gekomen en zijn er haarstukken voor mij aangemeten. Alles gaat in overleg, fantastisch, de kleur is perfect. Mensen die mij goed kennen zien het niet, als ik het vertel kunnen ze het niet geloven. Het is een mooi ingerichte kliniek. Je krijgt een eigen kapster toegewezen, zeer vriendelijke benadering met veel begrip voor het probleem. Alles zeer discreet ik zie eigenlijk nooit een andere cliënt. Alles is afgeschermd. Een echte aanrader, schroom niet, het geeft je je zelftrouwen weer terug.

Kwaliteit, zorgvuldigheid en klantgerichtheid zijn optimaal!

De behandelmethode van deze kliniek ervaar ik als zijnde uniek. Het personeel is deskundig en goed opgeleid. Het advies voor de haarcorrectie is toegespitst op de persoonlijke wensen. Het resultaat mag er dan ook zijn! Mijn kapster is zeer deskundig en ik ben heel tevreden over haar manier van behandelen. Niet anders dan lof hierover!

Geachte mevrouw De Groot, Heel hartelijk dank voor de leuke review die u geschreven heeft. Wat fijn ook om te lezen dat het voor u een mooie oplossing is, afgestemd op uw persoonlijke wensen. Wij hopen u nog lang naar tevredenheid te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Heerlijk weer haar!

Na lang twijfelen of ik het wel of niet moest doen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik gaan bellen voor een gesprek. Hier was het eerste moment een klik. de persoon aan de telefoon begreep wat mijn probleem was. Ik ben namelijk al sinds enige jaren dunner aan het worden boven op mijn hoofd en ik werd daar behoorlijk onzeker over. Na het gesprek wat een soort en met van intake was had ik dan een afspraak. De week erop was het dan zo ver ik met een gezonde spanning naar de kliniek te Apeldoorn waar ik echt ik kan het niet anders zeggen door een super vriendelijke dame werd ontvangen en geholpen. Alles werd stap voor stap uitgelegd en zo kwam ik te weten dat waarvoor ik altijd bang was geweest namelijk een pruik dragen totaal onterecht was. Juist hier maken ze een zeer kleine toevoeging. Er werd een mal gemaakt van mijn gebied bovenop en er werd een klein staaltje haar weg genomen voor de kleur. Daarna ben ik naar huis gegaan en kreeg ik te horen dat vanwege de Corona het wel langer kon duren dan normaal maar dat ik eind van het jaar zeker mijn haar zou krijgen. Nu werd ik afgelopen week gebeld en was mijn nieuwe haar al klaar! Nou als dat geen super leuk nieuws was, kon ik bijna 2 maanden eerder terecht dan dat ik verwacht had. De afspraak die vorige week was was echt super, wat een super meid zeg! echt vakkundig en liefdevol ben ik geholpen. Ze merkte denk ik dat ik nerveus was en wisten daar op in te spelen. Uiteindelijk ging ik met een geweldig gevoel naar huis, wat ik voelde me weer heerlijk met haar! Kortom ik zou echt iedereen die onzeker is over het dunner wordend haar, hier iets aan te laten doen want haar is toch immers het sieraad van een vrouw. Nogmaals dank! Bonnie

Beste Bonnie, Wat een mooie reactie en wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij zullen dit delen met onze collega’s. Mocht er in de toekomst toch iets zijn, meld het ons aub. Nogmaals hartelijk dank. Team EchtHaar Kliniek

Super tevreden op alle gebieden

Vorig jaar maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd. Kreeg de volgende dag al een antwoord en men vroeg mij telefonisch te benaderen. Supervriendelijke jongeman beantwoordde de meeste vragen die ik op dat moment had. Afspraak gemaakt en alles werd uitgelegd, getoond, etc. Units werden besteld en na 4 maanden was het zo ver: de eerste afspraak. Werd warm welkom geheten en alles was, alsof je er al jaren kwam..zo vriendelijk! Na afloop kwam de jongeman ook even kijken naar het resultaat en hij vond het fantastisch! Ik was ook super verbaasd over het resultaat...een complete metamorfose! Ik had wat opstartproblemen qua hoe ik met lijm moest omgaan en zo, maar alles werd geduldig uitgelegd bij het volgende bezoek. Problemen met droog haar voorgelegd en alles werd uit de kast gehaald en geprobeerd om dat op te lossen...en het is nu zijdezacht! Bij mij ging de voorkant vrij snel los en ik moest dat dan zelf weer vastmaken.... Bij het laatste bezoek ( unit 3 inmiddels ) hebben ze iets anders geprobeerd...en het is fantastisch!!! Het zit nu 6 weken op mijn hoofd en nog geen millimeter is los gegaan, zelfs na zwemmen onder water!!! Bij elk probleem wordt er geduldig naar een oplossing gezocht, al duurt het een half jaar...Zij rusten niet voordat ik ( en zij zelf ) 100% tevreden ben! Van telefoonmijnheer tot aan alle haarspecialisten, allemaal zijn zij super, super vriendelijk. Ik heb inmiddels 3 units met 3 verschillende kapsels...van kort tot wat langer...het is alsof mijn haar groeit dus. En de omgeving?? Die vinden het prachtig, niet van echt te onderscheiden.. Krijg van mensen vaak complimenten over hoe leuk mijn haar zit en hoe mooi het is...ze moesten eens weten! Kortom: Ik wil echt niets anders dan Echthaar Kliniek. De kwaliteit, de service, de mensen...allemaal een dikke 10! Geen seconde spijt gehad.

Wat een compliment. Dit is ook waar we voor staan, iemand weer te laten stralen en onze medewerkers zullen zich inderdaad altijd met hun hart inzetten om het beste eruit te halen ook al gaat dat niet altijd in de eerste instantie helemaal goed. Een dergelijk uitgebreid verhaal doet ons dan ook zeker goed en geeft ook gewoon erkenning waar wij als kliniek al bijna 20 jaar voor staan en dat is vakkundigheid. Nogmaals dank en we zien u weer graag terug voor een behandelconsult op onze kliniek. Team EchtHaar Kliniek

Ik ben zeer tevreden en blij met het resultaat.

Na langdurige haaruitval ben ik op zoek gegaan naar een oplossing. Ik vond Echt Haarkliniek! Samen hebben we een oplossing gevonden voor mijn steeds dunner wordende haar: een prachtig haarstuk. Het werd een kopie van het haar dat ik had. Echt geweldig! Ik ben er superblij mee.

Opgelucht , vertrouwd en vrolijker!

Een Prima en warme ontvangst. De behandelingen zijn heel prettig en fijn! En word uitgevoerd door uitermate vriendelijk, ervaren en professionele team die helemaal op elkaar zijn ingespeeld. Chapeau!

Slecht

Ik ben jaren klant bij EchtHaar Kliniek. En ben zwaar teleurgesteld in het bedrijf en personeel. Daarom raad ik het niemand aan om haarstukken bij ze aan te schaffen. Dit was mijn 3e set wat ik besteld en gekocht had en ook tevens mijn laatste. Mijn ervaring was zeer slecht. Ik had mijn haarstukken vorige jaar december besteld. En had in maart 2020 een afspraak. Dan zouden ze klaar liggen. Omdat de Covid-19 uitbrak en mijn man zijn zaak gedurende tijd gesloten was. Heb ik uitstel gevraagd voor de laatste betaling. Ik had al 3/4 deel betaald. Het kwam erop neer dat EchtHaar Kliniek er geen boodschap aan had. Er werd mij heel duidelijk gemaakt dat ik het restant bedrag zsm betalen. Dus ik had netjes betaald. Kreeg ik doodleuk te horen dat de units nooit waren aangekomen. Het komt uit het buitenland ( ik maar al die jaren denken dat EchtHaar Kliniek zelf een atelier hebben) Het wordt waarschijnlijk gewoon ergens in China of India gemaakt. Onmacht zegt EchtHaar Kliniek. Achteraf hadden ze als smoes dat mijn naam verward werd met een andere client. En ik heb niet eens een veel voorkomende naam. Maar toen ik om uitstel vroeg, kreeg ik geen gehoor. Dat de units door Covid-19 niet zijn aankomen dat moest ik maar accepteren. Na een uitstel van 4 maanden zijn de units uiteindelijk gekomen. Laat je niet misleiden om de units bij hun te houden. Want je hebt betaald voor alle 4 units. En elke kapper kan er mee overweg. Je hoeft echt niet speciaal naar hun kapper om het in model te knippen. Net zoals hun shampoo en haarspullen, alle soorten merken kan je gebruiken om je units te wassen wat een onzin. Na veel googlen en gesprekken hebben gehad zijn er zat bedrijven die ook mooie haarstukken maken. Laat je niet verleiden door de luxe uiterlijk van het bedrijf. Zo ben ik er ook ingetrapt. Het gaat puur om geld zodra ze hun geld hebben is de rest bijzaak.

Beste Sery U heeft ons onlangs beoordeeld met een onvoldoende op Kyoh. Wij hechten zeer aan een goede relatie met onze cliënten en betreuren het dat u teleurgesteld bent. Wij willen de vertrouwensbreuk herstellen. Voor de gang van zaken omtrent de aflevering van uw haarreconstructie en communicatie vanuit de EchtHaar Kliniek bieden wij onze oprechte excuses aan. Graag willen wij de onvrede die er bij u heerst met u bespreken en nodigen wij u uit voor een gesprek op onze kliniek in Amsterdam. Hiervoor bent u afgelopen week benaderd en wij zouden dat gesprek zeer op prijs stellen. Wij menen er goed aan te doen een korte toelichting te geven op de punten die uw onvrede hebben veroorzaakt. U heeft in december 2019 bij ons voor de 3e keer een set met haarunits besteld, ons streven was op dat moment om de haarunits op 12 maart aan u te leveren. Er was destijds geen vermoeden van de invloed van het COVID-19 virus op onze leveringen. Medio maart werd de kliniek geconfronteerd met de gevolgen van het Covid-19 virus. Een hectische periode brak aan en wij hebben zo goed als mogelijk onze cliënten geïnformeerd over de gevolgen en informatie verstrekt via de website. Wij hadden u eerder op de hoogte moeten stellen van de vertraging van de levertijd van uw haarreconstructie. Wij produceren onze haarwerken in ons atelier in Azië (dit is algemeen bekend) en wij zijn geconfronteerd met onverwachte sluiting van dit atelier vanwege veiligheid voor de medewerkers en het protocol dat geldt in dat gebied. Heel vervelend allemaal maar wij zijn gebonden aan levertijden en richtlijnen m.b.t. het Covid -19 virus. Dat neemt niet weg dat wij meer aandacht hadden moeten besteden aan goede en zorgvuldige informatie tijdens de contactmomenten. Nog een opmerking over onze producten. Wij werken met de speciaal voor EchtHaar Kliniek ontwikkelde kwalitatief hoogstaande productlijn. Met deze productlijn borgen wij zoveel mogelijk het behoud en de kwaliteit alsmede lange levensduur van uw haarreconstructie. Dit is een van de unieke verkooppunten van EHK. Wij zijn verder van mening dat wij een goede prijs-kwaliteit hebben van zowel onze producten als het niveau van onze haarwerkspecialisten. Tenslotte: Uw eerste twee sets heeft u naar tevredenheid gedragen en uw derde set heeft u wederom bij ons besteld. U doet ertoe als client en wij zouden het zeer waarderen als wij nog een keer met u om tafel kunnen gaan om de onvrede weg te nemen, eventuele plooien glad kunnen strijken, onze jarenlange relatie en het vertrouwen te herstellen. Uiteraard zou het onze wens zijn u te behouden als cliënt en ons nog een kans te geven maar dat laten we graag ter beoordeling aan u. Wij heten u graag weer welkom in onze kliniek en hopen op een positieve reactie. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Op een eenvoudige en natuurlijke manier je oorspronkelijke “look” weer terug.

Verbazendwekkend dat deze methode nog zo onbekend is. Het haar voelt en ziet natuurlijk, de kleur komt dicht bij je eigen haar, eenvoudig op en af te zetten, blijft goed zitten (ook op de fiets met stevige wind), draagcomfort is fantastisch en voelt als “eigen”. Het is een goede optie om mee te nemen bij een afweging van het ondergaan van een haartransplantatie. Het is wel een kostbare aanschaf en helaas niet voor iedereen weggelegd. Hopelijk wordt in de toekomst een grotere markt bereikt en hopelijk minder kostbaar!

Echthaar Kliniek heeft prachtig werk geleverd.

Ik ben zeer goed geholpen. Men heeft alle tijd genomen om alles uit te leggen en de mogelijkheden te bespreken. De haarwerkjes zijn prachtig, ook qua kleur niet van mijn eigen haar te onderscheiden. Ik had alleen wel graag op de dag van aflevering nog wat meer tijd willen hebben voor uitleg e.d.

Door mijn haarstuk kijk ik nu met plezier in de spiegel.

Heel blij, dat ik de echtHaar Kliniek via de tv heb ontdekt. Een paar jaar geleden kwam ik voor het eerst bij een, in mijn omgeving, zeer bekende kapper om mijn eigen haar te laten knippen. Hij vroeg, wat hij moest doen want mijn haar zat zo mooi. Toen ik hem vertelde dat ik een haarstuk op had en mijn eigen haar wilde laten knippen, was hij zeer verbaasd. Mevrouw ik heb heel veel haarstukken in mijn werkzame leven gezien en ik herken ze op afstand, maar deze is prachtig! Heel blij was ik om dat van deze man te horen. Ik voelde mij altijd ongelooflijk belabberd met mijn dunne haar, als we bv met vrienden een hapje gingen eten na uren spelen met belabberd weer op de golfbaan. Nu geniet ik met volle tuigen. ik was mijn haarstuk eens in de 7 a 10 dagen en föhn hem daarna, het opzetten is in nog geen minuut gedaan. Kortom, het is geen goedkope aanschaf, maar ik ben zeer happy met mijn haarstukken!