Mijn ervaring met EchtHaar Kliniek is dat zij een ontspannen sfeer brengen als zij met de klant bezig zijn en niets overhaast doen . Het is een professioneel bedrijf met professionele mensen ,Top. Nogmaals bedankt , Rudi.

Een aanrader. Fantastisch en kwalitatief service

Betrouwbaar en klantvriendelijk Keurig aflevering en ervaren personeel Een aanrader. Gewoon doen een afspraak maken om langs te gaan.

Een goed en verzekerd gevoel.

Ik ben sinds 2009 klant bij EchtHaarKliniek. Ik ben erg tevreden met de service, kwaliteit van de units en kapsters. Het geeft me een onwijs zelfverzekerd gevoel en ik heb niet eens door dat het niet mijn eigen haar is. Ik hoef er niet meer naar om te kijken en ik kan ermee doen wat ik wil. Wat een uitkomst zeg! Een echte aanrader❤

Vol lof over Echt Haar

In het jaar 2014 had ik besloten toch maar een afspraak te maken met EchtHaar. Ook omdat ze een zaak in Amsterdam hebben geopend. Mijn haar werd dunner vooral boven op, het probleem Alopecia Androgenetica. Bij de eerste consult heb ik een goed gesprek gehad en de uitleg was zeer goed. Blij toen de eerste behandeling werd gedaan en was zeer enthousiast. Niet meer onzeker en geen zorgen te maken hoe het zat. Dit was een goede oplossing en ben nog steeds tevreden met EchtHaar en ook over de medewerksters, die er voor zorgen dat je er goed uit ziet. Nogmaals ik ben vol lof over EchtHaar en zal ook als iemand met dit probleem zit, jullie zeker aanraden.

Erg proffesioneel en netjes

Tijdens intake wordt er voldoende tijd genomen om alle verwachtingen op kaart te brengen. Communicatie is met zowel met behandelaar als telefonisch goed verlopen. Er werd ook werk ingeleverd zoals er tijdens intake besproken was. Ik ben erg tevreden en bevel iedereen aan.

Een professioneel bedrijf klantgericht en klantvriendelijk

Ik heb onlangs een haarwerk aan laten meten bij EchtHaar kliniek in Amsterdam. Een hele stap voor mij, haar is zo iets persoonlijks maar ik ben verrast en zeer tevreden over het resultaat. De jongeman aan de telefoon vertelde mij heel duidelijk hoe de kliniek mij zou kunnen helpen met mijn haarprobleem. Hij nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en mijn wensen in kaart te brengen. Ik werd voor een consult verwezen naar de kliniek in Amsterdam heel fijn want ik woon daar in de buurt en ik kan daar makkelijk naar toe rijden. Daar werd ik deskundig geadviseerd; alle tijd voor advies op maat. Ik vernam dat de kliniek de haarwerkjes zelf maakt en dat er een persoonlijk behandelplan wordt gemaakt helemaal naar mijn wensen. Het voelde goed. Het haarwerk is intussen gemaakt en het is echt fantastisch. Ik had veel eerder deze stap moeten zetten. Wat een mooie aanvulling op mijn eigen haar. Ik voel mij trots en ben een ander mens dankzij EchtHaar Kliniek. De kapster het haarwerkje bij mij aanbracht verdient een dikke 9. IK voelde mij welkom en gerespecteerd en ze was zeer gemotiveerd en kundig.. Ik ga binnenkort weer terug voor een heerlijke behandeling en kijk er nu al weer naar uit. Dank je wel.

Prima ervaring gehad in Nunspeet

Ik ben Keurig geholpen

In een woord: Fantastisch.

Ik ben bij het intakegesprek heel goed voorgelicht en heb dit ook heel plezierig ervaren. Sharon heeft mijn haarstukje geplaatst, geknipt en gestyled. Het is alles bij elkaar heel mooi geworden. Ik ben er ontzettend blij mee en had dit al jaren eerder moeten doen. Zelfs mijn zusjes hadden niet eens door dat er een stukje geplaatst was. Super.

Beste mevrouw Hoogenes, Dank dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen en bedankt voor uw complimenten. Het doet ons goed om te lezen dat u zoveel plezier heeft van de haarreconstructie en fijn dat u uiteindelijk toch de stap heeft durven nemen na al die jaren en het zo positief uitpakt voor u. Wij hopen dat u nog erg lang plezier mag hebben van de haarreconstructie en zullen u daarbij helpen met onze tips en adviezen. Heel graag tot uw volgende bezoek aan onze Kliniek Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Het haar was van zeer slechte kwaliteit en de service was niet veel beter

Na 2x wassen voelde het haar aan als touw de reactie daarop toen ik belde was niet erg begripvol. Ik heb spijt dat ik zoveel geld heb uitgegeven voor niets.

Geachte mevrouw Van Vuure, U heeft ons onlangs beoordeeld met een onvoldoende op KiyOh, een online specialist in klantbeoordelingen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van ons product. Graag geven wij toelichting op het proces van het vervaardigen van uw haar en de algemene haarkwaliteit van onze haarreconstructies en nodigen u nogmaals uit voor een persoonlijk gesprek. Alle haarreconstructies worden bij Echthaar Kliniek vervaardigd van hoge kwaliteit haar en pas afgeleverd op het moment dat het aan onze strenge kwaliteitseisen voldoet. De kwaliteit van het haar kan ons inziens geen klacht op zichzelf zijn. Haar dat ‘als touw’ aanvoelt heeft vaak als oorzaak dat het slecht tot nauwelijks onderhouden is met verzorgende producten die het haar reinigen, voeden en behandelen. Dit heeft u zelf in de hand. Om deze reden sturen wij aan op periodieke behandelconsulten op onze kliniek, zodat de kwaliteit van het onderhoud en de verzorging gewaarborgd is. Uw dossier is uitgebreid door ons team besproken. Naar aanleiding van het telefoongesprek hebben wij u aangeboden om op behandelconsult te komen, zodat wij u persoonlijk konden adviseren over het onderhoud en de verzorging van uw haar. U heeft toen aangegeven daar over na te willen denken. Omdat wij daarna niets van u vernomen hebben, hebben wij per brief dit nogmaals bij u onder de aandacht gebracht. Ook hierop hebben wij geen reactie van u gekregen. Dit maakt het moeilijk voor ons om u te helpen. Het eerste wat wij van u mochten vernemen was uw negatieve beoordeling. Deze verbaast ons: u gaat hierin voorbij aan het begrip dat wij hebben getoond voor uw zorgen én de herhaalde pogingen om u uit te nodigen voor een consult. Wij staan altijd klaar voor onze cliënten en zien dit als een uitzonderlijke situatie. Wij nodigen u daarom nogmaals uit voor een consult. Hiervoor nemen wij binnenkort contact met u op. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek ---------------------------------------- Gewijzigd per 29 augustus 2019: Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad n.a.v. de onvoldoende die u ons gaf op onze reviewsysteem van KiyOH. Wij hebben uw klacht beantwoord en aangegeven dat het noodzakelijk is om bij ons langs te komen zodat wij stap-voor-stap de verzorging en het onderhoud met u kunnen doornemen. Helaas heeft u de deur gesloten gehouden net als de voorgaande keren toen wij u hebben uitgenodigd om bij ons langs te komen. U heeft ons voorgesteld uw onvoldoende te veranderen in ruil voor financiële compensatie, hieraan geven wij geen gehoor. Onze visie is om haarproblemen op te lossen door middel van een mooie haarreconstructie, ook als wij daar niet direct in slagen willen wij ons maximaal inspannen om dit alsnog te realiseren, hierin zijn wij helaas nog niet geslaagd. Daar willen wij wel in slagen maar dan is het wel noodzakelijk dat u ons advies en instructie opvolgt. Dit kunnen wij telefonisch niet beoordelen en dat is de reden dat wij u hebben uitgenodigd voor een kosteloze behandeling bij ons op de Kliniek. Wij denken nog steeds dat uw probleemvraag die u bij ons heeft neergelegd mooi op te lossen is met de geleverde haarreconstructie, maar wij kunnen op deze wijze niets voor u betekenen. Ons aanbod om langs te komen blijft onveranderd staan. Mocht u uw standpunt herzien bent u nog steeds van harte welkom bij ons. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Team EchtHaar Kliniek

Zeer tevreden klant

Ik ben jaren klant bij de Echt Haar Kliniek. Mijn eerste ervaring was in Nunspeet. Zelf kom ik uit Amsterdam dus ik was zeer blij toen ik hoorde dat er ook een vesting in Amsterdam kwam. Daar heb ik ook nieuwe units gekocht. Haarstukken draag ik tot heden. In de toekomst zou ik zeker weer mijn haarstukken bestellen.

Een nieuw mens dankzij nieuw, mooi haar.

Prettig, geruststellend contact, warme, begripvolle begeleiding. Het resultaat van dit nieuwe haar gaf me direct mijn oude zelfvertrouwen terug. Iedereen in mijn omgeving reageerde vol bewondering en enthousiast, net als ik.

Pluspunten

Wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Het concept haarunits voor dáár waar je kaal bent, wordt mooi uitgevoerd. Als je de pech hebt, zoals in mijn situatie, frontaal kaal te worden voor je 60e jaar dan is het een compliment voor de kliniek en mij als mijn dochters zeggen; “mam ik vergeet helemaal dat je deels je eigen haar niet meer hebt” ! Ik ben tevreden en blij dat dit mogelijk is.

De muziek in de, verder smaakvolle, kliniek mag wat mij betreft wat ‘dynamischer’

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Privacy is gewaarborgd. Ik voelde me veilig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

prettige mensen, als er iets fout gaat, wordt het meestal opgelost.

de haarstukjes gaan voor mij 4 a 6 maanden mee. Al met al is het best een dure hobby, gelukkig kan ik het betalen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Bedankt voor uw complimenten maar ook bedankt voor het verbeterpunt. Het is bij ons zo dat we meerdere technieken hebben om een reconstructie te bevestigen. Wanneer iemand zoals u voor een vaste bevestiging kiest, wordt de reconstructie 24/7 gedragen en zal deze sneller slijten dan bijvoorbeeld een bevestiging waarbij de reconstructie afneembaar is. Wanneer u hier moeite mee krijgt, zouden we natuurlijk altijd eens naar een andere techniek kunnen kijken om de draagtijd te verlengen. Als u hierover eens van ons met gedachten wilt wisselen, kunt u ons bellen via 0341-424130 of per e-mail bereiken via clientenservice@echthaar.nl Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Leveren kwaliteit, zijn kundig en stellen je op je gemak. Alles helder, duidelijk en transparant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Servicegericht en vriendelijk personeel.

Meer personeel/vestigingen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben blij dat echthaar een prachtige oplossing biedt voor mijn haarproblemen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is allemaal maatwerk, zowel qua producten als qua klantbediening. De behandeling is zeer persoonlijk met veel kennis van je klantgeschiedenis en de producten die je afneemt. De kapsters zijn allemaal super aardig, geven gevraagd en ongevraagd stylingtips en verzorgingsadvies en doen altijd hun best om je zo mooi mogelijk weer naar buiten te laten gaan. De haarwerken zijn van goede kwaliteit en er vindt regelmatig vernieuwing plaats in gebruikte technieken en materialen.

Ik vind de prijs van de producten erg hoog, ook omdat de kwaliteit toch wel wisselend is (blijft toch mensenwerk). De ene keer heb ik een set met alleen maar hele goeie haarwerken die lang meegaan, maar eerder heb ik ook al eens een set van vier units gehad die na een jaar echt op was. De kosten van onderhoudsafspraken en van de verzorgingsproducten zijn daarnaast ook allemaal niet mis. Is het niet een idee om ook een soort 'budgetvarianten' aan te bieden van de diverse diensten en producten? Een tip die ik nog zou willen meegeven: de huisstijl van de vestigingen en het logo oogt nogal stijfjes en conservatief. Dat mag allemaal best wat moderner en meer ontspannen. Dan voelt de wat jongere clientèle zich vast ook wat meer thuis. En mag alsjeblieft die klassieke muziek eens worden vervangen door wat meer eigentijdse deuntjes?! ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Resultaatgericht en klantgericht - denken altijd mee over hoe dingen beter kunnen. Tevreden over het product.

Afdeling administratie en planning moet echt beter: bellen laat en soms niet terug over afspraken of financiële zaken. Zal niet direct aan hen liggen, maar wellicht ook aan het terugbel/communicatiesysteem.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Bedankt voor uw complimenten maar ook bedankt voor het verbeterpunt. Het is voor ons fijn om te weten dat wij ons hier in kunnen verbeteren. Uiteraard hebben we meteen onderzoek gedaan naar waar het in de communicatie verkeerd zou kunnen gaan. Wij hebben dit aangepast en doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen. Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Gezellig en gastvrij met alle kennis en bagage aan boord.

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn vrouw komt al vele jaren bij ECHT HAAR. Ze is daar bijzonder content over. Hert is zelfs zo dat familieleden/kennissen niet kunnen zien dat ze Echt Haar heeft. Het personeel is zeer bekwaam, hoewel het ook mensen zijn met fouten, die zij ook ruiterlijk toegeven. Maar het blijft waar. Bij Echt Haar is het ook "echt haar".

Wij hebben niets op te merken. We zouden het alleen ideaal vinden als er bijvoorbeeld in Rotterdam een vestiging van Echt Haar zou zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Dank voor uw compliment en het mooie cijfer van een 10! Fijn om te horen dat u zo content bent met onze dienstverlening en onze haren. Mochten wij in de toekomst een vestiging openen in de buurt van Rotterdam gaan wij dat uiteraard met u delen! Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Heel erg geïnteresseerd ik ben vol zelfvertrouwen de deur weer uitgestapt met mijn nieuwe haardos!!!

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Piepmuis, Dank voor uw compliment en het mooie cijfer van een 10! Fijn om te horen dat u vol zelfvertrouwen de deur weer bent uitgestapt met uw nieuwe haardos. Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

1. Complimenten voor mijn kapster Sharon! Elke keer ga ik weer mooi en zeer tevreden de deur uit. 2. Haarconstructie is mooi en natuurlijk. Prima draagcomfort.

TIP: Bij het aanmeten: Nog iets beter laten aansluiten van het folie op het hoofd om later een klein plooitje te voorkomen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Dank voor uw complimenten en verbeterpunt. Goed om voor ons te weten dat dit een aandachtspunt is. Wij willen u graag adviseren om dit ook te bespreken met onze medewerker die de mal heeft gemaakt. Ook willen wij adviseren om bij het terug plaatsen van de haarreconstructie met uw behandelend specialist te overleggen om te kijken of de haarreconstructie net iets meer naar voren of naar achteren geplaatst kan worden om plooitjes te voorkomen. Zij kunnen u hierin wellicht nog adviseren. Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Prima kwaliteit haarwerk. Ik ben zeer tevreden. Ook het vakmanschap van mijn vaste kapster Sharon is geweldig.

Verschil van prijs tussen aankoop 2 of 4 haarwerken is erg groot.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Els, Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Blij zijn we dat u ons waardeert met een 8. Wij begrijpen dat het lijkt alsof het verschil tussen afname van 2 of 4 haarunits groot is. Dit komt omdat we altijd te maken hebben met bepaalde opstartkosten. Of wij nou 1, 2, 3 of 4 haarunits moeten maken, deze opstartkosten hiervan zijn altijd even hoog. Waardoor de prijs bij meer haarunits niet evenredig stijgt t.o.v. 1 haarunit. Ik hoop dat we door middel van deze reactie, het een en ander duidelijk hebben kunnen maken. Mocht dit niet het geval zijn, lichten we het graag nog even telefonisch toe. Met vriendelijke groet, Sander