Vol lof over Echt Haar

In het jaar 2014 had ik besloten toch maar een afspraak te maken met EchtHaar. Ook omdat ze een zaak in Amsterdam hebben geopend. Mijn haar werd dunner vooral boven op, het probleem Alopecia Androgenetica. Bij de eerste consult heb ik een goed gesprek gehad en de uitleg was zeer goed. Blij toen de eerste behandeling werd gedaan en was zeer enthousiast. Niet meer onzeker en geen zorgen te maken hoe het zat. Dit was een goede oplossing en ben nog steeds tevreden met EchtHaar en ook over de medewerksters, die er voor zorgen dat je er goed uit ziet. Nogmaals ik ben vol lof over EchtHaar en zal ook als iemand met dit probleem zit, jullie zeker aanraden.

Een aanrader. Fantastisch en kwalitatief service

Betrouwbaar en klantvriendelijk Keurig aflevering en ervaren personeel Een aanrader. Gewoon doen een afspraak maken om langs te gaan.

Echtpaar Kliniek geeft je je zelfvertrouwen weer terug.

Door een auto-immuun-/ontstekingsziekte, heb ik te maken gekregen met een " optrekkende haargrens", wat betekent dat al mijn haar weg is tot achter mijn oren. Ik ben 4 jaar geleden bij EchtHaar Kliniek terecht gekomen en zijn er haarstukken voor mij aangemeten. Alles gaat in overleg, fantastisch, de kleur is perfect. Mensen die mij goed kennen zien het niet, als ik het vertel kunnen ze het niet geloven. Het is een mooi ingerichte kliniek. Je krijgt een eigen kapster toegewezen, zeer vriendelijke benadering met veel begrip voor het probleem. Alles zeer discreet ik zie eigenlijk nooit een andere cliënt. Alles is afgeschermd. Een echte aanrader, schroom niet, het geeft je je zelftrouwen weer terug.

Erg proffesioneel en netjes

Tijdens intake wordt er voldoende tijd genomen om alle verwachtingen op kaart te brengen. Communicatie is met zowel met behandelaar als telefonisch goed verlopen. Er werd ook werk ingeleverd zoals er tijdens intake besproken was. Ik ben erg tevreden en bevel iedereen aan.

Mijn ervaring met EchtHaar Kliniek is dat zij een ontspannen sfeer brengen als zij met de klant bezig zijn en niets overhaast doen . Het is een professioneel bedrijf met professionele mensen ,Top. Nogmaals bedankt , Rudi.

Klantvriendelijk, deskundigheid, vakwerk en klantgericht

Zie boven

Professioneel

Mijn haar probleem bleek geen probleem voor deze professionals. Er werd zeer goed naar mij geluisterd en het resultaat is buiten verwachting. Het haarstuk past naadloos bij mijn eigen haar. Voor het meten en bespreken en het haarstuk passen, oefenen en bijmodelleren werd zeer ruim de tijd genomen.

Mijn zelfvertrouwen weer terug!

Ik ben al jaren kalend, wat mijn zelfvertrouwen erg naar beneden heeft gehaald. Ik heb toen gezocht naar manieren om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen. Ik kwam EchtHaar Kliniek tegennop internet en dit sprak mij meteen aan. Ik heb de brochure aangevraagd en daarna een afspraak gemaakt. Tijdens de afspraak werd er veel tijd aan mij besteed met hoe ik de haar-unit zou willen hebben. Er is gekeken naar de juiste kleur, de juiste slag en de lengte. 8 weken later waren de haar-units klaar en werd de eerste geplaatst. Ik heb de haar-unit nu 1,5 week en het ziet er mooier en echter uit dan ik had durven dromen. Ik krijg veel complimenten van vrienden/familie/collega's en kennissen. Ik droeg altijd een pet, dus veel mensen wisten nooit wat er onder die pet zat. Ik krijg nu opmerkingen als: "dus dat zat er onder die pet!". Met andere woorden, ziet de haar-unit er heel natuurlijk uit en valt het niemand op dat het eigenlijk niet mijn eigen haar is! Ik zou iedereen EchtHaar Kliniek aanraden als je worstelt met kaalheid en daardoor je zelfvertrouwen bent kwijt geraakt. Ik geniet zo veel meer van dingen nu en zit beter in mijn vel! De medewerkers staan echt voor je klaar en leveren een heel mooi resultaat!

Dit is zeker een aanrader!

Na een lange twijfel toch gedaan, in het begin geen goed gevoel bij gehad, maar uiteindelijk super tevreden. Dankjewel EchtHaar kliniek!!

Geweldig, top ben zeer tevreden!

Aandacht voor je, en dat tref ik bij Jojanda . Ze is altijd bereid om iets te vernieuwen aan de unit, niets is haar teveel.

Hartelijk dank voor uw waardering

Goed!

Ik kan niets anders schrijven dat ik altijd prettige ervaringen heb gehad, als ik U zaak verliet dan zag ik er altijd verzorgd uit. Ook U medewerkers, niets dan lof.

Ik werd kaal en ik dacht eraan om haar te laten implanteren.

Ik werd kaal en ik dacht eraan om haar te laten implanteren. Ik was hier eerlijk gezegd angstig voor en toen stuitte ik toevallig op een advertentie van Echthaar. Ik heb een afspraak gemaakt en was eigenlijk meteen verkocht. De dikte en kwaliteit van het haar zijn veel beter dan wanneer je bijvoorbeeld kiest voor haarimplantatie. Kan niets anders zeggen dan top.

Professioneel

In de eerste plaats kwam de hele aanpak van het begin( het bespreken van de werkwijze) en de daarop volgende fase ( het bestellen van mijn haarwerk) en ook het plaatsen van het nieuwe haar heel professioneel over. Duidelijke en vriendelijke uitleg! Ik was heel blij verrast hoe ik er nu uitzie met dit haarwerk! Prachtig!

Een goed en verzekerd gevoel.

Ik ben sinds 2009 klant bij EchtHaarKliniek. Ik ben erg tevreden met de service, kwaliteit van de units en kapsters. Het geeft me een onwijs zelfverzekerd gevoel en ik heb niet eens door dat het niet mijn eigen haar is. Ik hoef er niet meer naar om te kijken en ik kan ermee doen wat ik wil. Wat een uitkomst zeg! Een echte aanrader❤

Kwaliteit, zorgvuldigheid en klantgerichtheid zijn optimaal!

De behandelmethode van deze kliniek ervaar ik als zijnde uniek. Het personeel is deskundig en goed opgeleid. Het advies voor de haarcorrectie is toegespitst op de persoonlijke wensen. Het resultaat mag er dan ook zijn! Mijn kapster is zeer deskundig en ik ben heel tevreden over haar manier van behandelen. Niet anders dan lof hierover!

Geachte mevrouw De Groot, Heel hartelijk dank voor de leuke review die u geschreven heeft. Wat fijn ook om te lezen dat het voor u een mooie oplossing is, afgestemd op uw persoonlijke wensen. Wij hopen u nog lang naar tevredenheid te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Nooit spijt van gehad .

Ik had altijd al dun haar, naarmate ik ouder werd, werd mijn haar nog dunner. En dit gaat ten koste van je zelfvertrouwen want het bleef nooit goed in model. Toen kwam ik bij EchtHaar Kliniek terecht en daar ben ik nog steeds blij om. Het ziet er natuurlijk uit en je kunt gewoon alles doen wat je altijd. De haarspecialisten van de EchtHaar Kliniek ontvangen je altijd vriendelijk en discreet. Zelf wordt ik altijd behandeld door dezelfde specialist die het heel goed doet precies weet wat ik wil, en waar ik heel blij mee ben.

Pluspunten

Het hele concept is van een hoog niveau. Discretie is geborgd. Het personeel is correct en vriendelijk. De uitstraling van het pand vind ik magnifiek.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

dit bedrijf is heel er positief vind ik ik ben er goed behandeld en erg vriendelijk personeel ben erg tevreden over mijn haarwerk kan het iedereen aan bevelen die haar problemen heeft

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en deskundig. Het is een heel mooi product en de afspraken worden nagekomen en netjes bevestigd.

Een comfortabele stoel voor degene die meekomt met de behandelingen. Vaak is het lang wachten en gaat comfort boven style :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles is al ruim 10 jaar dat ik klant ben super goed geregeld!!

• Kennis & Vakmanschap

b.v Haar accessoires verkopen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Staan altijd er voor je klaar!

Meer voorbeelden laten zien als je er belang bij krijgt