Klantenservice slecht

Ondanks meerdere verzoeken om teruggebeld te worden en een reactie te geven, geen bericht. Klantgerichtheid en kwaliteit niet in orde.

Zeer goed!

Goede contacten, denken mee en een prachtig haarstuk! Ben er heel erg blij mee!

Professioneel

In de eerste plaats kwam de hele aanpak van het begin( het bespreken van de werkwijze) en de daarop volgende fase ( het bestellen van mijn haarwerk) en ook het plaatsen van het nieuwe haar heel professioneel over. Duidelijke en vriendelijke uitleg! Ik was heel blij verrast hoe ik er nu uitzie met dit haarwerk! Prachtig!

Mijn zelfvertrouwen weer terug!

Ik ben al jaren kalend, wat mijn zelfvertrouwen erg naar beneden heeft gehaald. Ik heb toen gezocht naar manieren om mijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen. Ik kwam EchtHaar Kliniek tegennop internet en dit sprak mij meteen aan. Ik heb de brochure aangevraagd en daarna een afspraak gemaakt. Tijdens de afspraak werd er veel tijd aan mij besteed met hoe ik de haar-unit zou willen hebben. Er is gekeken naar de juiste kleur, de juiste slag en de lengte. 8 weken later waren de haar-units klaar en werd de eerste geplaatst. Ik heb de haar-unit nu 1,5 week en het ziet er mooier en echter uit dan ik had durven dromen. Ik krijg veel complimenten van vrienden/familie/collega's en kennissen. Ik droeg altijd een pet, dus veel mensen wisten nooit wat er onder die pet zat. Ik krijg nu opmerkingen als: "dus dat zat er onder die pet!". Met andere woorden, ziet de haar-unit er heel natuurlijk uit en valt het niemand op dat het eigenlijk niet mijn eigen haar is! Ik zou iedereen EchtHaar Kliniek aanraden als je worstelt met kaalheid en daardoor je zelfvertrouwen bent kwijt geraakt. Ik geniet zo veel meer van dingen nu en zit beter in mijn vel! De medewerkers staan echt voor je klaar en leveren een heel mooi resultaat!

Professioneel

Mijn haar probleem bleek geen probleem voor deze professionals. Er werd zeer goed naar mij geluisterd en het resultaat is buiten verwachting. Het haarstuk past naadloos bij mijn eigen haar. Voor het meten en bespreken en het haarstuk passen, oefenen en bijmodelleren werd zeer ruim de tijd genomen.

Kom al zo'n 18 jaar bij de kliniek en deze bevalt mij heel goed.

Paar puntjes: -ben in die jaren voor langere tijd door één haarspecialist behandeld. En dat altijd naar volle tevredenheid. Sinds een korte tijd word ik behandeld door de 3e haarspecialist, die mij heel goed knipt en waar ik heel tevreden over ben. Graag wil ik bij haar blijven, want een band opbouwen met je behandelaar is in deze specifieke branche van groot belang. Praktisch (ik hoef niet elke keer mijn wensen kenbaar te maken) en psychologisch (je komt daar toch met een "kwaal"). Ik hoop vurig dat die mogelijkheid blijft. -als vaste klant vraag ik me af waarom het officieel niet mogelijk is om voor 2 keer in het vooruit een afspraak in te plannen. Dan denk ik: gaan nieuwe klanten dan vóór ofzo? Zo'n bezoek aan de kliniek is een vast onderdeel in mijn leven en dan is het prettig om te weten dat je zo'n bezoek ruim van te voren (dus voor 2 keer in het vooruit ) kunt vastleggen.

Dit is zeker een aanrader!

Na een lange twijfel toch gedaan, in het begin geen goed gevoel bij gehad, maar uiteindelijk super tevreden. Dankjewel EchtHaar kliniek!!

Goede behandeling

De juiste voorbereiding. Een goed resultaat

Geweldige service

Goed geholpen en hele fijne medewerkers.

Persoonlijk advies en mooi resultaat.

Uitgebreide intake, goede service en goede voorlichting.

Fijne en persoonlijke benadering.

Ik ben heel erg goed geholpen echt helemaal naar wens.

Ik werd kaal en ik dacht eraan om haar te laten implanteren.

Ik werd kaal en ik dacht eraan om haar te laten implanteren. Ik was hier eerlijk gezegd angstig voor en toen stuitte ik toevallig op een advertentie van Echthaar. Ik heb een afspraak gemaakt en was eigenlijk meteen verkocht. De dikte en kwaliteit van het haar zijn veel beter dan wanneer je bijvoorbeeld kiest voor haarimplantatie. Kan niets anders zeggen dan top.

Altijd tevreden mijn haar zit altijd goed dankzij vakbekwame haarspecialistes

Mijn haar zit altijd goed dankzij mijn vakbekwame hartspecialiste

Klantvriendelijk, deskundigheid, vakwerk en klantgericht

Zie boven

Bijzonder mooi haar stuk en zeer vakkundig en vriendelijk geholpen.

Ik ben zeer blij met mijn kapsel en durf met een gerust hart naar buiten

Kansloos

Wat een waardeloos bedrijf is dit Met het Intake gaat alles perfect, ja meneer is goed meneer Ze beloven je gouden bergen De eerste unit ( een standaard ding) geplaatst en waardeloos geknipt is Totdat je een bedrag van Ong €4500,- betaald hebt Dan is er geen mens meer thuis Ook niet te bereiken via telefoon of whatsapp De afspraken die volgen worden allemaal afgebeld met vage smoezen Zo ook vandaag 16-03-2022 weer Zo ga je niet met mensen om m. Ik wordt hier echt Foxwild van Wat een kansloos volk

IK heb nu mijn tweede serie haarunits. De vorige 4------ 6 jaar mee gedaan .kreeg alleen maar lof. Ondanks dat ik bij een zorgverzekeraar ben die niet een gedeelte vergoed, vanwege regels, ben ik voor mijn tweede serie van 4 haarunits weer naar de echt haarkliniek in Nunspeet aan de Molijnlaan gegeaan. half oktober 2021 kon ik komen en dol blij kreeg ik mijn nieuwe haarstuk. natuurlijk heeft het dit keer lang geduurd, er waren problemen in Azië werd mij verteld, en later het vast zitten bij de grens. Ook ik heb wel eens gedacht, komt dit wel goed, maar met een zaak die al 20 jaar bestaat had ik toch wel vertrouwen. En het kwam goed, en weer alle lof ook van anderen, ik geef jullie adres wel eens door aan derden. Dank voor de keurige brief met uitleg, ook aan het eind van het jaar nog weer. Jullie verdienen een compliment in deze zo moeilijke tijd.

Goed!

Ik kan niets anders schrijven dat ik altijd prettige ervaringen heb gehad, als ik U zaak verliet dan zag ik er altijd verzorgd uit. Ook U medewerkers, niets dan lof.

Telleurstelling

De service holt achteruit. Ik kom er nu al een aantal jaar. Na een eerdere review geplaatst te hebben, zijn ze me tegemoet gekomen. Maar kan de service en kwaliteit niet meer geven dan net een voldoende. Ik wacht nog op het moment dat ze vanuit de haarkliniek je als vaste klant een keer met iets (kleins) tegemoet komen, ook al kunnen ze er zelf misschien niks aan doen. Dat heet oog hebben voor je klanten, als dat wat meer gebeurd wordt het misschien een 10.

Zeer slecht maar wel met een geweldig resultaat !!

De klantenservice is waardeloos, je krijgt gewoon geen antwoord op je vragen. Was echt in de veronderstelling dat ik opgelicht was met mijn aanbetaling. Bij de laatste betaling kreeg ik toen de betaling bij hun binnen was bericht dat de haarunit nog niet binnen was. Toen dacht echt bye bye Euro's. Maar mijn haarunit is eindelijk toch geleverd en ik ben er dolgelukkig mee !!!

In oktober mijn haarwerk gekregen, bond het erg spannend. Nu enkele weken verder ben ik helemaal gelukkig , het was wennen maar het opzetten gaat nu in enkele minuten. Krijg leuke en lieve reacties.

Geweldig, top ben zeer tevreden!

Aandacht voor je, en dat tref ik bij Jojanda . Ze is altijd bereid om iets te vernieuwen aan de unit, niets is haar teveel.

Hartelijk dank voor uw waardering

Het was beter dan ik gedacht had

Na een lange periode heb ik besloten gebruik te maken van de diensten van Echt Haar kliniek. Ik heb hier lang over nagedacht maar uit eindelijk de knoop doorgehakt. Mijn verwachting was hoog maar het resultaat was nog beter dan mijn verwachting. Ik voel me weer als nieuw

Hartelijk dank voor uw mooie waardering en fijn om te horen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen

Ziet er zeer natuurlijk uit.

Het advies was 4 units. Achteraf wat veel en begrijp niet waarom dit het advies was. Er zou ook grijs in verwerkt worden, na de eerste heb ik direct gevraagd of er niet meer grijs in kon. Dit kon niet! Verder was ik verbaasd dat bij elke nieuwe unit je weer moest betalen voor het in model brengen. Dus vraag meer uitleg bij een eerste bezoek.

Geachte mevrouw Stork, Dank voor uw waardering en vertrouwen in EchtHaar Kliniek een mooie 8! Daar zijn wij bijzonder blij mee en gaan dit delen met uw behandelend specialiste. Graag gaan wij in op uw opmerking over het aantal units. Wanneer u bij de EchtHaar Kliniek een haarreconstructie laat uitvoeren, kunt u kiezen voor de vervaardiging van 1, 2 of 4 haarunits. Wij adviseren 4 units en ik zal u uitleggen waarom. Onze filosofie is een basissysteem te maken bestaande uit 4 haarunits. De aanloopkosten voor het maken van de haarreconstructies zijn hoog en u bent in verhouding het meest voordelig hiermee uit. U kunt bovendien de slijtage beperken door de units tegen elkaar in te dragen zodat ze jaren mee kunnen. Daarnaast bestaat er de mogelijkheid een andere coupe te kiezen iets wat door veel cliënten als een groot voordeel wordt gezien. Uw kleur Bij het opstellen van het persoonlijk behandelplan heeft u uw wensen geuit over de kleur. Die wensen hebben wij vertaald in een kleursamenstelling voor uw haarreconstructie; omdat alle haarunits volgens dit behandelplan worden gemaakt en het inzetten van grijze haren op het basismateriaal wordt ingezet is het niet mogelijk dit achteraf nog te wijzigen. Dit komt de kwaliteit van het haar niet ten goede en wij moeten u hiervoor behoeden. Tot slot U had nog een opmerking over het betalen van vervolgbehandelingen Het plaatsen van uw eerste haarunit, het knippen en het in het model brengen van uw nieuwe kapsel voeren we tijdens de eindbehandeling als service zonder bijkomende kosten voor u uit. Wij informeren hierover tijdens de telefonische intake en tijdens het consult daarnaast staat dit ook vermeld op onze website en in alle documentatie waaronder uw overeenkomst. Wellicht is deze informatie niet goed overgekomen tijdens uw gesprek met onze consultant en dat spijt ons zeer. Wij nemen dat met haar op want dat is een belangrijk punt. Nogmaals veel dank voor uw recensie en heten u graag welkom voor een vervolgafspraak in onze kliniek.

Het voelt als echt haar, ik zie mijzelf weer in de spiegel.

Het is niet moeilijk om het haarwerk te verzorgen. Ik maak mij wel wat zorgen om mijn eigen haar. Werkt het capje "verstikkend"? Het lijkt iets meer uit te vallen en ik weet niet of dit bevestigingssysteem blijft voldoen. Er is ook sprake van haaruitval vwb het haarwerk. Kortom, ik heb een aantal vragen, ook tav de verzorging. Wat is goed wat kun je beter niet of anders doen? Janita zal mij ook hier weer mee helpen. Zij krijgt van mij een 10;).