EchtHaar Kliniek staat voor vakmanschap.

Mijn ervaring bij EchtHaar Kliniek is dat je wordt 'gezien'. Voor mij is het belangrijk om er met m'n nieuwe look heel natuurlijk uit te blijven zien. En dat is dank zij de kapper van EchtHaar Kliniek goed gelukt. Zo goed dat ik complimenten krijg van "wat zie je er leuk uit", "ben je naar de kapper geweest?" "leuk kleurtje hoor". Is er dan helemaal geen min puntje te benoemen? Nee, gedurende deze drie jaren heb ik als klant tot nog toe geen reden tot ontevredenheid gehad.

Nooit spijt van gehad .

Ik had altijd al dun haar, naarmate ik ouder werd, werd mijn haar nog dunner. En dit gaat ten koste van je zelfvertrouwen want het bleef nooit goed in model. Toen kwam ik bij EchtHaar Kliniek terecht en daar ben ik nog steeds blij om. Het ziet er natuurlijk uit en je kunt gewoon alles doen wat je altijd. De haarspecialisten van de EchtHaar Kliniek ontvangen je altijd vriendelijk en discreet. Zelf wordt ik altijd behandeld door dezelfde specialist die het heel goed doet precies weet wat ik wil, en waar ik heel blij mee ben.

Nadat ik eerst een haartransplantatie heb gehad, waardoor mijn haar nog veel dunner is geworden ,ben ik heel erg blij met mijn haarunit,zou het echt niet meer willen missen,je voelt je weer op en top vrouw.

Drie jaar geleden had ik een heel nare ervaring met jullie bedrijf.

Ik kwam bij de Echt haar kliniek met de wens dat ik, nog voor mijn eerste chemokuur begon, een pruik zou krijgen die zou lijken op mijn echte (blonde vlassige haar) Het zou er volkomen natuurlijk uit gaan zien werd mij verzekerd. Toen de pruik, die uit Azie moest komen (Aziatisch haar!!!!!!!) eindelijk arriveerde was ik al wekenlang kaal... En onnatuurlijker haar had onmogelijk gekund, zowel de textuur als de kleur had niets te maken met mijn eigen haar dat gelukkig vrij snel weer is teruggegroeid Kathelijne Vet

Beste mevrouw Vet, Graag komen wij met u in contact. Ik heb u proberen te bellen maar helaas is het mij niet gelukt u te bereiken. Het bevreemd ons dat u ons nu een 1 geeft op Kiyoh, dit terwijl wij sinds 2016 al niets meer van u vernomen hebben. En sterker nog, volgens de informatie die u destijds met ons hebt gedeeld, bent u met al uw 4 haarunits zeer tevreden geweest. Wel kan ik ook terug vinden dat we later dan gepland konden leveren aan u. Hiervoor hebben wij u een noodoplossing aangeboden, die naar tevredenheid is gedragen. Mocht dit niet zo zijn, vernemen wij dit graag van u zodat we in gesprek kunnen komen. Graag willen wij samen met u kijken hoe we de onvrede kunnen wegnemen. Met vriendelijke groeten, Team EchtHaar Kliniek

geweldig

ik ben 56 jaar en 4 jaar geleden ben ik overstag gegaan. ik heb heel dun en fijn haar en heb heel lang getwijfeld of ik het zou doen, .Heb heel vaak naar de filmpjes van echthaarkliniek gekeken,en het leek me geweldig om mooi haar te hebben. Tot een goede vriendin mij over de streep heeft getrokken,,en daar ben ik haar tot op de dag van vandaag erg dankbaar voor. Zij ging met me mee. Ik draag mijn haarunit met klipjes en dat bevalt me prima. Ik zet hem "s avonds af en zo slijt hij ook veel minder. Ik ben nog nooit bang geweest dat ik hem met veel wind zou verliezen. Hij zit gewoon goed vast en niemand heeft mij ooit gevraagd of ik een haarunit draag,.omdat het echt haar lijkt. Er is geen verschil te zien met mijn eigen haar. Ik kan er niet meer buiten en raad het iedereen aan wie haarproblemen heeft. Ik had het veel eerder moeten doen .En daarom, aarzel niet en neem contact op met de echthaarkliniek. Je krijgt er geen spijt van. Een tevreden klant

Echtpaar Kliniek geeft je je zelfvertrouwen weer terug.

Door een auto-immuun-/ontstekingsziekte, heb ik te maken gekregen met een " optrekkende haargrens", wat betekent dat al mijn haar weg is tot achter mijn oren. Ik ben 4 jaar geleden bij EchtHaar Kliniek terecht gekomen en zijn er haarstukken voor mij aangemeten. Alles gaat in overleg, fantastisch, de kleur is perfect. Mensen die mij goed kennen zien het niet, als ik het vertel kunnen ze het niet geloven. Het is een mooi ingerichte kliniek. Je krijgt een eigen kapster toegewezen, zeer vriendelijke benadering met veel begrip voor het probleem. Alles zeer discreet ik zie eigenlijk nooit een andere cliënt. Alles is afgeschermd. Een echte aanrader, schroom niet, het geeft je je zelftrouwen weer terug.

Kwaliteit, zorgvuldigheid en klantgerichtheid zijn optimaal!

De behandelmethode van deze kliniek ervaar ik als zijnde uniek. Het personeel is deskundig en goed opgeleid. Het advies voor de haarcorrectie is toegespitst op de persoonlijke wensen. Het resultaat mag er dan ook zijn! Mijn kapster is zeer deskundig en ik ben heel tevreden over haar manier van behandelen. Niet anders dan lof hierover!

Geachte mevrouw De Groot, Heel hartelijk dank voor de leuke review die u geschreven heeft. Wat fijn ook om te lezen dat het voor u een mooie oplossing is, afgestemd op uw persoonlijke wensen. Wij hopen u nog lang naar tevredenheid te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Heerlijk weer haar!

Na lang twijfelen of ik het wel of niet moest doen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik gaan bellen voor een gesprek. Hier was het eerste moment een klik. de persoon aan de telefoon begreep wat mijn probleem was. Ik ben namelijk al sinds enige jaren dunner aan het worden boven op mijn hoofd en ik werd daar behoorlijk onzeker over. Na het gesprek wat een soort en met van intake was had ik dan een afspraak. De week erop was het dan zo ver ik met een gezonde spanning naar de kliniek te Apeldoorn waar ik echt ik kan het niet anders zeggen door een super vriendelijke dame werd ontvangen en geholpen. Alles werd stap voor stap uitgelegd en zo kwam ik te weten dat waarvoor ik altijd bang was geweest namelijk een pruik dragen totaal onterecht was. Juist hier maken ze een zeer kleine toevoeging. Er werd een mal gemaakt van mijn gebied bovenop en er werd een klein staaltje haar weg genomen voor de kleur. Daarna ben ik naar huis gegaan en kreeg ik te horen dat vanwege de Corona het wel langer kon duren dan normaal maar dat ik eind van het jaar zeker mijn haar zou krijgen. Nu werd ik afgelopen week gebeld en was mijn nieuwe haar al klaar! Nou als dat geen super leuk nieuws was, kon ik bijna 2 maanden eerder terecht dan dat ik verwacht had. De afspraak die vorige week was was echt super, wat een super meid zeg! echt vakkundig en liefdevol ben ik geholpen. Ze merkte denk ik dat ik nerveus was en wisten daar op in te spelen. Uiteindelijk ging ik met een geweldig gevoel naar huis, wat ik voelde me weer heerlijk met haar! Kortom ik zou echt iedereen die onzeker is over het dunner wordend haar, hier iets aan te laten doen want haar is toch immers het sieraad van een vrouw. Nogmaals dank! Bonnie

Beste Bonnie, Wat een mooie reactie en wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij zullen dit delen met onze collega’s. Mocht er in de toekomst toch iets zijn, meld het ons aub. Nogmaals hartelijk dank. Team EchtHaar Kliniek

Super tevreden op alle gebieden

Vorig jaar maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een mail gestuurd. Kreeg de volgende dag al een antwoord en men vroeg mij telefonisch te benaderen. Supervriendelijke jongeman beantwoordde de meeste vragen die ik op dat moment had. Afspraak gemaakt en alles werd uitgelegd, getoond, etc. Units werden besteld en na 4 maanden was het zo ver: de eerste afspraak. Werd warm welkom geheten en alles was, alsof je er al jaren kwam..zo vriendelijk! Na afloop kwam de jongeman ook even kijken naar het resultaat en hij vond het fantastisch! Ik was ook super verbaasd over het resultaat...een complete metamorfose! Ik had wat opstartproblemen qua hoe ik met lijm moest omgaan en zo, maar alles werd geduldig uitgelegd bij het volgende bezoek. Problemen met droog haar voorgelegd en alles werd uit de kast gehaald en geprobeerd om dat op te lossen...en het is nu zijdezacht! Bij mij ging de voorkant vrij snel los en ik moest dat dan zelf weer vastmaken.... Bij het laatste bezoek ( unit 3 inmiddels ) hebben ze iets anders geprobeerd...en het is fantastisch!!! Het zit nu 6 weken op mijn hoofd en nog geen millimeter is los gegaan, zelfs na zwemmen onder water!!! Bij elk probleem wordt er geduldig naar een oplossing gezocht, al duurt het een half jaar...Zij rusten niet voordat ik ( en zij zelf ) 100% tevreden ben! Van telefoonmijnheer tot aan alle haarspecialisten, allemaal zijn zij super, super vriendelijk. Ik heb inmiddels 3 units met 3 verschillende kapsels...van kort tot wat langer...het is alsof mijn haar groeit dus. En de omgeving?? Die vinden het prachtig, niet van echt te onderscheiden.. Krijg van mensen vaak complimenten over hoe leuk mijn haar zit en hoe mooi het is...ze moesten eens weten! Kortom: Ik wil echt niets anders dan Echthaar Kliniek. De kwaliteit, de service, de mensen...allemaal een dikke 10! Geen seconde spijt gehad.

Wat een compliment. Dit is ook waar we voor staan, iemand weer te laten stralen en onze medewerkers zullen zich inderdaad altijd met hun hart inzetten om het beste eruit te halen ook al gaat dat niet altijd in de eerste instantie helemaal goed. Een dergelijk uitgebreid verhaal doet ons dan ook zeker goed en geeft ook gewoon erkenning waar wij als kliniek al bijna 20 jaar voor staan en dat is vakkundigheid. Nogmaals dank en we zien u weer graag terug voor een behandelconsult op onze kliniek. Team EchtHaar Kliniek

Ik ben zeer tevreden en blij met het resultaat.

Na langdurige haaruitval ben ik op zoek gegaan naar een oplossing. Ik vond Echt Haarkliniek! Samen hebben we een oplossing gevonden voor mijn steeds dunner wordende haar: een prachtig haarstuk. Het werd een kopie van het haar dat ik had. Echt geweldig! Ik ben er superblij mee.

Opgelucht , vertrouwd en vrolijker!

Een Prima en warme ontvangst. De behandelingen zijn heel prettig en fijn! En word uitgevoerd door uitermate vriendelijk, ervaren en professionele team die helemaal op elkaar zijn ingespeeld. Chapeau!

Slecht

Ik ben jaren klant bij EchtHaar Kliniek. En ben zwaar teleurgesteld in het bedrijf en personeel. Daarom raad ik het niemand aan om haarstukken bij ze aan te schaffen. Dit was mijn 3e set wat ik besteld en gekocht had en ook tevens mijn laatste. Mijn ervaring was zeer slecht. Ik had mijn haarstukken vorige jaar december besteld. En had in maart 2020 een afspraak. Dan zouden ze klaar liggen. Omdat de Covid-19 uitbrak en mijn man zijn zaak gedurende tijd gesloten was. Heb ik uitstel gevraagd voor de laatste betaling. Ik had al 3/4 deel betaald. Het kwam erop neer dat EchtHaar Kliniek er geen boodschap aan had. Er werd mij heel duidelijk gemaakt dat ik het restant bedrag zsm betalen. Dus ik had netjes betaald. Kreeg ik doodleuk te horen dat de units nooit waren aangekomen. Het komt uit het buitenland ( ik maar al die jaren denken dat EchtHaar Kliniek zelf een atelier hebben) Het wordt waarschijnlijk gewoon ergens in China of India gemaakt. Onmacht zegt EchtHaar Kliniek. Achteraf hadden ze als smoes dat mijn naam verward werd met een andere client. En ik heb niet eens een veel voorkomende naam. Maar toen ik om uitstel vroeg, kreeg ik geen gehoor. Dat de units door Covid-19 niet zijn aankomen dat moest ik maar accepteren. Na een uitstel van 4 maanden zijn de units uiteindelijk gekomen. Laat je niet misleiden om de units bij hun te houden. Want je hebt betaald voor alle 4 units. En elke kapper kan er mee overweg. Je hoeft echt niet speciaal naar hun kapper om het in model te knippen. Net zoals hun shampoo en haarspullen, alle soorten merken kan je gebruiken om je units te wassen wat een onzin. Na veel googlen en gesprekken hebben gehad zijn er zat bedrijven die ook mooie haarstukken maken. Laat je niet verleiden door de luxe uiterlijk van het bedrijf. Zo ben ik er ook ingetrapt. Het gaat puur om geld zodra ze hun geld hebben is de rest bijzaak.

Beste Sery U heeft ons onlangs beoordeeld met een onvoldoende op Kyoh. Wij hechten zeer aan een goede relatie met onze cliënten en betreuren het dat u teleurgesteld bent. Wij willen de vertrouwensbreuk herstellen. Voor de gang van zaken omtrent de aflevering van uw haarreconstructie en communicatie vanuit de EchtHaar Kliniek bieden wij onze oprechte excuses aan. Graag willen wij de onvrede die er bij u heerst met u bespreken en nodigen wij u uit voor een gesprek op onze kliniek in Amsterdam. Hiervoor bent u afgelopen week benaderd en wij zouden dat gesprek zeer op prijs stellen. Wij menen er goed aan te doen een korte toelichting te geven op de punten die uw onvrede hebben veroorzaakt. U heeft in december 2019 bij ons voor de 3e keer een set met haarunits besteld, ons streven was op dat moment om de haarunits op 12 maart aan u te leveren. Er was destijds geen vermoeden van de invloed van het COVID-19 virus op onze leveringen. Medio maart werd de kliniek geconfronteerd met de gevolgen van het Covid-19 virus. Een hectische periode brak aan en wij hebben zo goed als mogelijk onze cliënten geïnformeerd over de gevolgen en informatie verstrekt via de website. Wij hadden u eerder op de hoogte moeten stellen van de vertraging van de levertijd van uw haarreconstructie. Wij produceren onze haarwerken in ons atelier in Azië (dit is algemeen bekend) en wij zijn geconfronteerd met onverwachte sluiting van dit atelier vanwege veiligheid voor de medewerkers en het protocol dat geldt in dat gebied. Heel vervelend allemaal maar wij zijn gebonden aan levertijden en richtlijnen m.b.t. het Covid -19 virus. Dat neemt niet weg dat wij meer aandacht hadden moeten besteden aan goede en zorgvuldige informatie tijdens de contactmomenten. Nog een opmerking over onze producten. Wij werken met de speciaal voor EchtHaar Kliniek ontwikkelde kwalitatief hoogstaande productlijn. Met deze productlijn borgen wij zoveel mogelijk het behoud en de kwaliteit alsmede lange levensduur van uw haarreconstructie. Dit is een van de unieke verkooppunten van EHK. Wij zijn verder van mening dat wij een goede prijs-kwaliteit hebben van zowel onze producten als het niveau van onze haarwerkspecialisten. Tenslotte: Uw eerste twee sets heeft u naar tevredenheid gedragen en uw derde set heeft u wederom bij ons besteld. U doet ertoe als client en wij zouden het zeer waarderen als wij nog een keer met u om tafel kunnen gaan om de onvrede weg te nemen, eventuele plooien glad kunnen strijken, onze jarenlange relatie en het vertrouwen te herstellen. Uiteraard zou het onze wens zijn u te behouden als cliënt en ons nog een kans te geven maar dat laten we graag ter beoordeling aan u. Wij heten u graag weer welkom in onze kliniek en hopen op een positieve reactie. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Op een eenvoudige en natuurlijke manier je oorspronkelijke “look” weer terug.

Verbazendwekkend dat deze methode nog zo onbekend is. Het haar voelt en ziet natuurlijk, de kleur komt dicht bij je eigen haar, eenvoudig op en af te zetten, blijft goed zitten (ook op de fiets met stevige wind), draagcomfort is fantastisch en voelt als “eigen”. Het is een goede optie om mee te nemen bij een afweging van het ondergaan van een haartransplantatie. Het is wel een kostbare aanschaf en helaas niet voor iedereen weggelegd. Hopelijk wordt in de toekomst een grotere markt bereikt en hopelijk minder kostbaar!

Echthaar Kliniek heeft prachtig werk geleverd.

Ik ben zeer goed geholpen. Men heeft alle tijd genomen om alles uit te leggen en de mogelijkheden te bespreken. De haarwerkjes zijn prachtig, ook qua kleur niet van mijn eigen haar te onderscheiden. Ik had alleen wel graag op de dag van aflevering nog wat meer tijd willen hebben voor uitleg e.d.

Door mijn haarstuk kijk ik nu met plezier in de spiegel.

Heel blij, dat ik de echtHaar Kliniek via de tv heb ontdekt. Een paar jaar geleden kwam ik voor het eerst bij een, in mijn omgeving, zeer bekende kapper om mijn eigen haar te laten knippen. Hij vroeg, wat hij moest doen want mijn haar zat zo mooi. Toen ik hem vertelde dat ik een haarstuk op had en mijn eigen haar wilde laten knippen, was hij zeer verbaasd. Mevrouw ik heb heel veel haarstukken in mijn werkzame leven gezien en ik herken ze op afstand, maar deze is prachtig! Heel blij was ik om dat van deze man te horen. Ik voelde mij altijd ongelooflijk belabberd met mijn dunne haar, als we bv met vrienden een hapje gingen eten na uren spelen met belabberd weer op de golfbaan. Nu geniet ik met volle tuigen. ik was mijn haarstuk eens in de 7 a 10 dagen en föhn hem daarna, het opzetten is in nog geen minuut gedaan. Kortom, het is geen goedkope aanschaf, maar ik ben zeer happy met mijn haarstukken!

Mijn ervaring met EchtHaar Kliniek is dat zij een ontspannen sfeer brengen als zij met de klant bezig zijn en niets overhaast doen . Het is een professioneel bedrijf met professionele mensen ,Top. Nogmaals bedankt , Rudi.

Een aanrader. Fantastisch en kwalitatief service

Betrouwbaar en klantvriendelijk Keurig aflevering en ervaren personeel Een aanrader. Gewoon doen een afspraak maken om langs te gaan.

Een goed en verzekerd gevoel.

Ik ben sinds 2009 klant bij EchtHaarKliniek. Ik ben erg tevreden met de service, kwaliteit van de units en kapsters. Het geeft me een onwijs zelfverzekerd gevoel en ik heb niet eens door dat het niet mijn eigen haar is. Ik hoef er niet meer naar om te kijken en ik kan ermee doen wat ik wil. Wat een uitkomst zeg! Een echte aanrader❤

Vol lof over Echt Haar

In het jaar 2014 had ik besloten toch maar een afspraak te maken met EchtHaar. Ook omdat ze een zaak in Amsterdam hebben geopend. Mijn haar werd dunner vooral boven op, het probleem Alopecia Androgenetica. Bij de eerste consult heb ik een goed gesprek gehad en de uitleg was zeer goed. Blij toen de eerste behandeling werd gedaan en was zeer enthousiast. Niet meer onzeker en geen zorgen te maken hoe het zat. Dit was een goede oplossing en ben nog steeds tevreden met EchtHaar en ook over de medewerksters, die er voor zorgen dat je er goed uit ziet. Nogmaals ik ben vol lof over EchtHaar en zal ook als iemand met dit probleem zit, jullie zeker aanraden.

Erg proffesioneel en netjes

Tijdens intake wordt er voldoende tijd genomen om alle verwachtingen op kaart te brengen. Communicatie is met zowel met behandelaar als telefonisch goed verlopen. Er werd ook werk ingeleverd zoals er tijdens intake besproken was. Ik ben erg tevreden en bevel iedereen aan.

Een professioneel bedrijf klantgericht en klantvriendelijk

Ik heb onlangs een haarwerk aan laten meten bij EchtHaar kliniek in Amsterdam. Een hele stap voor mij, haar is zo iets persoonlijks maar ik ben verrast en zeer tevreden over het resultaat. De jongeman aan de telefoon vertelde mij heel duidelijk hoe de kliniek mij zou kunnen helpen met mijn haarprobleem. Hij nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en mijn wensen in kaart te brengen. Ik werd voor een consult verwezen naar de kliniek in Amsterdam heel fijn want ik woon daar in de buurt en ik kan daar makkelijk naar toe rijden. Daar werd ik deskundig geadviseerd; alle tijd voor advies op maat. Ik vernam dat de kliniek de haarwerkjes zelf maakt en dat er een persoonlijk behandelplan wordt gemaakt helemaal naar mijn wensen. Het voelde goed. Het haarwerk is intussen gemaakt en het is echt fantastisch. Ik had veel eerder deze stap moeten zetten. Wat een mooie aanvulling op mijn eigen haar. Ik voel mij trots en ben een ander mens dankzij EchtHaar Kliniek. De kapster het haarwerkje bij mij aanbracht verdient een dikke 9. IK voelde mij welkom en gerespecteerd en ze was zeer gemotiveerd en kundig.. Ik ga binnenkort weer terug voor een heerlijke behandeling en kijk er nu al weer naar uit. Dank je wel.

Prima ervaring gehad in Nunspeet

Ik ben Keurig geholpen

In een woord: Fantastisch.

Ik ben bij het intakegesprek heel goed voorgelicht en heb dit ook heel plezierig ervaren. Sharon heeft mijn haarstukje geplaatst, geknipt en gestyled. Het is alles bij elkaar heel mooi geworden. Ik ben er ontzettend blij mee en had dit al jaren eerder moeten doen. Zelfs mijn zusjes hadden niet eens door dat er een stukje geplaatst was. Super.

Beste mevrouw Hoogenes, Dank dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen en bedankt voor uw complimenten. Het doet ons goed om te lezen dat u zoveel plezier heeft van de haarreconstructie en fijn dat u uiteindelijk toch de stap heeft durven nemen na al die jaren en het zo positief uitpakt voor u. Wij hopen dat u nog erg lang plezier mag hebben van de haarreconstructie en zullen u daarbij helpen met onze tips en adviezen. Heel graag tot uw volgende bezoek aan onze Kliniek Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Het haar was van zeer slechte kwaliteit en de service was niet veel beter

Na 2x wassen voelde het haar aan als touw de reactie daarop toen ik belde was niet erg begripvol. Ik heb spijt dat ik zoveel geld heb uitgegeven voor niets.

Geachte mevrouw Van Vuure, U heeft ons onlangs beoordeeld met een onvoldoende op KiyOh, een online specialist in klantbeoordelingen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van ons product. Graag geven wij toelichting op het proces van het vervaardigen van uw haar en de algemene haarkwaliteit van onze haarreconstructies en nodigen u nogmaals uit voor een persoonlijk gesprek. Alle haarreconstructies worden bij Echthaar Kliniek vervaardigd van hoge kwaliteit haar en pas afgeleverd op het moment dat het aan onze strenge kwaliteitseisen voldoet. De kwaliteit van het haar kan ons inziens geen klacht op zichzelf zijn. Haar dat ‘als touw’ aanvoelt heeft vaak als oorzaak dat het slecht tot nauwelijks onderhouden is met verzorgende producten die het haar reinigen, voeden en behandelen. Dit heeft u zelf in de hand. Om deze reden sturen wij aan op periodieke behandelconsulten op onze kliniek, zodat de kwaliteit van het onderhoud en de verzorging gewaarborgd is. Uw dossier is uitgebreid door ons team besproken. Naar aanleiding van het telefoongesprek hebben wij u aangeboden om op behandelconsult te komen, zodat wij u persoonlijk konden adviseren over het onderhoud en de verzorging van uw haar. U heeft toen aangegeven daar over na te willen denken. Omdat wij daarna niets van u vernomen hebben, hebben wij per brief dit nogmaals bij u onder de aandacht gebracht. Ook hierop hebben wij geen reactie van u gekregen. Dit maakt het moeilijk voor ons om u te helpen. Het eerste wat wij van u mochten vernemen was uw negatieve beoordeling. Deze verbaast ons: u gaat hierin voorbij aan het begrip dat wij hebben getoond voor uw zorgen én de herhaalde pogingen om u uit te nodigen voor een consult. Wij staan altijd klaar voor onze cliënten en zien dit als een uitzonderlijke situatie. Wij nodigen u daarom nogmaals uit voor een consult. Hiervoor nemen wij binnenkort contact met u op. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek ---------------------------------------- Gewijzigd per 29 augustus 2019: Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad n.a.v. de onvoldoende die u ons gaf op onze reviewsysteem van KiyOH. Wij hebben uw klacht beantwoord en aangegeven dat het noodzakelijk is om bij ons langs te komen zodat wij stap-voor-stap de verzorging en het onderhoud met u kunnen doornemen. Helaas heeft u de deur gesloten gehouden net als de voorgaande keren toen wij u hebben uitgenodigd om bij ons langs te komen. U heeft ons voorgesteld uw onvoldoende te veranderen in ruil voor financiële compensatie, hieraan geven wij geen gehoor. Onze visie is om haarproblemen op te lossen door middel van een mooie haarreconstructie, ook als wij daar niet direct in slagen willen wij ons maximaal inspannen om dit alsnog te realiseren, hierin zijn wij helaas nog niet geslaagd. Daar willen wij wel in slagen maar dan is het wel noodzakelijk dat u ons advies en instructie opvolgt. Dit kunnen wij telefonisch niet beoordelen en dat is de reden dat wij u hebben uitgenodigd voor een kosteloze behandeling bij ons op de Kliniek. Wij denken nog steeds dat uw probleemvraag die u bij ons heeft neergelegd mooi op te lossen is met de geleverde haarreconstructie, maar wij kunnen op deze wijze niets voor u betekenen. Ons aanbod om langs te komen blijft onveranderd staan. Mocht u uw standpunt herzien bent u nog steeds van harte welkom bij ons. Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Team EchtHaar Kliniek

Zeer tevreden klant

Ik ben jaren klant bij de Echt Haar Kliniek. Mijn eerste ervaring was in Nunspeet. Zelf kom ik uit Amsterdam dus ik was zeer blij toen ik hoorde dat er ook een vesting in Amsterdam kwam. Daar heb ik ook nieuwe units gekocht. Haarstukken draag ik tot heden. In de toekomst zou ik zeker weer mijn haarstukken bestellen.