Een nieuw mens dankzij nieuw, mooi haar.

Prettig, geruststellend contact, warme, begripvolle begeleiding. Het resultaat van dit nieuwe haar gaf me direct mijn oude zelfvertrouwen terug. Iedereen in mijn omgeving reageerde vol bewondering en enthousiast, net als ik.

Pluspunten

Wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Het concept haarunits voor dáár waar je kaal bent, wordt mooi uitgevoerd. Als je de pech hebt, zoals in mijn situatie, frontaal kaal te worden voor je 60e jaar dan is het een compliment voor de kliniek en mij als mijn dochters zeggen; “mam ik vergeet helemaal dat je deels je eigen haar niet meer hebt” ! Ik ben tevreden en blij dat dit mogelijk is.

De muziek in de, verder smaakvolle, kliniek mag wat mij betreft wat ‘dynamischer’

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Privacy is gewaarborgd. Ik voelde me veilig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prettige mensen, als er iets fout gaat, wordt het meestal opgelost.

de haarstukjes gaan voor mij 4 a 6 maanden mee. Al met al is het best een dure hobby, gelukkig kan ik het betalen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Bedankt voor uw complimenten maar ook bedankt voor het verbeterpunt. Het is bij ons zo dat we meerdere technieken hebben om een reconstructie te bevestigen. Wanneer iemand zoals u voor een vaste bevestiging kiest, wordt de reconstructie 24/7 gedragen en zal deze sneller slijten dan bijvoorbeeld een bevestiging waarbij de reconstructie afneembaar is. Wanneer u hier moeite mee krijgt, zouden we natuurlijk altijd eens naar een andere techniek kunnen kijken om de draagtijd te verlengen. Als u hierover eens van ons met gedachten wilt wisselen, kunt u ons bellen via 0341-424130 of per e-mail bereiken via [email protected] Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Leveren kwaliteit, zijn kundig en stellen je op je gemak. Alles helder, duidelijk en transparant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Servicegericht en vriendelijk personeel.

Meer personeel/vestigingen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben blij dat echthaar een prachtige oplossing biedt voor mijn haarproblemen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het is allemaal maatwerk, zowel qua producten als qua klantbediening. De behandeling is zeer persoonlijk met veel kennis van je klantgeschiedenis en de producten die je afneemt. De kapsters zijn allemaal super aardig, geven gevraagd en ongevraagd stylingtips en verzorgingsadvies en doen altijd hun best om je zo mooi mogelijk weer naar buiten te laten gaan. De haarwerken zijn van goede kwaliteit en er vindt regelmatig vernieuwing plaats in gebruikte technieken en materialen.

Ik vind de prijs van de producten erg hoog, ook omdat de kwaliteit toch wel wisselend is (blijft toch mensenwerk). De ene keer heb ik een set met alleen maar hele goeie haarwerken die lang meegaan, maar eerder heb ik ook al eens een set van vier units gehad die na een jaar echt op was. De kosten van onderhoudsafspraken en van de verzorgingsproducten zijn daarnaast ook allemaal niet mis. Is het niet een idee om ook een soort 'budgetvarianten' aan te bieden van de diverse diensten en producten? Een tip die ik nog zou willen meegeven: de huisstijl van de vestigingen en het logo oogt nogal stijfjes en conservatief. Dat mag allemaal best wat moderner en meer ontspannen. Dan voelt de wat jongere clientèle zich vast ook wat meer thuis. En mag alsjeblieft die klassieke muziek eens worden vervangen door wat meer eigentijdse deuntjes?! ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Resultaatgericht en klantgericht - denken altijd mee over hoe dingen beter kunnen. Tevreden over het product.

Afdeling administratie en planning moet echt beter: bellen laat en soms niet terug over afspraken of financiële zaken. Zal niet direct aan hen liggen, maar wellicht ook aan het terugbel/communicatiesysteem.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Bedankt voor uw complimenten maar ook bedankt voor het verbeterpunt. Het is voor ons fijn om te weten dat wij ons hier in kunnen verbeteren. Uiteraard hebben we meteen onderzoek gedaan naar waar het in de communicatie verkeerd zou kunnen gaan. Wij hebben dit aangepast en doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen. Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Gezellig en gastvrij met alle kennis en bagage aan boord.

Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn vrouw komt al vele jaren bij ECHT HAAR. Ze is daar bijzonder content over. Hert is zelfs zo dat familieleden/kennissen niet kunnen zien dat ze Echt Haar heeft. Het personeel is zeer bekwaam, hoewel het ook mensen zijn met fouten, die zij ook ruiterlijk toegeven. Maar het blijft waar. Bij Echt Haar is het ook "echt haar".

Wij hebben niets op te merken. We zouden het alleen ideaal vinden als er bijvoorbeeld in Rotterdam een vestiging van Echt Haar zou zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Dank voor uw compliment en het mooie cijfer van een 10! Fijn om te horen dat u zo content bent met onze dienstverlening en onze haren. Mochten wij in de toekomst een vestiging openen in de buurt van Rotterdam gaan wij dat uiteraard met u delen! Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Heel erg geïnteresseerd ik ben vol zelfvertrouwen de deur weer uitgestapt met mijn nieuwe haardos!!!

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Piepmuis, Dank voor uw compliment en het mooie cijfer van een 10! Fijn om te horen dat u vol zelfvertrouwen de deur weer bent uitgestapt met uw nieuwe haardos. Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

1. Complimenten voor mijn kapster Sharon! Elke keer ga ik weer mooi en zeer tevreden de deur uit. 2. Haarconstructie is mooi en natuurlijk. Prima draagcomfort.

TIP: Bij het aanmeten: Nog iets beter laten aansluiten van het folie op het hoofd om later een klein plooitje te voorkomen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Dank voor uw complimenten en verbeterpunt. Goed om voor ons te weten dat dit een aandachtspunt is. Wij willen u graag adviseren om dit ook te bespreken met onze medewerker die de mal heeft gemaakt. Ook willen wij adviseren om bij het terug plaatsen van de haarreconstructie met uw behandelend specialist te overleggen om te kijken of de haarreconstructie net iets meer naar voren of naar achteren geplaatst kan worden om plooitjes te voorkomen. Zij kunnen u hierin wellicht nog adviseren. Vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Prima kwaliteit haarwerk. Ik ben zeer tevreden. Ook het vakmanschap van mijn vaste kapster Sharon is geweldig.

Verschil van prijs tussen aankoop 2 of 4 haarwerken is erg groot.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Els, Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Blij zijn we dat u ons waardeert met een 8. Wij begrijpen dat het lijkt alsof het verschil tussen afname van 2 of 4 haarunits groot is. Dit komt omdat we altijd te maken hebben met bepaalde opstartkosten. Of wij nou 1, 2, 3 of 4 haarunits moeten maken, deze opstartkosten hiervan zijn altijd even hoog. Waardoor de prijs bij meer haarunits niet evenredig stijgt t.o.v. 1 haarunit. Ik hoop dat we door middel van deze reactie, het een en ander duidelijk hebben kunnen maken. Mocht dit niet het geval zijn, lichten we het graag nog even telefonisch toe. Met vriendelijke groet, Sander

Pluspunten

Ik heb nog nooit zon goede leverancier gezien als ik kijk naar hoe ze het hier aanpakken zeg! Een super team die gewoon to the point is met wat ze wel kunnen en wat niet. Je ziet ook gewoon dat de mensen duidelijk zijn in wat er zo genaamd in het verleden is gebeurd en dat ze zeggen en dat geloof ik wel als gebruiker dat ze ook te maken krijgen met mensen die hun zwart maken omdat ze eigenlijk zelf niet met het haar om kunnen gaan. Ja je moet natuurlijk wel je haar verzorgen en dat vereist ook wel iets werk ja dat is nu eenmaal zo! ik heb nog nooit zon natuurlijk en dun zittend haar gehad.

Geen aan of opmerkingen want ook binnen het bedrijf ziet het er keurig uit of zijn de mensen heel kundig!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

informatieverstrekking respect voor cliënten

kwaliteit, dichtheid, kleur e.d. niet meer wat het ongeveer 6 jaar geleden was. Soms "staat"het haar i.p.v. dat het samenvalt met eigen haar. Het voelt dan ook stugger aan. Blijf controleren op kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Allereerst dank voor uw beoordeling. Fijn dat u ons het mooie cijfer van een 7 heeft gegeven. Jammer dat u ervaart dat de kwaliteit van het haar achteruit is gegaan. Wij hebben de afgelopen jaren juist de kennis dat de kwaliteit is verbeterend en selecteren nog altijd zorgvuldig de haren. Wel hebben wij gemerkt dat door de jaren heen het haar vaak met lange modellen i.p.v. korte modellen wordt gedragen. Dit vergt een andere verzorging dan korte modellen en het is raadzaam dit eens met elkaar te bespreken. Graag willen wij met u de kwaliteit en de manier van verzorging van de haarreconstructie bespreken. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via [email protected] Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Prachtig product; men doet wat men belooft. Ik ben er buitengewoon blij mee.

De prijzen van de bijkomende behandelingen (knippen en kleuren) en van de benodigde producten zijn niet plezierig. Als de klant zojuist duizenden euro's heeft uitgegeven voor een haarstuk, dan is het uit marketing overwegingen handiger om bijvoorbeeld de shampoo's e.d. cadeau te doen en de behandelingen marktconform te prijzen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Allereerst willen wij u danken voor het fantastische cijfer van een 9 die u ons geeft. Wij proberen via onze communicatiekanalen, zoals onze website, brochure en bedrijfsfolders zo helder mogelijk te informeren welke kosten er komen kijken bij het aanschaffen van een haarreconstructie. Naast de haarreconstructie zelf. Tevens willen wij u danken voor het meedenken over onze marketing overwegingen en de prijzen van onze behandelingen. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Zeer betrouwbare , klantvriendelijke en discrete zorg door de gespecialiseerde kapsters/haarwerkspecialisten. Ik heb het idee dat ze regelmatig hun vakkennis vernieuwen en bijhouden waardoor eventueel gegeven advies veel bijdraagt aan de verzorging en duurzaam gebruik van de haarwerken.. Niets dan lof voor de zorg die ik al vele jaren van deze professionals mag ontvangen bij de verzorging en het 8-wekelijks wisselen van mijn haarwerk.

Tip: Een geluidssysteem per kamer zodat de client zijn/haar favoriete muziek kan meenemen

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Bedankt voor het mooie cijfer en de fijne feedback! Uw voorstel omtrent de muziekinstallatie zijn heel begrijpelijk. Wij zullen dit meenemen in onze beleidsplannen. Nogmaals, bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Klantgericht, positieve uitstraling en een duidelijke structuur.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Helaas heb ik op jonge leeftijd al last gekregen van kale plekken op mijn hoofd. Na wat twijfelen heb ik de keuze gemaakt om EchtHaar uit te proberen en daar ben ik achteraf blij mee. Ik ben goed geholpen, dank daarvoor!

Een boekje voor het juiste onderhoud maken

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Als verbeterpunt geeft u aan dat wij een onderhoudsboekje zouden kunnen leveren. Normaal gesproken had u deze ook van ons moeten krijgen bij de levering van de haarreconstructie. Onze excuses dat u deze niet van ons heeft ontvangen. Zou u contact met ons op willen nemen op 0341-424130? Dan zorgen wij er voor dat het onderhoudsboekje alsnog uw kant op komt. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Kan niet beter, na een fout van zkh, geopereerd moeten worden, diep in de put, en nu één en al blijheid ,vriendelijk en kundig personeel ( lianne) een 10 +

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt zeer prettig geholpen, echt een vertrouwd gevoel. Gaan goed en geduldig met emoties om. Je gaat stralend de deur uit !!