Pluspunten

Ik heb nog nooit zon goede leverancier gezien als ik kijk naar hoe ze het hier aanpakken zeg! Een super team die gewoon to the point is met wat ze wel kunnen en wat niet. Je ziet ook gewoon dat de mensen duidelijk zijn in wat er zo genaamd in het verleden is gebeurd en dat ze zeggen en dat geloof ik wel als gebruiker dat ze ook te maken krijgen met mensen die hun zwart maken omdat ze eigenlijk zelf niet met het haar om kunnen gaan. Ja je moet natuurlijk wel je haar verzorgen en dat vereist ook wel iets werk ja dat is nu eenmaal zo! ik heb nog nooit zon natuurlijk en dun zittend haar gehad.

Geen aan of opmerkingen want ook binnen het bedrijf ziet het er keurig uit of zijn de mensen heel kundig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

informatieverstrekking respect voor cliënten

kwaliteit, dichtheid, kleur e.d. niet meer wat het ongeveer 6 jaar geleden was. Soms "staat"het haar i.p.v. dat het samenvalt met eigen haar. Het voelt dan ook stugger aan. Blijf controleren op kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Allereerst dank voor uw beoordeling. Fijn dat u ons het mooie cijfer van een 7 heeft gegeven. Jammer dat u ervaart dat de kwaliteit van het haar achteruit is gegaan. Wij hebben de afgelopen jaren juist de kennis dat de kwaliteit is verbeterend en selecteren nog altijd zorgvuldig de haren. Wel hebben wij gemerkt dat door de jaren heen het haar vaak met lange modellen i.p.v. korte modellen wordt gedragen. Dit vergt een andere verzorging dan korte modellen en het is raadzaam dit eens met elkaar te bespreken. Graag willen wij met u de kwaliteit en de manier van verzorging van de haarreconstructie bespreken. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via clientenservice@echthaar.nl Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Prachtig product; men doet wat men belooft. Ik ben er buitengewoon blij mee.

De prijzen van de bijkomende behandelingen (knippen en kleuren) en van de benodigde producten zijn niet plezierig. Als de klant zojuist duizenden euro's heeft uitgegeven voor een haarstuk, dan is het uit marketing overwegingen handiger om bijvoorbeeld de shampoo's e.d. cadeau te doen en de behandelingen marktconform te prijzen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Allereerst willen wij u danken voor het fantastische cijfer van een 9 die u ons geeft. Wij proberen via onze communicatiekanalen, zoals onze website, brochure en bedrijfsfolders zo helder mogelijk te informeren welke kosten er komen kijken bij het aanschaffen van een haarreconstructie. Naast de haarreconstructie zelf. Tevens willen wij u danken voor het meedenken over onze marketing overwegingen en de prijzen van onze behandelingen. Met vriendelijke groet, Team EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Zeer betrouwbare , klantvriendelijke en discrete zorg door de gespecialiseerde kapsters/haarwerkspecialisten. Ik heb het idee dat ze regelmatig hun vakkennis vernieuwen en bijhouden waardoor eventueel gegeven advies veel bijdraagt aan de verzorging en duurzaam gebruik van de haarwerken.. Niets dan lof voor de zorg die ik al vele jaren van deze professionals mag ontvangen bij de verzorging en het 8-wekelijks wisselen van mijn haarwerk.

Tip: Een geluidssysteem per kamer zodat de client zijn/haar favoriete muziek kan meenemen

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Bedankt voor het mooie cijfer en de fijne feedback! Uw voorstel omtrent de muziekinstallatie zijn heel begrijpelijk. Wij zullen dit meenemen in onze beleidsplannen. Nogmaals, bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Klantgericht, positieve uitstraling en een duidelijke structuur.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Helaas heb ik op jonge leeftijd al last gekregen van kale plekken op mijn hoofd. Na wat twijfelen heb ik de keuze gemaakt om EchtHaar uit te proberen en daar ben ik achteraf blij mee. Ik ben goed geholpen, dank daarvoor!

Een boekje voor het juiste onderhoud maken

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Als verbeterpunt geeft u aan dat wij een onderhoudsboekje zouden kunnen leveren. Normaal gesproken had u deze ook van ons moeten krijgen bij de levering van de haarreconstructie. Onze excuses dat u deze niet van ons heeft ontvangen. Zou u contact met ons op willen nemen op 0341-424130? Dan zorgen wij er voor dat het onderhoudsboekje alsnog uw kant op komt. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Kan niet beter, na een fout van zkh, geopereerd moeten worden, diep in de put, en nu één en al blijheid ,vriendelijk en kundig personeel ( lianne) een 10 +

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt zeer prettig geholpen, echt een vertrouwd gevoel. Gaan goed en geduldig met emoties om. Je gaat stralend de deur uit !!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn prive, en voor mij lekker dichtbij!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie oplossingen met aandacht en zorg aangebracht.

Afspraken plannen op korte termijn lastig. Ik plan ver voorruit - maar als onverwacht tussendoor moet (bijv. ivm ziekenhuisbezoek) is het lastig. Nieuwe haarunits moeten al volledig betaald zijn, voordat voor eerste keer aangebracht. Tip: met een laatste deel wachten totdat echt geleverd. Kleur is lastig te beoordelen in behandelkamers - Kunstlicht? Achteraf eerste sets te rood - nieuwe set past nu beter wat betreft kleur. Behandelingen zijn behoorlijk aan de prijs - Uitleggen wat het duur maakt. Ik gebruik units minder lang dan vooraf ingeschat - ik ga er wel voorzichtig mee om. Meer reeel beeld geven -> het is ook afhankelijk van hoe kritisch je zelf bent - hoe lang je unit mooi vindt Omdat ze niet zijn aangesloten bij kapper/hulpmiddel-koepelorganisaties krijg ik niets van mijn zorgverzekeraar - lijkt me goed om wel weer aangesloten te zijn. Persoonlijk vind ik communicatie met eigenaar wat lastiger.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen maar positief ben over Echthaar Kliniek

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De kapster deelt met mij al vele jaren. Er is een vertrouwensband ontstaan. Dit vindt ik zeer prettig omdat de rede dat ik er kom veel impact op mij als persoon heeft. Ze zorgt ervoor dat ik me tijdens de behandeling kan ontspannen en met een goed gevoel de deur uit ga. Ze adviseert me daar waar nodig.

Voor nu niet echt verbeterpunten. De kwaliteit is erg goed. De kosten zijn dan wellicht voor sommigen van ons erg hoog.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige behandeling/ervaren medewerkers.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Warm binnenkomst. Deskundig advies. Het personeel denkt echt met je mee. Ik ben blij dat ik hier langs ben geweest.

Niks op aan te merken. Helemaal blij met Echthaar Kliniek!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het klinkt misschien gek, maar ik moet een beetje denken aan een welnesscenter als ik

Er is nooit heel duidelijk aan mij verteld dat je moet betalen voor de parkeerplaats van Echthaar in Amsterdam. Dit was voor mij een verrassing.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goed, luisterend oor. Begrijpen mijn wensen en leveren een product van zeer goede kwaliteit. Niks op aan te merken. Ben al jaren een tevreden klant en zal dit ook nog lang blijven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik word altijd geholpen door Hetty en zij weet altijd wat bij mij past en is erg klantvriendelijk

Het is een prachtig pand in nunspeet met grote tuin maar ik denk ook een grote kosten post voor mij mag het ook een eenvoudig pand zijn als daar de prijs mee naar beneden kan. Want het is en blijft toch heel veel geld. En als ik nieuwe units moet aanmeten heb ik toch liever mijn eigen kapster, puur omdat zij mij kent en weet wat ik wil en wat mij staat. Als de eigenaar meer contact met zijn klanten wil kan dat ook gewoon tijdens een bezoek. En de comunicatie op de adminstratie kan beter. Verder ben ik helemaal tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De eigenaar/directeur is zeer vakkundig. Het haar heeft mijn leven een andere wending gegeven ik ben er zeer blij mee. Topkwaliteit tot in de puntjes.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dat je privé in een ruimte zit met alleen de kapper Dat er met je wordt meegedacht over een kapsel en een kleur van het haarstuk, wat bij je past als persoon Dat ik zonder de kwaliteit van de EHK gewoon gedeeltelijk kaal zou zijn

Aan de voorkant van het haarstuk iets meer haar zetten, zodat het gedeelte waar je de lijm of het plakband opplakt minder zichtbaar is aan de voorkant Flexibeler zijn met verzendkosten (moet nu aangetekend), dat de EHK een commerciële organisatie is, dat begrijp ik, alleen ook bij profit organisaties moet klantvriendelijkheid voorop staan.