Pluspunten

5 jaar geleden heb ik kennis met jullie gemaakt. Mijn eerste indruk was dat jullie betrokken, deskundig en discreet zijn. Ik heb toen 4 units gekregen. Het aantal vond ik fijn omdat het dan gelijkmatiger slijt. Omdat ik goede ervaringen met jullie heb en ik aan nieuwe units toe was, heb ik weer voor jullie gekozen. De goede begeleiding en adviezen vind ik heel belangrijk. Nu heb ik opnieuw units gekregen en ben ik weer heel tevreden over het resultaat.

n.v.t

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Discreet, klant vriendelijk en vakbekwaam voor diegene die mij behandeld.

misschien een andere muziekje op de achter grond.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nu met de heraanschaf ging het gelukkig beter. Mijn eigen haar was een andere kleur geworden als mijn haarunit. Gelukkig hebben ze dit goed opgelost, en hebben ze mijn haarunit aan kunnen passen aan mijn eigen haarkleur.

Ik loop nu al 6 jaar met een haarunit van de Echthaar kliniek. De eerste ervaringen konden beter. De communicatie kan beter, duidelijke uitleg, wat houdt het in. Ook de afstemming tussen mij en de specialist verliep eerst niet zo soepel. Persoonlijk vind ik het erg 'steriel' in de klinieken, er is niets zichtbaar, alles is afgesloten, ik zie ook geen andere klanten. Zelf zou ik het prettiger vinden als het meer zichtbaar is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De specialisten zijn zorgvuldig en denken met de klant mee

Agenda beheer

• Kennis & Vakmanschap

Beste klant, Allereerst hartelijk dank voor de feedback over onze Kliniek en dienstverlening. Graag zouden wij wat meer informatie willen over het door u genoemde verbeterpunt “Agenda-beheer”, zou u ons willen mailen naar [email protected] ? dan kunnen wij met elkaar in contact komen hierover. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en deskundig. Het is een heel mooi product en de afspraken worden nagekomen en netjes bevestigd.

Een comfortabele stoel voor degene die meekomt met de behandelingen. Vaak is het lang wachten en gaat comfort boven style :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Telefonische goed bereikbaar tijdens kantooruren Personeel denkt goed mee bij haarproblemen. Heel positief: mogelijkheid tot gespreid betalen in de toekomst.

Bij calimiteiten in het weekend zou er een soort van achterwacht moeten zijn voor dringende vragen. Kan agb-code moeilijk vinden op internet

• Kennis & Vakmanschap

Beste Kitty, Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Bij calamiteiten kunt u altijd een mail sturen naar [email protected] dit wordt in het weekend vaak gelezen& indien nodig zal er dan contact worden opgenomen met u. De meeste calamiteit-vragen opgenomen in onze instructiefolder(s). U kunt daarin lezen hoe u het beste kunt handelen in bepaalde situaties. Mocht u een toevoeging hebben voor deze instructiefolder(s) dan horen wij dit uiteraard graag. De AGB-code kunt u altijd telefonisch opvragen bij de administratie, i.v.m. mogelijke fraude&misbruik met de AGB-code staat deze niet op de site. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

Pluspunten

dit bedrijf is heel er positief vind ik ik ben er goed behandeld en erg vriendelijk personeel ben erg tevreden over mijn haarwerk kan het iedereen aan bevelen die haar problemen heeft

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een vaste kapster, die professioneel en heel vriendelijk is. Het is altijd fijn haar weer te zien. Er wordt goed gelet op privacy. Het huis en de tuin zijn prachtig. Goede verzorgingsproducten. Bij goed gebruik gaan de stukjes lang mee.

Ik was de vorige keer vanaf het begin niet helemaal tevreden over de kleur. Het ging allemaal wel, het wende, maar het was niet helemaal naar mijn zin. De slag erin was wel prima.

• Kennis & Vakmanschap

Klant 14-09-2016 Beste Klant, Allereerst hartelijk dank voor de feedback die u heeft gegeven. Fijn om te horen dat u tevreden bent ondanks dat het aan het begin niet helemaal naar uw zin is geweest v.w.b.t. de kleur. Onze haarreconstructies worden van echt haar gemaakt en bestaan uit natuurlijke materialen. Soms is het dragen ook een kwestie van gewenning en naarmate het dragen gaat het haar veelal ook nog beter “leven”. Wij hopen dat u inmiddels helemaal tevreden kunt zijn. Omdat wij echt haar gebruiken is het mogelijk het haar te kleuren. U kunt dit het beste in overleg met onze specialisten doen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk,goede adviesen,begrip,optijd behandelt.

beschermings spray voor zomers,of i.d.tegen de zon haarwerk?

• Kennis & Vakmanschap

Adriaan 12-09-2016 Beste Adriaan, Allereerst hartelijk dank voor de feedback die u heeft gegeven. Een uitstekende vraag die u stelt. Wij hebben in ons assortiment producten zitten die bescherming bieden tegen UV. U kunt deze tijdens uw afspraken op de kliniek meenemen, ook kunt u deze eventueel telefonisch bestellen. Wist u trouwens dat deze spray het haar na het zonnen ook veelal lekker soepel en zacht laat aanvoelen? Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correcte behandeling

Consult en haarunits zeer prijzig.

• Kennis & Vakmanschap

Beste W. Allereerst hartelijk dank voor de feedback die u heeft gegeven. Graag geven wij een toelichting op de prijzen. Als gerenommeerd bedrijf investeren we veel in onderzoek en ontwikkeling van onze innovatieve haarproducten en specialistische trainingen voor ons personeel. Deze kosten zijn de afgelopen jaren gestegen, evenals de productiekosten van onze haarreconstructies en een stijging van de algemene bedrijfskosten. De prijzen die wij hanteren zijn veelal vergelijkbaar met de prijzen van onze collega´s in de branche. Wij hopen u hiermee voldoende toelichting te hebben gegeven op uw feedback. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het hele concept is van een hoog niveau. Discretie is geborgd. Het personeel is correct en vriendelijk. De uitstraling van het pand vind ik magnifiek.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Behandeling vind altijd plaats op de afgesproken tijd, dus geen uitlooptijd. Vaste kapster is een positief aspect. Locatie is altijd schoon. Locatie is goed bereikbaar met parkeergelegenheid op eigen terrein. Privacy gewaarborgd.

De tarieven van de behandeling zijn de laatste jaren erg gestegen, misschien als verbeterpuntje om dit in het vervolg voor de tariefverhoging aan de klant via de mail of per post temelden.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Bedankt voor uw recensie. Helaas zijn prijsverhogingen ook in onze branche soms niet te ontkomen. Indien prijzen worden verhoogd communiceren wij dit minimaal twee maanden van te voren middels de nieuwsbrief. Tevens zal de behandelend specialist dit mondeling melden wanneer u bij ons in de kliniek bent. Wij zullen hier intern beter opletten. Nogmaals bedankt voor deze feedback. Met vriendelijke groet, EchtHaar Kliniek

F A Molijnlaan 145 8071 AE Nunspeet