Top kwaliteit en goed service

Top kwaliteit en goed service

Alles keurig netjes geregeld

Onervaren medewerkers/bedrijf die/dat maar niks geregeld krijgen.

Onervaren medewerkers/bedrijf die/dat maar niks geregeld krijgen. Bovendien schrijven ze gepast en ongepast bedragen van je rekening af.

Top, zeeer snel en aanspreekbaar.

Snel de juiste medewerker aan de telefoon en deskundig.

Goed te bereiken en alles wordt snel geregeld.

snel en vriendelijk

Alleen ervaring met het afsluiten ervan, dat verliep snel en duidelijk. Schadeafhandeling hoop ok nooit mee te hoeven maken. Verder hoop ik net als ieder ander dat de prijs niet blijft oplopen

Professionaliteit, goede service, betrouwbaar en efficiënt

De mensen van JW Verzekeringen zijn geduldig en ze gaan nog verder met uitleg over situaties die moeilijk kunnen zijn voor de gewone klant. Professionele mensen met hart voor de klant, en ze maken de activiteiten die het moeilijker kunnen zijn voor hun klanten, wel makkelijker.Top prestatie. Een tip, kom met een uitleg over jullie producten in de vorm van een video op de internet site van JW verzekeringen. Lezen is goed, maar video beelden kunnen heel veel dingen zeggen tegenwoordig.

Een prima verzekering

Een super snelle reactie

de probleem is oplossing.

Gelukkig deze probleem is oplossing. Hartelijke bedankt!

Een zeer goede verzekering zeker een aanbeveling

Goed advies en snelle reactie bij vragen.

Duidelijke communicatie en uitleg, goede verschillende opties worden voorgelegd.

Eerlijk en duidelijk

Eerlijk en duidelijk

Uitstekend service en makkelijk te regelen

Top service.

Goedkope bestelautoverzekering.

Nog geen ervaringen opgedaan.

Slecht

Auto gestolen, JW verzekeringen ingelicht, medewerker geeft geen uitleg, als ik hem vertel dat ik verdere uitleg eis over verloop van verdere procedure raakt hij geagiteerd en hangt de telefoon op.

Beste heer Klimmen,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben de desbetreffende medewerker gesproken en hij gaf het volgende aan:

Meneer belde en gaf aan dat zijn auto gestolen was. Ik heb hem doorverwezen naar VBV om zijn voertuig als gestolen op te geven (VBV is een landelijke organisatie opgericht om voertuigcriminaliteit tegen te gaan). Zodra een voertuig bij VBV als gestolen aangemeld is, staat het kenteken ook direct landelijk geregistreerd als gestolen, ook in alle politiesystemen. Ik heb hem tevens gevraagd om aangifte te doen. Meneer belde vervolgens boos op dat zowel VBV als de politie niet goed bereikbaar waren.

Wij vinden het vervelend voor u dat zij niet goed bereikbaar waren en dat u het gevoel kreeg dat wij u niet wilden helpen. Waar mogelijk, helpen wij al onze klanten graag. Wij hopen dan ook dat wij de verdere afhandeling van de verzekering naar tevredenheid kunnen afwikkelen.

Mocht u verder nog extra uitleg nodig hebben, kunt u altijd een e-mail sturen naar info@jwverzekeringen.nl. Met vriendelijke groet,
 JW verzekeringen BV

Professioneel en keurig advies

Snel en goed geholpen, super netjes te woord gestaan( ja het kan nog) ook de website met inlog is prima, zeer tevreden klant

Betrouwbare

Vriendelijke

Terzakekundig, snel reagerend, Uitstekende contactuele eigenschappen.

Alles snel geregeld

JW verzekeringen doet erg hun best voor hun klanten.

Super service en correcte behandeling

Zeer vriendelijke medewerkers en snel en makkelijk geregeld. Zeer goede communicatie via telefoon, mail of whatsaap. En daarbij een eerlijke premie. Kortom een aanrader als je op zoek bent naar een verzekering

Goed geregeld ze hebben alle tijd om het uit te leggen.

Netjes duidelijk aan de telefoon. Snel alles geregeld.

Altijd vriendelijk

Altijd nestje geholpen