Een prima verzekering

Een super snelle reactie

de probleem is oplossing.

Gelukkig deze probleem is oplossing. Hartelijke bedankt!

Een zeer goede verzekering zeker een aanbeveling

Goed advies en snelle reactie bij vragen.

Duidelijke communicatie en uitleg, goede verschillende opties worden voorgelegd.

Eerlijk en duidelijk

Eerlijk en duidelijk

Uitstekend service en makkelijk te regelen

Top service.

Goedkope bestelautoverzekering.

Nog geen ervaringen opgedaan.

Slecht

Auto gestolen, JW verzekeringen ingelicht, medewerker geeft geen uitleg, als ik hem vertel dat ik verdere uitleg eis over verloop van verdere procedure raakt hij geagiteerd en hangt de telefoon op.

Beste heer Klimmen,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben de desbetreffende medewerker gesproken en hij gaf het volgende aan:

Meneer belde en gaf aan dat zijn auto gestolen was. Ik heb hem doorverwezen naar VBV om zijn voertuig als gestolen op te geven (VBV is een landelijke organisatie opgericht om voertuigcriminaliteit tegen te gaan). Zodra een voertuig bij VBV als gestolen aangemeld is, staat het kenteken ook direct landelijk geregistreerd als gestolen, ook in alle politiesystemen. Ik heb hem tevens gevraagd om aangifte te doen. Meneer belde vervolgens boos op dat zowel VBV als de politie niet goed bereikbaar waren.

Wij vinden het vervelend voor u dat zij niet goed bereikbaar waren en dat u het gevoel kreeg dat wij u niet wilden helpen. Waar mogelijk, helpen wij al onze klanten graag. Wij hopen dan ook dat wij de verdere afhandeling van de verzekering naar tevredenheid kunnen afwikkelen.

Mocht u verder nog extra uitleg nodig hebben, kunt u altijd een e-mail sturen naar info@jwverzekeringen.nl. Met vriendelijke groet,
 JW verzekeringen BV

Professioneel en keurig advies

Snel en goed geholpen, super netjes te woord gestaan( ja het kan nog) ook de website met inlog is prima, zeer tevreden klant

Betrouwbare

Vriendelijke

Terzakekundig, snel reagerend, Uitstekende contactuele eigenschappen.

Alles snel geregeld

JW verzekeringen doet erg hun best voor hun klanten.

Super service en correcte behandeling

Zeer vriendelijke medewerkers en snel en makkelijk geregeld. Zeer goede communicatie via telefoon, mail of whatsaap. En daarbij een eerlijke premie. Kortom een aanrader als je op zoek bent naar een verzekering

Goed geregeld ze hebben alle tijd om het uit te leggen.

Netjes duidelijk aan de telefoon. Snel alles geregeld.

Altijd vriendelijk

Altijd nestje geholpen

Erg goed

Eerlijke verzekeringsmaatschappij!!!

Bestelauto vlot en goed kunnen verzekeren, tegen fijn lage premie.

Prima werkende website, snel reactie of verzekering geaccepteerd wordt, fijne lage premie, goede dekking, gewoon echt een aanrader.

Ik heb er nog geen hervaarig mee,alleen de verzekering afgesloten.

Weg Onzekerheid!!

Bij een assurantie tp had ik een aanvraag taxiverzekering lopen. Kreeg een heel a-typisch antwoord over waarom het allemaal NIET kan. Te duur etc. Rij ik naar de Autodealer om de auto op te halen met in gedachten dat ik toch een voorlopige dekking kan krijgen. Belt JW verzekeringen me onderweg op en terwijl ik bij de pomp sta, werd alles in 1 keer geregeld. Maximum bonusmalus overdracht van privé naar zakelijk voor de taxiverzekering en dat voor een supermooie premie, nieuwe dekking voor de priveauto voor een schappelijke verhoging. In 1 klap alle zorgen weg. Mooi geregeld in een JW-app. Tja wat doe je dan? Een stuk vrolijker doorrijden naar de dealer. JW verzekeringen zijn in mijn ogen De Toppers, manueel net zo snel en praktisch als digitaal. Michel

Beste Michel, Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten. Wij zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen

Uitvoerende voor JW verzekeringen met calamiteiten / spoed klussen

Als bedrijf JvK Timmerwerken ben ik benaderd door JW verzekeringen. De eerste opdrachten die ik heb gekregen heb ik dezelfde dag nog opgepakt. Klus opgenomen, berekend, prijsopgave toegestuurd naar JW verzekeringen die het direct voor de klant doorstuurde naar de verzekeraar zodat de afhandeling van de schade word goedgekeurd, in gang word gezet en afgehandeld. Ben zelf als bedrijf blij hoe het verloopt en alle klanten waarvoor ik de klussen heb uitgevoerd zijn altijd blij door de snelle adequate service. Aanrader om bij JW verzekeringen advies te vragen en eventueel het gehele verzekerings pakket af te sluiten. Als bedrijf heb ik alles lopen via JW versterkingen. Contact JW verzekeringen, oordeel zelf!

HELE GOEDE SERVICE!!!

Dit is een verzekering die met je mee denkt naar de beste oplossing in vele verschillende manieren!!

Beste Mohamed, bedankt voor je positieve feedback. Wij vinden het inderdaad erg belangrijk om met onze klanten mee te denken! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen

Vergelijking met TIS groot verschil

Tot zover communicatie goed service ook goed maar ik ben nog om nu al meer te zeggen hoe en wat maar het voelt goed

Beste Mohammed, goed om te horen dat je tot op heden tevreden over ons bent! Wij hopen dat we je in de toekomst net zo goed kunnen helpen als dat we nu gedaan hebben! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen