Als je ze nodig hebt, staan ze er voor je.

Verzekeringen zijn geen dagelijkse hobby. Als je er zelf weinig verstand van hebt hoop je dat de beheerpartij weet waar over praat en in nood er voor je staat. In de enkele keren dat ik met JW geschakeld heb, werd ik door kundige en inlevende personen geholpen.

Service

Slechte service wat betreft klantenservice. Klantvriendelijkheid is helaas ver te zoeken.

zetten geen stap extra

schade afhandeling bij de schade die ik had was wat mij betreft ver ondermaats. uiteraard betaal je niet voor ultra service, maar ze doen letterlijk niets voor je als je een probleem wilt aankaarten. Zelfs niet wat ze toezeggen te doen. prijs is OK, service NEE, Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Beste Sebastiaan, Bedankt voor uw bericht. Ook al betalen onze klanten niet voor extra service, willen wij dit onze klanten wel altijd bieden. In uw geval lag het helaas buiten onze macht. Hieronder lichten wij even kort de situatie toe. Uw voertuig heeft olie gelekt op gemeentegrond. Vervolgens is er een bedrag uitgekeerd, aan de gemeente, voor het opruimen van de olie. U was het niet eens met de hoogte van het schadebedrag. De gemeente heeft voor het verwijderen van de olie onderzoek gedaan en een schoonmaakbedrijf ingehuurd. Hiervoor hebben zij kosten gemaakt waar wij geen invloed op hebben. U heeft bij ons de factuur opgevraagd, welke wij ook naar u verstuurd hebben. Wij hebben u geïnformeerd dat wij hier verder niets aan kunnen doen. In de toekomst zullen wij u altijd zo goed mogelijk proberen te helpen. Met vriendelijke groet, JW Verzekeringen B.V.

Denkt met mij mee

Maatwerk geleverd, dat ik elders niet geregeld kon krijgen. Super!

Altijd bereikbaar en goede service.

Nooit problemen mee, goede service en prijs. Duidelijk en meedenkend, alles wat je wilt van een verzekeraar.

Altijd goede service, snelle reactie en pro-actief meedenkend.

Moest schadevrije jaren splitsen ivm aanschaf paardenvrachtwagen, zo geregeld en daardoor veel goedkoper kunnen verzekeren.

Zeer correct

Slecht

Ze hebben tegen ons gelogen

Beste heer, mevrouw, Onlangs hebben wij helaas een slechte beoordeling van u ontvangen. Echter kunnen wij uw gegevens nergens terug vinden. Als u zo vriendelijk wilt zijn om contact met ons op te nemen via de mail (info@jwverzekeringen.nl) of telefoon/WhatsApp (0615302125), dan kunnen wij uitzoeken waar het eventueel mis is gegaan. Met vriendelijke groet, JW verzekeringen B.V.

Superb

Zijn jullie bereikbaar en super snel hulp

Service is top

Je wordt meteen geholpen. Via Whatsapp werd ik heel goed geholpen. Je krijgt niet het gevoel dat je met een bedrijf te maken hebt.

Top kwaliteit en goed service

Top kwaliteit en goed service

Alles keurig netjes geregeld

Onervaren medewerkers/bedrijf die/dat maar niks geregeld krijgen.

Onervaren medewerkers/bedrijf die/dat maar niks geregeld krijgen. Bovendien schrijven ze gepast en ongepast bedragen van je rekening af.

Top, zeeer snel en aanspreekbaar.

Snel de juiste medewerker aan de telefoon en deskundig.

Goed te bereiken en alles wordt snel geregeld.

snel en vriendelijk

Alleen ervaring met het afsluiten ervan, dat verliep snel en duidelijk. Schadeafhandeling hoop ok nooit mee te hoeven maken. Verder hoop ik net als ieder ander dat de prijs niet blijft oplopen

Professionaliteit, goede service, betrouwbaar en efficiënt

De mensen van JW Verzekeringen zijn geduldig en ze gaan nog verder met uitleg over situaties die moeilijk kunnen zijn voor de gewone klant. Professionele mensen met hart voor de klant, en ze maken de activiteiten die het moeilijker kunnen zijn voor hun klanten, wel makkelijker.Top prestatie. Een tip, kom met een uitleg over jullie producten in de vorm van een video op de internet site van JW verzekeringen. Lezen is goed, maar video beelden kunnen heel veel dingen zeggen tegenwoordig.

Een prima verzekering

Een super snelle reactie

de probleem is oplossing.

Gelukkig deze probleem is oplossing. Hartelijke bedankt!

Een zeer goede verzekering zeker een aanbeveling

Goed advies en snelle reactie bij vragen.

Duidelijke communicatie en uitleg, goede verschillende opties worden voorgelegd.

Eerlijk en duidelijk

Eerlijk en duidelijk

Uitstekend service en makkelijk te regelen

Top service.